Okupácia a bombardovanie Ukrajiny armádou Ruskej federácie o dva mesiace dosiahne tri roky. Rovnako utrpenie mnohých ukrajinských civilistov, denne prichádzajúcich o svoje celoživotné úspory, majetky a žiaľ aj zdravie a životy svojich blízkych.
Smerovanie Slovenskej republiky jej vedenie v súčasnosti už viditeľne odkláňa od demokratických štruktúr vyspelého Západu a snaží sa ho smerovať stále viac na východ hovoriac o politike na „všetky svetové strany.“
Minister Róbert Kaliňák sa verejne nechal počuť:
„Je pravdepodobné, že si Ukrajina neuvedomuje, že sa nikdy nepresťahuje medzi Nemecko a Švajčiarsko, ale vždy bude mať najväčšiu hranicu s Ruskou federáciou. To, kto je agresor, je tu nepochybné, pretože Rusko prekročilo všetky pravidlá a porušilo medzinárodné právo, ale treba vnímať aj to, čo sa deje aj v iných priestoroch a či máme rovnaký meter aj na ostatné spory“ v televízii TA3 povedal minister Robert Kaliňák.
Otázkou je, či v opätovne sa deliacom svete na demokraciu a totalitu, je pre krajinu ako Slovensko vôbec možné tváriť sa, že je niekde uprostred. Že to so svojou samostatnosťou a suverenitou ustojí v blízkosti agresívnej Ruskej federácie. Krajiny významne väčšie a ekonomicky dokonca až neporovnateľne silnejšie hneď po vypuknutí vojnového konfliktu medzi RF a Ukrajinou pochopili, že bezpečnosť, suverenitu a silu im zagarantuje len členstvo v NATO, z ktorého sme my pri nepochopiteľných krokoch súčasnej vlády na najlepšej ceste von.
Stále viac sa legitímnou otázkou stáva – môže jedna vláda jednoduchou väčšinou v zákonodarnom zbore meniť základné princípy zakotvené v Ústave SR a smerovanie štátu s vážnymi následkami pre budúcnosť našu, ale aj ďalších generácií?
Vyjadrite svoj názor na túto mimoriadne vážnu tému v diskusii a ankete odpoveďou na nasledujúce otázky:
Ďakujeme za zmysluplnú diskusiu bez emócií, invektív a osočovania.
Patríš do basy ty feták
Otazka cislo 8 – namiesto alebo nema byt ako?
Asi ma pravdu, bohuzial. Obdobie mieru v Europe sa skoncilo. Zmluvy prestavaju platit a zda sa, ze v buducnosti bude platit uz len pravo silnejsieho. A my ako maly, bezvyznamny, rozvojovy a skorumpovany statik budeme musiet iba pozerat a trpnut. Ak bude mat niekto chut na Tatry, Zemplin alebo kusok Zitneho ostrova, jednoducho budeme musiet ustupit. V zaujme mieru a neeskalovania konfliktu. Navyse vacsina bojaschopnych muzov jednoducho nebude strielat, dali to aj pisomne. Taka je smutna pravda.
Este by p. minister Kalinak mohol objasnit, naco je potom dobre to drahe masivne prezbrojovanie, ked sa zda najlepsim riesenim v zaujme mieru nebranit sa a v pripade agresie ustupovat.
to že Ukrajina príde o svoje územie bolo každému príčetnému človeku jasné už pred tromi rokmi. Len západ potreboval aby Ukrajinci bojovali do posledného muža a tak zmarili dohody ktoré sa vyrokovali. A výsledok ? Asi milion mŕtvych a zmrzacených vojakov a civilistov na oboch stranách
Anonym 29. decembra 2024, 17:09 – mozete prosim upresnit, ake dohody konkretne, kto a s kym pred 3 rokmi o uzemi Ukrajiny vyrokoval?
Dakujem.
Neviem prečo by Ukrajina mala prísť o svoje územie. Garantuje jej to USA a Veľká Británia v Budapeštianskom memorande a medzinárodné uznanie hraníc. Zvlášť v stave pokiaľ Ukrajina je ochotná sama bojovať. Aj keď neviem prečo svet stále čaká a prečo tak dlho Ukrajina sama bojuje, keď ich USA odzbrojili, tak im zmluvne sľúbili garanciu hraníc.
preto lebo ak sa do toho zapojí nato tak nebude ani ukrajina ani europa
napriklad minske dohody
Je to kompkexna tema, na ktoru nie je jednoduche dat jednoznacne odpovede. V kazdom pripade je dolezite sa zdrzat vsetkych moznych tendencii smerujucich k tomu nespravnemu smeru a, naopak, podporovat tie tendencie, ktore maju za ciel vytvorenie podmienok na lepsi vyvoj v buducnosti pre vsetkych, ktorych sa sucasne vyvoje a udalosti tykaju. Ci uz bezprostredne alebo sprostredkovane, vzdy je treba zdoraznovat potrebu prijimania spravnych rieseni, pretoze len spravne riesenia nam mozu priniest spravne vysledky.
Slniečkári prehrali ste volby,treba to rešpektovat. Naštastie je vás menšina.
Je potrebné hľadať základné korene tohto problému. Úspešne na ich nezverejňovaní participujú aj tu doma toľkí, že keby pracovali títo napríklad v priemysle sme svetovou jednotkou. Vojny sú pokračovaním politiky , inými , teda ozbrojenými nástrojmi. Tvrdí klasik.
Anonym 18:49.
To si tak krásne napísal až sa mi tisnú slzy do očí. Ďakujem ti !
Raz táto vojna skončí a potom môžete hodnotiť a porovnávať ako to malo dopadnúť a ako to dopadlo.
Amíci tuším už oficiálne hodili Ukrajinu cez palubu. Využili, spenažili staré zbrane, čo tam po ukrajincov…
Budúci rok bude na rade EÚ keď nám naši spojenci dajú clá. Ako sa už zopár amerických politikov vyjadrilo American first a eu fuck ….
Keď začnú liberáli triezviet zo svojho amerického sna najlepší liek je 3x denne panák na lačno:)
Ty si tych panakov asi uz mal viac. Podla tych vygrckov co z teba lezu.
Pre Kiko 29. decembra 2024, 19:56
Les si snívaj ten bolševický sen.
Prezbrojovanie treba, máš na to fondy, neminie nemas
Prečo stále tato vláda nesedí v base? Korupcia, vlastizrada, demontáž právneho štátu je málo?
Kaliňáka moc nemusím ale má pravdu. Používame až moc okato dvojitý meter. O objektívnosti našich médií ani nehovorím. Pri RF sa ukazuje prstom, pri USA a Izraeli sa drží huba. Čistá komédia. Ukrajina prehrá, nemá vojakov. Z chlapov, ktorých odchytávajú na ulici ako psov vojakov nespravia. Lebo nemajú žiadnu motiváciu bojovať. A dokedy ešte sa budú liať do UA miliardy? Koľko bude dosť? Svetoví lídri by mali dotlačiť Rusov a Ukrajinci za rokovací stôl. Aj prímerie obdobné tomu aké je už 70 rokov medzi sev. a južnou Kóreou, by bolo lepšie než bezbrehé dotovanie UA.
A čo povedal nové ? Toto vyjadrenie mal aj Trump pred mesiacom. Trump ktorý to hovoril celé volebné obdobie a voliči s ním súhlasili a následne ho podporili hlasom.
A Majko ma pocit že občania USA sú tiež v područí Ruska lebo majú iný názor ako on sám ? Pokiaľ je toto vaše presvedčenie tak potom sme všetci ruskí KGB proti vám 😂.
Anonym 29. decembra 2024, 18:49
Ale uvedomujes si, ze tie dalsie volby vyhraju „slnieckari“?
Pre Anonym 30. decembra 2024, 6:56
Lepší slniečkari ako zlodeji bolševický.
sused si odporný neoliberálny slniečkársky smrad ! Zlatí komunisti !
Žiadne pohlavie „ono“ tu nepotrebujeme.Svet sa v prdel obracia 🙈.
Kiko a kto sa tesil najviac ztoho ze vyhral Trump?orban fico a podobny minidiktatory z Temu.a teraz nadavas ze USA ide davat cla ved Trump to hovoril pred volbamy ze co ide robit ale vam len bolo pred ocami len jedno ze do 24hodin bude koniec vojny(co si myslim ze nebude)
Svet sa v prdel obracia kvoli dezolatom.
SLovak ajtak si po rokoch demokracie ide volit diktaturu a zlo.
Feudalizmus a Orbana na vas butatoti.
Kaliňák nehovoril čo chce on, ale ako to skončí. To je rozdiel. Nemusí sa vám jeho názor páčiť, tak isto ako je zvláštne si myslieť, že Rusi zaradia spiatočku a nechajú Ukrajincom všetky územia, ktoré majú pod kontrolou.
P.S. Nie som smerák ani náhodou
Dooravca. Vôbec nenadaávam. Spojenec sa nemôže chovať tak, že sa ti vyhráža clami keď nebudeš brať drahší plyn.
USA si vždy robili vlastnú politiku. S príchodom Trumpa American first sa to pretavi do praxe a v neprospech EÚ. To je realita na budúci rok.
Vojna na Ukrajine sa už defakto skončila. Teraz sa rozhoduje kto si urve čo najviac. Ani by som sa nečudoval keby niekto po novom roku poškodil družbu a pak ho kúpil nejaký samaritan a usa za babku…aby mohol do eú posielať americký plyn.
To je špinavá politika a ľudia sú ako pešiaci na šachovnici kde ťa mocný obetujú pretože nemáme pre nich žiadnu cenu.
Kiko 30. decembra 2024, 10:09…ty to staviaš do pozície, že je to len kvoli plynu….tie clá sú Donaldovou doménou už od roku 2017 keď bol vo funkcií prvý krát a rozhodne nejde len o EU ale napríklad aj o Čínu, Mexiko, Kanadu…je to jeho štýl zahraničnej obchodnej politiky, všetci to vedeli už pred voľbami a napriek tomu sa tu mnoho slovákov tešilo že vyhral človek, ktorý nás(a nielen nás) može a chce ekonomicky poškodiť….u nás sa to volá „suverenná zahraničná politika“, len sa nám nepáči keď ju aplikuje niekto iný voči nám…
Kiko tebe sa zdala cena za ruský plyn v 2019 lacná? Si dobre naivný, rusáci vtedy začali využívať monopol na plyn na vydieranie, cenu ti dajú ako im vyhovuje a ako hlboko sa im strčíš do zadku. Čím skôr sa ich plynu zbavíme, tým lepšie. Dohľadaj si ako vystrelili cenu v tom 2019, to bolo ešte pred vojnou, a potom mudruj o plyne.
Pre Anonym 30. decembra 2024, 8:16
Je lepšie mlčat a vypadat ako idiot, než prehovorit a potvrdit to.
Tupa komunisticka luza nebude ticho.
Hlupost pre nich nieje hanbou.
Pre nich ani hanba nie je hanbou.
KALIŇÁK , KALIŇÁK ……🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🍺🍺🍺🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥂🤣🤣🤣🤣🤣🥃🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥃🥃🍸🍸🤣🍺🍺🤣🤣🍺🍺🍺🍺🍺TOTO JE ORESNE TVOJ PROFIL. ! V ŽIVOTE BY SOM NEVYRIEKOL TIETO VETY. VED NÁŠ POLITYK .
Tu sa nejedná len o plyn. To som dal jeden z príkladov ako ešte zneužiť Ukrajinu a urvat si na záver čo najväčší zisk pre seba. Ukrajina má suroviny, nerastné bohatstvo, strategicke podniky….
Ak si niekto myslí, že bezcharakterný páni s gumennou chrbticou chceli nezištne pomôcť ukrajincom tak sa brutálne mýli. Vždy išlo o zisk a moc.
Sami sa presvedčíme keď sa bude deliť Ukrajina a západ Ukrajiny kľudne môže spadnúť aj do krajín ako Poľsko, Maďarsko alebo Rumunsko.
Ty trulo, uz sa tu nestrapnuj.
Kazdou dalsou vetou dokazujes svoju blbost.
Kiko si cucas z prsta ? „Kľudne môže“ a podobné teorie z hlbky tvojej mysle.
TO že im pomahame nieje nezištné, je to strategické mať agresora a diktátora čo najdalej od seba ako to je možné a spôsobiť im škody aby nevedeli otvoriť daľšie fronty. . To bolo aj vyslovené od Stoltenberga. . Lebo teraz Keby Putin Ukradol celu Ukrajinu bez odporu a NATO by nebolo jendotné a správalo by sa tak ako chcú naši dezoláti , tak sme narade…
Putin ma neobmedzenu možnosť pomocou kontrolnych orgaov pre tlač a Televiziu tzv roskomnadzor“ dohliadať na temy politickych diskusií.
A vážne si myslíš že zasiahol pri ich propagandistických reláciach že treba Atomovými bombami zbombardovať UK,USA, treba dobyť Europu až po Lisabon. Nie. sam povedal že hranice Ruska nikde nekončia. To hovoril aj jeden nemenovaný nemec o tisicročnej Nemeckej ríši. a je mi fakt nazvracanie že minimalne tretina našich občaov by privitala tento neonacizmus v podani Putina bez moralnej brzdy.
Vlado, prečo si myslíš, že by Rusi chceli vojnu z NATO. Pamätaj, nie som za putina.
Nedáva to zmysel. Donbas má ešte nerastné bohatstvo, rusofilne obyvateľstvo a rovnaké hranice.
Vieš mi dať aspoň jeden dôvod prečo? A ešte raz, nezastavam sa Rusov.
Jasne nehovorim ze musis byt jeho clovek.
v roku 2014 Ukradli Krym, okrem plynu (ktoreho má RU dostatok tam na Kryme nieje nic take vyznamne z pohladu nerastnych surovin) a ajtak ho anektoval. Svet bol v soku , ale rusky obcan bol v euforii a Putin sa zacal prirovnavat k Alexandrovi Velkemu ( dobyvatelovi)
Teraz maju dalsie uzemia – tieto uzemia ano su bohate na nerastne suroviny, a kedysi tu boli aj vyznamne oceliarske zavody ktore nechal zrovnat so zemou.
Z mojho pohladu ekonomicky pre rusko Putin nic nespravil ked naozaj zvazis ten potencial nerastneho bohatstva urceneho pre prosperitu naroda a // chudobu co tam maju. a dokazuju to ekonomicke ukazovatele.
Tak zaposobi na narod dobyvanim. a nalady v spolocnosti mu k tomu praju.
Aj Hitler tiez nemusel napadnut ZSSR ale diktator rozhodol ze sa krv bude prelievat aj na vychodnom fronte.
Kolko Ludi na oboch stranach musi trpiet kvoli sny stareho Diktatora?
Senilný Biden ešte pred odchodom odklepol UA ďalších 2.5 MLD. Zelenskému ide ľahko od huby keď cinkne na účet. A miesto akýchkoľvek rokovaní, hor sa do ďalšieho kola márovania. Výsledok? Pár tisíc zabitých na oboch stranách a za 2-3 mesiace bude cirkusant zas vyskakovať a obiehať svet s jeho šlágrom: Chcem viac, viac, viáááccc a ihneď!!!
Vlado v niečom máš pravdu v inom sa trochu mýliš. Krym síce ukradli ale na druhej strane tam nikto neprotestuje. Na kryme žije najpočetnejšia skupina rusky hovoriacich občanov, odjakživa tam mali Rusi vojenské základne. Nemyslím si, že v budúcnosti by sa hrnuli do zdevastovanej Ukrajiny .
A s tým dobíjaním nových území v Európe…..krym a Donbass, poprípade pozemné spojenie na krym to dáva zmysel ale žeby šli dobíjať územie kdesi v Európe….to Rusi nepotrebujú, nepotrebujú novú zem. Majú jej dosť, majú viacej surovín ako dokážu minúť.
Putin nastúpil na trón v 99 a Rusko na tom bolo vo všetkých sférach veľmi zle. Rusko za 25 rokov zvýšilo hdp 10x kľudne si to over.
A stále si mi priamo neodpovedal, prečo by chcel napadnúť štáty NATO.
Na záver dodám, že mi je ukrajincov veľmi ľúto. My si tu ani nevieme predstaviť, čo si tam musia ľudia všetko vytrpieť, koľko detí zmizlo, obchod s orgánmi, straty na oboch stranách sú skreslene. Tam kde sa vlastný občania nechcú vrátiť späť do svojej krajiny ani po skončení konfliktu „na Ukrajinu“tam krajina nemá budúcnosť.
Kiko ani na juhu Slovenska by nikto neprotestoval, keby ich anektovalo Maďarsko. Použil si zvrátený argument, na ktorý môže doplatiť hlavne Slovensko.
Na juhu Slovenska nikto maďarskú menšinu neutláča ani nikto neschvaľuje proti menšinám zákony. Použil si zvrátený argument.
A ono sa dosť naprd protestuje keď na teba mieri kalašnikov ruského mužika…a navyše treba povedať že veľa ukrajincov po invázii z Krymu išlo…z kedysi prijemnej dovolenkovej destinácie sa postupne stala vojnová zóna…to som zvedavý ako by sa obyvatelia Krymu rozhodli ak by k tomu mali možnosť…či ukrajinsku európsku integráciu tak ako to bolo do 2014, alebo tento ruský svet čo tam majú dnes..
A zase tu máme náš obľúbený dvojitý meter Raťafák. Na krymské referendum boli pozvaní aj pozorovatelia z OBSE. Odmietli. Napriek tomu, že na Kryme boli aj v dobe referenda, aj po ňom viaceré osobnosti, novinári, žiadne protesty ani útlak nezaregistrovali. Ale aj tak Krym ako súčasť Ruska nikto neuznal. A potom tu máme Kosovo, ktoré sa vyhlásilo v rozpore s medzinárodným právom, prebiehali tam etnické čistky a div sa svete, Kosovo uznáva čoraz viacej štátov.
A ktorá naša vláda uznala Kosovo?
A kto pozval na to krymske referendum OBSE? Ukrajina? Lebo nikto iný na to nemá právo a rovnako nikto iný ako Ukrajina nemá právo zorganizovať referendum o odčlenení Krymu..neexistujúci Krymsky štát predsa nie je členom OBSE, tak ako ich môže pozvať na nelegálne referendum, ktoré ani nemá kompetenciu vyhlásiť? To je presne to chore ruské ponimanie sveta, v ktorom neplatia ziadne zmluvy, pravidla a Rusko nema hranice, ako sami rusi hovoria…podľa teba by bolo normálne ak by nám do okresu Galanta napochodovali maďarské vojská, vyhnali zastupitelov, dosadili by si tam svojích a ti by vyhlásili referendum o odčlenení od SR? A madarska vlada sa tvarila ze oni nič..Na Kryme uradovala armáda ku ktorej sa vtedy ani Rusko nehlasilo do tohto bordelu mali prísť pozorovatelia OBSE? To myslíš vážne?..Alebo čo sa to tu snažíš obhájiť?
PS.v sevastopole odovzdalo hlas o 23% viac ľudí ako ma obyvateľov..také to bolo referendum
Redakcia, to čo je za anketu? Také zavádzajúce, klamlivé a jednostranné otázky? Ste vy tam úplne kompletný.?
Co je na tych otazkach zavadzajuce a klamlive?
XXXXXXX 31. decembra 2024, 11:56
Ale veď to je štandardná anketa presne podľa noriem objektívnosti slovenských médií a novinárov, ktorí nestranne vždy chvália západ a kritizujú východ. Mne tam chýbala otázka, napr. či chcete mať zdravotnú starostlivosť ako v Ženeve alebo
v Bangladéši. Veď keď už sa máme rozhodovať medzi východom a západom tak nech to stojí zato. Všade na svete je niečo dobré aj zlé. Dokonalá krajina neexistuje. Ale to pán Majko veľmi dobre vie.
pre XXXXXXX čo tu vlastne očakávaš? Aký šéfredaktor, také sú jednostranné otázky.
Skôr sú zbytočné.
Treba sa do tej vojny zapojit a napadnut ukrofasistov zo zapadu a bude klud…. Progresivci pojdu v prvej linii ay nemohli utekat a raz dva bude po vojne
Anonym 31. decembra 2024, 14:59
Naozaj všetkým nám je ťa ľúto
Anonym 31. decembra 2024, 14:59
A ty ako správny chlastenec už máš určite podpísané, že nebudeš slúžiť a pôjdeš sa prvý pchať russákom do análu. Teraz šup ďalšiu borovičku k pivu a môžeš pokračovať v geopolitických analýzach v papuči.
Anonym 31. decembra 2024, 13:28..s Bangladešom nič historický ani geograficky nemáme…s Ruskom áno, nežijeme vo vakuu a desaťročia sme žili pod vplyvom Moskvy, dnes tam smútia za tým obdobím…my s našou históriu a polohou máme na výber buď EU a snažiť sa dostať aspoň na úroveň Slovinska,ČR atď, kde sme ešte tak 10 rokov dozadu smerovali alebo padnúť do vplyvu Ruska a tešiť sa na budúcnosť Bieloruska, Moldavská či Srbska či nedajbože Ukrajiny ak to nepôjde po dobrom…pamätaj že máme vládu ktorá kydá na západ a chodí sa klanat Putinovi a Lavrovovi niekoľkokrát za rok…sme malý štát s kratučkou históriou a politickými problémami , zdaleka nemáme postavenie Švajčiarska či Rakúska, ak nevieme kam chceme patriť niekto to rozhodne za nás a tie otázky sú dosť relevantne
https://www.startitup.sk/slovensko-a-rusko-zostavaju-nepriatelmi-moskva-ohlasila-ze-sa-to-napriek-snahe-ficovej-vlady-nezmeni/?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery
Ratafak. Nehnevaj sa ale si rusofób. Nie je na tom nič zlé, je to tvoje právo. Neľúbi sa mi však, že používaš dvojitý meter a jeden „nie pravdivý“ ale správny západný názor.
Keď si spomínal, že kam smerujeme tak patríme do eú NATO by som opustil a bol by som neutrálny „ako Rakúsko“.
SR má veľmi zaujímavú polohu, sme bariérou, medzi článkom, prechodnou časťou „nazvi si to ako chceš“ medzi východom a západom.
Tu môže Slovensko ťažiť pretože ci sa ti to páči alebo nie sme slovani. Čiže máme bližšie k východu ale ekonomicky patríme na západ.
A to, že chodíme prvý lízať rit Putinovi, neboj sa. Za po vojne tam budú utekať všetci. Ani by som sa nečudoval keby bol samit Trump/Putin.
Potom budem zvedavý, ako budeš reagovať. Či to už bude asi dobré nie?
Podme napadnut gazu a vrazdit tam deti, nicit nemocnice, to sa paci komentujucim na tomto fore, lebo im to schvalil zapad. To je ta beznazorova primitivnost…..
Od teba, bezmozgoveho primitiva sa nedalo cakat nic ine ako vyblvok tvojho ,nazoru,
Anonym 31. decembra 2024, 20:18 dalsi chazarsky sionista strceny v zapadnej riti sa predviedol…. to je po vasej chuti??? vrazdit deti??? len vcera tam 7 babetok zonrelo, ale to je podla vas v poriadku.
Anonym 31. decembra 2024, 20:24
Bohužiaľ je to tak. Keď USA alebo Izrael pácha vojnové zločiny, našim liberálom a novinárom to nevadí. Ukazovať budú vždy a len na východ, kde im vadí všetko. Po 100x opakujem. Na vojnové zločiny ako aj porušenie medzinárodného práva neexistuje premlčacia lehota. V Gaze a okolitých krajinách bolo za rok izraelskou armádou zabitých 4x viac civilistov, prevažne žien a detí ako tomu bolo na UA. Tak prečo nikto z vás dámy a páni novinári nemáte odvahu nazývať rovnaké špinavosti rovnako a požadovať rovnaké vyvodenie zodpovednosti? Rovnaký meter na rovnaké špinavosti, všetko ostatné sú len trapné grotesky, ktoré strčte viete kam.
Reciprocne zacne na miesto UA humanitarne podporovat Gazu. Nech si zeleny sfetovany muzicek necha plyn a vsetku banderovsku slavu
Anonym 31. decembra 2024, 19:00…tak nehnevaj sa, ale ty si potom rusofil..nie je na tom nič zle a je to tvoje právo ale ak obhajuješ toto lyzanie zadnice krajine ktorá s nemeckom rozpútala druhú svetovú, nás napadla a okupovala dlhé roky, rozpútala v európe najväčší konflikt od druhej svetovej, vyhráža sa že hodí bombu aj na Bratislavu, a ma nás na liste nepriateľov tak ťa inak nejde nazvať…
A neutrálnym môžeš byť koľko chceš, ale na to potrebuješ aby to aj ostatní rešpektovali a ako vidíš sú krajiny čo na nejaké zmluvy či dohody z vysoka…a navyše dole máš suseda čo sníva o obnove veľkého uhorska, aj ten ti na nejaku neutralitu hodí bobek…
A prečo by nemohlo byť stretnutie Putin/Trump? Nech je a čo najskôr. Lenže ten Trump tam určite nepôjde v takej submisivnej polohe ako náš ryšavý pajác, len si spraviť fotku pre svojich voličov a nevybavit totálne nič…
Trump ma urcite silnejsiu vyjednavaciu poziciu nez predseda slovenskej vlady. Moze nariadit novemu sefovi FBI zacat oficialne vysetrovanie prezidenta Zelenskeho za spreneveru penazi anerickych danovych poplatnikov na Ukrajine a moze aj otvorit otazku legitimity rezimu prezidenta Zelenskeho. Jednoducho povedane sa ho opytat, ze kedy planuje predstupit pred obcanov spolu s dalsimi kandidatmi a opytat sa Ukrajincov, ze ako to chcu teda dalej. A ci so Zelenskym, alebo ci napriklad s Jermakom alebo Arestovicom.
Ratafak si zmätený. Mohol by si si spraviť niekedy čas a popozerať po okolí koľko je pomníkov pre hrdinov červenej armády a povstalcom SNP.
To myslíš akože fakt vážne!? Akože člen eú napadne iného člena eú!
Problem vašej skupiny je, že ste rizikom pre demokraciu. Niečo ako Kotleba len z druhej strany rieky. Tento jeden správny názor a dvojitý meter, ktorý vehementne propagujes a kľudne by si sa za neho aj „porval“ narobil vo svete veľa vojen s miliónmi mŕtvych nevinných civilistov.
Mňa len teší to, že konečne tento odporný liberálny fašizmus je všade vo svete „aj v zapadnom“ na ústupe do zabudnutia „ako Kotleba „a konečne sa môžeme pohnúť vpred.
Nikdy som nepochopil argumenty typu „napadnú nás Maďari“, „Putin sa zastaví v Lisabone“ a podobne. Neviem či si zástancovia týchto bludov uvedomujú, že my aj väčšina európskych krajín je v EU a NATO a to je úplne iná situácia ako porovnávanie s nejakou Ukrajinou. A čudujem sa, že zrazu Putinovi aj veria, že to urobí. V Rusku sa už toho nakecalo.
Anonym 1. januára 2025, 10:40….a čo mi chces tymi pomníkmi povedať? Že rusi nenapadli aj s Nemcami Poľsko? Že dnes nezabijaju na ukrajine a nevyhrazaju sa aj nám bombami? Nastuduj si históriu ako ťa druhá svetová začala…ani Maďarsko a ani my za pár rokov v tej EU byť nemusíme, takí ako vy nás z nej ťahajú von a otacaju smerom k totalitnym rezimom…liberálny fašizmus ste si vyfabrikovali vo vašich hlavách, sú také dve protichodné slová, že to je taká blbosť ako keď povieš suchá voda..ale viem ze z tvojej hlavy to nie je, ty to iba papagajujes…tým skutočným problémom je práve vaša náklonnosť k agresívnym – totalitným ideológiam ako je ten naozajstný fašizmus(časť bývalých Kotlebovcov je práve v tejto vasej vlade), komunizmus či dnes súčasný ruský rozpinavy režim, ktorý tu obhajuješ a nevadí ti ak sa jeden z najvyšších statnych reprezentantov ide tomu agresorovi klanat…a ešte máš tu drzosť tu iným dávať za vinu vojny a milióny mŕtvych…Putin na ukrajine zabíja Slovanov, Fico sa mu ide klanat a robiť si fotky a ty to obhajuješ…neskutočne aký si pomýlený…
Anonym 1. januára 2025, 10:10
Ak mas nejake spolahlive zdroje o sprenevere penazi prezidentom Zelenskym, tak sem s nimi. Zaujima ma to. Ak nemas, tak len taras.
Anonym 1. januára 2025, 10:59…to s tým Lisabonom sú tuším Medvedevove slová, príde ti to normálne ak sa takto vyjadruje? Príde ti normálne ak u Orbana visí mapa Veľkého uhorská a ak o nás verejné hovorí ako o kuse odtrhnuteho územia?.si s tým úplne ok?
Ja zase nerozumiem ako ste toto všetko schopní odignorovat len preto že vám to nepasuje…tak si radšej nebudeme všímať vyhrážky a rétoriku ktorá je absolútne za bránou diplomacie…lebo veď oni sú takí a radi toho nakecaju?
A tiež nerozumiem tej vašej nekonečnej viere že Eú a Nato tu bude vždy a my budeme vzdy v ňom…sami tu píšete že by ste z NATO radšej vystúpili a zároveň sa na neho spoliehate…schizofrenia?
Melieš jedno cez druhé. Nie, nie je to normálne, ale normálne nie je ani to, že tomu veríte. Jedna vec sú vyhrážky, druhá je realizácia. Ja osobne som za zotrvanie v EU aj v NATO, aký máš dôvod pripisovať mne, „že by ste z NATO radšej vystúpili a zároveň sa na neho spoliehate“? Prečo si domýšľaš?
Keď napíšem, že Orbán aj ruskí predstavitelia hovoria bludy, ty následne akýmsi tajomným kľúčom dôjdeš na to, že som za vystúpenie z NATO. Ak ja mám podľa teba schizofréniu, ty máš čo za poruchu?
Putin otvorené hovorí o rozpade ZSSR že to bola chyba, verím mu že by ju rád obnovil aj s pôvodnou sférou vplyvu v ktorej sme boli aj my…
Orbanovi verím že sníva o obnove Veľkého uhorská a rozpad berie ako krivdu voči maďarom…
To že dnes je to ťažšie realizovatelne neznamená že za pár rokov k tomu nebude možnosť, náš premiér pracuje na zhoršení vzťahov so spojencami a hranice v Európe sa menia kazdu chvíľu…
K tomu Nato, myslel som že si tým anonymnom s ktorým diskutujem a ten napísal že je za vystúpenie..a rozhodne nie je sám. Odporúčam ale vymyslieť si aspoň prezivku aby bola diskusia prehladnejsia…v záplave anonymov sa to občas stane
Ratafak je zakomlexovany jedinec, ktorý papká všetko čo mu povedia alebo niekde počuje bez vlastného názoru. Už len ten nick je detský. Žije vo vlastnom svete kde si domyšla nezmysly podľa nálady. Sem si chodí honit ego a myslí si, že tým niečo dosiahne.
To bola „anketa“. Na položených otázkach je vidieť „kvalita“ a jednostranná, nikdy nekončiaca zaujatosť a nenávisť pána majiteľa stránky. A Raťafák? To už ani netreba komentovať. Stačí si čítať jeho príspevky a hneď sa pozná, že jeho intelekt je na úrovni jeho nicku.
Ratafak je hlavne mentalne retardovany. Tie hovna, co z neho lezu sa nedaju ani citat. Dufam, ze nema deti, lebo toto ked sa rozmnozi, tak sme vsetci v prdeli.
12.39
Ze ty si ten odbornik na hovna?
Vies, to, ze zeres sracky, smrdis a si tupy je len a len tvoja vec.
A to, ze sa rozmnozujete u vas v osade medzi sebou, a potom sa kotite degenerovani, je sice smutne, ale zase len vasa vec.
Ono, ako vždy keď dôjdu argumenty tak nastupujú urážky…páni, je to diskusia, názory môžeme mat rôzne, je to tak v poriadku. Skusme sa neurazat, a radsej sa držať témy a venovať sa jej a nie mne…a ked to nedokážete tak skúste aspoň vynechať deti a rodinu…pekný deň a šťastný nový rok.
Anonym 31. decembra 2024, 20:24
A koľko bábätok zomrelo na Ukrajine? Počul si napríklad aj o tých prasatách, ktoré pod vlajkou toho veľkého úžasného russka, bojovali proti zákernému fašizmu tak, že lámali ženám nohy, aby sa nebránili pri znásilňovaní?
Tak o tom som nepocul. Ale pocul som o oficialnom zozname Muzea SNP so 111 slovenskymi obcami vypalenymi jednotkami nemeckej armady. Pod vypalenim sa mysli znicenie minimalne 25% obydli v danej obci.
Vies, kopu liberálnych demokratov sa zradikalizovalo a teraz je u nich vidieť rovnaké prvky totalitných režimov „buď si s nami alebo proti nám“. Niektorý ostali rusofili iný nevidia posiate Slovensko pomnikmi červenej armády.
Niektorý liberálny fanatici to dotiahli do extrému a sami sa stali extrémistami, ktorým sa páčil útok na priemera, že nacistické nemecko bolo vlastne dobré, že to bol sovietsky zväz, ktorý nás napadol a američania nás oslobodili.
Táto zvrátená ideológia nemá nič s demokraciou, sú hrozba pre demokraciu.
Anonym 2. januára 2025, 20:22…preco zase vymýšľaš? komu sa páči útok na premiéra a kto tvrdí že nacisticke nemecko bolo dobre?
A kto nás napadol v 1968?
Kto vykrikoval na námestiach, že atentát sa nestal. Kto dával otázky premiérovi, ktorý si skoro chcel pred médiami rozopnut košeľu aby ukázal dierky po fanatikovi z PS. Kľudne si to over, máš to v televizori alebo si na to už zabudol?
Liberálny demokrati sa nám odtrhli z reťaze. Chvalabohu ich politika začína narážať na realitu.
Anonym 3. januára 2025, 9:49
A kto to vykrikoval ?
A rozopol si tú košelu ?
A odkiaľ máš že fanatik bol z PS ?
A čo ti ešte nainštalovali do hlavičky aby si papagájoval ?
Blbeček, atentátnik bol dlhoročným priateľom simeckovcov, starý mu dokonca krstil knihu. Pozri sa do svojej makovičky idiot
Na simeckovych mítingoch sa vykrikovalo, že atentát to nebol, že to nafilmovali. Že ten dobrák ho chcel len „poplašit zo zbraňou“
Ale neuveríš, nepochopíš, lebo si zaslepení a sfanatizovani dvojitým metrom a univerzálnou a jedinou pravdou. V demokracii je možné aj priznať si chybu aj ospravedlniť sa. Nikto to neurobil. Šak mi sme tí, čo majú vždy pravdu. A toto nie je demokracia chlapci ale fanatizmus, ktorý v demokracii nemá čo robiť.
Už to ľudia začínajú chápať aj vo vyspelých demokratických krajinách. Ani to s vami nepohne? Aj to odbijetete že to Putinovi agenti a podobné žvásty!?
No ty vole. To hentych debilnych ficokuricov niekde vychovavaju, alebo sa to koti prirodzene zo smerackych konkubin?
Ze ,,máš to v televizori,, …
toto mal dat ten fetak róža do tej jeho superskladby.
Očividne si mal bujareho Silvestra keď si ešte stále pod vplyvom alkoholu.
Anonym 3. januára 2025, 11:42…myslím že sfanatizovany si ty…najprv si napísal že sa z toho tešili, teraz sa že sa vykrikovalo že sa atentát nestal…predtým ešte že niekto hovorí ze nacisticke nemecko bolo dobre atď a nič z toho nie si schopný dokázať…snáď všetky TV majú archív tak kľudne napíš kde si to nájdem, nebudem sa hrabať v tisícoch hodín, keď ty vieš kde to je…nepamätám si že by na nejakej demonštrácii boli ludia tlačení do nejakých útokov na premiéra, keď dav začal skandovat „Fico do basy“, tak Korčok ešte upozornil že takto nie a uťal to, úplne naopak ako sa napríklad na smerackom meetingu kda sa skandovalo organizovane o prezidentke že je americká kxrva a Blaha to podporoval a Fico a spol. sa z toho smiali…Fico by liečil fackami, teda vodoliecbou, vražal rožok s maslom do huby hegerovi, rezal a rival do krve po šimečkovej kotrbe…a toto nie je slovník nejakého ozrana na demonštrácii ale premiéra a ty tu ideš písať tom že sa liberáli radikalizuju? A čo potom ten Fico a spol. ? žiadny iný politik nemá tak hrubý a agresívny slovník…
Anonym 3. januára 2025, 11:42
Neviem o Šimečkových meetingoch na ktorých sa toto vykrikovalo. Naozaj ma to zaujíma, pošli link kde sa to dá nájsť. A pokiaľ tam 1 kričal a ďalších 1000 bolo ticho tak to ani nemusíš hľadať. A čo sa týka tej fotografie kde mal byť údajne Šimečka a atentátnik pri krste knihy tak to už je dávno vyvrátený hoax ktorému ešte pár zadubených stále verí. Stal si sa opäť obeťou podvodu a je načase aby si si tu už priznal a konečne neroznášal dezinformácie
https://demagog.sk/martin-milan-simecka-nie-je-na-fotografii-spolu-so-strelcom-na-premiera-fica
Najhoršie pri týchto dezolátoch je, že keď ich obľúbený politik vypustí 10 nepravdivých informácií tak ty musíš dezolátovi vyvrátiť postupne argumentami všetkých desať. Normálnemu človeku stačí keď zistí že ho niekto oklame pri prvej informácii a o pravdivosti zvyšných 9 už má pochybnosti. Ale dezolke musíš vyvrátiť všetko a veľa krát ani to nestačí. Neviem či má vôbec cenu s takýmito strácať čas a energiu.
anti dessolee 3. januára 2025, 13:52
A navyše, ak dezolát pochopí, že ho zasa o*ebali, tak začne byť agresívny. Ale iba na tých, čo ho na to upozornili…
Len dezolat dokáže spáchať atentát, my demokrati sa spoliehame na parlamentné voľby ktoré nespochybňujeme a ani proti nim neprotestujeme.
Anonym 3. januára 2025, 18:42
A kto spochybnil parlamentné voľby? A kto protestuje proti voľbám? Ja som zachytil len protesty proti krokom vlády. Tak ukáž že nie si dezolát a prezraď odkiaľ máš takéto informácie. A pre tvoju informáciu dezolát je dezinformator, neviem čo to má spoločné s atentátom.
Za pravdu sa každý bije. Prečo ste neprotestovali počas úradníckej vlády odborníkov z ps, ktorí sa stali rekordmany v zadlžovaní. Teraz protestujú proti krokom vlády, ktorá nemá inú možnosť. So všetkými krokmi nesúhlasím ani ja, niečo by sa dalo robiť inak ale nebudem páchať atentát! To je ten fanatizmus. Bojím sa, že títo sfanatizovani dezolati z ps spáchajú ešte niečo podobné alebo horšie.
Anonym 3. januára 2025, 20:59
A opäť tu šíriš dezinformácie. Úradnícka vláda neprijala ani jeden zákon, nemala podporu v parlamente. Kto bol v čase úradníckej vlády z PS? Protestovalo sa proti novele trestného zákona a nie proti konsolidácii tak čo trepeš že vláda nemala inú možnosť? A dezolát si sám, už som ťa tu usvedčil 2x z dezinformacii. A čo má toto všetko s atentátom? Už som tu vyvrátil že atentátnik nebol z tábora PS tak dokedy to tu budeš ešte dezinformovat?
Takýto istý ľudia, s rovnakými názormi, rovnakou jedinou pravdou a patentom na rozum sme tu už mali pred 89tim a NEFUNGOVALO to. Chvalabohu komunisti skončili a nastal v ľuďoch kľud, konečne si mohli začať budovať svoju krajinu, voliť si podľa seba a dnes keď sa obzriem vidím rovnako sfanatizovanych ľudí s univerzálnou pravdou, dokonca sú schopní aj zastreliť premiéra ako niekde v africkej krajine. Chvalabohu sa progresivizmus naplnil, došiel do slepej uličky a konečne končí a zase sa budeme môcť venovať demokracii, ktorú sme vždy chceli a vždy sme za ňu bojovali. Akurát sa môže nájsť ešte pár sfanatizovanych bojovníkov za slobodu so zbraňou v ruke a spáchať niečo zlé…
Antidezole, ty si dobrý dezolat. Ani nevieš, že odor bol v úradníckej vláde? Že naviac zadlžili krajinu, že atentátnik pravidelne chodil na mítingu a štrajky opozície? Sa zobuď a nerob zo seba fasosa.
Týchto liberálnych mongolov nepresvedčíš o pravde, môžeš im hovoriť, písať, poukazovať. Oni žijú tým, že vypisujú na Sereď online, honia si tu ego a myslia si aký sú najlepší. Nepamätajú si ani čo bolo rok dozadu a nevidia si ani na špičku nosa. Vidia len to, čo chcú vidieť.
Stále nechápem ako sa mohlo z liberálnej demokracie vytvoriť niečo tak totalitné ako PS kde predseda je kráľ korupcie. Rozumieš, cez rôzne neziskovky okráda štát celá jeho rodina a nájdu sa ľudia, ktorí mu to žerú a obhajujú tento hnus a tvrdia, že oni sú tí najlepší.
Anonym 3. januára 2025, 21:41
Tretí krát píšeš dezinformácie a týmto si oficiálne usvedčený dezolát. Odorova vlada nás nezaslúžila, nemala ako. Odor nebol v čase svojej vlády v PS a neviem kto ešte z tej vlady je dnes v PS keď tvrdíš že nás rekordne zadlžili? Nikto? A na ktoré meetingy opozicie chodil atentátnik, kde sa to píše? Daj link pretože ja viem len o jednom výjazdovom rokovaní vlády na ktorom bol protestovať ale nikto z opozície tam nebol
Máš pravdu, oni si myslia, že sú demokratickejsi ako demokracia a pritom nevidia, že sú horší ako komunisti. Je to škoda čítať tých bláznov
Fico vládne 14. rok, vládol v najlepších ekonomických časoch a ani jeden rok nebol schopný nerobiť dlh, vždy poslal rozpočet do mínusy, minulý rok bol ten dlh rekordný…
Ódor vládol 23 týždňov, nemal podporu parlamentu, nemal šancu aby mu tam niečo prešlo, aj keby veľmi chcel nikto by mu nejaké výdavky neschválil….
Čím asi tak rozmýšľa človek, ktorý verí že za to zadlženie môže 23 tyzdňova Odorova vláda bez dôvery, a nie ten co vladne 14 rokov a teda človek či si dnes užíva v hoteli kde jedna noc stojí 4 priemerné slovenské platy?….dokáže takýto človek ešte vnímať realitu alebo je to uz len bezmozgovy člen sekty, ktorý opakuje všetko čo mu vodca nahuči do hlavy?
Keby nas nezadlzili Matovic, Heger a Odor, tak by sme teraz nemuseli konsolidovat.