back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Dezolátny stav nadjazdu ponad R1 pripomína aktuálny stav zdravotníctva či školstva na Slovensku

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sledujúc kolabujúce zdravotníctvo, políciu až do rozmerov, kedy na obvodných oddeleniach PZ nie sú schopní zostaviť potrebný počet hliadok do priameho výkonu služby, školstvo poznačené reformami každého ministra majúceho priority v zapísaní svojho mena do histórie, úplný rozklad kultúry a „prázdnu“ štátnu kasu získavam pocit, že krajina je v obdobnom rozklade ako vozovka na mimoriadne frekventovanom nadjazde ponad rýchlostnú komunikáciu R1 z Galanty v smere do Serede.

Počas roka a pol sme na zúfalý stav tejto mimoriadne vyťaženej komunikácie upozornili niekoľkokrát. Vozovka na nadjazde je pre bezpečnosť cestnej premávky vyslovene nebezpečná, a to dlhodobo.

Už pri uzatvorení mosta ponad železnicu v Seredi a presmerovaní premávky na obchádzkovú trasu práve cez tento nadjazd bola vozovka v zlom stave, o čom vedel správca komunikácie, nakoľko na oboch stranách už v tom čase bolo osadené dopravné značenie upozorňujúce na jamy na ceste. (Viac TU.)

Stav vozovky dnes, 5.10.2024
Stav vozovky dnes, 5.10.2024
Stav vozovky dnes, 5.10.2024

Je vidieť, že sa nejedná o obyčajné výtlky, ktoré je možné „zafľakovať“ fúrikom asfaltu, ale o vady vyžadujúce si rekonštrukciu aj tohto nadjazdu.

Dlhodobo zanedbávaná údržba infraštruktúry v štáte zanecháva následky obdobne ako už spomenuté zanedbané zdravotníctvo, školstvo – len stranícke kasy sú plné a politikom nehľadiac na politické tričko sa darí.

Skutočne budú kompetentní a zodpovední čakať na moment, kedy príde k vážnej havárii a zase si ich neschopnosť a ignorantstvo od*erie nevinný človek?

- Článok pokračuje pod reklamou -

Vo videu prinášame stav tej istej vozovky prakticky spred mesiaca a z dnešného dňa.

Pán minister dopravy Ráž, nehanbíte sa za cesty po akých denne jazdíme? A nehanbíte sa za to, že ešte zvyšujete diaľničné známky a mýto akoby sme mali diaľnice na úrovni Nemecka, čo do dĺžky a kvality?


HLASUJTE V ANKETE:

Ako hodnotíte stav ciest a diaľnic na Slovensku?

Súhlasíte so zvyšovaním diaľničných známok a mýta?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Do dobrych sraciek nás dostala matovicovo-hegrovo-odorova vlada a ešte nás aj zadlzila na sto rokovt…

    12
  2. To ako to robí Fico už vedia všetci ale o tom ako by to spravil Šimečka sa môžete len dohadovať. A Ficiaka to neskutočne serie že Šimečka nie je ešte namočený v takej špine v akej je on sám a všetci okolo neho

    12
  3. Dnes sme tade išli autobusom z výletu z Bratislavy a fakt som sa bál že sa prepadneme alebo prevrátime. Je to ostuda. Ale tak aká vláda také cesty o zvyšku sa netreba ani baviť. Každý jedinec s troška väčším inteligentnejším zmýšľaním to vidí sám.

    9
  4. Ono keby tam tých jám bolo viac,z každého smeru by tade nelietali ako odtrhnutý a dalo lepšie vychádzať z diaľnice.(Sarkazmus)

    2
  5. Man, ty si komplet blby, co ma mesto s tymto mostom?
    Nie si ty ten blb marlboro? Na tak malom priestore nemozu byt dvaja taky blbci.

    2
  6. Anonym si blazon, vedenie mesta musi tlacit na spravu ciest, ja tade xhodim kazdy den a je to velmi nebezpecne

    3
  7. Ja sa opýtam takto : co má mesto s dierou v chodniku o vyvrátenom strome na železničnej ul? Oni nič veď to vietor… pre brzdy vysvetlím OBČANOV MESTA ZASTUPUJE TEN KOHO SI ZVOLILI NA MsÚ bez ohľadz na to pod koho daný majetok/objekt/vec patrí by stále mali do toho rýpať napádať to a poukazovať na to kým to dotčný vlastník nenapraví…

    1
  8. Miloš mohol by si napísať článok aby ľudia pochopili (keď to tu čítam tie komentáre mám pochyby že pochopia ) že bohatí ľudia neplatia dane ,dane mimochodom neplatia ani firmy, tie ich len vyberajú pre štát, peniaze idú vždy od koncových zákazníkov.

    2
  9. A bohati ludia nie su spotrebitelia?
    Neplatia DPH a spotrebne dane, dan z motorovych vozidiel, dialnicne znamky?

    Nie je to tak, ze cim viac minas, tym vacsie dane platis?

    Alebo si chcel asi nieco ine povedat

    3
  10. Bohatí ľudia neplatia dane kvôli tomu, že majú prístup k nástrojom a stratégiám, ktoré im umožňujú minimalizovať alebo sa úplne vyhnúť plateniu daní. Medzi hlavné spôsoby, ako to robia, patria investície do štruktúr a mechanizmov, ktoré presúvajú ich majetok mimo dosahu bežných daňových systémov. Využívajú daňové raje, komplexné právne štruktúry (napr. trusty) a optimalizujú medzinárodné investície. Využívajú tiež zákony a pravidlá, ktoré sú v ich prospech nastavené tak, aby platili menej.Neprekvapí, že aj keď sa vyhýbajú priamym daniam z príjmu, stále môžu platiť nepriame dane ako DPH, spotrebné dane, diaľničné známky či daň z motorových vozidiel, keďže tieto sú zväčša súčasťou každodenných transakcií a služieb, ktoré využívajú ,Ak však využívajú štruktúry, ktoré im umožňujú spotrebovať alebo investovať mimo krajiny, kde sú tieto dane vyššie, aj tieto nepriame náklady môžu byť minimalizované (odpisy a.t.ď.).

    4
  11. Vojtech Černák, to fakt? To mi vysvetli, ako sa môže autobus prepadnúť, alebo prevrátiť kvoli výtlku o hĺbke cca 15 cm. Skôr mi to príde ako zadanie od majiteľa SOL, vytvárať hrôzostrašné scenáre za každú cenu. Je to smiešne.

    1

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Sponzorované