Už v čase vytýčenia obchádzky uzatvoreného mosta ponad železnicu v Seredi musel byť kompetentným známy stav mosta ponad rýchlostnú komunikáciu R1 od Galanty do Dolnej Stredy. Že musel byť je zrejmé z dopravného značenia už v danom čase osadeného na nadjazde. Na toto sme upozornili už vtedy a tu:
Ťažko bolo predpokladať, že takto zvýšenou premávkou most ponad R1 nebude trpieť ešte viac, a že sa stav vozovky výrazne nezhorší. Na toto upozorňujeme priebežne, naposledy napríklad tu:
Nielen vozovka na nadjazde je v zlom stave, ale aj výjazdy z R1 na nadjazd
Viac-menej po každom zverejnení stav vozovky na tomto nadjazde príde k provizórnemu zalepeniu vozovky fľakmi, ktoré však opätovne autá vyjazdia a opätovne tak vznikajú podmienky, ktoré možno označiť pre premávku na pozemných komunikáciách za nebezpečnú.
Dnes je situácia takáto:
Most ponad železnicu v Seredi nebol dostatočne udržiavaný, prebiehalo na ňom obdobné fľakovanie vizuálne zakrývajúce jeho stav, až ho nakoniec bolo potrebné pre nákladnú a následne aj osobnú dopravu úplne odstaviť. Nie je toto dostatočným ponaučením pre kompetentných a skutočne budú priebežnú údržbu takto frekventovaných komunikácií flákať až dovtedy, pokým sa do obdobného stavu nedostanú ďalšie mosty a cestné komunikácie v okolí?
A otázka na záver: Môže, respektíve je niekto aspoň v diskusii schopný nájsť oblasť alebo jednoducho niečo na Slovensku, čo momentálne je vôbec možné označiť pojmom vyhovujúce a funkčné?
Zvlnený asfalt nikoho neohrozuje.
…Vodič je povinný rýchlosť jazdy prispôsobiť najmä svojim schopnostiam, vlastnostiam vozidla a nákladu, poveternostným podmienkam, stavu a povahe vozovky a iným okolnostiam, ktoré možno predvídať…
Pri papuči je tiež v zvlnená vozovka.
Ten asfalt keď vidí prichádzajúce auto, tak sa zvlní ešte viac. Možno tak ohrozuje bezpečnosť cestnej premávky, inak si neviem vysvetliť ten nadpis.
Jazdím tade z Galanty.Je to na zabitie.Už som štrajchol aj olejovú vaňu.som zvedavý kedy do znova zalejú!!!!!
Cesta ako v Afrike… Ostuda.
Asi 100 krát to robili nevedia sa už konečne ponaučiť že asfal tam nie je dobrá voľba .
Neplačte budeme mať tenisové kurty načo sú nám cesty
Ty budes mat prd. Tak ako cely zivot. Ty luzer.
Ja som ti nenadával. Povedal som svoj názor a hneď
Na mňa zautočíš? Si agresor aj doma?
Lajo, strkas ten svoj blud pod kazdy clanok, spravas sa jak luzer, si luzer
To nie je nadavka.
V Afrike robia cesty Cinania, tam su uz niekde inde. Vymenia to za litium.
My nemame co ponuknut.
Okrem sikovnej ale lacnej pracovnej sily.
A podla toho to tu aj vyzera.
Presne ako v Afrike
Velka čast Afriky je v infraštruktúre davno pred nami..nesedte na zadkoch a chodte trosku do sveta
Klameš, ty budeš veľký šofér, už si bol určite aj v šoporni, možno raz aj v galante, tak máš najazdené a rozumíš tomu 😀
Luzer bol prvý bičíkovec ktorý opustl varlata tvojo apu 🙂
Znova sa ozvalo progresívne hovädo.
A tvoja anyuczi si na neho sadla.
A uz sa nestrapnuj.
Luzrom si sa narodil a nim aj ostanes.
To je tak na rozbitie olejovej vani
Možno som Luzer ale ty si zdegenerovaný chuju … pápá pekný víkend aj j*bkom ako ty
Teply luzer, to je uz kombinacia.
Tak sa pozrite na kruhový objazd vo Veľkom Mederi. Už 50 metrov pred ním je to ako tankodrom. Kolaje s hĺbkou cca 30-40 cm a s prevýšením na okraji 20 cm nad úrovňou vozovky.
Zostať tam visieť na hrboloch je jednoduchý úkon.