back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Zo staveniska „Prúdy“ v Seredi zobral stavebný materiál s tým, že si ho zoberie na Ukrajinu. Hliadka Mestskej polície mu v tom zabránila

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Mestská polícia Sereď / V pondelok v čase 2,44 hod. si hliadka MsP všimla odstavené vozidlo na Šulekovskej ulici na parkovisku pri Bille v ktorom bolo naložených niekoľko vedier fasádnej omietky.

Nakoľko pri vozidle nebol nikto spozorovaný, hliadka chcela vykonať kontrolu staveniska „Prúdy“. Po odjazde z parkoviska hliadka spozorovala, ako sa odstavené vozidlo pohlo a bez svetiel neznámy vodič s vozidlom vyštartoval smerom na Horný Čepeň.

Hliadka vozidlo pomocou majákov zastavila a zistila, že vo vozidle sedí 24-ročný občan z Ukrajiny, ktorý má vo vozidle naložených 24 vedier fasádnej farby Baumit. Pri výpovedi uviedol, že farby zobral zo staveniska, kde mu ich prichystal kamarát a farby si chcel zobrať na Ukrajinu.

Na miesto bola privolaná hliadka OOPZ, ktorá si prípad prevzala a vozidlo s materiálom dala previezť k svojmu oddeleniu.

zdroj: FB/Mestská polícia Sereď
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Keby ľudí radšej rozčulovali mega rozkrádačky politikov ako takéto bezvýznamné krádeže. To že vám Fico všetkým ukradol dôchodky z 2.piliera to vám nevadí. Nezabudnite keď pôjdete do dôchodku ešte si spomienete akí ste boli dnes ľahostajní. Tým neobhajujem toho zlodeja čo zobral tie vedrá. Treba ho patrične potrestať, aj keď podľa nového trestného zákona by škoda do 700 eur bola len priestupok a takéhoto zlodeja by akurát pokutovali namieste. Čo ste si zvolili to máte.

    15
  2. Dnes sa mladá ukrajinka zas predbehla u lekára.Prišla ale 15 a išla si zobrať časenku č.5, ktorá patrila takej babke o barle, kým sa babka postavila, časenky už neboli. Do prdele už s celou Ukrajinou 😡.

    18
  3. 17.01
    a vy patnasti ste ju upozornili nato, ze sa predbehla a vratila casenku babke?
    Alebo ste vsetci drzali huby?

    24
  4. tomuto sa hovorí chovať si hada na krku.

    Ešťe že Naď poslal zadarmo náš majetok daňových poplatníkov na ktorí sme sa všetci poskladali na Ukrajinu a dnes SVK musí byť závislé na iných krajinách. A keď budeme kupovať v budúcnosti novú protivzdušnú obranu tak to bude stáť toľko ako nová nemocnica ktorá mohla zachraňovať naše životy.

    11
  5. Anonym 12.marca 2024,17:13, predstav si, že upozornili, nie som z tých, ktorí si neotvoria ústa.

    3
  6. 16:24 Fico je výsledok volieb, voľby boli demokratické, druhý pilier nič negarantuje možná 20 či 30€mesačne. Maďari aj Česi ho zrušili a to kopírovali slovenský druhý pilier. Ubytovanie v base je drahé 20000 jeden rok.

    5
  7. 18:57 omyl, peniaze z druhého piliera ti garantujú nejaký dôchodok. Lenže tie peniaze budúcich dôchodcov Fico rozdáva dnes a dnešní pracujúci dostanú na dôchodku figu borovú keď na 1 dôchodcu bude robiť len 1.5 pracujúceho. Sociálna poisťovňa ti nič negarantuje. Piliere áno. A garantujem ti že ten zlodej ročne spraví podstatne väčšiu škodu ako 20k. Skočil si na rozprávku ktorou smer obhajuje amnestie pre svojich oligarchov.

    7
  8. Pre: Anonym 12. marca 2024, 17:13

    A dopadlo by to tak že by Ukrajina zavolala políciu a polícia by pokutovala všetkých aj babku že si vlastné dovolili napomenúť váženú slečnu zo statusom Utečenec z Ukrajiny.

    1
  9. Išiel budovať Ukrajinu za naše. V podstate predbehol dobu, lebo obnovovať ju budú aj tak za nase

    2
  10. popri tomto treba riešiť aj to čo robia politici a takýchto cestovateľov vykopnúť domov, rovnako ako kopec slovákov, ktorí nám robia hanbu v zahraničí

    2
  11. 20:30 snívaj ďalej ze druhý pilier je istota ja som nenaletel a nenaletím nikomu, druhý pilier je žatva pre banky. Banka zle investuje a budeš mat vieš čo.

    2
  12. Anonym 12. marca 2024, 22:54

    Jake banky? Pil si?
    Ty si nenaletel? Praveze ty si naletel…sprostym reciam. Vies vobec nieco o investovani? Ci ty si radsej pockac na dochodok z eurovalu? Skus pozriet do ceskej ako to tam vyzera so statnymi dochodkami, tam 2.pilier nemaju. Financna gramotnost je u nas uplne ze minimalna.

    3
  13. Anonym 12. marca 2024, 18:57
    Áno, Fico je výledok volieb, máš pravdu. SMERácke špiny dostali 22,94 %, takže 77,06% ich nevolilo. Nič ich neoprávňuje aby sa správali ako majitelia Slovenska. Našťastie tu nebudú večne.

    9
  14. Ale za ten cas, co tu budu stihnu dodrbat vsetko.
    Ale to si ouce s nazorom vsimnu az vtedy ked uz bude neskoro.

    5
  15. Anonym 16:24
    Takže keby si bol majiteľom stavebnej firmy a niekto na stavbe ujebe nejaký stavebný materiál,kývneš rukou a povieš, však to je bezvýznamná krádež .

    2
  16. 77,06% 13. marca 2024, 7:03:
    Velmi spravne, ale ako povedal NATO Nad, presli volbami, tak mozu 🙂 A este raz, komu sa nepaci sucasna garnitura, tak ste mali lepsie volit 🙂 Aj v tych predoslych volbach 😀 😀

    3
  17. Seredan 8:10, samozrejme že ako majiteľ firmy by som bol nasratý, o to viac keby ho len pokutovali a pustili domov pretože by išlo len o priestupok. Oproti milionom čo smer nakradol je ale par vedier bezvýznamných. Ako majiteľa stavebnej firmy by ma viac nasralo prečo sa nemôžem dostať k štátnym zákazkam a prečo Slovensko nečerpá eurofondy z ktorých by som mal toľko biznisu že by mi mohli vedrá kradnúť 3x denne a ani by som si to nevšimol.
    Ale takto to chceli voliči smer/hlas/sns. Mňa títo skorumpovaní smradi vo vláde nezastupujú. Ľudia sa tu rozčulujú pretože ide o Ukrajinca a slovenská mentalita závidí ukrajincom všetko, podporu ktorú dostávajú keď nemajú kam ísť a aj samotnú vojnu. Pfuj a hanba vám, zožierate sa medzi sebou a tak aj skončíte.

    3
  18. Keď golis a jeho kamaráti okrádali republiku ako bankomatová mafia a policajti ich zdravili ako nadriadených to nikomu nevadilo. Tak ako na Ukrajine majú ľudí bez charakteru tak aj u nás. Napriek tomu podporujem Ukrajinu aby ubránila svoje územie, aby nezomierali malé deti, matky a starí ľudia. U nás mafiáni stavajú domy za ukradnuté. Takže sláva hrdinom, ktorí položili svoj vlastný život na obranu vlasti. Sláva Ukrajine, sláva hrdinom a sláva slovenskému národu, ktorí bránili našu vlasť pred ruským okupantom.

    5
  19. Na Ukrajine sa uz davno nemuselo bojovat, keby Zelensky a Johnson „nezabili“ pripravenu dohodu medzi Ukrajinou a Ruskom.

    3
  20. demokracia 13. marca 2024, 9:25…na Ukrajine sa vobec nemuselo bojovať ak by tam nevkročili rusi…to je jediná istota….
    Rusi nie sú moc dobrí v rešpektovaní nejakých dohod….

    4
  21. Demokracia neviem či si to aj čítal nakoľko nešlo o dohodu, ale jednostranne napísané podmienky zo strany Ruska ktorá mala Ukrajina bezpodmienečne akceptovať. Každému kto to čítal je úplne jasné že tie podmienky nie sú splniteľné a vystavujú Ukrajinu ešte väčšej hrozbe ako dnes.

    1
  22. Navyše ak by Ukrajina splnila všetky ruské podmienky, dostala by bezpečnostné záruky. Také isté, aké ich od ruska dostala keď sa vzdala jadrových zbraní. Akurát potom už by sa nemala čím brániť ďalšej ruskej agresii nakoľko jednou z podmienok bola minimalizácia armády na 80tis vojakov. Slovo rusa má váhu osratého toaletného papiera.

    2
  23. pre: Ratafak plachta 13. marca 2024, 9:47
    …co by si robil ty, keby ti sused za plotom pod oknami zacal chovat kravy, osipane a pod. robil zle, alebo keby ti sused byvajuci nad tebou na cinziaku zacal mocit z balkona?
    Tiez by si bojoval (kazdy v raci svojich moznosti) a ked nie, daj sa Simeckovi do strany.

  24. Pre demokracia – vtrhol by som do jeho domu, zdemoloval obývačku s kuchyňou, do tejto zdemolovanej časti by som sa nasťahoval o odtiaľ sem tam vystrelil na ostatnú časť domu. Popritom by som znásilnil jeho ženu a vyzabíjal časť rodiny. Takto sa to predsa robí do psej matere

    1
  25. demokracia 13. marca 2024, 12:40…a ten sused čo robí ostatným zle (a nielen Ukrajincom ale napríklad aj pobaltským krajinám, gruzínsku, moldavsku…) – tým myslíš rusov, že?
    ja myslím že tie štáty v susedstve ruska chcú mať pokoj, takého suseda čo každú chvílu ohrozuje niekoho v okolí jednoducho nechceš….oni aj doteraz neutrálne Švédsko a Fínsko dotlačili do NATO…
    …ono ten problémový sused nebude Ukrajina….

    2
  26. pre: Anonym 13. marca 2024, 12:45
    …mozno nieco podobne, ak by si nedal povedat – zapamataj si, silnejsi pes j..e.
    …a silny pes nie je len Rusko, ale aj USA, Cina a pod. …
    Spamatajte sa uz vsetci protiruski operativci, ze svet neznamena len zapad, ale kedze nedovidite si dalej od nosa a vzdy pocuvate bez vlastneho nazoru, tak vam niet pomoci.

    0
  27. Ratafak, s tým „dotlačením“ sú večné polemiky. Keď niekto povie, že západ dotlačil Putina k vojne, ako to len je možné? To akože Biden prikázal Putinovi, že má zaútočiť? Nie, neprikázal. Keď tvrdíš, že Putin dotlačil do NATO Fínsko a Švédsko, tiež je tu rovnaká otázka, či im to prikázal Putin. Nie, neprikázal. Ono tým dotlačením sa rozumie, že to každý tak vyhodnotil. Tak ako vstup do NATO vyhodnotili Švédsko a Fínsko na základe konania Ruska, tak aj Putin čosi vyhodnotil na základe konania západu. Neobhajujem, konštatujem. To len aby sme si ujasnili, čo znamená niekoho k niečomu dotlačiť.

    1
  28. Ale ved sa ukludni demokracia. Nikto tu netvrdi ze svet je len zapad. Neviem z coho si to vycital. Tu ide o to aby ludia vedeli oddelit dobre od zleho a spravne od nespravneho. Preto tu nemozem obhajovat to ze rusi napadli ako agresor suverenny štát. To je celé. Tiež sa mi nepáči že Izrael napadol gazu alebo USA napadli Lýbiu. To že sa tu niekto vyjadrí protirusky neznamená že je slepo proamerický. Už to chápeš konečne?

  29. Anonym 13. marca 2024, 13:29…to už je trošku o slovíčkarení, ale áno, máš pravdu rozhodli sa Švedsko a Fínsko vstupit do NATO na základe agresie Ruska…rozhodli sa sami…
    ale čo bolo presne to konanie západu keď Putin čosi vyhodnotil a vybral sa zabíjať na Ukrajinu ľudí?…žiadne základne na ukrajine neboli, biolaboratoria tiež nie, do Nato Ukrajina nemohla (bola v konflikte a neovládala hranice)…..
    veď oni sami striedajú tie pričiny podla počasia…raz ochrana menšiny, potom „rozširovanie“ NATO (ale Fínsko a Švedsko až tak nevadí…), potom biolaboratoria a neviem čo ešte….
    Takže zatial čo Putin zabíja na Ukrajine ľudí a Švédi a Fíni zo strachu zvolili vstup do NATO, tak rusov nikto nezabíjal a ani nehrozoval…

  30. Všetci sme rovnakí a je jedno či sme slováci alebo sú to ukrajinci. Všetci kradnú. A kvôli jednemu ukrajincovi nenávidieť všetkých je zlé. Treba si uvedomiť že práve ukrajina nás chráni pred vojnou a pred ruskom. Ak padne ukrajina 3. sv. vojna bude na spadnutie.

    1
  31. pre: Ratafak plachta 13. marca 2024, 13:57
    …Rusko neslo na Ukrajinu zabijat ludi, zabijat zacala Ukrajina (na vychode), Rusko tomu brani.
    Ale to sa v nasich demokratickych novinach nedocitas.

    1
  32. demokracia 13. marca 2024, 14:08…to sa dočítaš iba v tých ruských, že?….
    asi takto:
    Neexistuje žiaden dôkaz o systematickej perzekúcii rusko-hovoriacich občanov zo strany ukrajinských autorít. Rovnako neexistujú žiadne náznaky o systematickom zabíjaní na základe národnostných, rasových, náboženských, kultúrnych či jazykových príčin zo strany Ukrajiny.

    Toto potvrdila ako Rada Európy, tak aj Vysoký predstaviteľ OSN pre ľudské práva a OBSE, ktorá mala od roku 2014 na Donbase pozorovateľskú misiu. Jej súčasťou boli aj ruskí pozorovatelia. V žiadnej zo správ misie OBSE nie je genocída rusko-hovoriaceho obyvateľstva spomenutá.
    Zdroj – ministerstvo zahraničných veci SR (aktualizované 19.2.2024): https://www.mzv.sk/aktualne/ukrajina/myty-a-fakty-o-ukrajine

  33. demokracia píšeš veľmi presne. To sa v našich demokratických novinách nedočítaš. Dočitaš sa to v médiách autokratických štátov kde médiá ovláda štát, masíruje verejnú mierku argumentami ktoré si tí ľudia nemajú ako overiť pretože iné ako štátom ovládané média nie sú. Naše takzvané alternatívne médiá tieto články preberajú. Zamysli sa nad tým že za týmito dezinformačnými webmi sú 1 alebo 2 osoby a nie je v ľudských silách overovať si také množstvo informácií. Ale im o to ani nejde, chcú len šokovať aby mali sledovanosť. Preto čítam jedine mainstream, média ktoré majú aj investigatívnych novinárov a ktoré si overujú informácie predtým ako ich uverejnia.

  34. Pre antidessolle

    Tiež čítam len mainstream, ale od vyváženého spravodajstva má ďaleko. To treba povedať na rovinu. Alternatívne médiá píšu bludy a mainstream síce informácie overuje, ale zase nepíše o veciach, ktoré sa nehodia do koncepcie alebo len veľmi okrajovo. Čiže sú témy, o ktorých nemáš kde zobrať informácie.

    1
  35. Ahoj. Aj ty by si tak bránil svoju vlasť v ktorej bývaš a žiješ? Veď toľko ti tento štát dal a ty by si to určite s radosťou oplatil hoci aj svojim biednym životom. Inak ozaj čo tu ešte patrí našim občanom/štátu, čo sa týka strategických podnikov a surovín?

  36. To sú tí národní hrdinovia, ako ten šašo zo smeržumpy, ktorý v prvom rade vyhlásil, že by nešiel brániť vlasť, ale kolaborácia s ruskom by mu problém nerobila, keby z toho niečo cinklo na účet… hlavne, že sa bijú do pŕs, akí sú pronárodní a vlastenci, ale za peniaze by aj vlastnú mater zradili…

  37. Ste vy len pokrytci!Hlavne RP,tu sa píše o zlodejovi z Ukrajiny a vy sa tu odbavujete na Ficovi.Zajtra fúka silný vietor,to je na vine Fico.To vám nestačí ako sa vyjadruje Korčok na Online Tu a Teraz.A to nie je provládny portál.Je tam arogantný a pri konci kokce a je trápny.Ked nemáte argumenty,tak urážate,a tie vaše pseudotrapošiny,Fico,Smer,zlodeji,mafia.Všetko z tých plátkov tzv.mainstreamu.Rozsudky z ústavného súdu, ktoré potvrdzujú porušenie zákona a práv obvinených a oslobodzujú ich ako na bežiacom páse,to vás nezaujíma.A prezidentka!!- ,okydá vlastnú vlasť,a potom sa trápne vyhovára.Fuj a hanba .

    2
  38. Ruženka, až na to že tie rozsudky ústavného súdu boli o dôvodoch väzby a nie o tom či tie prasce daný skutok spáchali alebo nie. Ale samozrejme sa to dá podať tak aby ouce chápali že obvinený bol vlastne nevinný. Že smer je mafia a prostredníctvom svojich nominácií tunelovali roky štátny rozpočet je bohužial fakt, ktorý by si už mohla pod ťarchou dôkazov pripustiť. Že sa dostávame do medzinárodnej izolácie je ďalší fakt. A teraz sem prosím napíš konkrétne ako sa ten Korčok vyjadril že ťa to tak nahnevalo. Ale bude zase ticho ako v každom predošlom prípade?

  39. Ružena z PS. 13. marca 2024, 23:03…Ruženka a prosím ťa v ktorom príspevku sa tu „odbavujem na Ficovi“?…mám tu asi 4 a bavíme sa o vojne na ukrajine, Fica som nespomenul….skús čítať pozorne, podľa toho čo píšeš si si totálne pomýlila diskusiu…

  40. anti dessolee 14. marca 2024, 8:09:

    Si skvely. Snad mas na podlozenie svojich obvineni a urazok aj listinne dokazy, aby tie tvoje fakty nevyzneli nedoveryhodne 😀

  41. Ruženka naša prezidentka nás reprezentuje veľmi dobre. Korčok detto. Oslobodzujú ich lebo mafia má chápadlá aj na súdoch. Už len zdravý rozum vám vraví, že fico by mal sedieť za mrežami. Dúfam, že vám nezabijú deti ako to robili holokrkáni, ktorí vypaľovali podnikateľov. Táto vláda je ostuda celému svetu.

  42. Ratafak, Ty úbohý retard, prestaň čítať denník N, alebo vieš čo, urob nám radosť a skoc pod vlak.

  43. The Desolath 14. marca 2024, 9:27
    Prepáč, nikoho neurážam. Listinné dôkazy nemám, nie som súd ani vyšetrovateľ. Dôkazom je však nespočetné množstvo nominantov smeru ktorí sú už právoplatne odsúdení. Politici sú verene známe osoby ktoré idú s kožou na verejnosť, tí chytrejší nekradnú priamo ale cez svojich nominantov a potom sami „vyzerajú“ čistí. Tí hlúpejší to berú napriamo. A že sa dostávame do izolácie, na to stačia vyjadrenia predstaviteľov vlád okolitých štátov. To čo sa tu dnes deje, ako sa znásilňujú silové zložky a ako otvorene sa ničí tretí sektor, ako sa idú ovládnuť verjnoprávne média, teba to nevyrušuje?

  44. Reakcia:Vidím, že sa nezhodneme.Ale potešilo ma, že si neskľzol k vulgarizmom.Mne vadí jednostranne uvažovanie bez vypočutia oboch pol.spektier.Obávam,sa, že nie len doma ale i svet sa nebezpečne polarizuje.Aby sa to nevyhrotilo k obč.nepokojom, tobôž k svetovej vojne.Treba si uvedomiť, že Rusi neustúpia a netreba zabudnúť na Čínu.Skús si spomenúť na 1938,mníchovská zrada.Ako nám pomohli západné mocnosti.Myslim tým Československo.Potom Sudety,rok 1968 keď nás napadli vojská varšavskej zmluvy.Ver,a to nejdem konšpirovať, že sa západ na nás znova vykašle.Len vyčkávajú ako v 1989.Myslim si, že tí politici zato nestoja aby sme si ničili život.Možno to aj ty to tak cítiš,len teraz to tak necítiš.Záverom prajem ti pekný deň,,RP,,. Už viac nebudem reagovať bolo by to zbytočné.P.S. Pozri si trailer k filmu CIVlL WAR-Chaos , ktorý by mal vyjsť v lete.Ešte raz, ahoj a mier v srdci….

  45. Ružena z PS. 13. marca 2024, 23:03…ok Ruženka pekný den…len si ma nazvala pokrytcom za niečo čo som tu vobec nepísal…
    PS: ano v 38 aj 68 sme na to boli sami proti mocnostiam, mnohí volajú po tom aby sme v tom teraz Ukrajinu tiež nechali samú….vtedy nás v tom nechali, teraz keď Ukrajinu podporujú tak sú zase nazývaní vojnovými štváčmi…človek si vždy nájde zámienku nadávať ak chce…

  46. Sranda je, že ked tu bol článok o nejakom vandrákovi, čo ukradol vratné flaše z billy a nosil ich do kauflandu, tak sprostá sedlač ho tu pomaly mala za národného hrdinu a obhajovali ho. Teraz podobne vážnu krádež spraví Ukrajinec a pozrime sa, aký obrat dali naši homo-tupo dezolé, zrazu je to hrozný kriminálny čin a kradnut je zleee 😀 Toto je len ďalší príklad toho, že Slovač je taký jednoduchý a obmedzený národ, že tu sa už netreba ničomu čudovať..

    2
  47. No po ukážke Filckovej zahraničnej politiky sa ani netreba čudovať, že sa chcel vrátiť do ukrajiny aj farbou 😀

  48. On si len scel zebrat tú farbu domov jak Danko zuby po zrážke ze semaforom. Mali ho nehat za 15 hodýn by otočil SVK – UA – SVK

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované