Zuzana Čaputová, prezidentka SR |MM| Na svedomí má tisícky ľudských životov a škôd, ktorých následky bude cítiť niekoľko ďalších generácií. Často pritom počúvame, prečo sa Ukrajinou vôbec zaoberáme. Je to preto, že na Ukrajine sa bojuje aj za rešpekt k štátnej suverenite a územnej celistvosti, ktoré boli pošliapané a vyžaduje ich každá krajina, aj Slovensko. Je to preto, že je našim bezpečnostným záujmom mať suseda, ktorý má na svojom území mier a prosperuje. Je to preto, že sme ľudia a utrpenie iných v nás vzbudzuje súcit a potrebu pomôcť.
Záujem a empatia s inými, ktorí trpia, nie je prejav naivity ani slabosti. Je to prejav ľudskosti. Ja vám práve za takúto podporu Ukrajine a Ukrajincom, za vašu solidaritu, za otvorenie vašich sŕdc a domovov pre utekajúcich pred hrôzami vojny ďakujem. Sme na správnej strane dejín, na strane medzinárodného práva, na strane väčšiny krajín sveta, ktoré ruskú agresiu odmietajú.
Dotýkať sa bolesti, tešiť sa z ľudskosti. To sú asi najsilnejšie momenty môjho mandátu.
Zažívam ich pomerne často vďaka láskavým a empatickým ľuďom, akých som stretla aj dnes v centre Bratislavy na podujatí venovanom druhému výročiu vojny na Ukrajine.
Bolesť pripomínali príbehy ľudí z Ukrajiny, ale aj fotografie vysokoškolských študentov, ktorí nedoštudovali, lebo zahynuli pri ruskom bombardovaní. Ľudskosť zase aktivity dobrovoľníkov, ktorí im pomáhajú vyrovnať sa so stratou alebo odlúčením od rodín.
Všetkými stretnutiami sa nieslo slovo „Ďakujem“. Ďakovali Slovensku, ďakovali vám. Za prijatie a za pomoc, ktorej sa im od našich ľudí dostáva.
Od nás prichádza vďaka za ich statočnosť.
Tie fotografie nikoho neoblbnú je to blondínka.
A my tu už raz tak dlhú dobu čelíme neoliberálnej agresivite zo strany tejto bloncky a poniektorých podobne zapredaných politikov.
anonym 25. februára 2024, 1:40
co absolutne nieje poznat z tych fotografii, genialne…
zapredanych politikov? kto ti po povedal sudruh Fico? ktory je cistucky ako jarny kvietok… mne sa najviac pacilo, ked do nej frflal, ako bola na americkej ambasade, kde ju stretli frajeri zo smeru, lebo tam tak isto boli ako ona 😀
mna by uplne zaujimalo, ako by podla vas mal vyzerat nas idealny stat a ako by ste to chceli dosiahnut?
Anonym 25. februára 2024, 4:51…a ako vyzerá tá jej „neoliberalna agresivita“?…To je ako keď ti rusi prídu znásilniť ženu a dcéru, zabiť syna? Vyrabovať dom v ktorom žiješ alebo vybombardovať celé tvoje mesto?…no daj, ako sa prejavuje tá jej agresivita…zatiaľ čo vedľa pod ruskou agresiou umierajú ľudia, ty si tu môžeš pri kávičke s cigaretou vypisovať čo ťa len napadne…no musíš teda strašne trpieť…
Ratafak plachta 25. februára 2024, 8:53
To čo si opísal sa odohrávalo aj v krajinách, do ktorých priniesli amíci demokraciu alebo išli bojovať s terorizmom. Len porušenie medzinárodného práva sa berie iba v prípade keď to spáchajú krajiny na východ od nás. Smerom na západ sa toleruje všetko. A kým sa nebude právo uplatňovať rovnako, každá kritika kohokoľvek bude niečo ako výkrik do tmy. A prezidentka bohužiaľ hlboko a citlivo vníma iba čo sa deje v zahraničí. Pri Slovákoch taká hlboko vnímajúca nikdy nebola.
Jediny kto tu vresti do tmy si ty a tebe podobni dementi zo smerohladu zaockovani sns dementnou retorikou.
Tuto blbecek tam musi samozrejme dat do vety amikov tak aby to bolo take prave dezolatske.. No neviem kde kradnu uzemia ako prasive fasisticke Rusko.
Večná sláva našim ukajinským bratom 💙💛
🇷🇺🇷🇺🇷🇺
Anonym 25. februára 2024, 9:47
Drbelo, keby neexistovalo slovo dezolát, ktoré má mimochodom úplne iný zmysel, tak by ste vy liberálno slniečkársko prodementný odpad boli maximálne zúfalí 🙂
Anonym 25. februára 2024, 9:49
Sláma u kravína. Zelenský idi na chuj!!!
Anonym 25. februára 2024, 9:39…zase ti nám pripomenúť čo všetko sa Putinovi prepieklo bez sankcií a spýtať sa ťa či je normálne financovať armádu štátu ktorý ťa dal na list nepriateľov a otvorene sa ti vyhráža?….
A vysvetlis nam teda akej „neoliberalnej agresivite“ čeliš a aku ujmu si utrpel?…nemôžeš si v obchode kúpiť rusku vodku alebo čo takého strešného v porovnaní s ukrajincami sa ti stalo?
Myslis podobne ako ,,slnieckar,, ?
Ty poloblby debo, potomok bolsevika a nástenky.
25. februára 2024, 10:26
A je normálne do nemoty dávať sankcie, na ktoré viacej doplácajú európske firmy než ruské? Pre koho je výhodné v rámci solidarity prakticky likvidovať európskych farmárov? No keď si porovnáš čo sa komu prepieklo, zistíš, že na USA či Izrael nemá nik. To sú absolútny favoriti v páchaní zločinov bez zodpovednosti. Stačí sa pozrieť na Gazu. Počet zabitých civilistov za pol roka cca 12x vyšší. A teraz rýchlo pesničku o atomovkách.
Co sa ta dotklo ze neriesila prezidentka?
Ci len tárame…
pre Anonym 25. februára 2024, 11:14
Pravdu máš. Donedávna sa poukazovalo na počet civilných obetí na Ukrajine. Potom prišiel konflikt Izrael – Hamas, v ktorom nám Izraelská armáda ukázala ako im záleží na civilných obetiach. Odvtedy sa pre istotu už nekvíka o obetiach civilného obyvateľstva na Ukrajine, keďže je s čím porovnávať. Toto je výsledok objektívnych médií.
Anonym 25. februára 2024, 11:14…ešte raz…si za to aby sme finančne a materiálne podporovali armádu krajiny ktorá sa nám vyhráža a má nás na liste nepriateľov..a skús jesne odpovedat bez tých omáčok…
Neodpovie ti normalne taky pseudovlastenec tzv. Kolaborant.
A ja už štvrtý rok trpím túto progresívnu trubku platenú Sorosom ako prezidentku…
Vladolf, jasné že neodpovie…chvíľku bude zase ticho a za pár dní bude zase vyplakavat akí sme na tých rusov zlí že im odmietame finančne podporovať tu ich dobivačnú a pre nás nepriateľskú armádu….2 roky to isté…
25. februára 2024, 11:31
Ako sme ich finančne podporovali? Platením za dodávky energetických zdrojov? Neviem o tom, žeby sme niekedy priamo spozorovali ruskú armádu 😀😀😀 Toto je tak trápna fráza, ale chápem, iné vás nenápadne. Len pi..vina 😃😃😃
Zeby pomrzneme bez ruskeho plynu?
No videli sme ako to vyzeralo v tom ruskom zemliankove ked im mraz odjebal tie sovietske trubky ktore mali byt daaaavno vymenene. Statisice ludi bez vykurovania bytov a elektriky. O zachodoch sa bavit ani nemusime…
Ale co tam po ruskom pospolitom lude.
Putin musi peniaze liat do vrazdenia slovanskych bratov a kradnut uzemia. Nech rusky narod pomrzne za sny svojho diktatora
Anonym 25. februára 2024, 13:47…sa pozri prosím ťa predtým než sa tu takto opustis ake je zloženie výdavkov rozpočtu Ruska…väčšina na armádu…takže áno, absolútne nie je pochýb že aj časť z tých našich platieb skončí tam kde väčšina rozpočtu Ruska..v armáde…takže otázka je nezmenena- chceš podporovať armádu nepriateľskeho štátu? A skús ešte raz jasne a bez omaciek..
Ake trubky mraz „odjebal“ tym statisicom Rusov? Vodovodne, kanalizacne, vykurovacie alebo plynove?
Pre: Anonym 25. februára 2024, 14:17
Kanalizáciu ešte nevynašli mimo Moskvy a Petrohradu, takže tú si môžeš odfajknúť 😀
Ked patris do tabora progresivnych liberalov, debilita ktoru si kazdodenne dokazujete, je vam prepacena. Len ta chudoba vas na koniec zabije, ovecky
A ja ti znova odpovedám, že úhrady za zazmluvnené dodávky nie sú sponzoring armády alebo čohokoľvek iného. Klišé frázy si kľudne odpusti. Je mi jedno na čo ich krajina použije. Z našej strany sa iba plnili záväzky. Nič viac nič menej.
Anonym 25. februára 2024, 14:57
Keď nevieš spočítať 2+2, tak ti ťažko niečo vysvetliť 🙂
Ty určite veríš aj ficovi tie jeho nezmysly, že novela trestného zákona má byť na niečo dobrá, okrem toho, že má ochrániť jeho ľudí… Ak smerožumpe vadí, že máme také prísne tresty, tak nech ukážu štatistiky, koľko ľudí reálne tie vysoké tresty za korupciu naozaj dostalo.
Takisto, ak putinovi tak hrozne vadia fašisti na Ukrajine, prečo sa nezbaví najskôr tých vlastných, ktorých má v russku viac než dosť. Ak sa chce Ukrajina pripojiť do EU či NATO, prečo ich nenechá rozhodnúť samých, veď keď je v russku tak dobre, ľudia na Ukrajine si určite vyberú správne, keby bolo napr. nejaké referendum, či sa pridať na východ, či na západ.
25. februára 2024, 16:00
Spočítať 2+2? Hmm, ťažká matematika. Podľa zdravého sedliackeho rozumu 4. Ale podľa liberálnych kalkulačiek možno aj 17. To nikdy nevieš. A áno, súhlasím, ak splnia všetky podmienky, nech ich pripoja. Ale nedokážem si predstaviť ako by to mohla splniť krajina kde beztrestne upália skoro 50 ľudí, ešte nedávno tam pochodovali členovia Azova a Pravého sektoru s fakľami ako kedysi magori v Berlíne. Pričom nás idú zožrať keď sa hocikto z LGBTI len uprdne alebo za hociktorú osadu večne diskriminovaných pracovitých spoluobčanov.
Pre: Anonym 25. februára 2024, 11:14
Ak tá EU dopláca na to viac ako Rusko ako je kurva možné že :
Rusko inflacia Januar2024 = 7,5% , Interest rate = 16%
Slovensko inflacia Januar2024 = 3.9, Interest rate = 4.5%
Zdroj: https://tradingeconomics.com/slovakia/interest-rate
Strašne by som chcel vidieť tých naších farmárov keby vyskočil IR na 16%…
mne sa najviac paci ako sa tu pouziva slovo progresivne, ako keby to bola nadavka, neoliberalizmus tak isto 😀 sak ked si debilko a nevies sa vyjadrovat, pouzivat slova ktorym ocividne ani nerozumies, tak si to nechaj na doma, kde ta mozno, a to je veeeeeelke mozno, nemaju za takeho primitiva 🙂
Ty progresívny neoliberálny lol !
ano prosim pane? co si prajete? prepacte, ze som si trufol urcit vase pohlavie…
Slvensko = dezolandia
Anonym 25. februára 2024, 14:57…no a keď rus použije tie „úhrady za zazmluvnené dodávky“ na financovanie výroby vojenskej techniky a platby vojakom tak je to čo?…to nie je financovanie ich armady?….ty chápeš že tie platby končia v štátnom rozpočte a rus z nich financuje chod štátu, vrátane armády do ktorej tých peňazí dnes tečie najviac?….rozumieš že ak od nás dostane menej miliard, tak menej miliard aj pretečie cez ich rozpočet do ich armády…ty očakávaš že nejaký štát by ich posielal priamo na účet ruskej armády, aby aj kapacite ako ty bolo jasné na čo tie prostriedky rus používa?…
aj tebe ak zamestnávatel posiela pravidelnú úhradu(výplatu za prácu) a ty máš hobby že si nakupuješ zbrane a ohrozuješ susedov, tak ti bude chýbat ak ti tú výplatu posielať prestane…budeš musieť hladat iné zdroje aby si uspokojil svoje vojenské ambície, hoci ten tvoj zamestnávatel ti posielal iba výplatu a ty si rozhodol ako ju použiješ….
25. februára 2024, 21:04
Zas to isté dokola. Ak zaplatíme za niečo amíkom, Číne, Izraelu či Eskimakom a použijú dane prostriedky na nákup vojenského vybavenia alebo pri prínose demokracie prostredníctvom tomahawkov, či náletov z lietadlových lodi je v poriadku, hej? Pri tvojej logike by sme už nikdy nemohli kúpiť nič od nikoho na svete.
Anonym 25. februára 2024, 22:11
Ano, je to v poriadku, co nechapes? Vysvetlime si to na priklade plynu. Rusi ten hnusny plyn predaju do Ciny. Cina ho premeni na skvapalneny a abrakadabra simsalabim, od tohto momentu uz nie je rusky. Je cinsky. Ale iba na chvilu. Potom ide pekne tankerom okolo celej zemegule na americkej lodi do Europy uz ako americky, samozrejme, zase na nejaky terminal (Chorvatsko, Nemecko, Francuzsko atd.) kde sa z neho stava plynne skupenstvo a sup do europskej siete ako americky. Totalne nelogicky, logisticky aj ekonomicky narocny a drahsi proces ako keby ide potrubim z Ruska. A co ta uhlikova stopa? Ta nikoho nezaujima, hlavne ze „nie je rusky“, EU sa moze pysit, ze neodoberame plyn z Ruska, Rusom je to jedno, peniaze maju tak ci tak, Cina sa smeje, USA este viac a Europa plati. Dobra schema, ze?
Anonym 25. februára 2024, 22:11…ver mi že podobne by sme sa zachovali voči amíkom, Číne, Izraelu či Eskimakom či hocikomu inému, kto by ohrozoval našu bezpečnosť tak ako to robí rus…..on tu rozpútal najväčší konflikt od druhej svetovej, dal celý západný svet na list nepriateľov, vyhráža sa atomovkou a ty navrhujes čo? Tváriť sa že sa nič nedeje a že on len tak blafuje?…obsadil Krym a všetci sa len pozerali, zaútočil na Gruzínsko a všetci da len pozerali, obsadil Donbas a stále sme sa len pozerali, teraz zaútočil na celu Ukrajinu, vyhráža sa ostatným a stále sa máme len pozerať a nič nerobiť?…vážne?…
26. februára 2024, 8:18
V živote by sme proti nikomu zo západu ani necekli, nech by spravili čokoľvek. Bolo dosť príležitostí a držala sa huba. Vďaka americkej demokracii v Iraku, LÍbyi, či v Sýrii máme v Európe milióny utečencov a deje sa čo? Nič. Nikto o nich nič nevie, kto sú, odkiaľ sú, či nie sú členmi ter.organizacii. Ale máme ich prijímať. To nie je hrozba? Dokonca väčšia, pretože Rusi vykrikujú kade tade ale títo nie. Medzinárodné právo nemožno ohýbať. Buď platí pre všetkých alebo pre nikoho. Na vojnové zločiny neexistuje premlčacia doba. No my sa tvárime, že svet vznikol vo februári 2022 a dovtedy sa nič nestalo.
pre Maly detail 23:15 – a prečo je potom teraz ten plyn lacnejší ako keď nám ho priamo dodávali z Ruska? To chceš povedať, že všetci tí priekupníci robia charitu? Alebo to bude tým, že rusy to dávajú číňanom za pár drobných, len aby sa toho zbavili, tak aké peniaze majú potom rusy?
Anonym 9:55 ale stalo sa do februára 2022 !
Globalistami nasilu nanútený a umelo vyrobený teror nazvaný covid-19 zmizol doslova zo dňa na deň.
Ak skončí tá americká vojna na UA,som zvedavý čo si zasa globalisti vymyslia… oni už na niečo prídu ,čím budú ovečky plašiť.
Bééééé !
Anonym 26. februára 2024, 9:55…necekli sme nikdy na nikoho kto nezačal priamo ohrozovať europsku bezpečnosť….to platí jak pre Ruské/sovietske agresie, tak pre americké, hocijaké iné..neplietli sme sa pokiaľ sa nás to bezprostredne netýkalo a nehrozil konflikt….teraz to rus vyeskaloval tak ako od Hitlera nikto iný, takže ja nerozumiem tomu že sa čuduješ že europa/západ reaguje……takže znova sa pýtam: ak sa ti niekto vyhráža, niekto ťa dá na zoznam nepriateľov, rozpúta tu najvačší konflikt od druhej svetovej tak ako máme reagovať? čakať čo bude?
a ak máš pocit že američania, eskymáci, čínani, alzáci a neviem kto ešte sa niekedy v minulosti správal tak nepriatelsky ako teraz rusi tak uveď kedy to bolo…
Ako si tí dezolati odbocuju od Ruska do Syrie az neviem kam.
Zas mu poslem zoznam ruskych agresii voci inym krajinam a v tichosti sa nachvilu odplazi prec z diskusie
10.04
Ze ty si ten blahov baran, ked tu tak slastne blacis?
26. februára 2024, 10:37
Ja ti nato pošlem zoznam amerických a bude po debate.
Porovname si zas riadky? Nechces to…
A bude po debate tak ako vzdy ked si chcel obhajovat ruske vojnove zlociny
Ked nas napadnu americania tak ako nas rusi v 68 budu mat tvoje reci zmysel zatial si len hlasna truba ruskej ambasady
26. februára 2024, 12:12
Neobhajujem. Ale ak majú byť potrestané ruské, nech sú všetky. Aj americké. Rozdiel? Rusko fasuje sankcie jedna radosť. Novinár, ktorý zverejnil tie americké hnije v base za nič. Ešte niečo?
Aby si neodbiehal od temy a ostal v geopolitickom strede Europy neprirovnaval tu hnitie v base a popularne ruske defenestrovanie .
Ako boli rusáci potrestaní ked nas napadli?
Naopak citujem rok 2019 :
Ruský parlament sa bude zaoberať návrhom zákona, ktorý prizná vojakom zapojeným do okupácie Československa v roku 1968 status veteránov. Tým by sa v Rusku oficiálne potvrdila verzia , podľa ktorej bolo obsadenie Československa Varšavskou zmluvou zákonnou akciou.
Este ako mam niektorým ludom vysvetlit ze ty a tebe podobní sú proti záujmom nasej republiky a sú kolaboranti s nasim nepriatelom ktorý nás zaradil na zoznam nepriatelských krajín??
26. februára 2024, 12:57
Nebol to náhodou Sovietsky zväz, navyše v s Ukrajincom na čele? Hmm? Ja som kolaborant ty potkan? Že chcem aby platilo pre Joža to isté čo aj pre Miša? Nie, len tebe a tebe podobným sa nepáči, žeby určité veci platili pre všetkých. A viac ti k tomu nemám čo povedať, lebo furt je to o tom istom.
Parada, rad pocujem veru… obmedz svoju diverzantsku cinnost a svet bude krajsim miestom. Alebo chod do Ruska na nafukovacke ked sa otepli
Anonym 26. februára 2024, 13:53…no a už si našiel kedy sa k nám niekto iný správal takto nepriatelsky ako dnes Rusko? Ked už ideš porovnávať Miša s Jozom tak to rob poriadne…pretože potom to naozaj vyznieva tak kolaborantsky že tu kopes za nášho nepriateľa…
26. februára 2024, 14:32
Poradím ti, docent Chocholoušek sa špecializuje na takéto ťažké stavy. Nezanedbávaj to. Najprv vidíš kolaborantov v odlišných názoroch, potom v susedovi a nakoniec začnú skákať zo skríň, číhat v sprche a finito. Kazajky sa už nezbavíš 🤣🤣🤣🤣
V com sa k nam Rusko sprava nepriatelsky? Utoci na Slovensko, alebo posiela niekomu zbrane, aby na nas utocil? Rusko nie je nas nepriatel. Nepriatel Ukrajiny ano. Bohuzial.Ale nie nepriatel Slovenska. Netreba vyznam tej vojny precenovat. Buduci americky viceprezident Tucker, co ho Trump poslal do Moskvy zoznamit sa s Putinom, tak ten si s Putinom ocividne rozumel. A to nesrandujem, ze sa o tom cloveku fakt hovori ako o Trumpovom viceprezidentovi. Uz za rok bude politika Washingtonu k Ukrajine vyrazne ina. Trump chce vojnu ukoncit za 24 hodin.
Ale ze ahoj plesnidedo.
Anonym 26. februára 2024, 14:50…ak máš s dr. Chocholouškom dobré skusenosti, tak kľudne pokračuj v terapii..ja ďakujem za odporúčanie ale jeho služby nepotrebujem….kolaborantov naozaj nevidím všade, ale zrovna tu v diskusii ich zopár čo kopú za nášho nepriateľa a otvorene s ním sympanizuju naozaj je….alebo ako by si nazval človeka čo by rád spolupracoval s nepriateľom a posielal mu naše peniaze?
Zas sa nadychol, chvilku bol robit zaskodnicku cinnost na inych strankach a zase je tu a odignoruje vsetko co je vyssie uz napisane ako napr ze sme na zozname nepriatelov RU.
Ale kazdy koment sa pocita a rubel k rublu…
Anonym 26. februára 2024, 14:52…rusko nas dalo na zoznam svojich nepriateľov, nie my jeho…v jeho štátnej televízií sa otvorené rozprávajú o útoku atomovkou na západné štáty, minimálne raz tam záznam z aj Bratislava…v akej galaxii ak si na zozname nepriateľských štátov tak vlastne nie si nepriateľ?
.
Trump sa vyjadril ze v pripade vojny Europu necha na pospas osudu.
Preto vy kolaboranti mate radi Trumpa.
14:52. Rusko pridalo Slovensko pred ani nie 2 rokmi na zoznam nepriateľských štátov. Keď je pre teba toto akt priateľstva tak už ti nie je pomoci. A tvoje vlhké sny o ukončení vojny Trumpom za 24h to sú také báchorky ala Fico ktoré tiež používa pre svojich jednoduchých voličov. Vojnu môže ukončiť jedine Ukrajina. Ale samozrejme russký naratív je, že vojnu vedie západ, tak si sa ho krásne chytil. Alebo naozaj veríš tomu že keď náhodou budúci prezident Trump niečo sľúbi Putinovi tak Ukrajinci za 24h zložia zbrane a vzdajú sa? Prosím ťa už tu nepíš sprostosti a padaj makať na smenu. A dobrá rada na záver, čítaj len overené média a nie dezoléééé.
Su to Trumpove slova. Sam to hovori. Ma uplne inu retoriku nez Biden. To je realita. Samozrejme ze sa zmeni politika Washingtonu. Uz teraz ma Trump zrovnanych Republikanov v Snemovni a uz teraz je schopny blokovat tych 61 miliard USD. Ved tie mali byt Ukrajine k dispozicii uz koncom minuleho roku. Este stale nie su a nikto nevie, kedy ich Snemovna uvolni. To je vyvoj v USA. Vnimas tieto veci?
Sam to vidis ze ta Trumpova retorika je tiez populisticka zbran aku pouziva u nas aj birmovany sudruh Fico. Nikdy neexistoval vacsi nepriatel pre USA ako je Rusko alebo byvaly sovietsky zvaz.
samozrejme Trump chce ist k moci tak sa snazi zaposobit na frustrovane masy a vzbudit v nich nenavist a pocit ze su Americania ukratení o cast rozpoctu.
JE to jednoduché , masy nemyslia strategicky a kazdy sa chce mat dobre teraz a hned.
Ano ak by sme sa vykaslali na Ukrajinu tak 6 rokov bude mozno leháro ale potom by doslo kruté a nezvratné vytriezvenie v podobe vojny s Ruskom ktoré by nás vojensky napadlo.
Anonym 26. februára 2024, 15:05
Ktorý štát môže ukončiť vojnu? Ukrajina? To platí odkedy? Predtým ju mohlo ukončiť Rusko. Kedy sa to zmenilo?
Ta moznost je stale nastole , stiahnu tie svoje smradlave rite z Ukrajiny a je. samozrejme vojnove reparacie by mali platit
priatelu, ak chces pisat, co ktory politik povedat, tak sa aspon unuvaj pozriet si jeho tlacovku, na ktorej tebou spomenuty vyrok padol.. potom zistis, ze Trump povedal dost vela veci, no nepovedal, ze necha Europu na pospas… povedal, ze nepodpori tie krajiny nato, ktore nebudu prispievat dohodnut 2%hdp na obranu, teda na nato… to znamena jednotlive staty nato, a teraz sa pozri, ako navysili staty europy naklady na obranu… ja osobne som zastanca toho, ze Europska unia mala mat davno svoju silnu armadnu zlozku… nato, ze nato vyprovokovalo vojnu na Ukraine a dlhe roky sa na to pripravovali, tak ostava zahadou, ako mozu byt krajiny nato nepripravene… toto su presne tie debilne zvasty ruskej propagandy, zle nato sa pripravovalo na vojnu, zle nato ju vyprovokovalo, teraz kravaju ako nato nieje pripravene na vojnu s ruskom… ohladne sankcii, prosim pekne, preco rusko ako fasa hrac svetoveho formatu nezavadzal sankcie na staty ktore podla neho pachali vojnove zlociny, ci rozputali vojny? ono rozdiel je v tom, ze europske staty sa rozhodli podporit susedny stat v europe, ked bol napadnuty Ruskom, kdezto staty na blizkom vychode len pri kazdej prilezitosti parazitovali na svojich susedoch u ktorych prebiehala vojna… zaujimalo by ma kolko z vas, co tu hlasate tie sracky o rovnomernom potrestani sa zobralo a islo protestovat, ked hociktory clen nato zautocil na hocikoho… to ze ste vy boli necinny nieje chyba tych ktori sa teraz cinnia… ste hlupaci
Prisiel som po tuto vetu ani som dalej necital je to troll :
nato, ze nato vyprovokovalo vojnu na Ukraine a dlhe roky sa na to pripravovali
Ty si ucebnica ruskej propagandy.
Este raz a poporiadku kto koho napadol ty čurák
alex
asi si to mal docitat, mozno aj par krat, aby si to pochopil 😐
Pre Anonym 26. februára 2024, 16:30
Súhlasím. Len neviem prečo zrazu podľa neho ukončenie vojny má v rukách Ukrajina.
Ved to iste si mozem precitat na fb prispevkoch ambasady Ruskej federacie.
Nieje to z tvojej hlavy tak naco mam reagovat na klamsta a nedajboze si ich osvojovat
alex
tak to dost pochybujem, ze by tam rusi uverejnili nieco podobne.. nieje ich styl kritizovat svojich priaznivcov 🙂
keby ju tak zaujimalo preco uprednostnuju zamestnancov z tretich krajin pred domacimi.to co robia zamestnavatelia z nasimi je smutne. prepustaju a beru ukrajincov a indov. zaujimalo by ma kolko dostavaju za takeho zamestnanca
vojna sa skonci ked sa rusko a usa dohodnu. takze to neni vojna ukrajiny
To iste co robia nasi v Anglicku
Pre všetkých proukrajinSSkých obdivovateľov : Nezabúdajte že o Ruskej invázii vás informujú presne tie isté médiá ktoré vám tlačili do tých vašich dutých hláv „pravdivé“ informácie o umelo vytvorenom covide ! Vrátane SOL. Ešte stále nedocvakáva ?
Ty si bol kkt uz ako spermia.
Ked ta ta opila narkomanka vyvrhla na ostany matrac v milexe, este ti poslapala po hlave.
Idiot, prečo sa navážaš do rodinných príslušníkov?
Takže nedocvakáva ! Aj som si myslel že v dutých hlavách bez súčiastok nemá čo docvaknúť…
ja som pocul ze Bromhexin s vodkou pomaha na covid ale to ti progresivno liberalno sorosovsky mainstream vrátane SOL nepovie. zdieľaj kým nesmažia !!!
Na SOL už aj smažia ? Je jasné že máš dutú hlavu…
Čo s tým včerajším Ficovým hoaxom na tému posielania vojakov na Ukrajinu?
JA mam rad Hoax s tym ze Rusko si robi cvicenia na svojom uzemi a ze slovan nenapadne slovana…. potom mentalna otocka ..
Sice Slovan napadne Slovana ale moze za to USA.
Ale my sme ovce 😀
Dosli nove noty, CHmelar sa preratal , tak dezolati si spravili update svojich klamstviev
Ale oni napadli len tych Slovanov, ktorych oznacili nacisticke netopiere vycvicene Sorosom.
SUper boli aj Biolaboratoria na Ukrajine. Potom si clovek zvykne ze SK dezol spapa vsetko co mu „ne-mainstreamove“ media ponuknu
Tak aj Poľský prezident je hoaxer,podľa miestnych odbornikov
Aj s Macronom
Alebo len Putinovi práši na hlavu lebo si dal do tej kotrby 3 davky sajratovej experimentalnej vakciny
Aspoň taliansky minister zahraničných vecí má rozum
https://www.cas.sk/clanok/2901925/jasny-postoj-talianska-toto-si-myslia-o-vyslani-svojej-armady-na-ukrajinu/
Ved ano len Fico nafukuje a odvadza pozornost od novely TZ
A francuzsky prezident Macron mu pri tom kryje chrbat. Pri tom odvadzani pozornosti od novely TZ.
Slava Ukrajine 💙💛
23:06 další zmagorený…
Je mi milší hrdý Rus ako ukrajinSSký trus !
a preto si poziadal o odopretie brannej povinnosti ty trus?
Mrty Rus , dobrý Rus …. ty trus.
mrtvy Rus , dobrý Rus ked tak. ale ano je to pravda
Fico neklamal, pro opozičné média klamali, tie kaviarenské, a tuším aj nejaký Generál slúžiaci každému režimu.
Vsetci klamali ale Fico Nikdy 😀