ISSN 1337-8481
© SeredOnLine.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom. Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané. Logo a názov novín: © Miloš Majko Noviny sú aktualizované priebežne. Články uverejnené na SeredOnLine.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou. Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.
Správca neodpovedá?
Správca neodpovedá?
Dnes je doba výhovoriek. Nič sa nedá, nič nejde, nič nefunguje. Nikto nie je za nič zodpovedný. Každý chce mať minimálne dva litre na výplatu. Most nebude hotový už asi nikdy. Nie je takej sily, čo by to dotiahla do úspešného konca.
Dnes je doba výhovoriek. Nič sa nedá, nič nejde, nič nefunguje. Nikto nie je za nič zodpovedný. Každý chce mať minimálne dva litre na výplatu. Most nebude hotový už asi nikdy. Nie je takej sily, čo by to dotiahla do úspešného konca.
Keby sa pod náporom vozidiel poškodil most za Dolnou Stredou ponad R1 a most ponad Váh do Šintavy, a museli by ich tiež uzavrieť, tak Sereď sa vráti do stredoveku.
Keby sa pod náporom vozidiel poškodil most za Dolnou Stredou ponad R1 a most ponad Váh do Šintavy, a museli by ich tiež uzavrieť, tak Sereď sa vráti do stredoveku.
SSC je zbytočná inštitúcia
SSC je zbytočná inštitúcia
Ak tento štát nedokáže zabezpečiť aby fungovala taká organizácia ako je „pošta“, tak nemožno očakávať, že za 4-5 rokov ktosi zabezpečí opravu čohosi, čo štát vyhlásil za havarijné a k tomu aj nejaké nové tabulečky pri ceste… Načo? Pre koho, všakáno?
Hlavne, že vieme, že za tento stav sa môžeme poďakovať, my voliči, sami sebe.
Za pol storočia štát nebol schopný prepojiť dva konce našej mini krajinky diaľnicou. Bohužiaľ. Sme divní veru. Niet čudo, že v minulosti nás museli spravovať iné vyspelejšie národy.
Preto voľte znova Fica. Podľa neho tá diaľnica bola už v r. 2010. Teľce.
Presne. Fica. A ver že budeme
Ako motorista a motorkar poviem len jedno, neskutocne ma serie, ked sa nieco riesi tabulami, drbne sa tabula a ovcan chod po rozdrvanej ceste aj 2 roky…neskutocne…tabula vyriesi vsetko a uplne idealne,ked sa vyberaju pokuty,ze? Dalsia vec co ma napada v suvislosti s takymito situaciami, preco nemoze pomoct armada? Mali by to v ramci cvicenia, provizorny most, chapem ze to maju na starosti ine institucie, ale aj tak…ci?
Armáda už pomohla. Svojou ťažkou technikou prejazdami po moste prispela k jeho rýchlejšiemu koncu.
Armáda nema problem vybudovať most aj dali taku ponuku ale zbytočne tak isto ako aj zipp dala ponuku ze spravia most do par dni bez problémov len nech si ho osadia a tiez z toho nic nie je. Ponuky sú len sú odmietnuté
Nič nebolo odmietnuté ti tulpas. Dočasný most cez existujúci môžu postaviť len vtedy keď bude ten súčasný podoprety čo má na starosti SSC a tá sa flaka.
Okrem toho vojaci most nemajú Majo ho hmotné rezervy a primátor už získal súhlas so ch aj vojakov aj hasičov žeby ho postavili (hmotné rezervy zapožičali).
Stavba nového mosta musí prebehnúť podľa dokumentácie SSC žiadne také že „niečo“ vyrobia v Zippo…
SSC asi nemá dosť peňazí na nový most, nakoľko sa presťahovala do nového sídla, ktorej majiteľom je firma Arker, údajne prepojená na Borisa Kolára. Zmluva sa sa podpísala tesne pred vyslovením nedôvery vláde Eduarda Hegera. Za 10 rokov nájmu majú zaplatiť okolo 14 miliónov eur. Cena za 1 m2 kancelárskych priestorov tam vyjde okolo 18 EUR. Pričom v BA sa cena pohybuje okolo 10 EUR. Včera bol o tom článok v Denníku N, autorka Daniela Krajanová.
Takto sa Sereď sa nového mosta nedočká už nikdy.