Tak na takýchto na danú dobu mimoriadne luxusných vozidlách sa za socializmu vozili komunistickí „papaláši“ a riaditelia veľkých národných a štátnych podnikov.
TATRA 613 bola skutočne luxusnou a pohodlnou limuzínou, v ktorej ani dlhšie cesty neboli utrpením. Teda za predpokladu, že auto viedol dobrý vodič.
Spomínate si na tieto ikonické vozidlá?
Na obrazku je Tatra 603 , Tatra 613 bola hranata a nie obla
Mia 11. apríla 2025, 8:36 – ospravedlnujem sa, T 603 nasleduje. system foto bolo vymenene. Dakujem za upozornenie.
Papaláš fáro vs veterán papaláš fáro.
Ja vidím 613.
Na obrázku je Tatra 613. Tatra 603 vyzerá úplne inak.
V porovnaní s tým na čom sa vozia dnešní demokrati je to slabý odvar. Osemvalec chladený vzduchom tak na ten sa nechytajú ani dnešné motory. Navyše vyrábaný u nás. Dnes sa u nás nevyrába nič. Sme len banánová republika plná plechových muklární. No ale sme slobodní a máme tu, že vraj demokraciu, či aký bordel.
U nas?
Si si isty?
A ta cena vtedy 550000 Kcs.
18:32 si si istý že sa u nás nič nevyrába? To sa ti máli tých 5 automobiliek?
Pre 19:24
Si si istý že to sú „naše“automobilky ? So Slovenskom to nemá nič spoločné ! A poprosil by som pána cenzora občas aj niečo zverejnil čo napíšem ! Ďakujem
Pre teba
613 – creva robili cechuni, kasnu taliani. Slovaci nist.
Aky rozdiel s tym co sa montuje u nas dnes?
Anonym 11. apríla 2025, 19:53 – pri takomto osloveni mi neda zareagovat, preto:
– SoL nikdy NEmalo, nema a mat nebude ziadneho cenzora
– este asi rok a pol dozadu asi 6 rokov sme platili jedneho az troch brigadnikov, ktori neboli zo Serede (myslim si, ze mesto ani nikdy osobne nenavstivili) takze vyhodou pre nas bolo, ze nemali ziadne osobne vazby na uplne nikoho. Ich ulohou bolo stiahnut prispevky, ktore zjavne odporovali pravidlam diskusie. Nie dokazy pripadnej trestnej cinnosti a to, co mohlo, alebo skoncilo na policii, alebo prokurature.
– uz asi rok a pol nemusime platit nikoho, pomocou AI su AUTOMATICKY blokovane prispevky, ktorych autori v danom momente, alebo dokonca aj v minulosti zasadnym sposobom porusili pravidla diskusie. System je natolko objektivny, ze niekedy, resp. pomerne casto prave opacne – niekto z nas zasiahne a bloknuty prispevok povolime, lebo necitime porusenie az tak intenzivne.
– aspon priemerne inteligentnemu jedincovi by malo byt jasne, ze asi nikto z nas k sebe do obyvacky nevpusti chuja, ktory sa mu bez akychkolvek zabran vyserie na stolik, rozotrie to a bude tvrdit, ze to je jeho pravo a domaci pan to ma, resp. musi akceptovat, minimalne tolerovat.
Nie, nie je a nema. Mentalny defekt sa takto moze spravat doma, voci matke, otcovi ako ho nevychovali inak a uplnej slobody slova sa moze domahat tam, kde si to plati. Pripadne to moze vyskusat vo verejnopravnych mediach. Moze sa nasledne pochvalit, co vsetko mu nim plateni ludia dovolili.
– takze preto VAZTE slova a skor ako svoje dojmy budete verejne prezentovat ako fakty a budete sa navazat do konkretnych ludi sa pytajte. Rad diskutujem ak v diskusii vidim zmysel a mam cas.
A vyzte slovo CENZURA, pretoze zjavne nemate predstavu aky vyznam a v akom kontexte tento pojem mal a ma.
Povedane inak – ked budem vec riesit ja garantujem Vam (plati obecne nielen pre Vas), ze si budete hladat ine forum na vygrciavanie sa do verejneho priestoru cez SoL a este aj na cudzie naklady.
Povedane este inak – skutocne nie je mojim svetom diskusia medzi obmedzenymi jedincami – mam zato, ze aj drviva vacsina ludi na SoL ma na viac. A ti, ktori su motivovani cielene vulgarizovat uplne vsetko ma kazdeho, fakt musia zmenit lokal.
Inak vdaka kazdemu (aj Vam) za slusne prispevky, ktore kazdeho z nas bez najmensich pochyb posuvaju dalej.
Prajem prijemny neskory vecer, resp. noc.
Dobré ráno !
Miloš ja som tam iba spomenul tvoje meno a napísal k nemu akúsi bezvýznamnú prkotinu,nič urážlivé ale príspevok sa neobjavil. Tak je to vždy ak napíšem tvoje priezvisko,takže to nezverejnenie príspevku bol úmysel. A to nie je cenzúra ?
Toto ty zežere len idiot.
Takze dobru chut.
11. apríla 2025, 19:24
Áno som. Zatiaľ máme 4 automobilky, piata sa stavia. A opakujem, u nás sa nevyrába nič z toho. Pretože to nie sú výrobné podniky ale iba montovne. Dovezú sa diely a skladá sa. Žiadny vývoj, žiadna prvovýroba, nič. Len skladačka. Po 89tom sme si nechali rozkradnúť, teda sprivatizovať v Havlovej a následne Mečiarovej privatizácii všetko čo sa dalo. Vrátane poľnohospodárstva. Veď môžeme dovážať bordel zo zahraničia. O autách to platí 3nasobne. Tých 613 je už malo ale v pohode jazdia. Mnohé autá vyrobené po 2015 už dnes neexistujú alebo nedokážu prejsť cez EK kvôli nezmyselným papierovým normám, alebo doslova hrdzaveju, lebo plecharina je v porovnaní s autami z 2005 či 1995 doslova polovičná. Kde sa dá je umelina. Bo treba šetriť.
Nechapem tych co stale placu za komunizmom. Ved stale nam vladnu komunisti, volime si ich stale dokola. Druha vec je, ako nam vladnu. Skoro ako feudali.
Anonym 12. apríla 2025, 5:35 – aj tento Tvoj (uplne v poriadku) prispevok bol bloknuty a nasledne som ho osobne odklikol a je tu. Potvrdzuje to len napisane vyssie – ja netusim dovod, no ani nemienim stracat cas patranim medzi stovkami tisic prispevkov z minulosti, co je dovodom automatickeho ulozenia prispevku do karanteny. Predpokladam, ze nejake porusenie pravidiel z minulosti.
Preto kazdy prispevok (niekedy samozrejme nie okamzite, dokonca aj po par hodinach, kedze kazdy mame svoje priority) ktory v kontexte je OK, zverejneny je. A som si pomerne isty, ze treba len hladat.
Anonym 12. apríla 2025, 9:05
Už sme tu mali aj kovaných demokratov a moc vody nenamútili. Problém je, že tak ako za socializmu nemohli kradnúť, lebo by skončili v base alebo na šibenici, tak po 89tom si to bohato vynahradili. Havlova vláda započala deštrukciu Slovenska, ktorá úspešne pokračuje už 36 rokov. Snívali sme o Amerike, tak k nám došla. V plnej paráde. To je ono.
8:57, netrep prosím ťa o kvalite za komunistov. Robil som v TAZke, kde sme v niektoré lepšie dni zmontovali rekordných 23 vozidiel Škoda 1203 za deň, o kvalite pomlčím, ty montovňa
12. apríla 2025, 13:48
A kedy si tam nastúpil? V Trnave sa montovali od 1981 do 1999. Vo Vrchlabí sa ich vyrobilo skoro 70000. Niektoré jazdia do dnes. Ale podstatné je, že sa tu naprojektovali, aj vyrábali. Dnes sa tu už nevyrába nič. Len skladá. Západ nepotrebuje konkurenciu. Iba lacných otrokov.
Podstatne je, ze to boli sroty.
V lete pri vyssich teplotach zo Serede do Galanty a spat bol si uvareny a na motore si mohol smazit snicle.
A to nehovorim o tom, ze karosarnu bolsevik ukradol nemcom a asap vlastnym.
Nastúpil som tam v 88, prečo sa pýtaš? Iba pre tvoje info, tých 23 ks šrotov denne vyrábalo 4000 zamestnancov. A s tým projektovaním nebuď smiešny. Hovorí ti niečo projekt Tavria?