back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

“O. K. V piatok prídite do Kyjiva.”

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Predseda Vlády SR Róbert Fico napísal prezidentovi Ukrajiny Zelenskému otvorený list.

Ukrajinský prezident bol stručný, jedinou vetou povedal vlastne všetko. O sebe, ale aj o našom premiérovi…

Ako sa na vec pozerajú Slováci, ktorí predsa len čo to už vo verejnom živote zažili?

Ako by slovenský predseda vlády strávil, keby mu ukrajinský prezident odkázal, že kade chodí, tam žobre o plyn?
Dnešné pozvanie Roberta Fica prezidentovi Volodymirovi Zelenskému prísť rokovať na Slovensko je vlastne priznaním krachu nátlakovej politiky slovenskej vlády voči Ukrajine pri riešení otázky obnovy tranzitu plynu cez Slovensko.
Táto politika vyvrcholila vyhrážkami nášmu východnému susedovi, že sa zastavia dodávky elektrickej energie zo SR na Ukrajinu, obmedzí sa humanitárna pomoc tri roky vojnou skúšaným Ukrajincom a podpora ukrajinským utečencom, ktorí žijú na Slovensku. A najmä že Ficova vláda bude na Európskej rade vetovať pomoc EÚ Ukrajine a prestane podporovať jej integráciu do EÚ.
Politicko psychologickým vyjadrením až osobnej nenávisti slovenského premiéra voči ukrajinskému prezidentovi boli jeho nedávne slová, že má Zelenského “plné zuby. Chodí po tej Európe, len žobre a vydiera ostatných, pýta peniaze. Jednoducho, toto musí skončiť.”
Tento absolútny nedostatok empatie voči prezidentovi a vrchnému veliteľovi ukrajinských ozbrojených síl, ktorý už tri roky organizuje obranu proti ruskej agresii a robí všetko pre zachovanie nezávislej ukrajinskej štátnosti a svojbytnosti ukrajinského národa a jeho holého prežitia, je odpudivý. Z morálneho i politického hľadiska. Ako keby mal ukrajinský prezident radosť z toho, že musí všetkými dostupnými prostriedkami zachraňovať prežitie štátu. Čudoval by sa niekto, keby Volodymir Zelenskyj Robertovi Ficovi odkázal, že by už mal prestať žobrať o plyn? On sa však prezentoval ako štátnik. Stručne slovenskému premiérovi na jeho otvorený list odpovedal: “O. K. V piatok prídite do Kyjiva.”
Stálo naozaj za to mobilizovať voličov vládnej koalície hecovaním nenávisti voči Ukrajincom a podkladaním sa prezidentovi Putinovi, ktorý vojnu rozpútal? Miesto toho, aby sa budovali štandardné susedské vzťahy s ukrajinským prezidentom? Ak by bol predseda slovenskej vlády aspoň raz oficialne navštívil Kyjiv, vzdal úctu statočne bojujúcej Ukrajine, nemusel dnes vypisovať otvorené listy ani ukrajinskému prezidentovi, ani Európskej komisii.
Robert Ficom mal rok času riešiť problém, o ktorom dobre vedel, štandardnými diplomatickými prostriedkami miesto ponižovania Ukrajiny a jej prezidenta. To, v akej situácii sa Slovenská republika ocitla, je zlyhanie našej diplomacie. Predseda vlády to priznal tým, že po kolotoči urážok a vyhrážok požiadal Volodymira Zelenského o stretnutie.
Je čas položiť si otázku: Čo by robil Robert Fico, keby sa niektorý svetový líder vyjadroval o Slovensku tak, ako sa on vyjadruje o Ukrajine? Ako by reagoval, keby niekto z našich bezprostredných susedov urážal jeho vládu a našu krajinu v čase, keď čelí existenčnej hrozbe?
Diplomacia si vyžaduje rešpekt. Predseda slovenskej vlády by si mal konečne uvedomiť, že ak chce viesť dialóg, musí najskôr prestať s urážkami a ukázať, že rozumie tomu, čo znamená štátnická zodpovednosť. Jednoducho, takto sa to nerobí, do psej matere.
Zdroj: FB

Volodymyr Zelenský devätnástimi písmenkami doslova odfajčil všetky tie Ficove táraniny a falošné ponuky.

„OK. Príď v piatok do Kyjiva.“

A je v tom všetko.
Facka za Ficove popieranie vojny v Kyjive.
Facka za neplánovanú návštevu u Putina, mimo protokolu a diplomatických zvyklostí.
Facka za dojednávanie stretnutia cez sociálne siete.

Trojitý preplesk.

Do slovenských dejín sa to zapíše rovnako, ako sa do svetových dejín už zapísala Zelenského veta „nepotrebujem odvoz, ale muníciu“.

Zdroj: FB
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Odfajcil? No neviem. Skôr mi to príde..pod na pivo. Tiež moc úroveň to nemá teda,ako aj Smotana

    1
  2. tak a priamo z Moskvy sme sa dozvedeli že tam náš premiér asi nepojde…aké symbolické..:-D

    2
  3. Opravte ma ale keď od niekoho niečo chcem idem ja za niekým a nie naopak. Inak premiér vyhlsáil že v Kyjeve nie je vojna tak aké nebezpečenstvo mu tam podľa Gašpara hrozí?

    3
  4. Reseto sa posral uz dopredu. Ten nepojde nikam.
    Vysli by najavo jeho klamstva.
    Mozno tak do mockby. Skontrolovat s gluckom hajzlaky.
    A s dankom hajzlov.

    4
  5. Peter Weiss, komunista, poučuje, a hrá sa anjela. Nebyť nežnej revolúcie, dnes by bol vrcholným predstaviteľom ÚV KSČ a ŠTB by na nás dávala pozor, pán Majko.

    4
  6. Anonym 14. januára 2025, 14:50
    Si husty ako tyzdnova stolica. Uz sa ti aj o hajzlakoch sniva? 😀

    1
  7. Plyn budeme mať vždy, len je otázne,za akú cenu,napr.skvapalnený plyn,jeho výroba je energetický náročná ,ďalšie náklady na dopravu, čiže cena plynu môže byť aj 4krát drahšia,ale to nám nevadí,môžme oslavovať, ako sme vybabrali s Ruskom,nevadí,že sa všetko zdraží,hodíme to na Fica..

    6
  8. Aleže koľko obdivovateľov a priateľov UA tu je 🙂 Ako vo Svákovi Raganovi, kdo by krádel, však ste všetci tu. A na fronte nemá kto bojovať. Zelenský je geroj, pripomína takého diskotékového frajera, ktorý keď má za riťou 10 kamošov je kápo. Akonáhle je sám, doserie sa behom sekundy. Už by bolo načase Ukrajine zavrieť kohútiky, bo ich arogancia nemá mieru. A tým nemyslím odkaz Ficovi, ale celkovo ako sa správajú. Už stačilo. Keď chcú sekať gerojov, prosím. Majú možnosť. A môžu si pribaliť aj našich liberálov.

    10
  9. Mimochodom Kyjev a nie Kijiv. Nechápem to opičenie sa po názvoch v jazyku krajiny, kde sa mesto nachádza. Ale možno p. Smatana bežne v slovenčine používa aj Venezia, Kobehavn, Firenze, London, Wien…

    3
  10. Plyn pre domacnost je najmensi problem,horsie bude cena plynu pre automobilky a VSZ, volkswagen prave pre drahsie energie kde patri aj plyn zatvara prevadzky v nemecku.

  11. Pre Anonym 14. januára 2025, 19:32
    Si blbý a ešte sa s tým aj pochváliš. Ale kopol si si. Na viac nemáš.

    Slovenské štandardizované exonymum ustanovené Úradom geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky (podľa § 18 zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii) je Kyjev.

    0
  12. Ok nakladáme si jeden druhému. Trvá to tri roky a možno bude 13 možno viac. Tu spravia ortiel nad UA samotný Ukrajinci. Chudákov Ukrajincov,bežných ľudí to prestáva baviť. Zelensky skončí ako Musoliny v Taliansku a bude pokoj.

    1
  13. Anonym 14. januára 2025, 21:09

    A prečo potom za 3 roky vojny s „najsilnejšou armádou na svete“ stratili iba 20% územia???

    2
  14. Anonym 14. januára 2025, 18:21
    Vyjadruješ sa o armáde na ktorú útočí už 3 roky jedna z najväčších armád na svete a stále sa dokážu brániť bez posíl zo zahraničia. Hovoríš o prezidentovi, ktorý nezdrhol aj s celou vládou do exilu keď už boli Rusi na predmestiach Kyjeva. Ako si môže taký sraľo, taká bezvýznamná nula ako ty obtierať papuľu o niekoho komu nesiaha ani po členky aj s celým tvojim primitívnym pokolením dokopy?

    4
  15. To ti vazne tak jebe,zijes v nejakej zamljanke? DOKAZU SA BRANIT BEZ POSIL ZAHRANICIA?to ako vazne? ihned nasad lieky.

    3
  16. 22:00 a ktorá iná armáda bojuje na Ukrajine po boku Ukrajincov? Inak vidím ako sa bavíte spolu doma tak si to doma aj nechaj.

    2
  17. Drogy, drogy, čo chvíľa príde konečne rozum aj tým, čo onú postavičku postavili. Len nech už idú konečne domov. To ja mám svoju zem tu a nech si to láskavo riešia svoje problémy sami. Otázka . Koľko má táto figúrka na účtoch?

    1
  18. Neviem koľko má na účtoch, žiadny seriózny novinár o tom nepísal ale viem si predstaviť že ruská propaganda ide naplno a podľa nej tam má určite milióny. No nebudem viac míňať drahý čas na diskusiu s nikým.

    1
  19. Anonym 14. januára 2025, 18:21 – ten “diskotekovy frajer” svojho casu (po utoku RuSSka na Ukrajinu) vyslovil dnes uz legendarnu vetu: Nepotrebujem odvoz, potrebujem municiu! Reakcia na ponuky aby utiekol, ako Assad do RuSSka. Ako Tiso do klastora Kremsmünster. Nie len ze neutiekol!

    Tu vas milovany premier raz tvrdi, ze v Kijeve ziadna vojna nie je a potom zas stretnutie v ukrajinskej metropole sa neuskutocni pre bezpecnost slovenskeho premiera 🤡

    3
  20. Anonym 14. januára 2025, 22:42
    Jasné, on je taký ukrajinský Rembo 😀 Dokonca má prezývku, duch Kyjeva. Cez deň obehne pol zemegule so širákom v ruke a v tričku a večer naštartuje F16 a so 4 raketami zostrelí 6 rakiet 😀 A zvyšok sa dozvieme v ďalšej trilógii.

    3
  21. Ak Ukrajina prehrá boj o svoje územie , Američanom sa investícia do vojny nevráti, tak isto dopadne Únia.

  22. Ako sme v EÚ pocítili že na Ukrajine je vojna? Drahší plyn? To je všetko?
    A ako je na tom agresor? Rekordne vysoké úroky, nízka hodnota rubľa, odliv investorov, nedostatok pracovnej sily, oveľa vyššia spotreba alkoholu, prázdny ruský fond národného blahobytu, priemysel preorientovaný na vojnový, politická izolácia rusov (okrem svetových diktátorov), zákaz reprezentovania športovcov, uzavreté hranice, mnohé ekonomické sankcie, život v strachu z mobilizácie, z prejavenia názoru na vojnu, zo smrti na fronte a žiadna budúcnosť …
    Keď Ukrajina prehrá, pocítime to tak že budeme musieť preliať podstatne viac peňazí do obrany. Podstatne viac ako sme doteraz darovali Ukrajine. Tie potom budú chýbať hlavne na dôchodokoch, na sociálnom a zdravotnom zabezpečení.

    2
  23. Marek 15. januára 2025, 10:36
    Ale v Moskve majú toaletný papier, párky aké si tu nevidel a toooľko syrokrémov…

    1
  24. Anonym 15. januára 2025, 10:52
    Kapitán hádam kilečko dovezie na koštovku pre novinárov, keď zvolá tlačovku po návrate.

  25. 15. januára 2025, 10:36
    Vidíš, keď boli agresorom USA, nepocítili to nijak. Všetky sračky v podobe miliónov migrantov si odsrala iba Európa. Nikto ich nesankcionoval, ich športovci veselo fachčili ďalej, nijaké tresty, žiadna zodpovednosť. Život gombička. Stačí mať pod palcom médiá a pár politikov v Europe. Nás to nič nestojí? Však celá Európa ide do kytek lebo si kopeme do nôh. Sankciami, Green dealom a počúvaním príkazov z USA. Všetky suroviny si sami predražujeme, a miesto aby sme zarábali my, dávame na striebornom podnose obrovské zisky americkým spoločnostiam.

    3
  26. Anonym 15. januára 2025, 11:56…a už si prišiel na to ako to vyriešiť? Putinovi hrablo, rozpútal najvačší konflikt v europe od druhej svetovej, vyhráža sa atomovkami, ovplyvňuje voľby v krajinách EU, vyhadzujú do vzduchu sklady v ČR, spustil najvačšiu migračnú vlnu, ešte pred vojnou zatiahol kohútiky a ceny plynu nám vystrelili do výšek atď, no správa sa nepriateľsky….čo s tým budeme robiť? nebudeme si to všímať? spomenieme si na všetky tie americké, čínske, japonské, mongolske agresie a mávneme rukou, že sa to dialo aj v minulosti? alebo teda čo s tým? aké máš riešenie?

    2
  27. Anonym 15. januára 2025, 11:56
    Zhrnul si vsetko co uz bolo zhrnute 100x ale co navrhujes urobit? Kde je cesta von?

  28. Anonym 15. januára 2025, 13:43
    Kde je cesta von? A čo takto miesto hľadania miliárd na zbrane, tlačiť na rokovania a ďalší sponzoring podmieniť práve nimi. A keď nie, tak nech si bojuje terminátor Zelenský s čím chce. V poslednej dobe zostreľujú 1 raketou 2 ruské, každá ich operácia, útok, je úžasný a precízny, a spôsobuje okupantom miliónové straty, kameňmi ničia tanky, na 1 ukrajinského vojaka pripadá podľa pravdovravných médií min. 10 ruských, tak s tým problém mať nebudú.

    2
  29. Anonym 15. januára 2025, 13:52…pred vojnou tam europsky politici lietali a volali každý týžden nepomohlo, v prvých týždnoch sa konalo hneď niekoľko rokovaní počas ktorých rusi naďalej bombardovali ukrajinské mestá či doslova vyvražďovali ukrajinské obyvatelstvo (Buča), zhodili zo stola akékoľvek mierové plány, naposledy aj Trumpov, Peskov vyhlasuje že všetky ciele ŠVO budú splnené, ruský propagandisti verejne hovoria o atomovkách na europske mestá….rokovať je fajn ale na to treba minimálne 2 strany a ak agresor sa správa ako Rusko tak moc rokovať nie je s kým…kedy dal nejakým sposobom najavo že chcú rokovať? – myslím činmi a nie kecami..

    2
  30. Ratafak už si konečne kúp prilbu, plnú polnú a hora sa na ukrajinu. Takto bez teba nevyhrajú. Tak neviem čo váhaš, nevypisuj hor sa do boja.Platí to aj pre ďaľších bojovníkov za UA.

    6
  31. XXXX 15. januára 2025, 15:25..ty si volaký bojachtivý, ak to potrebuješ tak choď bojovať ty a neposielaj tam iných…jediný kto chce bojovať je vedenie Kremľa, ak oni prestanú tak ukrajinci sa nebudú musieť brániť…čo je na tom také tažké pochopiť?….napadli ich, tak sa bránia…keď ich nebudú napádať tak sa nebudú musieť brániť….rozumieš tej základnej logike?

    2
  32. XXXX ty už trénuj kopať zákopy, pretože keď UA prehrá tak sa budeš môcť russom pozerať priamo do očí. Určite patríš medzi tých provládnych predposraných hejslovákov ktorý hneď utekali vzdať sa služby so zbraňou?

    3
  33. Anonym 15. januára 2025, 13:52 – skvely napad, ze to tych blbcov este nenapadlo. Podelis sa s nami, anonymne a diskretne, tvoje dosiahnute vzdelanie a pracovna pozicia aktualne?
    Takze ked Rusi spustia masivny raketovy utok na energeticku infrastrukturu, Zelensky by mal podla teba zdvihnut telefon, zavolat do Kremla: halo, dajte mi Volodu, budeme rokovat?

    Kde okrem infovojny chodis na take perly? Prosim uved zdroj tvojich tvrdeni, ze jednou raketou zostreluju dve ruske a kamenmi nicia tanky.

    3
  34. Anonym 15. januára 2025, 17:16
    https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/736515-historicky-milnik-neverili-ani-americania-pilot-f-16-zostrelil-rusom-sest-riadenych-striel-tvrdia-ukrajinci/

    Duch Kyjeva v akcii 😀 Alebo skôr prípad pre Muldera a Scullyovú 🙂 Vidíš niekde infovojnu? Ja nie. A toto je technicky asi tak možné ako pristáť s nafukovačkou na Marse. Ale ako vravím, ukrajinskí geroji robia zázraky, nepadajú, hravo likvidujú okupantov, a len mimochodom, Zelensky si asi jebol moc matrošu lebo sa už ani nesnaží byť skromný. Potrebuje len 250 mld. doláčov. Brnkačka. Prečo nie. Zrejme došla upomienka od amerických dobrodincov.

    2
  35. Anonym 15. januára 2025, 18:56 a už si teda prišiel na to čo by mal ten Zelensky robiť? Príde mi že z vojny viníš viac obeť ako útočníka..

    1
  36. Ratafak plachta 15. januára 2025, 19:03
    Rokovať. A priznať si, že akceptovať magorov ako Pravý sektor a batalion Azov bola obrovská chyba. Taktiež ako bola chyba OSN a EU, že nechali zájsť veci na Donbase a Luhansku až tak ďaleko.

  37. Ale s kým rokovať a o čom? Rokovaní bolo už x a rus ani počas nich nemal ani toľko slušnosti aby aspoň na tých pár hodín prerušil bombardovanie(svojej vlastnej menšiny na ukrajine) či masakre (Buča)…naposledy zmietol zo stola aj Trumpov návrh…chcú dokončiť všetky ciele ŠVO…ich podmienky sa rovnajú kapitulacii Ukrajiny…tak ako chces s takouto protistranou vyjednávať? Na rokovanie treba aspoň 2 ochotné strany, tá ruská nonstop útočí…už to budú 3 roky

    3
  38. Ratafak plachta 15. januára 2025, 20:39
    Dá sa to urobiť nátlakom na obe strany. Obe. Lenže, kým sa bude svet Zelenskému na prehratú vojnu skladať čoraz väčšími sumami, tak rokovať nebude. A Rusom ide momentálne karta, bez ohľadu na stav ekonomiky či reptanie obyvateľstva. Na vojnu bude vždy dosť a Rusi sú na ťažké časy od prírody zvyknutí. Druhá vec je, že žiadny ruský vodca, ktorý prehral vojnu, či sklamal, nemal dlhého života. Viď Mikuláš II. alebo Michail Gorbačov. Patrí medzi najnenávidenejších ľudí v Rusku. Takisto Jeľcin. Pre nich sú to ikony slabosti a zbabelosti. Mám obavu, že ak by hrozila prehra, či utrpeli nejakú fatálnu porážku alebo by sa podarilo zbombardovať Moskvu, tak by Putinovi niektorí zo silných lídrov armády dal „podpísať rezignáciu“. A potom si nechcem predstaviť čo by nasledovalo, aby nestratili tvár a ukázali silu.

  39. Anonym 15. januára 2025, 18:56 – citanie s porozumenim je pre teba obrovsky problem. Nikde neni v clanku ani zmienka:
    – o Duchovi Kijeva
    -o tom ze by 4 raketami zostrelil 6 ruskych

    4 rakety dal dole 4 co mal k dispozicii, dalsie dve s kanonom, priatelu.

    Zbytocne “prifarbujes”, ci to nebude tym matrosom

    3
  40. Pani prezidentka Čaputová mala odvahu ísť do Kyjeva. Prezident Pellegrini, Fico a spol. takú odvahu nenaberú nikdy v živote. Viac netreba dodať.
    Len dúfajme, že tí tragédi čo boli teraz v Moskve, tam neniesli ďalší pozývací list. Historici zvyknú hovoriť, že história sa opakuje.

    3
  41. Anonym 15. januára 2025, 18:56 – dakujem za nazorny priklad, ako tvorit dezinformacie a propagandu.
    Staci zobrat jeden clanok, trosku ho okorenit a sirit “praudu kym nezmazu”.
    Kde je v clanku zmienka o niceni tankov kamenom? Alebo ze by 4 raketami zostrelil 6 ruskych? O Duchovi Kijeva?
    V clanku je jasne napisane:
    “ Ukrajinské F-16 majú pod krídlami štyri rakety typu vzduch-vzduch, dve pre dlhší dolet a dva pre kratšie. Pilot najprv zasiahol prvú dvojicu raketami pre dlhší dolet a potom aj ďalšie tými kratšími, vysvetľuje ministerstvo.

    Navigátor stiahol pilota, lebo už nemal rakety. Keď sa pilot vracal ku Kyjevu, spozoroval, že k mestu mieria ďalšie ruské strely. Rozhodol sa zasiahnuť, aj keď mal k dispozícii len rýchlopalný letecký kanón.”
    “ Ihnat tvrdí, že kontrola potvrdila v daný deň zostrelenie šiestich rakiet, z toho dve leteckým guľometom.”

  42. Anonym 16. januára 2025, 0:30…áno, súhlasím nátlakom na obe strany, ale ten úplny základ je donútiť útočníka prestať útočiť…ak donútime obrancov sa prestať brániť tak ich útočník prevalcuje…v Rusku sa tie problémy začínajú stupňovať – v niektorých oblastiach zavádzajú potravinové lístky, propagandistka Simonjanová si včera dovolila povedať že Rusko by sa malo uspokojiť s tým čo má a stým íst do vyjednávania, šéfka národnej banky už dlho hovorí že ekonomicky je situácia dlhodobo neudržateľná (velká inflácia = chudoba obyvatelstva, vysoké úrokové miery, nizky hodnota rubľa atd)….ja dúfam že sa blíži tá doba kedy už tie ekonomické a demografické náklady presiahnu potenciálne územné zisky a začnú sa správať racionálne a pristúpia k nejakému mierovému plánu či aspoň k rokovaniam…zatial všetko zmietli zo stola a útočia…

    1
  43. Mna by zaujimalo, ci tito chcimirovia citali tie podmienky, ktore polozil na stol bunkerny dedo.
    Ja ano. A suhlasit s tym moze len max.vlastnik krabice od bananov.

  44. Anonym 16. januára 2025, 9:08
    Vôbec o tom nepochybujem. Však tie rakety sú také drblé, že letia za sebou a čakajú kým ich nejaký Von Richthofen zostrelí. Priateľu, zostreliť nepriateľskú strelu stíhačkou, ktorá použila iba palubný kanón sa od konca II. svetovej vojny nepodarilo. Vtedy dokázali Spitfiry zostreľovať V1. Odvtedy sa doba trošku zmenila. Strely s plochou dráhou zeme aj pri väčšom množstve neletia spolu. Takže čisto logicky ako ich zostrelíš? Pri bohovskej fantázii možno zostrelil 2 raketami. Ale určite nie palubným kanónom. Musel by byť tesne za nimi a nato potrebuješ čas a strely musia byť v tesnej blízkosti aby si zasiahol obe. Inak to zvládneš akurát na play statione. Ale ok, fronta sa rozpadáva, dobojov šikujú už aj mechanikov z letísk a chlapov z PVOčka, tak potrebujú morálnu vzpruhu. Propaganda frčí všade.

  45. Anonym 16. januára 2025, 12:45 – tak ty o tom pochybujes.. predtym si tvrdil ze 4 raketami zostrelil 6 ruskych a kamenmi nicia tanky. Teraz ked ti clovek vyvrati ocividnu loz, vykrucas sa “pochybnostami”. V clanku to mas napisane, dostal sa do vzdialenosti 500m od nich a pod rizikom, ze sam bude zasiahnuty ulomkami to riskol.
    Neviem ake su to “strely s plochou drahou zeme”. Zrejme si natolko znaly v danej oblasti (hoci na ziadost si neodpovedal na svoje vzdelanie ani profesiu), ze si ich sam vynasiel. Mozno (predpokladam, netvrdim) v spolupraci s Lukasom Machalom. Ten ma dostatok znalosti o plochej zemi.

    Apropo, ked si uz pri tej fungujucej propagande, co povies na tvrdenia RuSSov o zniceni 35 Himarsov, ked Ukrajinci ich realne dostali v tom case 20ks (slovom: dvadsat kusov)?

    Odporucam vykaslat sa na to verejne hoci anonymne sa zhovadovat, priatelu.

    1
  46. Anonym 16. januára 2025, 12:45 – este mi prezrad ako letia, ked ich vystreli bombarder Tu-95. Jedna sa vyda cez Tokio a tam to zvrtne na Kijev a druha poleti na New-York a tam sa otoci na Kijev?

    Prezradim ti, ze Tu-95 dokaze niest 15000kg, jedna napr. Ch-101 vazi cca 2300kg. Si schopny dovtipit sa kam tym mierim?

    V Papuci, ci Kocke sa mozno blisknes svojimi vedomostami. Verim tomu, ze ti obcas zoberu aj pivo ci borovicku. Ale v online priestore si na smiech.

    1
  47. Anonym 16. januára 2025, 13:44
    Čiže keď ich vysypeš z bombardéra, tak letia za sebou na rovnaký cieľ? Hmm, chápem, žeby ste tomu radi verili ale tak tomu neni vzácny pane. A pardon za preklep – strela s plochou dráhou letu. A opakujem, neletia za sebou ani vedľa seba. Tie strely sú smerované na rôzne ciele s rôznymi trajektóriami a smeru letu aby boli čo najťažšie zamerateľné. A neletia 50tkou. Papuču a Kockou spomínaš často. Tam sa teraz schádzate? 😀 To bude nejaká tajná uzavretá spoločnosť 😀 A na margo protitankových kameňov, ducha Kyjeva a pod. hovorí sa tomu irónia. Ale nie, nezaťažuj sa tým. Sústreď sa na najnovšie správy z frontu, kde 5 brancov s jednou M16 a poloprázdnym zásobníkom zastaví min. brigádu výsadkárov, ktorí sa v následnej panike postrieľajú medzi sebou. Alebo čo hodí aktuálny prezident zemegule Volodymir Šňupinsky do éteru.

  48. Anonym 16. januára 2025, 16:19 – priatelu, zbytocne s tebou diskutovat. Ch-101 ma priemernu cestovnu rychlosť 700km/h, maximalnu nieco cez 900km/h, oproti tomu f-16 ak ma pamat neklame mach2 co je okolo 2500km/h. Spomenul si ze od konca 2. svetovej nikomu sa nepodarilo zostrelit riadenu strelu. Prezradis nam aj kolko takych prilezitosti na zostrelenie mali relevantne armady (ktore maju napr. F-16) strielat na ruske haraburdy?
    Co najtazsie zameratelne? Batuska car Volodimir tvrdili, ze oni maju najpresnejsie, najnezameratelnejsie, najnezostrelitejnejsie rakety. To iste tanky, T-90. Kaput 176ks z nieco vyse 200ks. Mal ich nahradit T-14 Armata, ale sudruhom to zas raz nevyslo s najsamlepsim, tak sa vratili k 30 rocnym T-90.

    Zabudol si na 35 znicenych Himarsov s celkoveho poctu 20ks.

    Nech sa paci, na odkaze si mozes najst aj overene foto tych vrakov, vela krat aj s geolokaciou:
    https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html?m=1

    1
  49. Na male Slovensko si trufa ten komediant. Fakt terno mat takeho nevychovaneho na ktovie com zavisleho suseda komedianta. Ten clovek sa negativne podpisal na zivote kazdeho jedneho Ukrajinca.

    1
  50. pre 17,38 16. januára 2025, 20:34 – ritos ta neutrel do zaclony.
    Naco ho spominat? Ten je tak drahy, ze o nom najblizsie 2-5 rokov budes nostalgicky iba spominat. A batuska car Volodimir s poslusnymi psickami vyhrazat pri kazdej moznej prilezitosti. Ale ked si uz ho spomenul, mala to byt medzikontinentalna balisticka raketa. Ako vzdy sa ukazalo, ze RuSS zasa oj*buje a je to modifikovana balisticka raketa stredneho doletu. A ako obycajne Oresnikom RuSS zase porusil medzinarodne dohody (tak ako to ma dlhodobo vo zvyku) konkretne INF z 1987 o zbranach stredneho doletu. Do jeho vypustenia USA a Rusi spolu zlikvidovali 2600 rakiet takeho typu.

    Este nejake otazky syn Ritosa?

  51. pre 17,38 16. januára 2025, 20:34 – a este batuska car Volodimir sa tak posral z jeho pouzitia, ze pouzil “horucu linku” do Pentagonu aby ich ubezpecil ze nenesie jadro a aby adekvatne nereagovali. A nie len USA, ale aj Cina.

  52. Chlapi, honite si pera na tom RuSSku ako chlapici na erotickych telefonnych linkach v 90. rokoch s 50 rocnou telefonistkou predstavujuc si 20 rocnu devu.

  53. Ritos, to kam chodis na tieto gagy?oresnik je akoze pre rusko drahy ,ti jebe z tej borovicky?o akych porusenych dohodach blabolis,ty politruk.

  54. pre ritosa 20,47 16. januára 2025, 23:36 – predstavovat sa uz nemusis, viem ze si syn ritosa.
    Kiezby sa sem dalo aj kreslit aby zivy potrat nevytrety do zaclony to pochopil. Alebo skus pouzit google hlavicka.
    INF z 1987 (Medzinarodna dohoda o jadrovch zbraniach blizkeho a stredneho doletu)
    Budapestianske memorandum 1994
    Dalej dohovor o chemickych zbraniach, Zmluvy o konvencnych ozbrojenych silach v Europe a Zmluvy o otvorenom nebi. Dalej ruSSky statny Gazprom z Rakuskym OMV, nasim SPP a je toho na cely pamflet.

    Preco myslis, ze nepalia s Oresnikmi kazdy den ako s Shahedmi alebo pol storocia starymi ch-22? S dobrosrdecnosti batusku cara Volodimira? Ty mas v hlave ozaj nasrate

  55. Ritos,tusim si lubis ten biedny falus utierat do zaclony,uz ti ho ani zena nechce zuzlat,ty guma priskvrcana,tak rus vyrobil oresnika aby ho vlastne nepouzival,dal si si dnes gumidzus? minske dohody si zabudol ,zelena hlava,ale tebe vlastne staci aby si si kreslil,co si dnes nakreslil nejaku raketku,alebo vrtulnicek? si na smiech,ale nic nie je stratene da sa to liecit.

  56. pre ritosa 17. januára 2025, 0:42 – syn surodencov ritosa a zaclony, svoje nizke sebavedomie a smutne detstvo bez ceruziek by si mal skusit riesit s odbornikmi a nie na SOL

  57. Iba na taku suchu odpoved si sa zmohol gumidzus?otec ta dobre nakladal do analu,az si musel utiect k vojsku,kde ti ten maly mozog vyvarili.

    1
  58. Anonym 16. januára 2025, 17:38
    Pri rýchlosti 2500km/h by netrafil ani Gerlach, nieto ešte rakety letiace cca 1000km. Maximálnu rýchlosť a stúpanie sa používa pri únikových manévroch, nie pri boji. To zvládol iba Cruise v Top Gune 😀 A opakujem ešte raz, strely s plochou dráhou letu neletia pokope ani vedľa seba. Rádovo letia kilometre od seba, čiže aby sa k nim priblížil a zostrelil ich by musel mať kopec času a strely by museli byť relatívne blízko seba. Ale keďže nejakú vzpruhu potrebujú, tvárme sa, že sa to stalo 😀

  59. Ukrajincom nedošli na pomoc vagnerovi vandráci, kadyrovci, ani kórejci, to je hneď vidieť, že to je poctivý boj za svoje ideály, za veľké russko, či prečo to vlastne bojujú. Alebo to boli podzemné laboratóriá? Či denacifikácia Ukrajiny? Či pomoc obyvateľom východných častí Ukrajiny tým, že to tam zbombardujeme? A logicky, keď nám ide o východ Ukrajiny, tak bombardujeme až po Kyjev. Zabudol som na niečo, dezolky?

    1
  60. Čo to mení na tom, že russká armáda útočí na cudzom území za pomoci všetkých spomínaných „armád“?

  61. Akom cudzom? na svojom ty defekt neoliberalny dezolatny,uz sa preber N kovy podvratak.USA utocila na x statov uz 200rokov,si slepy ako zvaracov pes.

    1
  62. 23.57
    To uz nemoze byt ani z chlastu, ani z fetu. Henten potrat slapky a fetaka sa uz musel okotit tupy.

    1
  63. Anonym 17. januára 2025, 18:13 – stale si melies svoje. Akou 1000km rychlostou ked taku rychlost tie rakety ani nedosahuju? Maximalku maju 900km/h. V clanku mas jasne napisane:

    „Pochopil som, že je málo šancí zasiahnuť raketu letiacu rýchlosťou 650 kilometrov za hodinu,“ hovorí pilot a dodal, že páliť na ne mohol len zo vzdialenosti maximálne 500 metrov, čím sám seba ohrozoval.

    Tie rakety leteli na Kijev. Ak by ich aj vypustili dva rozne Tu-95, z roznych kutov Ruska (co tak nebolo), smeruju na jeden ciel – Kijev. Ak aj su dajme tomu 100km od seba, kolko potrebuje f-16 s rychlostou cez 2mach aby sa priblizila od jednej k druhej vo vzdusnom priestore?
    Uz prestan snivat o tej najlepsej, najneporazitenejsej armade Ruska. Fakt je ze druha najvacsia armada sveta je na Ukrajine druha najlepsia. 3 dnova speci operacia uz trva kolko? Priznam sa ti, ze ked zhromazdili vojsko na UA hranici som si aj ja myslel, ze ich Rusi utlcu capicami bez pouzitia techniky. Realita je vsak ina. A tu uz ukazal odrazeny utok na Kijev v uvode vojny.

  64. Ukrajina, je trójsky kôň idiotov z USA a ÚNIE. Mončičák môže Zelenskému sľubovať akurát hovno, je to špinavý burič viac nič.

    2
  65. Oresnik, rychlost strely 3,7km/sekundu,nema sancu ju zachytit ani THAAD ani Aegis Ashore, su urcene na zachytavanie cielov mimo atmosfery,kdezto oresnik hned leti do atmosfery,takze zachytit oresnik a zneskodnit je zatial nemozne.

  66. Anonym 17. januára 2025, 23:57
    Nejaký si nervózny, čo ti nesadla fúkanica, ty chlastenecký truľo? Sprostý si jak basa, okrem infohnoja si asi toho tiež veľa neprečítal, ale určite máš pocit, že vieš všetko najlepšie a ty jediný máš pravdu, ako všetci sprostučkí sedliaci, tak o čom sa s takým baviť..? 🙂

    1
  67. Občan Zelený, bývalý prezident banderistanu bol zase v rauši a na viac sa nezmohol. Pravdepodobne ani nevedel s kým sa baví. Ak má náhodou niekedy svetlú chvíľu urobí len to, čo mu rozkážu jeho majitelia.

    1
  68. Presne tak Vlado,robí všetko na povel,ale onedlho ho jeho vlastní mecenáši hodia cez palubu. Ono to nejde donekonečna chodiť po žobraní po celom svete. Ale poniektoré neoliberálne tupé slniečka to nie a nie pochopiť.

    2
  69. Doporučujem pozrieť si video, KANDIDÁTKA NA KANCELÁRKU NEMECKA KRITIZUJE UKRAJINU, SANKCIE VOČI RUSKU, POLITIKU NATO.

    1
  70. Aj u nás bol jeden duševne chorý jedinec,ktorý bol predseda vlády. Potom čo sa zistilo že je to psychopat,tak z neho spravili ministra financií😁😁😁 to nevymyslíš to je slovensko.

    4
  71. Ta kandidátka na kancelárku, v tom videu hovorí čistú pravdu. Tupec mončičák nebude ničím, a nepomôže mu ani, ten, čo vravel, toto vám nezabudnem, ten ho prvý utopí v mláke vody na chodníku po daždi.

    1
  72. Prosim vas, vysvetlite niekto tomu retardovanemu Ratafakovi, ze „masaker“ v Buci bola inscenacia pod ukrajinskym vedenim.

    2

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované