Médiami dnes prebehla informácia týkajúca sa aj obyvateľov a občanov mesta Sereď a celého trnavského regiónu. Vo Fakultnej nemocnici Trnava malo podať výpoveď až 170 lekárov. Nakoľko aj okolité nemocnice majú vážny problém s personálom, obmedzujú a končia aj s pohotovosťami, ide o tému mimoriadne zaujímajúcu širokú verejnosť.
Zdravie máme len jedno. Akékoľvek informácie o znižovaní dostupnosti už aj tak problematickej zdravotnej starostlivosti s extrémne dlhými čakacími lehotami na vyšetrenia a rôzne medicínske úkony sú ľuďmi vnímané skutočne citlivo.
Informácie prezentované lekárskym odborovým zväzom o podávaní viac ako 2700 výpovedí lekármi sú mimoriadne zlou správou pre pacientov. Aký je skutočný stav v trnavskej nemocnici sme sa dnes spýtali jej vedenia.
„Vo Fakultnej nemocnici Trnava bolo k 29.10.2024 podaných celkovo 151 výpovedí. Nateraz sa však situácia nemení a nemocnica funguje naďalej v bežnej prevádzke, nakoľko výpovedná doba predstavuje 2 mesiace. Aktuálne zisťujeme štruktúru výpovedí podľa oddelení.“ – uviedol pre SeredOnline.sk hovorca Fakultnej nemocnice Trnava Mgr. Matej Martovič, PhD.
Stanovisko si môžete vypočuť aj v audio nahrávke.
Čistá politika je to potvrdené, nejde o peniaze politika je prednejšia ako pacient.
Pridajú lekárom budú kvičať učitelia pridajú učitelom budú kvičať policajti a stále dookola. Pracujúcemu ľudu kto pridá ? Jedine keď tak ma kríže
Výpovede zoberú späť.
Ako inak majú dať najavo nespokojnosť so zdravotníctvom? Štrajkovať ísť nemôžu
Inak asi by sme mali všetci štrajkovať alebo aspoň pohroziť vypovedami, veď kašlať na dlh na všetko, všetkym nech nam pridaju po 200e a že bude do pol roka krach…? Nevadí, ale aspon sme si vydobyli svoje…!!!
Dávajú výpovede? Len zabúdajú že sú súčasťou tohto zhnitého systému ktorí využívajú vo svoj prospech. Tu vôbec nejde o zdravotníctvo a zdravie ľudí .
To ich arogantne spravanie ktoré sa ospravedlňuje vyhorenim je smiešne. Ordinujú aj na štyroch miestach a tak to potom aj vyzerá. Pracu v štátnej nemocnici majú ako poistku k zárobku v súkromnej praxi
Termín u toho istého lekára v nemocnici nemožný na súkromnej klinike hneď zajtra ale zaplať 1500€
Týžeň pred koncom výpovednej lehoty by nemocnica mala súhlasiť s výpoveďami,bol by som potom zvedavý,čo by urobili tí lekári,aký by asi nastal chaos.Čo keby túto ich metódu teraz použili napr.vodiči autobusov,železničiari a podobné profesie ?
Viete vy vôbec prečo tí lekári dávajú výpovede? Lebo tu spomínate len ich platy ktorých navýšenie im mimochodom garantovala minulá vláda a zahlasoval za to aj váš fico s podržtaškou.
Nechal by som vás dementných ľudí s ledva ukončenou základnou školou pracovať 260 hodín mesačne v podmienkach slovenských nemocníc a s ľuďmi ktorých musíte vybaviť bez ohľadu na to koľko málo času na to máte.
Iba idiot si z tohto sporu zobral len platy, ale to že sa rušia oddelenia v nemocniciach, predlžuje sa doba čakania na ošetrenie a zvyšujú sa zdravotné odvody, to vy hlupáci jednoduchí nevidíte pretože zrovna dnes nepotrebujete žiadnu zdravotnú starostlivosť.
to sú dlhé roky neriešené problémy v zdravotníctve ako predražené nákupy (napr. to slávne CT..), plesnivé nemocnice, obrovské množstvo nadčasov lekárov, emigrácia do českých, rakúskych, nemeckých zdravotníckých zariadení, nekompetentné vedenie (pred chvílou Šaško vyhodil riaditela tej slávnej TN nemocnice)…jednoducho ak roky kašleš na zdravotníctvo, tak raz ti to popadá na hlavu a ak aj dorovnáš platy s okolitými krajinami tak ťa dobehnú tie zanedbané podmienky…to zdravotníctvo presne vystihuje celkový stav krajiny…ale tak volič to asi takto chce…ani v tejto chvíli to stále nie je téma pre našho najvačšieho štátnika
Ale potrebuju. Lenze na debilitu a smerpozitivitu lekarstvo nepozna ucinny liek.
nenazrany zmrdi, tam by som pomenoval teraz lekarov. Cest vynimkam. Platy nemaju take male aby museli strajkovat. Dokonca si myslim ze zarabaju celkom nad pomery. Za co chcu vacsie platy? Ak si dobre spomeniete v case korony v ambulanciach ani nepracovali, len cez telefon. Ale peniazky brali rovnake. A praca pomaly ziadna. Teda ospravedlnujem sa, mali nadludsky vykon do telefonu mi povedali ked som mal koronu kupte si paralen, vitamin C a budte doma. A ked sa vam to zhorsi, ze sa budete dusit zavolajte si sanitku. Paradna zdravotna starostlivost. Co viac si clovek mohol zelat. Lekari sztratili kontakt s realitou, nie su to ziadny nadludia. Chcu vyssie platy tak nech viacej robia, nech necakame tri mesiace na vysetrenia a pol roka na operacie, potom im doprajem zvysenie ked toto splnia.
Pred asi 11 rokmi som mal problémy s ramenom,bol som v TT nemocnici,doktorko mi povedal,že je to zrelé na operáciu, čakacia doba asi 2 mesiace,ale v Piešťanoch ma svoju ambulanciu, tam mi to urobí do týždňa,cena 700 eur,tak som si v Nitre našiel jednodňovú chirurgiu,termín bol za 14 dní,neplatil som nič.
Téma na dlhé debaty. Najnovšia skúsenosť s mojim všeobecným lekárom – chodím len na preventívky, medzi dvoma preventívnymi prehliadkami sa mi vystriedali dvaja lekári, o ktorých som ani nevedel, že patrím k nim. Minule som volal do ambulancie kvôli termínu na preventívku, dozvedel som sa, že ma má už ďalší lekár, ktorý ale ku koncu roka končí. Nuž ani som ho nevidel, ani ho neuvidím. Termín mi do konca roka nevedeli dať, vraj si mám zavolať v januári, ak zavolám v januári, možno mi dajú termín najskôr vo februári. Takže na posratú preventívku sa neviem najbližších 5 mesiacov dostať. Za posledné 3 roky som mal troch všeobecných lekárov, videl som jedného. Do psej matere aj s takým zdravotníctvom.
Pripomente mi prosím ako sa Fico zastával penťáckeho Haščáka keď ho za Matoviča vzali do väzby. Tak hádam nikto dnes neverí že táto vláda pôjde proti záujmom penty. Mimochodom prví dvaja najbohatší ľudia na SK majú svoje najväčšie príjmy práve zo zdravotníckeho sektora. Nech žije ficília, jeho korumpovanie, zdražovanie, samoomilosťovanie a zdravotná nestaroslivosť.
Milión občanov živorí, a vôbec ich nenapadne štrajkovať.
Tak im treba. Pokial nie som spokojny s platom pytam si viac, pokial nie idem na lepsie.
Ty a ten milion si za svoj zivot mozete sami.
Chorí a chudobní idú živiť nenažranú odnož spoločnosti. Ak ide niekto tvrdiť iné, buď je súčasťou tejto abnormálnej chásky, alebo má zatvorené oči pred realitou. Ale my sa nedáme. Začne právny útok pacientov na nenažrancov spoločnosti. Ja som začal. Do nich.
Postupne prejde 70% zdravotnictva do sukromnych ruk a 30% ostane pre chudobu ,operovat Vám budu len nevyhnutné alebo čo si zaplatite .Ideme presne USA model,kto nebude mat ako zaplatit bude sa musiet postarat charita
Presne ako ste napísal, niektorí vôbec nevedia, že sa nejedná len o platy!Keby sledovali o čo sa hlavne jedná, prečítali si tie všetky požiadavky,tak by nepísali stále len platy,platy,platy🙈Ale veď čo,to sme my slovač.
Postaviť ich k múru bandu vydieračov. A každého kto ojebal zdravotníctvo tiež
Vivat demokracia,vivat kapitalizmus,čo sme si vyštrngali to máme.Tak nám treba.
12:18 Ak by milión občanov neživorilo bolo by viac penez pre zdravotníctvo na fungovanie štátu , ale aj somár ako ty by sa mal lepšie.
Anonym 30. októbra 2024, 13:48….možeš obviňovať demokraciu či kapitalizmus kolko chceš ale ak si potom dokola volíš ľudí čo nechávajú za sebou iba kauzy, predražené nákupy a plesnivé nemocnine nemože za to nikto iný ako my……nadávaš systému za to že si stále dokola volíš neschopných a korupčných politikov, ty asi možeš štrngat kolko chceš ale asi ti to nikdy nedojde, kde je chyba….
Môže si hovoriť kto čo chce, Visolajskému a spol. ide len o ich platy. Tie ostatné drísty a požiadavky , to už len potom doplnili, aby nejako zakryli tú svoju nenažranosť. Dva roky boli ticho, už aj zabudli na tie ich požiadavky, čo sa akože mali plniť , ale akonáhle im siahli na ich zvyšovanie platov, tak im zrazu strašne záleží na zdravotníctve. Tak ako aj pred dvomi rokmi, tak aj teraz im ide len o ich zvyšovanie platov, to ostatné je len také ,,křoví“.
Vy blbe smerohlasacke socky , vy si naozaj zasluzite len kotlarov a im podobnych plochozemcov.
Drísty sú to čo píšeš,tie požiadavky boli hneď od začiatku,slabo sleduješ😉,a netrep aj pred dvoma rokmi štrajkovali,neboli ticho!
Ale ked reseto povedal, ze je to pre 60€. Tak to tak je. A tupa luza kvici blahom. Aj s blahom.
Ratafak nedrístaj, tri a pol roka S T A Č I L O!!!!!!!!!! No ty si bol asi spokojný.
Treba vyjebat už tu chamrat z parlamentu pár ľudí si nás tu rozháda smejú sa rozkrádaju € v miliónoch ale tupý Slovák sa bude hádať medzi sebu zbaviť ich funkcii majetku dobre vieme že nás okrádajú roky ja keby neco ukradnem už idem basa tam zoberie milión tam vie sa otom a nikdo nic nerieši strop nic nerobia pre ľudí nic xy rokov len berú zakázuju zvyšujú
Kým nespachaju voliči bradavičníka, homoška a semafora harakiri, dovtedy bude Slovensku vládnuť debilizmus a rozkradanie
Všetci lekári včetne ambulantných nech dajú okamžitú výpoveď,lebo už sa nevedia vmestiť do kože,asi veĺmi rýchlo zabudli za čie peniaze vyštudovali a ten tchor Visolajský kedy vlastne pracuje keď je stále v televízií kedy pomáha malým deťom, iné nemá na mysli len ako vydierať?,kto pridá pracujúcej žene ktorá pracuje ako otrok za pár halierov čo nemá ani nato aby kúpila svojim deťom banány, možete sa hanbiť samozrejme česť výnimkách ktorých je veĺmi málo. Ešte by som sa opýtal keď Visolajský nahovára všetkých lekárov v krajine k výpovediam či náhodou neprekročil čiaru,a nekoná v rozpore so zákonom.
Faktická poznámka 30. októbra 2024, 16:23…3,5 roka stačilo, súhlasím…, teraz ti končí 13ty rok vlády človeka čo (nielen) zdravotníctvo dostal na kolená a tebe furt nestačí…odchádzajúci lekári, študenti, predražené nákupy, plesnivé nemocnice, nemožnosť sa dostať k špecialistovi, odklad operácií…a si s tým spokojný ako vidím…
Anonym17:07 eto chuj.
Fico je urcite jedna zakladna pricina tohto stavu. Ale ked sa pozries na vysledky volieb, iba jediny raz vladol sam. Inak sa vzdy spoliehal na pomoc inych.
Bud to boli ucelovo zalozene strany alebo dozivajuce. Asponze volici vzdy tie strany po zasluhe potrestali. Bohuzial vzdy naleteli dalsim.
Fico je politicky zongler, obchodnik a vie ako sa dostat k moci.
Taki ako Fico si najdu volicov v každej krajine a maju stabilnu zakladnu.
A napriek tomu bol uz aj Fico na ceste Meciara, ved nechybalo vela a tretiu vladu by nezlozil.
A tak sa pytam
Nie je problem na druhej (z tvojho pohladu nasej) strane spektra?
Volici nie su schopni vytvorit jasny dopyt, lietaju od Siete cez Olano k Hlasu, Bugara poslu do dochodku, ale neskoro. SNS prakticky neexistuje, ale aktivisti vyuzili silu internetu a zviezli sa na vlne.
A stredopravi politici? Konzervativny ci progresivny alebo liberalny. Stoja pred zrkadlom a premyslaju ako budu vyzerat ako premieri. Truban, Simecka, Sulik
Preco nedokazu vytvorit ponuku na to, aby bol Fico definitivne odstaveny podobne ako Meciar.
Dokonca mu vydlazdia cestu zo smetiska dejin naspat.
Kto je tu teda vlastne hlúpy, kto je neschopny, komu dat za vinu stav tohto statu?
Koho si to volime, ked dokazeme ozivit politicku mrtvolu?
Nevieme, co poriadne chcem ale vlastnu neschopnost hodime na Fica?
Rozhodne je to lahsie.
Samozrejme som trosku pridal tomu, ale plus minus to tak nejak zatial vidim.
Fico skonci skor ci neskor.
A Slovaci si musia prejst aj tymi horsim lekciami. Demokracia je tazka skola.
no, s mnohým čo si napísal súhlasím len títo stredopraví – prozápadní politici to majú o dosť ťažšie,…ich voliči nemajú taký problém s pamaťou a ak vytváraš kauzy, nemáš výkon, trepeš niečo iné v Bruseli potom v Bratislave a Moskve tak to jednoducho spočítajú….
bol tu Dzurinda, spravil reformy, vstup do EU, znížil dlh a keď sa prevalila gorilla tak skončil…Matovič – neschopný manažer, bohužial vychytal zlé obdobie pandémie a vojny ale nemal na to – voliči to spočítali a skončil…
Fico?…nulový výkon, krajina ide roky z kopca, dlh narastá, jeden deň hovorí ani náboj na Ukrajinu a na druhý pošle 100 milionov do zbrojoviek aby tretí v ruskej TV obviňoval západ zo zbrojenia…jeden deň plače aký je covid zákerná choroba a za pár dní zváža dochodcov autobusmi na demonštrácie proti opatreniam ktoré čiastočne aj on vymyslel….atdˇ….proste každý deň nový kýbel sxačiek pre svojích voličov a oni to len žerú a tlieskajú….toto by si politik na druhej strane dovoliť nemohol…skončil by po jednom-dvoch obdobiach…..neviem čo by som si myslel o krajine kde by bol 4x premierom Matovič,..úplne šialené…s Ficom to je to isté….
politika je náročný obor, ono asi každý politik po čase začne kopiť chyby a neodolá pokušeniu si niečo uchmatnúť…jak nalavo, tak naprovo…preto je v demokracii rozumné ak sa tie vlády prestriedajú a nie že si 4x volíš to isté a čakáš že teraz to už bude určite iné (hlavne keď žiadny sa za tie predošlé 3 obdobia neobjavil)
ale súhlasím že aj tá ponuka na druhej strane by mohla byť kvalitnejšia, osloviť ale tých voličov je o dosť tažšie…
Fico skor či neskor skončí, ale príde další podobný mesiaš, ktorý nájde nejakého nepriateľa a ovládne túto ich sektu…
Nech idú do pezotu srobuvat srobu za 1000 eur s indianmi a nebudú nariekať nenazrane prasce že im 4500 eur málo smradi tahnite kade ľahšie, treba brať lekárov z Ukrajiny, Bulharska, Srbska a títo nenazrany smradi nech idú robiť poctivú makacku za pár eur nenazrany prasce
Treba prijať všetky výpovede a tam kde dal výpoveď nech ho už nezoberú.
Keď je z Trnavy nech ho najbližšie zoberú do Nitry ale s platom o 500 eúr nižším a keď sa mu nepáči nech ide robiť za minimálnu mzdu pomocného murara.
Ak im ustúpia treba robiť plošné výpovede všade od pekárov, smetiarov v lete, upratovačky a nech si haj zle čistia sami
Treba sa k nim chovať tak ako si zaslúžia rovnako arogantne ako arogantný su oni.
Choďte do riti
Do riti pojdes ty a taktiez tie ostatne ubohe nuly nad tebou, ked ochories a nebude ta mat kto liecit, alebo operovat. Ked ta bude uspavat pred operaciou nejaka poloopica ako je kotlar uspavankou o plochej zemi.
..ja len toľko, svoj hnev a nenávisť by ste mali obrátiť na ľudí, ktorí tu už niekoľko rokov bohapusto drancujú tento štát, ktorí sa klamstvom o lacných potravinách, pokoji a pečených holuboch dostali aj do prezidentského paláca aj do parlamentu. Nieee, my im doprajeme, nech má p.Machala aj 5700 euro za mesiac, veď za to čo robí si zaslúži, ale lekár ak chce pracovať v lepších podmienkach, tak bliakame, nech ide do Amazonu. pána prezidenta som nevidela od volieb, a tak sa dušoval, že bude pracovať pre ľudí. P.premier sa v z času na čas ukáže a pohucká každého na každého, a plebs to žerie. V tejto krajine musia vymeniť 75% národa, aby bolo lepšie. Rútime sa do záhuby, svet sa nám smeje, budú z nás žobráci, ale aspoň si hrdo zaspievame novú verziu hymny za 50 tisíc.
Nechápem ako môže niekto nadávať na tých čo bojujú aj za neho. Vy nechcete lepšie zdravotnictvo? Bez predražených nákupov? Nevadia vám dlhé čakacie doby? To ze ráno o 4 sa stojí na casenku. ? Lebo inak musíš zaplatiť? Plesnive nemocnice? Pele o nich vie už dávno a nič neurobil. Premiér sa o zdravotnictvo nezaujíma. A peniaze idú na zbrane
. Prečo keď nás únia chráni a s Ruskom máme vzťahy dobré…
Anonym 31. októbra 2024, 7:27
V zdravotníctve je peňazí dosť, len tečú do vrecák ficiakovych oligarchov a finančných skupín. Ľudia budú radšej nadávať lekárom ako by zvolili do vlády iných ktorí by so zdravotníctvom aj niečo spravili. To je závistlivá a zákerná slovač. Tisíc krát sa tu už potvrdilo že čím viac národný tým viac imbecilný.
Trafil si presne, ze je idealne, ked sa strany striedajú.
Dokonca je aj empiricky preukazane, ze 2 obdobia standardne vladla zvycajne lavica a dve pravica.
To bol v case, ked svet bol jednoduchý a zapadne demokracie riesili v podstate len socialny rozmer trhovej ekonomiky a na tom sa politicky delili.
Zda sa ale, ze dnes sme uz niekde inde a toto nestaci.
Z dlhodobeho pozorovania toho, co sa deje v demokraciach mi vyvstava zasadna otazka:
Je vlada v krajine vysledok rozhodnutia volica alebo za politickymi stranami su investori, inteligentni, mocichtivy ludia, ktori sa snazia v pravej chvili vytvorit tu ponuku, na ktoru väčšinový volic zareaguje.
A jento preto, ze vedia, ze vacsinovy volic je – drsne povedane – stado, so svojimi socialnymi vzorcami spravania a kmenovymi navykmi ulozenymi hlboko v DNA, ovladany zakladnymi pudmi (strach, hnev).
A tieto vzdy prebiju akekolvek racionalne argumenty typu plesnive nemocnice, kradnutie eurofondov, prisanie sa na toky zo statneho rozpoctu, nemoralne spravanie sa.
Pozri ako vyzeraju kampane v demokraciach. Je to nonstop strasenie, ze ten druhý je zlo a ja som dobro a ja vas zachranim (Kamala vs Trump, je to az na smiech)
Ked ta ovladne strach, racio ide bokom. Volbam vladnu temy, ktore podnecuju strach alebo hnev
Ako teda mozeme chciet v demokracii racionalne rozhodnutia od vacsiny?
Je to vobec mozne?
Mimochodom, asi aj to je dovod preco americania zjednodusili volbu na modrych a cervenych.
Vyber si svoj tim a potom nas nechaj na pokoji. Vedeli, ze timy sa menia a casto mali poistene obe strany.
Ako z toho von?
Je možné,že táto vláda nie je optimálna,je možné,že so zdravotníctvom,má každa vláda,čo sme doteraz mali ma niečo na rovaši,Alternatívu však v tom,čo nám ponúka opozícia, alternatíva nemá!A to si ľudia uvedomujú,a budú ešte uvedomovať.Neviem,prečo to sem vôbec píšem,lebo,tu si debatujete sami so sebou,pár ľudí.
K.Kryl
Politikom sa neverí, politici sa kontrolujú.Verí sa v Boha,verí sa v prírodu,verí sa v krásu,verí sa v myšlienku,ideu.V politika sa neverí a kto v neho verí ,je idiot. Never ostnatému drôtu,aj ak by sa stokrát tváril,ako stonka ruže.
pre Ratafak 31. októbra 2024, 8:43…súhlasím, ale myslím že kvalitným vzdelaním sa dá umožniť obyvateľstvu aby malo tu schopnosť sa rozhodovať racionálne…napr. vzor kvalitného školstva by nám mohlo slúžiť Fínsko…je to beh na dlhšiu trať a súčasnej garnitúre vyhovuje nekvalitne školstvo (nevzdelane obyvateľstvo sa ľahšie ovláda), ale myslím že je to jediná možnosť…inak, to bude presne ako píšeš, že nám tu budú vládnuť populisti čo raz chcú byť v jadre EU a zachraňujú bohatsich grekov aby za pár rokov hovorili že EU je diktatúra a vtieraju sa Rusku a Číne( bohužiaľ aj tu sa potvrdzuje ako si ich voliči nič nepamätajú)…totálne bez vízie
Anonym 31. októbra 2024, 9:06..nie je alternativa k strane ktorá dostala krajinu na kolená? Alebo ju len odmietas vidieť? Máš na výber cez 20 strán vo voľbách, voliť stále tu istu a sťažovať sa že nam pada stat na hlavu ale nie je alternativa je podľa mňa úplne mimo. Tu máš napríklad hodnotenie volebných programov pre zdravotníctvo,
https://www.iness.sk/sk/spolocne-hodnotenie-zdravotnickych-programov-2023
Je problém pre sociálnu vládu dať zdravotníctvo ako prioritu po toľkých rokoch nečinnosti a nehospodarnosti? Presunúť peniaze na výrobu zbraní do zdravotníctva? Veď boli zvolení preto že sľubovali že zabezpečia mier. A nie financovanie zbraní. Tak ako to teda je?
Lahko dostupné zdravotnictvo a lieky znamena…
Preco by som sa mal o svoje zdravie starat sam, vsak sa o mna postaraju, ja si mozem zit ako ja chcem, neriesim ci zdravo, nezdravo, nezaujima ma to.
A ked bude problem skocim na pohotovost, za lekarom, pre recept, tabletky, vsak vedci vyskumali, co je na co dobre, nieco mi daju a zadarmo.
Cim drahsie zdravotnictvo, tym viac si ludia uvedomia, ze sa musia postarat o seba sami
A ten cas pride, socializmus nikdy nikde dlho nevydrzal…
A ani v zdravotnictve nevydrzi
Bohuzial
Budte zdravi tak dlho, ako len mozete.
O 20 rokov to bude ovela horsie.
Demografia je neúprosná
Ťažko je čítať niektoré komenty. Prečo sú Anonym. Čo sa hanbíš za názor? Alebo sa bojíš, že ťa už zajtra neošetria? Ani ja nebudem rád, ak mi ktorýkoľvek zdravotník bude chýbať, ale napriek tomu im držím palce. Zdravotníci, jedine vy môžete pohnúť touto skorumpovanou vládou, ktorá roky, na úkor nás, kŕmi cez zdravotníctvo oligarchov. Vy voliči vlády nedajte sa zasa ohlúpiť, že zdravotníkom ide LEN o platy. Bojujú za seba, ale aj za nás všetkých. A o tých štrajkoch iných profesií. S tými by Fico vedel právne rýchlo zatočiť. Ale lekára tentoraz NEOBLAFNE.
Ide im len o peniaze na pacienta kašľu vraj 4500 eúr malo treba zobrať bedaci aby im pridali do ich nenazranych gagorov. Treba im nedať možnosť stiahnuť výpoveď, chces odísť? Choď a už sa nevracaj choď robiť murara chrapun nenazrany
Inak by ma zaujímalo koľkí by zaplakali, keby im neumožnili vziať späť výpovede.
Co myslíš pod tym…vtieraju sa Cine?
Cina je fabrika sveta. Keby teraz Cina a Rusko zmizlo z povrchu zemskeho, tak sa snad v Europe prepadneme o 100 rokov dozadu. Aj ked so správnymi smernicami a predpismi a v lete zelenou energiou.
Slovensko urcite. (Esteze sme tie uranove tyce z Ruska doviezli)
Ano, mozno docasne. Ale ako dlho by trvalo, kym by sme v Europe nastartovali nejaku vyrobu? Jednu generaciu?
Jasne, nemusis ich mat rad, ale to ako sa mas je aj vdaka ich zdrojom a lacnej pracovnej sile.
Nehovoriac o tom, ze bohatsia cast Ciny predstavuje obrovsky trh pre europsku produkciu.
Uvidime dokedy.
Globalizacia a kapital ale moralku neriesia.
A to je jedine stastie ludi, co si myslia ake uzasne moralne postoje zastavaju a pritom ich pohodlny zivot visi na snurke od gatí autoritarskych rezimov.
Takže morálne je slovne útočiť na našich spojencov (kam smeruje 85% nášho exportu) a organizácie ktorých sme aj my súčasťou ake su to strašne diktatúry, čo podporujú vojnu v propagandistickych reláciách krajiny ktorá tu vojnu rozpútala a kde sa bavia o tom kam by zhodili atomovku(chceli aj na nas)..Ako uranove tyče sú fajn, ale ak si v relácii kde sa bavia o tom ako by na teba zhodili atomovku, tak by si sa možno ako premiér mal ozvať, lebo ak by tie vyhrážky naplnili, tak si tie tyče môžeš strčiť vieš kam ..zatial čo do spojeneckých krajín si premiér vždy rád kopne, ešte som nepočul podobný apel na zastavenie podpory vojny a eskalacii konfliktu smerom k Rusku a Číne, tam je velice zdržanlivý..to som zvedavý či sa náš premier mieru v Čine ozve aby neboli vojnový stváči a neeskalovali agresiu smerom k taiwanu, tak ako sa ozýva voči krajinám ktoré pomáhajú ukrajine a nazýva ich štvačmi…tak ale možno tá morálka neplatí na všetky 4 svetové strany…
Ono ešte úzasnejsie je bojovať proti globalizácii a budovať si závislosť na autoritárskych režimoch na druhej strane zemegule( pre voličov koalície zemeplochy)..Tak uvidíme s čím Fico z tej činy príde, snáď nedopadneme ako Maďarsko či Čierna hora
Volič 31. októbra 2024, 22:14
Prečo by mali ísť robiť murára, je o nich slušný dopyt v susedných štátoch a ešte slušnejší v nemecku, švajčiarsku, francúzsku a taliansku. Platy sú tam 5 ciferné. Tým čo išlo o peniaze sú už tam. Podľa teba je stav zdravotníctva ok, im viac vadí, že nemôžu liečiť modernými liekmi a strojmi tohto storočia ako tebe. Že už nemajú zdravotné sestry…asi škoda rečí, žerieš moc propagandy.
Strašne závidíte lekárom tie platy, kto vám bráni ísť na minimálne 5 rokov študovať, potom si aspoň 5 rokov robiť atestácie, zarábať minimálku, robiť víkendy, nočné, 24-ky, riešiť debilov, ktorí veria radšej infovojne ako medicíne, naťahovať sa s asociálmi, a tak ďalej. Vidíte až to, keď si doktor po rokoch kúpi drahšie auto, ako máte vy a už nastúpi slovenská závisť a obmedzenosť.
Zase tu vystrkujes svoje chore ejakulaty,odkial si vyliezol homoklad?
Bud som sa zle vyjadril alebo si neporozumel, co som chcel povedat.
To co predvadza Fico je divadlo pre jeho ovce. Fico sa rozhodol, zda sa, staviť vsetko na jednu kartu, cervenu.
Ja som ho nevolil, svedomie ma v tomto nehryzie.
K Cine toľko…vsetci su zdrzanlivi voci krajine, ktora skupuje velku cast americkeho dlhu a hlada, kde ho preinvestovar.
A nas vyvoz sice smeruje sice na zapad, ale jeho cast prave stoji na energetickych zdrojoch z vychodu a arabskych krajin.
Naznacujem, ze politicky folklor a ekonomicka reailta su dve oddelene veci a ze vlastnici kapitalu maju podobnu moralku ako Fico akurat sa tym nechvalia.
A vdaka tej „moralke“ sa mas aj ty tak dobre ako sa mas.
Ako sa moralne a realne vysporiadat s tym, ze zijeme pohodlne vdaka autoritarskym rezimom, krvavej rope a plyne?
A sme na to pripraveni vobec?
Co s tym?
Myslím, že skutočná katastrofa v zdravotníctve by nastala až vtedy, keď by občania pravdivo a konkrétne začali procesne vypovedať o úplatkoch a korupcii v zdravotníctve na všetkých úrovniach.
pre smerofasa 1. novembra 2024, 14:11
Ejakuláty, homoklad, tuším tu máme latentnú bukvicu, ty si určite volil špáratkového prezidenta
Ja nechodim volit,to je pre naivnych,co si myslia,ze zmenia svet,alebo sa budu mat nebodaj lepsie.
pre ejakulata sh 1. novembra 2024, 22:52
Mal by si chodiť voliť preto, aby si sa nemal zásadne horšie!!!
Radsej nie, takymto ejakulatom by mali vziat volebne pravo. Tito idioti potom volia im podobnych idiotov zo smeru, republiky, alebo sns.
Ja nepotrebujem volebne pravo,rad vam ho prenecham,vobec ma nezaujimaju politicky zlodeji,taketo nuly len vy tu obhajujete,ci fica ,matovica aj toho opiciaka z PS,som zabezpeceny takze ma to vobec nezaujima.
Zabezpeceny, soc.davky chodia pravidelne.
Ak si zabezpečený to má niečo spoločné so záujmom alebo nezáujmom o voľby? Máš pocit, že my všetci sme nezabezpečení? Politika by ťa mala zaujímať, aby si nebol prekvapený a nemal sa horšie.
Ty voliť nechodíš, politika ťa nezaujíma, ale keď niekto napíše niečo proti smerohlasáckej žumpe, tak tu nadskakuješ jak opica, zaujímavé 🙂
Deväťdesiat percent týchto nenažranych prasiat lenivých by v Rakúsku skončilo po mesiaci. Kolky z vás čo ste dali výpovede ste tú prácu skutočne robili poriadne ? Kolky z vás keď má ordinovať prišlo pravidelne do ordinácie aj o hodinu neskôr a potom si ešte pol hodinu pilo kávu než ste začali robiť ? A ešte k tomu to vaše bonusové arogantné chobanie . S takýmto prístupom by ste v Rakúsku alebo Nórsku doordinovali veľmi rýchlo
Anonym 11:40 . Hovoríš to o ficilii a potom že za Matoviča Haščáka dali dnu ale ten istý Matovič ho aj pustil . Si len ďalší naivný dement ako 60 percent slovákov čo si myslia že farba a názov strany niečo znamená. Všetko je to len divadlo pre kokotov. Už za Dzurindu začala Penta všelijak prenikať do zdravotníctva, za Fica sa vtom pokračovalo , matovičov kamoš Lipšic zasa hájil haščakov mecom keď tu po Slovensku predávali kadečo a prázdne kamióny jazdili z jedného závodu mecomu do druhého. To už Matovičovy nevadí ? Alebo voličom PS tiež nevadí že ľudia z ich strany majú tiež zaujímavé väzby na túto finančnu skupinu ? Ani voličom SNS že taraba sa tiež divno rozhoduje a vyjadruje keď ide o pentu ? Gymesi to isté… A o hlase sa ani radšej nebavme . Lavica a pravica len na oko pritom žiadna ficilia nie je . Všetko od A do Z sú to len biele kone oligarchov či sa sas , či Olajno , či smer , KDH , SNS , hlas , PS … Úplne všetci . Takže vyberte si krásne c každých voľbách niekoho koho vám oligarcha cez svoje médiá poschodí , hádajte sa kvôli týmto bielym koňom , urazajte sa aby si potom oligarcha mohol kľudne povedať že voliči sú len povrchné hovna a ešte si myslite ako strašne moc ste niečo zmenili … Biele kone robia len také zákony čo aby to mali oligarchovia jednoduchsie a ešte máte aj zákon že im musíte každý mesiac platiť povinné zdravotné odvody aby si mohli niečo poslať na cyprus alebo Jersey . A ešte si z vašich daní platia krásnu ochranku ktorá síce má napísané na autách pomáhať a chrániť, ale koho ? Chrániť ich pred vami keby to chcete skutočne všetko zmeniť. Žite si ďalej vtom že politické strany ktoré dostávajú nemalé dary o týchto oligarchov a ich biele kone robia všetko pre vaše blaho 🤣 stačí že vám vysadia päť kvetín na námestia a je vám úplne jedno že vám berú skutočnú slobodu, do nemocnice si musíte doniesť aj svoj toaletak lebo niekto si zo zdravotných odvodov niečo nechá a ešte cez médiá budú z vás robiť dementov a hrať kulehy .
Treba im nedať možnosť stiahnuť výpoveď, nech idú do pezotu srobuvat sroby s indianmi na linku za 1000 v hrubom 🤣
Nemal si v skole malovat pixle po laviciach, nemusel by si dnes makat za tisicku v hrubom
Naozaj nevidím dôvod na zvyšovanie platov lekárov… Na slovenské pomery ich majú nadpriemerné, vedia z toho slušne žiť…, ale čo iné profesie – všetky sú dôležité a veľakrát platovo podhodnotené….Sú rodiny , čo nemajú ani štvrtinu ich platu, a musia z toho vyžiť…,s tým rozdielom, že sú radi, že majú zamestnanie… Takže mali by si vziať príklad od intelektuálnych lekárov a hajde do ulíc a štrajkovať / vydierať? !!
rekt 2. novembra 2024, 23:40
Napísal si to krásne, len u teba zase zázračne chýbajú kauzičky smeru a že ich za tie roky bolo. Ver tomu, že nejaké kamióny mecomu sú len pľuvanec v mori. A ešte sa mi páči akým štýlom to píšeš, že všetci sú telatá, len ty si lietadlo. Fakt, že každá strana má za sebou niekoho je pravda, že je to v podstate len šaškárina pre voliča, ale vo výsledku sa to týka aj teba, jedine, že by si sa odsťahoval z tejto skorumpovanej žumpy…
Monika, ty si musela byt strasna fujara uz ako pionierka.
Ty blbka, dufam, ze ked si nahmatas hrcku na koze pojdes si pre pomoc do tych stvrtinovych rodin. Ty tava.
Monika,tu vidíš,akú úroveň majú títo takzvaní pskari a saskari a Boh vie odkiaľ ešte pochádzajú.Nenapisat nič,uraziť zosmiesnit,a je im jedno,či majú pravdu,alebo nie.A takto sa to ťahá celým Slovenskom.Uz boli pri moci,výsledok poznáme.Ziadne riešenie,len nadávky a nenávisť,A hlavne tu.
Anonym 5. novembra 2024, 9:41
Môžete nám prezradiť kedy boli tí PS-kári vo vláde? Ibaže by neboli ale vy presne už dnes viete ako by to vyzeralo keby tam boli.
Zato tí čo sú tam dnes, sú tam už 4tý krát a majú najväčší podiel na tom kde sme dnes (aj so zdravotníctvom).
Odorova vlada bola vladou PS.
Ha ha ha. Za prvé vtedy Odor nebol v PS a nikto iný z PS tam tiež nebol. Za druhé Odorovej vláde blokoval parlament všetky zákony, inak povedané nemali šancu nič presadiť. Ale vám nevzdelanym je také ľahké niečo povedať aby ste mohli papagájovať.
Vtedy nebol. To este nemohli zverejnit to prepojenie. Je politikom PS, do vlady sa dostal vdaka rozhodnutiu byvalej podpredsednicky PS. Odorova vlada bola vladou PS.
a áno, on už bol v PS ked ho Fico vymenoval za viceguvernéra NBS…len ani vtedy to ešte nemohli zverejniť..:-D
a daj teda, čo takého spravila za tých pár týždnov Odorová vláda? aké nadávky či nenávisť šírili?
chceli niekoho liečiť vodoliečbou? dávali niekomu pasťami ako Gluck? chceli niekomu vraziť rožok do huby? či rezať a rubať do krve? alebo vyzývali dav nech kričí vulgarizmy?…ako teda Odorová vláda šírila tu nenávisť?
To je blb, že „vtedy ešte nemohli zverejniť to prepojenie“. A keď si teda odhalil toto prepojenie, tak sdieľaj kím nesmažú. Môže mať toto občiansky preukaz a volebné právo ako normálny človek?
Bohuzial moze. A najsmutnejsie na tom je to, ze ked stretne podobnu blbku ako je on, tak zacnu spolu hladat vinnika za ich posraty zivot a utvrdzuju sa navzajom v tom aki su oni squeli.