M E S T O S E R E Ď
zastúpené primátorom Ing. Ondrejom Kurbelom
v súlade s § 5 zákona č. 552/2003 Z.z.
o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov
vyhlasuje výberové konanie na kandidáta na obsadenie funkcie
riaditeľ / riaditeľka rozpočtovej organizácie
DOM KULTÚRY
Zamestnávateľ:
Dom kultúry
Školská 118/1
926 01 Sereď
IČO: 31871798
Funkcia, ktorá sa obsadzuje výberovým konaním:
riaditeľ / riaditeľka rozpočtovej organizácie
Informácie o funkcii:
- riadenie rozpočtovej organizácie
- zastupovanie organizácie vo všetkých záležitostiach z titulu funkcie štatutárneho orgánu
- vedenie pracovného tímu
- tvorba programovej štruktúry kultúrno-spoločenských podujatí
- vedenie mestskej knižnice, mestského múzea, kina a domu kultúry
Kvalifikačné predpoklady:
- Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
- Prax v riadiacej funkcii min. 2 roky (potvrdenie od zamestnávateľa o dĺžke praxe)
- Prax v oblasti kultúry min. 3 roky
Ďalšie požiadavky:
- prehľad v kultúrnom a spoločenskom dianí v meste Sereď,
- všeobecný prehľad o právnych predpisoch v oblasti kultúry, rozpočtových pravidlách verejnej správy a územnej samosprávy, o obecnom zriadení, o majetku obcí, o dotačnom systéme,
- dobré riadiace, organizačné a komunikačné schopnosti (skúsenosť s riadením v príspevkovej alebo rozpočtovej organizácii výhodou),
- zvládanie záťažových situácií, samostatnosť, zodpovednosť, rozhodnosť, kreativita, časová flexibilita, občianska bezúhonnosť,
- užívateľská znalosť práce s PC a internetom (MS Office, internet),
- aktívne ovládanie štátneho jazyka, aktívna znalosť anglického jazyka alebo cudzieho jazyka výhodou,
- vodičský preukaz skupiny „B”.
Platové podmienky:
Plat na uvedenej pozícii je stanovený ako osobný plat v minimálnej výške 2400 eur.
Zaradenie podľa katalógu činností: 16.09.12
Tvorba koncepcií a koordinovanie činností u zamestnávateľa s viacúrovňovou štruktúrou alebo viacodvetvovou štruktúrou zriadeného územnou správou.
K žiadosti u účasť na výberovom konaní je potrebné priložiť nasledovné doklady:
- písomnú žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- profesijný životopis s prehľadom doterajších zamestnaní a pracovných zaradení motivačný list,
- písomný návrh projektu riadenia a rozvoja Domu kultúry ako rozpočtovej organizácie mesta na ďalších 5 rokov (v rozsahu minimálne 5 a maximálne 10 strán A4),
- čestné prehlásenie o dĺžke praxe v riadiacej funkcii min. 2 roky,
- čestné prehlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- čestné vyhlásenie o pravdivosti uvádzaných údajov v predložených dokladoch,
- čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na výkon práce vedúceho zamestnanca,
- doklady preukazujúce najvyššie dosiahnuté vzdelanie (vo forme osvedčenej fotokópie), doklady o absolvovaní vzdelávacích programov a kurzov (fotokópie),
- písomný súhlas uchádzača na použitie a spracovanie osobných údajov pre potreby výberového konania podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Doručenie žiadosti a dokladov:
Žiadosť o účasť vo výberovom konaní spolu s požadovanými dokladmi doručiť najneskôr do 6.11.2024 do 12:00 hod. na adresu:
Mesto Sereď
Mestský úrad Sereď
Námestie republiky 1176/10
926 01 Sereď
Na obálku uveďte „Výberové konanie – riaditeľ/riaditeľka rozpočtovej organizácie Dom kultúry, Sereď – neotvárať ´´
V prípade osobného doručenia žiadosti, je túto potrebné doručiť do podateľne MsÚ Sereď. Pre posúdenie dodržania lehoty je rozhodujúci dátum doručenia žiadosti do podateľne Mestského úradu Sereď, resp. jej odovzdanie poverenému zamestnancovi Mesta Sereď poskytovateľom poštových služieb. Žiadosti doručené po stanovenom termíne nebudú akceptované a nebudú do výberového konania zaradené.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo nezaradiť do výberového konania tých uchádzačov, ktorí nespĺňajú požadované podmienky.
Uchádzači spĺňajúci predpoklady budú pozvaní na výberové konanie.
Nástup do funkcie možný: od 1.12.2024
Informácie o priebehu výberového konania:
Neverejné výberové konanie sa uskutoční dňa 13.11.2024 o 10:00 hod. v malej zasadačke Mestského úradu Sereď na 1. poschodí v novej budove s prezentáciou projektu a overením schopnosti a odborných znalostí uchádzača výberovou komisiou.
Po uskutočnení výberového konania a na základe návrhu výberovej komisie, primátor mesta predloží na schválenie Mestskému zastupiteľstvu v Seredi návrh na vymenovanie úspešného kandidáta na funkciu riaditeľa/riaditeľky rozpočtovej organizácie Dom kultúry, Sereď, v zmysle ustanovenia § 11 ods. 4 písm. l) zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v platnom znení.
Bližšie informácie poskytne: Martina Kiššová, č.t. 031 7892392
V Seredi, dňa 15.10.2024
Ing. Ondrej Kurbel v.r.
primátor mesta Sereď