back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Skúšajú trpezlivosť vodičov, aj ľudí odrezaných od centra mesta uzatvoreným mostom

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Aj v sobotu žiaľ stoja vodiči v dlhých kolónach nielen na rýchlostnej komunikácii R1 pred výjazdom na Dolnú Stredu a Galantu v smere do Nitry, ale aj cez obec Dolná Streda a v centre mesta  Sereď.

Výrazne dlhšie kolóny na rýchlostnej komunikácii R1 sú dnes spôsobené okrem rekonštrukcie diaľničného mosta na R1 ponad rieku Váh, ale aj v súvislosti s výraznými obmedzeniami súvisiacimi s rekonštrukciou  vozovky na nadjazde ponad R1 pri Dolnej Strede.

Každý príčetný vodič nepochybne chápe nevyhnutnosť rekonštrukcie cestnej infraštruktúry, nakoniec na jej potrebu sme dôrazne už viac ako rok upozorňovali aj my a verejne. Čo je však nepochopiteľné a  pri takto vyťažených komunikáciách by sa v 21. storočí už stávať nemalo, je intenzita a spôsob prác.

Tisíce vodičov stoja v kolónach a stavenisko je v sobotu prázdne !!

Pochopiteľne, práca v sobotu, nedeľu prípadne v nočných hodinách, by bola nákladnejšia. To však neznamená, že náklady takto nie sú. Sú a sú výrazne vyššie, ako by boli pri nonstop prácach. Takto sa dosiahne jedine prenesenie nákladov na vodičov a ostatných ľudí čakajúcich v autách blokovaných kolónami, ktorí to celé v konečnom dôsledku financujú.

Povedané inak, peniaze to stojí, len to zaplatíme my všetci.

- Článok pokračuje pod reklamou -

Platíme teda minimálne dva razy. A veličinu ktorou je nijako a ničím nenahraditeľný stratený čas vyčíslime ťažko.

Prečo v civilizovaných krajinách toto dávno pochopili a my nie sme ani len ochotní od dodávateľov takéto podmienky vyžadovať?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Slovensko nebolo a nie je civilizovana krajina. Ani obcania, ani ich vladnuca garnitura nie je civilizovana. Nikdy ani nebola. V minulosti nas spravovali Madari a Cesi. Vedeli preco. Treba si to uz priznat.

    18
  2. Treba tuto krajinu rozdelit na 4 casti a DAROVAT ju okolitym krajinam.Mozno sa budeme mat lepsie a hlavne sa zbavime tych drbnutych slovenskych pseudopolitikov (od meciara,dzurindu az po matovica,hegera a fica).myslim si ze slovensky sucasny alebo minuly politik najviac skodi tomuto statu.

    19
  3. Ale veď nech to opravia, nechaj ich.
    Furt dokola to isté jak obohratá platna.
    Nemáš o čom písať?
    Márne tu čakáme kritické články o Tom čo sa (ne)robí v Seredi, čo (ne)robi vedenie mesta.

    5
  4. pre 15,03 ty fasoňok, autor fotiek má pravdu.ty si asi autom nenabehal za rok 20 tisíc kilomentrov po dialnici a rozdrbanej asfaltke cez čepeň keď tu pindáš.nikdy som nerozmýšľal o tom aké následky to má.je to pravda ide aj o náš čas a náklady.oni šetria a dajú to zaplaťiť nám a ty fasoňok ich obhajuješ.vymletá gebuľa.

    8
  5. treba chodiť z R1 na Sereď cez vlčkovce, tam niky nie sú žiadne zápchy a je to určite oveľa rýchlejšie ako stáť v kolóne pri Dolnej Strede…kto si nevie pomôcť nech čaká 😀

    2
  6. Zdravím všetkých. Jazdím cez AT,DE,IT,FR 15 rokov a úplne bežne vidieť robotníkov a techniku pracovať na vyťažených komunikáciách a mostoch počas nocí a cez víkendy. Je naozaj na zamyslenie sa prečo to v tejto krajine nefunguje ako aj mnoho ďalších vecí napr. zdravotníctvo, školstvo, že áno. Buď sa dlhé roky (od 93) naozaj nedarí nájsť tú správnu,,elitu “ národa, alebo potom tu naozaj nieje nik kompetentní čo by konečne spravil z tejto krajiny a ich občanov plnohodnotnú a rovnocennú súčasť EU. Každopádne to má celkom výpovedný charakter o zložení populácie, žiaľ!
    Musím skonštatovať, že tu sa nemajú dobre ani tí ktorí ho založili to znamená Slováci nie to ďalšie menšiny! Ďakujem každému kto sa dočítal až sem a za konštruktívne reakcie.

    10
  7. Cez Vlčkovce? A to ako? Lebo pokiaľ viem, z Vlčkoviec treba ísť do Zavara a potom cez Čepeň…a tam sú kolóny tiež…ty mudrlant

    11
  8. No budte radi, ze este cez ten most prejdete. Lebo ked bude treba menit zelezo, tak budete chodit cez Sintavu.

    3
  9. Tomass 12. októbra 2024, 17:14…“Buď sa dlhé roky (od 93) naozaj nedarí nájsť tú správnu,,elitu “ národa, alebo potom tu naozaj nieje nik kompetentní „…my sme bohužiaľ už ale rezignovali na nejaké hľadanie schopných elít, národ čo si 4 krát zvolí vládu, ktorá nechala v takomto stave infraštruktúru, nemocnice, školy atď si asi zaslúži štát v hodinových kolonach a roky čakať na opravu mostov…mimochodom pred pár mesiacmi zavreli detskú pohotovosť v Galante, tento týždeň v Šali…dlhodobo každý rezort padá na hubu, vzhľadom k tomu že ľudia volia dokola tie isté „elity“ tak nám to tak asi vyhovuje…chceme to takto…

    4
  10. Dať mesačne 40€ za taxík ísť si nakúpiť do mesta ako občan Serede a podotýkam to je cesta iba tam .,je hanbou tohto štátu .Máme toho už dosť .!!!!

  11. Stacilo by zmenit Zakonnik prace, a zrusit priplatky za soboty, nedele a noc.

    Zalozte si firmy, zamestnajte ludi a potom pocitajte kolko vas vyjde vikendove a nocne roboty.

    Za sucasnych podmienok sa predrazi oprava mosta. O to menej zostane na opravy dalsich.

    Ale inak suhlas.

  12. Zdravím . Pekný článok, ktorý vystihuje podstatu problému na Slovensku. Na Slovensku je bohužiaľ nepísané pravidlo salamizmu“platí to hlavne na štátnu správu ako takú“ ,že väčšinou sa začne konať až keď je neskoro. Čiže môžete poukazovať na problém, ktorý hrozí „je jedno či je to chátrajúci most, cesta alebo čokoľvek iné“.
    Na Slovensku sa začne konať až keď je neskoro!
    A tu máme živý príklad s uzatvorením mostom, kde vyhlásenie verejného obstarávania trvalo rok a pol. a vedelo sa dlhé roky, že most je v havarijnom stave.
    Kde kľúčový nadjazd ponad R1-čku mohli opraviť pred rekonštrukciou Váhovskeho mosta a takto by sme mohli pokračovať donekonečna. A je jedno aká vláda je pri koryte. Problém je v nás…

    2
  13. Pre Občan 13. októbra 2024, 7:07

    Ty si veľký frajer. Ak robíš mimo Serede, nakúp si tam. Ak zo Serede nevytiahneš nos ako je rok dlhý, tak optimalizuj náklady a na nákupy choď bicyklom cez most. Je to len tvoja lenivosť a dôkaz, že nedokážeš uvažovať. Nehovoriac o tom, že v dnešnej dobe máš možnosť nakúpiť z pohodlia domova a kuriér to všetko donesie. Ale ak dávaš zarobiť predraženým taxíkom, tak sa nesťažuj a hľadaj chybu v sebe. Uzavretý most nikoho neteší, ale treba sa prispôsobiť situácii.

    1
  14. Anonym 13. októbra 2024, 11:20 – zaujimava rada od Vas inemu diskutujucemu. Prisposobit sa.

    Moja otazka – dokedy a v com vsetkom este sa maju nekonanim kompetentnych a politikov obcania prisposobovat?

    Povedane inak- co vsetko maju este obcania poctivo pracojuci den, noc a niektori vo viacerych robotach za sebou zaplatit?

    Pri uzatvorenom moste nevidim problem v prisposobeni sa na dobu nevyhnutnu pre jeho rekonstrukciu.
    Faktom ale je, ze ja OSOBNE a preukazatelne som telefonicky zhruba rok a pol ziadal kompetentnych na SSC a okresnom urade v TT o OSADENIE MECHANICKYCH ZABRAN pred most, aby ho kamiony porusujuce predpisy neznicili a ABY NEMUSEL BYT ODSTAVENY PREDCASNE!!
    Moje ziadosti boli kompetentnymi IGNOROVANE, aje ked pracovnicka na OU uznala, ze to je fajn napad.

    Ja tvrdim,ze to nie je napad a urcite nie je moj. Vychadzam z faktov – svoj majetok si obdobne chrania nakupne centra, velkosklady a mechanicke zabrany najdeme pred kazdym tunelom. Preco asi?

    Iniciativa a poziadavka na ochranu mosta mala vyjst zo samospravy, nie odomna. Nevysla!! U nas za primatora Tomcanyiho radsej vybrali pokuty od cca 8000 kamionov (nevieme kolko realne preslo, odhad je az 20 000) a most nechali znicit uplne.

    Nevieme a nie sme schopni a ochotni poucit sa tam,kde to robia inak a dobre. A cudujeme sa, ze to u nas a vo vsetkom vlastne vzdy dopadne uplne rovnako na hovno.

    Za seba – takze ja nie som ochotny prisposobovat sa neschopnosti ludi, ktorych aj ja za ich pracu platim a nechcem, aby mi tvorili naklady „len“ ignorovanim faktov a nasledkov, na ktore ich dokonca ja osobne proaktivne (aj ked by som nemusel rozmyslat za nich) upozornim.

    Ja som za to,aby sa ZODPOVEDALI za svoje konanie, ale aj NEkonanie tam, kde v zaujme ochrany majetku statu konat mali.

    4
  15. Ja by som mal taký návrh pre SPRÁVU CIEST. Chodím z Trnavskej ulice do Seredi na nákup autom po poľnej ceste do Čepeňa a odtiaľ do Seredi. Zo začiatku tam bolo málo áut ale teraz už je tam premávka ako sviňa a ľudia si zvykli veď most im mesto prešustrovalo tak chodia po poľnej. A tak chcem navrhnúť aby na tú poľnú cestu namontovali MÝTNICU a vybrali akože na movy most!!!!! Hmmmm navrhujem 100€ tam a 100€ naspäť, banda všivavá

  16. Pán Majko, nebolo treba písať taký dlhý komentár k prispôsobovaniu sa. Bavíme sa konkrétne o moste. Nikoho ten stav neteší, ale všetci sme sa mu prispôsobili. Nič nám nezostáva. Aj vy ste sa prispôsobili situácii. Teda aspoň neviem o tom, že by ste po moste chodili autom. Tak sa spýtajte sám seba, prečo ste sa teda prispôsobili, i keď vy ani nikto nadšený nie je. Vaša otázka dokedy sa budeme ešte čomu prispôsobovať vyznieva všeobecne a môžeme o nej polemizovať dlho, je to skôr filozofická otázka reflektujúca na súčasný stav tejto zasratej republiky. Ale tu sa bavíme o moste. Buď sa niekto prispôsobí v rámci svojich možností alebo bude prispievať taxikárovi.

  17. Februar 2020
    V minulom roku polícia zaevidovala 3 849 priestupkov. V blokovom konaní muži zákona uložili pokuty v celkovej výške viac ako 125 000 eur.

  18. tomčanyho treba brat na zodpovednost . Ako pišete pan Majko on je predovšetkym zodpovedny za to že most uzavreli z hodiny na hodinu. Keby ta svi…. neprikazala policajtom stať za mostom a vyberat pokuty ale pred mostom ešte stale sme mohli jazdiť po moste Ale 8000 kamionov x 100 € je 800 000€
    A to poteši každu mestskú kasu. Nevadí že dnes to všetko zaplatíme my Každy občan mesta by ho mal nakopať do riti aby si dobre zapametal čo urobil

    1

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Sponzorované