back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Dezolátny stav nadjazdu ponad R1 pripomína aktuálny stav zdravotníctva či školstva na Slovensku

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sledujúc kolabujúce zdravotníctvo, políciu až do rozmerov, kedy na obvodných oddeleniach PZ nie sú schopní zostaviť potrebný počet hliadok do priameho výkonu služby, školstvo poznačené reformami každého ministra majúceho priority v zapísaní svojho mena do histórie, úplný rozklad kultúry a „prázdnu“ štátnu kasu získavam pocit, že krajina je v obdobnom rozklade ako vozovka na mimoriadne frekventovanom nadjazde ponad rýchlostnú komunikáciu R1 z Galanty v smere do Serede.

Počas roka a pol sme na zúfalý stav tejto mimoriadne vyťaženej komunikácie upozornili niekoľkokrát. Vozovka na nadjazde je pre bezpečnosť cestnej premávky vyslovene nebezpečná, a to dlhodobo.

Už pri uzatvorení mosta ponad železnicu v Seredi a presmerovaní premávky na obchádzkovú trasu práve cez tento nadjazd bola vozovka v zlom stave, o čom vedel správca komunikácie, nakoľko na oboch stranách už v tom čase bolo osadené dopravné značenie upozorňujúce na jamy na ceste. (Viac TU.)

Stav vozovky dnes, 5.10.2024
Stav vozovky dnes, 5.10.2024
Stav vozovky dnes, 5.10.2024

Je vidieť, že sa nejedná o obyčajné výtlky, ktoré je možné „zafľakovať“ fúrikom asfaltu, ale o vady vyžadujúce si rekonštrukciu aj tohto nadjazdu.

Dlhodobo zanedbávaná údržba infraštruktúry v štáte zanecháva následky obdobne ako už spomenuté zanedbané zdravotníctvo, školstvo – len stranícke kasy sú plné a politikom nehľadiac na politické tričko sa darí.

Skutočne budú kompetentní a zodpovední čakať na moment, kedy príde k vážnej havárii a zase si ich neschopnosť a ignorantstvo od*erie nevinný človek?

- Článok pokračuje pod reklamou -

Vo videu prinášame stav tej istej vozovky prakticky spred mesiaca a z dnešného dňa.

Pán minister dopravy Ráž, nehanbíte sa za cesty po akých denne jazdíme? A nehanbíte sa za to, že ešte zvyšujete diaľničné známky a mýto akoby sme mali diaľnice na úrovni Nemecka, čo do dĺžky a kvality?


HLASUJTE V ANKETE:

Ako hodnotíte stav ciest a diaľnic na Slovensku?

Súhlasíte so zvyšovaním diaľničných známok a mýta?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Do dobrych sraciek nás dostala matovicovo-hegrovo-odorova vlada a ešte nás aj zadlzila na sto rokovt…

    10
  2. To ako to robí Fico už vedia všetci ale o tom ako by to spravil Šimečka sa môžete len dohadovať. A Ficiaka to neskutočne serie že Šimečka nie je ešte namočený v takej špine v akej je on sám a všetci okolo neho

    10
  3. Dnes sme tade išli autobusom z výletu z Bratislavy a fakt som sa bál že sa prepadneme alebo prevrátime. Je to ostuda. Ale tak aká vláda také cesty o zvyšku sa netreba ani baviť. Každý jedinec s troška väčším inteligentnejším zmýšľaním to vidí sám.

    7
  4. Ono keby tam tých jám bolo viac,z každého smeru by tade nelietali ako odtrhnutý a dalo lepšie vychádzať z diaľnice.(Sarkazmus)

    2
  5. Man, ty si komplet blby, co ma mesto s tymto mostom?
    Nie si ty ten blb marlboro? Na tak malom priestore nemozu byt dvaja taky blbci.

    2
  6. Anonym si blazon, vedenie mesta musi tlacit na spravu ciest, ja tade xhodim kazdy den a je to velmi nebezpecne

    3
  7. Ja sa opýtam takto : co má mesto s dierou v chodniku o vyvrátenom strome na železničnej ul? Oni nič veď to vietor… pre brzdy vysvetlím OBČANOV MESTA ZASTUPUJE TEN KOHO SI ZVOLILI NA MsÚ bez ohľadz na to pod koho daný majetok/objekt/vec patrí by stále mali do toho rýpať napádať to a poukazovať na to kým to dotčný vlastník nenapraví…

    1
  8. Miloš mohol by si napísať článok aby ľudia pochopili (keď to tu čítam tie komentáre mám pochyby že pochopia ) že bohatí ľudia neplatia dane ,dane mimochodom neplatia ani firmy, tie ich len vyberajú pre štát, peniaze idú vždy od koncových zákazníkov.

    1
  9. A bohati ludia nie su spotrebitelia?
    Neplatia DPH a spotrebne dane, dan z motorovych vozidiel, dialnicne znamky?

    Nie je to tak, ze cim viac minas, tym vacsie dane platis?

    Alebo si chcel asi nieco ine povedat

    1
  10. Bohatí ľudia neplatia dane kvôli tomu, že majú prístup k nástrojom a stratégiám, ktoré im umožňujú minimalizovať alebo sa úplne vyhnúť plateniu daní. Medzi hlavné spôsoby, ako to robia, patria investície do štruktúr a mechanizmov, ktoré presúvajú ich majetok mimo dosahu bežných daňových systémov. Využívajú daňové raje, komplexné právne štruktúry (napr. trusty) a optimalizujú medzinárodné investície. Využívajú tiež zákony a pravidlá, ktoré sú v ich prospech nastavené tak, aby platili menej.Neprekvapí, že aj keď sa vyhýbajú priamym daniam z príjmu, stále môžu platiť nepriame dane ako DPH, spotrebné dane, diaľničné známky či daň z motorových vozidiel, keďže tieto sú zväčša súčasťou každodenných transakcií a služieb, ktoré využívajú ,Ak však využívajú štruktúry, ktoré im umožňujú spotrebovať alebo investovať mimo krajiny, kde sú tieto dane vyššie, aj tieto nepriame náklady môžu byť minimalizované (odpisy a.t.ď.).

    1
  11. Vojtech Černák, to fakt? To mi vysvetli, ako sa môže autobus prepadnúť, alebo prevrátiť kvoli výtlku o hĺbke cca 15 cm. Skôr mi to príde ako zadanie od majiteľa SOL, vytvárať hrôzostrašné scenáre za každú cenu. Je to smiešne.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Sponzorované