back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Dominanta Serede bude už čoskoro minulosťou…

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď | Roky sa rozpadajúca budova bývalého MILEX-u vyhotovená z oceľovej konštrukcie je žiaľ jednou z výrazných a nie pozitívnych dominánt mesta Sereď. Pre tranzit cez Slovensko je viditeľná z kľúčovej rýchlostnej komunikácie R1 Bratislava – Banská Bystrica – Košice, ale aj priamo zo železnice Galanta – Sereď. Roky je obývaná bezdomovcami, feťákmi a prostitútkami remeslo vykonávajúcimi priamo na Bratislavskej ulici, teda vlastne priamo pred ich „ubytovaním“.

Toto však o niekoľko týždňov bude minulosťou

Budova bude podľa sľubu vlastníka rozobraná. Demolácia tejto budovy je teda začiatkom likvidácie objektu bývalého MILEX-u tak, ako to pred necelým rokom sľúbil jeho vlastník.

Pre obyvateľov mesta a aj samosprávu by malo byť otázkou, ako je možné a čo spôsobilo, že k tomuto došlo až za súčasného vedenia mesta primátorom Ondrejom Kurbelom. Prípadne, prečo k tomu nedošlo skôr. Odpovede na tieto otázky prinesieme už onedlho.


 

Téme bývalého MILEX-u sa venujeme viac ako 10 rokov. Všetky články nájdete tu:

TÉMA: Areál bývalého MILEX-u v Seredi

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. „ako je možné a čo spôsobilo, že k tomuto došlo až za súčasného vedenia mesta primátorom Ondrejom Kurbelom. Prípadne, prečo k tomu nedošlo skôr.« tendenčne napisany článok. Zase v prospech … .. bez uvedenia pozadia tohto pripadu….

    A co tak si upratat pred svojim dvorom?

    12
  2. Manipulatívny článok … Áno za Kurbela sa ide rozoberať Milex no zavolať rovno Vatikán nech ho spravia svätým….

    Ale to že za Kurbela tu stále nemáme opravený most to už nezapadá do kontextu. Jediný primátor za ktorého sa v takejto situácii stále nič nedeje.

    8
  3. Asi Názoru kvapká na mozog. Od blbosti už nevie čo má písať a takto sa chce zviditeľniť a poukázať na svoju obmedzenosť. No taký je aj Malboro.

    1
  4. A ja si myslim, ze to je jeden superblb.
    Ved nie je mozne aby sa na jednom mieste vyskytli dvaja takyto superblbci.

    2
  5. 14. augusta 2024, 18:49
    Čo má primátor spoločne s mostom? Most je majetkom SSC, nie mesta. I keď to je asi zbytočne vysvetľovať. Ale vyskúšam. To je ako keby si susedovi nadával, že má krivý komín. Predstav si, že ty ho opraviť nemôžeš, iba ten sused. Kapišto? Komprende? Ponimaješ? Pochopil?

    5
  6. Keby demolíciu robí jedna miestna firma tak je tu milión fotiek… takto stačí jedna ilustračná… Ozaj a kedy sa začne búrať dominanta serede – neprejazdný most ? Nech sa aj tu blisne súčasné vedenie mesta

    2
  7. Sereď je asi plná Mongolov. Nechápete alebo nechcete, či nedokážete pochopiť, že most nie je mestský majetok? Preto ho nemôže mesto dať opraviť. Most patrí Slovenskej správe ciest. Oni rozhodujú o jeho oprave, zatvorení, zbúraní či postavení nového mosta. Treba vám to nakresliť aby ste to pochopili?

    6
  8. sak ale my chceme spravit novy most z milexovej konstrukcie ktory bude patrit nam milexoseradcanom…sral pes ten stary most od SSC..ten sa neopravi ani za 10 rokov

    1
  9. Známa pracuje na jednom oddelený SSC,a zaujíma ju seredsky most ,v najbližšej dobe 3az5rokov sa ani neuvažuje o rekonštrukcii mosta v seredi.

    1
  10. Ahoj dedo! Kto zastupuje občanov tejto žumpy menom Sereď? Tipnem si je to vedenie mesta? A kto iný má do toho stále špárať aby sa to s mostom niekam pohlo? Čo tam mam ist ja s transparentom alebo ty? Vybavíme asi vieš čo? Ale ked sa do toho oprie niekto kompetentný tak by teoreticky sa mohlo zacat nieco robit…mozno…asi… most sa týka mesta sereď bez ohľadu na to kto ho má spravovať alebo pod koho patrí chápeš? Asi nie , nevadí…
    A teraz z druhého súdka ak by sa niečo pohlo s mostom ver tomu že fotiť sa budú všetci cucáci či už z mesta alebo ssc…

    3
  11. Vyhovarate sa tu ze most nie je mestsky, tak sa vas pytam a Milex je mestsky alebo sukromny? Najprv si zistite fakty a potom trepte hlupaci. Lebo sa stane ze zase ostanete na smiech :D.

    4
  12. 15. augusta 2024, 10:19
    Asi bude treba kresliť. Milex má majiteľa. Most síce tiež ale mestu nepatrí ani jedno. Jedno patrí súkromníkovi, druhé štátu. Ešte niečo?

    4
  13. Kurbela, šak postáv most o kúsok ďalej za seredske peňáze a potom ho predaj a daj do správy ssc. Ale už rob Neco Krista bendova. Boha po vojne postavili za pár dní most cez Dunaj alebo cez Váh z dreva a tu nevieme moderným spôsobom 2 roky postaviť most. Prijebaná sered

    6
  14. Áno Milex ,súkromný ,most patrí SSC ,ale ľudia na druhej strane mosta stále bývajú v Seredi , či ? Stavať sa k tomu ,že s týmto mesto nič nemá je zlý pohľad . Mal by si iný názor ,ak by si býval v tejto časti mesta . A môžeš začať kresliť . Pozeráš sa na to klasicky ,ako roduverný Slovák. Toto sa ma netýka ,nech si to riešia tí ,čo to potrebujú . Už sa konečne preber . Iba tým ,že budeme mať všetci záujem o vyriešenie ,hoci aj mosta v Seredi ,musíme byť jednotný a máme šancu byť úspešný . Všetci Slováci majú právo ale aj povinnosť . A na to povinnosť sa zabúda .

    4
  15. MAJITEL MILEXU JE TERORYSTA A MUSLIMSKÝ PODVODNÍK A PRETO ZA SKRÝVAL A ZATAJUJE SA ŠPATNÝ MOSLIMSKÝ MUSLIMAN !

  16. ked policajti vyberali peniaze za kamiony primatorom bol brucho a on je teraz na VUC tak by to mohol popohnat skor ako mesto

    1
  17. Pre: Anonym 15. augusta 2024, 12:50
    Predstav si, že sa ma to týka, aj keď nebývam za mostom. Lebo musím denne robiť 16km navyše kvôli lajdákom z SSC, ktorí miesto aby problémy riešili, ich riešia typicky slovensky. Most ešte stojí, v pohode. A kurňa, padajú z neho betóny, rýchlo zavrieť. Koľko bol most v kritickom stave? Min. 6 rokov. Čo robilo bývalé vedenie? Sralo nato. Postavili tam MP aby vyberali pokuty. Vybavené. Vtedy nikto nekopal do Tomčániho aby riešil situáciu na SSCčku. Však sa cez most jazdilo aj keď technicky bol už v pi.. Za Kurbela sa most zavrel, lebo zrejme už ani statici nechceli riskovať, tak je najhorší na svete. Tomčáni je na VUC. Nech sa snaží. Každý sa môže snažiť. Môže sa spísať petícia. Ale keďže sme na SK, vieš ako bude prerokovaná. Berieme ju na vedomie ale nedá sa. Lebo blablablabla.

    2
  18. Nechcem rýpať, ale mne by za týchto okolností skôr vyhovovalo bývať na Trnavskej ulici. Cestujem autom do BA, nemusel by som robiť obkľuky cez Dolnú Stredu. Do mesta nepotrebujem chodiť, poštu a banku vidím celý rok len zvonka, nakúpim si v BA cestou z práce.

  19. brucho havarijný stav mosta využíval vo svoj prospech. Policajtov postavil za most aby vyberali pokuty , nie pred most. Ročne vybral okolo 50 000 eur Za 5 rokov je to štvrť miliona. A keďmu bolo povedané že nech policajtov postaví pred most tak povedal že dotyčný sa tomu nerozumie. Posraté brucho a teraz ke zalezeny na VUC kde robi podla hesla čím horśie tÿm lepšie len aby kurbel nebol ako primátor úspeśný

    2
  20. A kde je teraz Tomčany, prečo za nás nebojuje na TSkraji, veď je tam poslanec? Kam zmizol?Býva ešte v Seredi, není ho vôbec v meste vidieť.

    1
  21. Známy pracuje na oddelení ssc a zaujíma sa o seredsky most, není určený ziadny deadline ze by sa za 3 až 5 rokov uvažovalo o rekonštrukcii mosta tak ako tvrdi znamw z ssc, culeky sa uvoľňujú hlavne ťahy mostov a úsekov, seredsky most nieje priorita ale je na zozname dalsich 500 mostov

    1
  22. Tiež neverím že most v Seredi bude v najbližších rokoch opravený,už len kôli tomu novému zábradliu ktoré tam osadili.Určite ho tam nedali na rok ,dva.

    1
  23. To že most ponad železničnú trať nepatrí mestu Sereď predsa nemôže znamenať,že mesto nemá riešenie.Existuje predsa územný plán mesta Sereď,kde je naplánovaný most ponad,alebo podjazd popod železnicu, spájajúci Šulekovskú s Trnavskou ulicou.Nerozumiem, prečo sa po skúsenostiach so štátnym molochom SSC a ŽSR nehľadá toto riešenie, ku ktorému bude v blízkej budúcnosti tak či tak prísť.Pán primátor je sám architekt, mesto má zazmluvneného prominentného architekta, ale vidieť je málo. Vybudované ihriská a vnutrobloky boli financované s plánu obnovy, manažér sedí na bohatej kasičke mesta s najväčším priemyselným parkom v Sk,s mestských peňazí žiadna investícia na opravy ciest ,chodníkov ,len plátanie, z údržby zelene je už legenda.Z môjho pohľadu sa to nezmení, pretože mu chýba taký ten drive, taký ťah na bránu, vidieť to na stave Kurbelovskych pozemkov,či pri DaVincim,alebo diera medzi budovami oproti Hutníku, každý deň sa pozerá na ten příšerný reklamný smog na Progrese,alebo plechové steny Huberta v priamom centre mesta . Veľa konzervatizmu,málo progresu

    6
  24. Arafat 15. augusta 2024, 12:56 – som zvedavy, ako dokazete svoje vazne VEREJNE obvinenie majitela MILEXu z terorizmu, ak sa o obsah Vasho prispevku zacnu zaujimat pravnici zastupujuci ho na Slovensku…

    5
  25. 16. augusta 2024, 18:54
    Daniel, dovolím si otázku. Kde by ste nový most či podjazd, napojili na cestu aby sa dalo dostať na R1. Od stola sa ľahko mudruje. Realita je už väčšinou zložitejšia. Pretože nech pozeráte od odstaveného mosta doľava či doprava, nikde nevidím jediné vhodné miesto na pripojenie sa na diaľnicu. Okrem toho stavba ako taká by bola asi to najľahšie. Treba vykúpiť pozemky, spraviť dopadovú štúdiu, projekt, atď. A stále nevieme kde to napojiť.

    1
  26. Treba si prečítať text.Vychadzam z faktov, ktoré sú dané pre rozvoj mesta už dlhé roky,je to Územný plán mesta Sereď, ktorý je už nejaké to desaťročia schválený a bude k tomu tak či tak musieť prísť.Prepája Šulekovskú ulicu,to je pri kaplnke s časťou Trnavská, Malý háj.Keď pozrieš na mape,má to logické vysvetlenie,aby sa odľahčil stred mesta.Takže plánovali to ľudia predchádzajúcej generácie, možno aj v Kačabare, Papuča ešte nebola.Dokonca už nový primátor to spomínal, v súvislosti z nedostatku priestoru na nadjazd,že riešením by bol podjazd s esíčkovým nájazdom .A Vlado, veď ten priestor je tam už dnes, tá obchádzková provizorna cesta sa využíva už dnes.Samozrejme,že všetko toto vyžaduje plno formalít,len som chcel poukázať,že sa mohlo už teraz niečo konať,lebo tak či tak sa to musí postaviť

    1
  27. DD
    Pred dlhymi rokmi by bolsevik tie pozemky ludom vzal a postavil by si co by chcel na nich.
    Sice aj dnes sa na to tie zmrdky co tu vladnu chystaju, ale zatial sa im to este nepodarilo.

  28. Aj dnes na to existuje zákon, akurát to nie je o vzatí. Ale úradníci sa akosi nemajú k činu.

  29. 18. augusta 2024, 13:53
    Obchádzková trasa tam síce je, ale napojiť na ňu sa dá až v H. Čepeni. Pri kaplnke z oboch strán je už výstavba, čiže silné pochybujem, žeby tam niekto riešil napojenie. Navyše tá cesta je len panelka, ktorú primárne využívali poľnohospodári. Teraz tade jazdí veľa áut, čo je pochopiteľné, pretože ak niekto pracuje v log.parku a ide od Čepeňa, ma to bližšie. Ak by mala spĺňať kritériá, musela by prejsť celkovou rekonštrukciou. Najlacnejšia varianta je nový most, ktorý je bohužiaľ v nedohľadne. Sme na Slovensku a treba byť realista. V najbližšej dobe zrejme nebude nielen nové prepojenie na obchádzkovú trasu ale ani nový most. U nás ide všetko hrozne pomaly a preto nám všetky okolité krajiny utiekli a my sa len motáme v kruhu. Slovensko je super príklad pre ostatné krajiny, čomu sa majú vyhnúť a ako veci nerobiť, aby nedopadli ako my.

  30. Vlado, ten novy most by mal stat na mieste stareho zeleznicneho? Treba sa pozerat do buducna ako pise DDano. uz teraz sa zamyslat nad odlahcenim centra mesta. ved si spomente na tie piatky pred odstavenim mesta…nebolo mozne prejst cez krizovatku, cele centrum mesta, aj bocne ulicky, vsetko bolo ucpane.
    to napojenie z Cepena na R1 po tej panelovej ceste ma urcite zmysel, pretoze nova zastavba na konci Serede by mohla obchadzat centrum mesta. navyse, ak by sa tam spravil viadukt od logistickeho centra, zasa by sa odlahcila dialnica, pretoze kamiony by schadzali o 3 km skor uz pred seredou. takisto by sa rozsirili moznosti pre smer od sladkovicova, pretoze pri existujucej ceste od macsadskeho kruhaca by si mohli ludia vybrat trasu cez centrum alebo priamo do Cepena.
    nie som ani uradnik, ani architekt, ani stavebnik. som si isty, ze by to znamenalo kopec prace, papierovaciek a asi aj casu, pretoze v tomto state nic nefunguje… pozeram sa nato sedliackym rozumom a cez vlastnu 25 rocnu skusenost s jazdenim v seredi a okoli. napojenie Prudy – R1 ma pre Sered zmysel nech to stoji kolkokolvek.

    2
  31. 20. augusta 2024, 7:55
    Zmysel to má, a určite by to pomohlo doprave v meste. Ale buďme realisti. Mesto na takúto investíciu peniaze nemá a mať nebude, a štát nie je schopný ani len udržiavať existujúcu infraštruktúru. Čiže riešenie v nedohľadne.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované