back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Stav nadjazdu ponad R1 pri Dolnej Strede sa zhoršuje

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Zúfalý stav vozovky na nadjazde ponad rýchlostnú komunikáciu R1 – trasa Galanta Dolná Streda / Sereď kritizujeme dlhodobo. Najviac intenzívne od momentu, kedy na tento nadjazd už vtedy s výrazne zničenou vozovkou, bola presmerovaná obchádzka uzatvoreného mostu ponad železnicu v Seredi. Vtedy sme dôrazne upozornili na fakt, že o zlom stave vozovky na nadjazde jeho správca vie, nakoľko už vtedy (pred výrazným zvýšením hustoty dopravy) boli na ňom osadené dopravné značky na nerovnosti upozorňujúce.

Čítajte tu:

Rozpadajúci sa most okamžite uzatvorili a premávku presmerovali na druhý, ktorého vozovka je v obdobnom stave

Odvtedy prakticky na týždennej báze stav dokumentujeme a môžeme potvrdiť doslovné fľakovanie rozbitých a pre účastníkov nebezpečných častí vozovky. Došlo k tomu prakticky vždy po uverejnení fotografií dokumentujúcich v danom momente aktuálny stav vozovky.

Čítajte tu:

Stav vozovky na nadjazde slúžiacom na obchádzku je pre dopravu nebezpečenstvom

- Článok pokračuje pod reklamou -

 

V súčasnej dobe je stav opätovne na úrovni, ktorú možno označiť ohrozenie bezpečnosti cestnej premávky. Vyjazdené koľaje z R1 od Nitry, Trnavy a rovnako na výjazdoch na R1 na Trnavu, ale už z časti aj na Nitru. (foto prinesieme v ďalšom článku)

Jednoducho aj na tomto nadjazde je už na prvý pohľad viditeľná absencia systematickej údržby a tým zlý stav vozovky vlastne všade. A pri len „údržbe“, resp. skôr nutnom plátaní už neakceptovateľných jám, aby si vodič na aute neodtrhol koleso, sa situácia tak skoro nezlepší.

Druhá a nemenej dôležitá vec je bezpečnosť cestnej premávky. Hlavne za dažďa,ktorého je v poslednej dobe viac ako dosť, je takáto vozovka nebezpečná.

Bude správca čakať na tragédiu aby začal konať tak, ako je to u nás zvykom?  

 

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_imgspot_img

Ďalšie články

  1. Uz je to tam jak tankodrom, treba cakat pokym sa uplne nerosype, na mafianskom Slovensku je to uz raz tak a lepsie to nebude

    6
  2. Hlavne treba konečne pri tej práci začať aj rozmýšlať… Odbáčací pruh jednoducho vyfrézovať spraviť dilatačné medzery a pekne vyliať kvalitný liaty betón a uvibrovať… a toto isté spraviť ak sa raz dožijeme na križovatke pri hutníku vybetónovať… Ťažké nákl.vozidlá ten „mäkký asfalt“ pri týchto teplotách pri brzdení a zatáčaní výhŕňajú tlačia ho pred sebou, kamion keď odbáča tak kolesá vzadu na návese nezatáčajú tie sa len šúchajú/derú po asfalte… neni to žiadna jadrová fyzika. Treba na Slovenku začať pri robote rozmýšlať!

    14
  3. To len tak – keby si rozmýšľal, tak prídeš na to, že je to most. Kde si videl betónovať starý most?

  4. Aha takže podľa teba je ten nadjazd tak isto v takom stave ako ten seredský, čiže ty ho navrhuješ rovno zbúrať a postaviť nový alebo ako to mám chápať? Či si to predatavuješ tak že sa zasa ten pás asfaltu vyfrezuje a zaflakuje? Aby to boli do pár mesiacov xasa vytlačené popraskané?

    2
  5. Ahoj. Je ťa tu škoda nemrhaj svojim talentom a emigruj z tohoto zapadákova kým si ešte mladý a šikovný

  6. a ten most nad D1 do TT zbúrali? Čo to trepeš? Choď sa pozrieť ako sa robí rekonštrukcia takéhoto mosta, ty betón

  7. Dajte to spraviť minorite a môj bývalý brat im pomôže. Aspoň chvíľu sa nebude kradnúť vo Vahovciach

  8. Ale co brblete. Sak nie su peniaze ani na nic normalne. Ale prachy na let na futbal , ci nové ministerstvo sa vzdy nájdu…a nejaky most? No Boze, si zvyknete..

    11
  9. Debily, a ked uzavru aj vyjazd do Dolnej Stredy co budeme robit? Primator a poslanci zobudte sa konecne

  10. Ešte toto uzavrú a aj Šintavský most a môžme si pískať. Do práce budeme chodiť na rogale.

    5
  11. Pan primator, treba lobovat u SSC kazdy den, treba ich bombardovat a otravovat. Sami od seba to nepridu urobit, maju vela takychto mostov.

    1
  12. Zdravím všetkých. Úprimne povedané, neviem si predstaviť, že by sa teraz začala nejaká dlhšia rekonštrukcia tohto kľúčového nadjazdu pri Dolnej Strede. Dlhšia oprava by spôsobila počas dopravnej špičky kolabs.
    Samozrejme na druhej strane je tento nadjazd preťažený automobilovou dopravou a kvalita vozovky je rozhodujúca pri plynulosti dopravy. Sami dobre viete ako sa tam dodržujú pravidlá cestnej premávky….
    Čiže viem si predstaviť „klasickú a kvalitnú opravu asfaltom“ v priebehu víkendu, čo by nám trošku pomohlo. Možno aj trochu takého súcitu s obyvateľmi Sereďe, keď na nich už vyše roka kompetentný zabudli.
    Tak na záver….aj nadjazd pri Milexe je v stave, že na krajnici vytŕčajú roxory….

    2
  13. Presne som to vedel gambata korková hlava už začala stvat bratov vahovske nenazrane prasa tučné 50 ročne prasa

  14. Presne som to vedel gambata korková hlava už začala stvat bratov vahovske nenazrane prasa tučné 50 ročne prasa

  15. Ja by som sered uzatvoril celú! V seredi nic nepotrebujeme s vsetko si sami “ dopestujeme” a dochovame

  16. Som Váhovčan ale presne viem že to sem nepatrý ale Váhovčan sem oridáva zákerné komentáre ktoré SEM NEPATRIA ! ale ten Váhovčan je TUČNÝ , ZÁKERNÝ SPROSTÝ lebo zasa sa pokúša štvať proti sebe dvoch bratov ! Teda zvláštne TUČNÁKA v tej dedine nikto neznesie ani na pohľad ! Ale snaží sa rozoštvávať a pridávať komentáre tam kam absolútne nepatria Primitýv zákerný

  17. Stav nadjazdov je konečný. Postupne sa budú všetky uzatvárať. Dorobia sa križovatky a hotovo. R1 sa bude križovať s cestou prvej triedy a druhej triedy, dorobia sa semafore. Nadjazdy nad železnicu sa zrušia, dorobia sa rampy ručné, až budú peniaze automatické a elektrické, ale tie nemá kto opravovať, bezpečnejšie bude keď rušňovodič postoji ručne spustí rampy, prejde vlakom a postoji, peši obide súpravu, rampy dvihne a vráti sa do lokomotívy a vyrazí vpred. Zo stanice odide vlak až bude plný, keď sa nenaplni v pondelok bude sa čakať či sa nedoplní v utorok. Cesta z BA do NR bude trvať 5hod.

    2
  18. Ako to tí naši predkovia pred 50-60 rokmi za komoušov dokázali…vystavať všetko, aj mosty.
    V 21. storočí nie sme schopní ani len základnú údržbu robiť, nieto výstavbu a opravy.

    1
  19. Botswana 1. júla 2024, 12:00
    Smutné, ale reálne.
    A vlak keď sa aj naplní, nie je záruka, že ho bude mať kto odviezť…dnes je to normálny jav.

    2
  20. Keby sa národ mal spoliehať na infraštruktúru vystavanú, resp. udržiavanú v trhovom hospodárstve, chodíme dnes na konských povozoch. Štát na úrovni africkej rozvojovej krajiny.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

Sponzorované