Na základe informácií uvedených denníkom Financial Times Ruská federácia plánuje sabotážne akcie na európskom kontinente. Na túto skutočnosť upozornili aj tajné služby viacerých európskych krajín.
Moskva podľa týchto informácií začala chystať de facto teroristické útoky a to formou kladenia bômb prípadne podpaľačstvom. Útoky majú smerovať na infraštruktúru krajín v Európe a vykonané majú byť buď agentami priamo Ruskej federácie, alebo ich spojencami. Ako vyplýva z informácií z nateraz dostupných informácií, nemajú byť pri tom brané do úvahy ani možné civilné obete.
V minulosti už boli vykonané obdobné operácie v krajinách EÚ a v Českej republike, Bulharsku a minulý mesiac boli zatknutí dvaja Rusi pre podozrenie z chystania útokov na vojenské a logistické ciele v Nemecku. Vo Veľkej Británii čelia obžalobe dvaja muži pre podozrenie zo zapálenia skladu s pomocou určenou Ukrajien, ktorí podľa úradov Spojeného kráľovstva mali pracovať pre ruskú vládu.
Bezpečnostné zložky vo Švédsku vyšetrujú niekoľko prípadov vykoľajenia vlakov a rovnako nevylučujú, že mohlo ísť o sabotáže rovnako, ako množstvo pokusov o narušenie euróskej železničnej dopravy a to napr. hackerskými útokmi.
Je úplne evidentné, že intenzita už nielen hybridnej vojny zo strany Moskvy sa stupňuje a cieľom je destabilizácia Európskej únie a demokratických štátov na východ od Ruskej federácie.
Nie sme ďaleko od stavu, kedy začne byť nevyhnutným obozretnosť o pohybe na verejných priestranstvách v hromadných dopravných prostriedkoch, v školách a na športových a kultúrnych podujatiach kde sa združuje väčšie množstvo ľudí. Otázkou je, či sú naše bezpečnostné služby a ozbrojené zložky pripravené čeliť takýmto hrozbám a ak áno tak ako účinne.
Zaspatá EU sa bude aj tak len prizerať jak vždy… Naša SIS dokonca spolupracovať 😀
Už sme aj my vo vojne, či chceme, alebo nie. Takto sa to začínalo aj kedysi v 33. roku 20. storočia.
20.maja končí Ñuchačenkovi prezidentský mandát,potom bude veselo..
nás sa toto ale netýka, my máme premiéra a budeme mať prezidenta čo sú za mier…
To ani dlho netrvalo a už tu máme krásnu ukážku toho ako dokážu ochromiť našu políciu pár emailami. Strašideľné. Ruskí posluhovači sa neštítia ničoho.
VTIP: Na Tuto Krajinu bolo vysadene diverzne komando. Po prieskume diverzanti krutia hlavami a hovoria: Hmm, prisli sme neskoro, niekto nas predbehol..
Trapáčik
Potetovaný námestník SIS a povolaním syn v jednej osobe vie vôbec čo sa deje alebo ešte hľadá vidličku, ktorú zapichne Kalimu do čela?
Na konci nočnej už asi príčetný nie si. Rusi nič nechystajú, oni ten bombový útok už zrealizovali a to tu hneď u susedov Čechách, ale takéto veci z tvojho malého mozgu vytesňuješ. Ale nebudem ťa vyrušovať, čítaj ďalej dezinfoweby a rob zo seba užitočného idiota.
my sme v cajku, u nas nic nehrozi, predsa len sme za mier, mame lacnejsie energie, rozky nestoja 14c, mame lacnejsie paliva a to nehovorim o tom, ze tu prestali existovat homosexuali a aj migranti… don roberto sa o svojich postara, diki bracho B)
Pre: pura vida 7. mája 2024, 16:10
Už dávno min od 2006 či kedy sa to podarilo zablokovať ten radar v CZ.
Celá EU masívne podporuje Ukrajinu zbraňami, štáty i civilisti ( do dnes som nepochopil presný dôvod. S tým že je Rusko v tejto vojne jasným agresorom, samozrejme absolútne súhlasím). A teraz sa všetci čudujú, že Rus tu začína robiť sabotáže. A čo ste akože čakali? Že si nechajú donekonečna srať na hlavu? Teraz môžete prosiť partnerov z USA, aby nám pomohli a chránili nás, keď nám tak vehementne radili podporovať Ukrajinu zbraňami. Zbrojárske firmy bohatnú , ľudia zomierajú, nikto nepodporuje snahu o začatie rokovaní. Fuck your vety much USA!
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Drtinová koktá, lapá po dechu a neví, co má říkat….
Rozhovor s Mnislavem Zeleným:
Dvě atomové bomby na Japonsko, spálili jste zaživa tisíce lidí, kteří trpí dodnes, a to jen abyste tehdejšímu Sovětskému svazu ukázali, že máte jadernou zbraň.
Ve Vietnamu jste spálili svět napalmovými bombami, lesy, infrastrukturu celého státu, nezůstal kámen na kameni stát, shodili jste bomby na města a vesnice a všechno jste rozbili.
Rozložili jste Jugoslávii bombardováním samotného Bělehradu, shazováním bomb na domy, nemocnice, aniž byste cokoli započítali. Miloševiče jste soudili jako zločince v Haagu simulovaným soudním procesem a zabili jste ho a nechali Ucekády pokřtít Kosovo (albánsky), protože tak se vám to líbilo.
Přinutili jste Turky napadnout Kypr, nezávislý stát, a dokonce ani po 50 letech nenacházíme ani kosti našich pohřešovaných, dodnes jednáme s vašimi řezníky, abychom vyřešili kyperský problém, zatímco vám vyhovuje tato situace perfektně. Necháte Turky přejít přes Egejské moře, vzít ostrovy a řeknete jim „spřátelte se“, přičemž dobře víte, co se děje a kdo koho ohrožuje.
Rozbili jste Libyi spolu se svými evropskými přáteli, protože jste neměli rádi Kaddáfího a on vám nedal ropu za přemrštěnou cenu.
Celých 6 let jste vedli občanskou válku v Sýrii, protože jste neměli rádi Assada a vadila vám ruská námořní základna v Sýrii a Assad byl pro vás velmi proruský.
Napadli jste Irák zdánlivě, abyste našli jaderné zbraně, a Afghánistán zdánlivě,
abyste našli svého bývalého přítele Bin Ladena, a rozebrali jste obě země na kousky, bombardovali jste města a vesnice bez rozdílu, poslali jste vše do Bagdádu z vašich raket Cruz odpálených křižáky, kteří poschováváni v krytech, zabíjeli ženy a děti. Kdo může zapomenout na tu noc?!!!
A VY se opovážíte mluvit o nějaké demokracii? Vy, kteří jste vybudovali nejdokonalejší centrum fyzického a duševního mučení na Guantánamu. Vy, kteří jste bez soudu oběsili Husajna, který byl před pár lety předtím vaším nejlepším přítelem a spojencem? Vy, kteří jste svými válkami a politikou vytvořili ISIS a Taliban? Vy, kteří jste svrhli Salvadora Allendeho v Chile nejkrvavějším převratem, demokraticky zvoleného prezidenta, zavraždili jste ho v prezidentském
paláci a nastolili Pinochetovu nejbrutálnější diktaturu.
Vy, kteří jste při pádu Berlínské zdi slíbili Rusku, že NATO se nerozšíří ani o centimetr, a dotáhli jste ho – vaše NATO – north atlantic terrorist organisation – rovnou do náruče Ruska navzdory svým slibům a dohodám. Vy mluvíte o demokracii, míru a válečných zločinech v Rusku?
Celou Evropu jste zaplnili perskými raketami a řízenými střelami obklopujícími Rusko, toto vám nevadí, vy super moralisté?
Vy jste nedodrželi žádnou z podmínek Minské dohody, zatímco Rusko
je všechny dodrželo. Vedete život darebáků a pokrytců.
Dokonce i Hitlera financovali vaše vlastní nadnárodní společnosti a učinili z něj nestvůru.
Takže do skládačky vám chyběla už jen Ukrajina, aby dokončila smyčku NATO kolem Ruska, aby ho utopila.
Putin vás od roku 2009 varuje, že Ukrajina je červená čára. V roce 2014 jste převratem, který jste VY sami vyvolali, sesadili Janukovyče, zvoleného prezidenta, použili jste nacistické a fašistické prapory k vyvraždění lidí a dosadili jste loutkovou vládu, aby připravila zemi na členství v NATO a EU!!! Mluvíte o demokracii a invazích v nezávislých státech?
Dnešní Rusko, kdyby chtělo, za půl dne by udělalo z celé Ukrajiny trávník.
Ale o to mu vůbec nejde. Nechce zabíjet, obyčejné lidi. Ukrajinci a Rusové jsou bratrské národy. A to je nakonec ta největší tragédie.
Dodnes nemluvíte pravdu, vy mizerní lháři. Využíváte bolest ukrajinského, ale i ruského lidu a zavádíte svět do války!
Ano. Rusko má pravdu. Toto je pravda Varovalo, křičelo, žádalo, abyste mu už neutahovali smyčku kolem krku.
OSM LET OBČANSKÉ VÁLKY NA DONBASU¨
Kdo jsi Čechem, Slovákem či slovanem, prosím za to, předků slavných hlasy slyš,
český a slovenský jazyk cti co zlato, česky a slovensky mluv a piš!
A doma ako? Stale na praskoch?
8.5 .2024. 16:44 100% excelentne napísané všetko pravda.
Prekvapivé.. 8. mája 2024, 15:07…sabotáže tu rus robí dlhé roky, to nezačalo teraz (viď Vrbetice)…naopak západ si nechával roky srxt od rusa na hlavu, pokúšal kam až môže zájsť a dospelo to až sem…mier by bol samozrejme super ale Putin to slovo postavil úplne mimo zákon, ešte pred vojnou a aj na jej začiatku do Kremľa volala polka európy, generálnemu tajomnikovi deň po návšteve Moskvy dali v Kyjeve bombardovanim jasné najavo čo si myslia o mieri,..mier chceme všetci len to treba adresovať agresorovi do Moskvy, ten keď rozhodne tak mier bude hneď…
Ratafak tvoj mozog je riadne vymletý.
Majko, Ty prasivý pes, zase môžeš komentáre? Nehodí sa do krámy, či čo?
https://rumble.com/v4t01b2-prezident-salvadoru-nayib-bukele-cpac-projev.html
Pre Ratafak plachta.
Áno súhlasím, Rus robil takéto akcie davno pred vojnou, z čoho mi bývalo zle. Ale boli to sporadicke akcie, a tie robí každá veľmoc. Či mýlim sa? Ale to, čo sa nám tu ponúka dnes, sa skôr podoba na teror a nie jednorazovu akciu .
Otázka stojí, či to nieje hra amerických tajných, ktorí takto hecuju Európu. Pekne nás premasíruju strachom z ruského terorizmu, potom tu zrazu niečo vybuchne a kým sa to vyšetrí (ak vôbec niekedy), tak huraaa par vlád v EU vyšle vojakov proti Rusovi. Že to je scifi? Amíkom sa podarilo vyhecovať opatrneho Putina k tak debilnemu kroku, ako bolo napadnutie Ukrajiny. Prečo by nedokázali hecnuť par blbov v EU, keď už im to nevyšlo pokojným hecovaním (Makron, Pavel mali o posielaní vojakov len silné reči)? Najprv nám poradili rozdať voj.techniku Ukrajine a teraz zapália konflikt vrámci EU a my hurá, rýchlo.odpovieme, lebo zlý Rus. A ani sa nenazdame a sme v tom až po uši. So zlými nefunkčnými armádami. Keď milí Európania neposlali svojich vojakov do Ukrajiny po dobrom, pôjdu tam po zlom. Rus samozrejme neodpovie, lebo by to bola jadrová vojna, lebo NATO..
Ale konflikt sa predĺži, zbrojarske firmy sa nažeru a EU s Ruskom bude rozhádana naveky. Komu by to vyhovovalo? Rusovi, ktorý nás v mieri dojil z peňazí cez ropu a plyn? Európe, ktorá vďaka lacnej rope a plynu mohla ešte co to vyrábať a byť ako tak konkurencie schopná?
Netvrdím, že to tak musí byť. Len hovorím, aby sme pripustili aj iné možnosti ako to, čo nám tu servíruje The Financial Times.
USA,oslabuje Rusko,len podporovaním Ukrajiny,a ešte na tom aj zarábajú.Rusi boli takí hlúpi,že na toto sústo skocili a aj EU,sú teraz na USA stratégií úplne závislé.
Na to sa nejak zabudlo,že nordstream nechcel už prezident Trumph dovoliť.Nakoniec ho zničili.Preco asi.Tak si všetci nechajte tie blbé reči o demokracii a morálke a ľudských právach.Je to čistá doktrína biznysu.Ukrajina je presne taká demokratická a morálna a ľudskoprávna,ako Rusko.Skonci sa to všetko presne tak,ako sa skončili všetky vojny doteraz,kde boli zainteresované veľmoci.Rozbiju a znefunknčia krajinu,a EU zostanú len migranti a oči na plač,lebo nebudú môcť konkurovať ani s USA a ani s Činou.
Prekvapivé.. 9. mája 2024, 5:37….tak keď sa rozhodol rozpútať v Europe vojnu najvačšiu od druhej svetovaj tak áno, šíri teror a skazu….
Snažíš sa vo všetkom vidieť len USA, netvrdím že sú svatí, majú toho za ušami až až….ale keď sa Putin rozhodol v 2014 anektovať Krym, nemyslím že za tým bolo USA, bol to krok toho „opatrného Putina“..neviem v čom by to USA vyhovovalo,…keď sa ten istý rok rozhodol vstupiť na Donbas(a roky to popierať), tiež to bol krok toho „opatrného Putina“..pol roka pred vojnou keď utiahol kohútiky plynu a vyšponoval ju tak do maxima, tiež to bola jeho voľba…vzhladom k tomu čo roky robí na Ukrajine, tak si myslím že nemusel byť dotlačený nikým,…sám sa rozhodol, ak by mu to vyšlo, tak ako s Krymom tak dnes je vyrehotaný a už možno chystá útok na Moldavsko, alebo provokácie v pobaltí….no prvý krát narazil, lebo teraz to naozaj prehnal….USA to samozrejme využíva, veď kto by nevyužil chybu súpera, Čína podobne – tá na tom bohatne najviac – tí zostali plne na ruskom trhu, nahradili západné spoločnosti a ešte majú lacne suroviny , no a ruským zbrojarom sa to asi tiež páči – tí tam dodávajú suverenne najviac zbraní….
Pre: Excelentne napisana pravda 8. mája 2024, 16:44
Príliš veľa konšpirácií, ako napr Juhoslávia kde sa kántrili 5 rokov vkuse pred tým ako tam US spravilo poriadok. Berlínsky múr a nerozširovanie NATO je tiež kravina, neexistuje a fľak na čele hovoril len o východnom nemecku nie o ostatných štátoch.
V Sýrii je to len obyčajný diktátor čo za pomoci Iránu prežil, rozklad Syrie nastal kvôli možným trubkám z Kataru do Turecka a EU, čo by oslabilo ruskú pozíciu.
Ukrajina nikdy rusko nemusela, snažila sa osamostatniť už pred 2 svetovou a na oplátku dostala Holdomor od Stalina. Rozklad tiež nastal po náleziskách ropy a plynu Shellom cca v 2012, ktoré by výrazne oslabili rusko pri dodávkach do EU.
Vždy to bolo o surovinách a vždy mali obe strany svoj záujem na tom. Stranu nech si každý vyberie sám ale to čo vám tlačí súčasná alternatíva do hláv, že môžeš byť východ so západným štandardom je kravina. Stačí pozrieť ako sa rusom dnes fajnovo lieta po svete…
Pre Ratafak plachta:
Ako som písal. Putinove spôsoby pred touto vojnou boli čisté zlo. Rovnako zle spôsoby vladnutia používali Rusi, sovieti predtým a takto môžeme ísť nazad v histórii. Vždy mi bolo USA pre život 100x sympatickejšie, ako Rusko. Vláda USA použiva však rovnako špinavé praktiky ( a podľa môjho názoru expanzne agresivnejšie) ako Rus.
Naše názory sa síce rozchádzajú. Ale dôležité je, že sa budeme rešpektovať ako slušní ľudia aj s odlišnymi názormi. Nikto nas tu neochráni, žiaden Rus, Američan, Ukrajinec. Len my sami. Výzvou dnešnych dní nieje dôležitosť prislušnosti k USA, Rusku, Ukrajine. Vyzvou dnešnych dní je nebojovať proti sebe v rámci vlastnej krajiny.
Majme mysle otvorené. Pozdravujem ťa.
V Rusku práve oslavujú vo veľkom štýle, smejú sa z nás, vystavujú techniku NATO a v Seredi sa kladú práve teraz vence. Je to normálne? Nebol sviatok náhodou včera? Pýtam sa, primátor je komunista?
Pre: komousi
To si iba nesprávne pochopil súdruh diskutujúci, včera bol u nás štátny sviatok, kedy sa pripomínalo hrdinstvo Červenej armády.
Keď sa lepšie pozrieš na ten pamätník, tak dnes sa kladú vence tej Sovietskej, zrejme spomienka na rok 1968…
Prekvapivé.. 9. mája 2024, 9:53…aj a myslím že tie názory sa v mnohom aj zhodujú…
vždy to tak bolo že tu žijú (tak ako všade inde) ľudia, ktorí možu mať na nejaké veci aj odlišné názory…vždy tu boli, sú a aj budú liberáli, konzervatívci, národovci, lavičiari, pravičiari, provýchodní, prozápadní atď a vedeli sme tu v pohode spolu žiť a baviť sa…my teraz namiesto toho aby sme sa sústredili na extrerné hrozby, ktorých je naozaj veľa, sa tu ideme pomaly za názory pozabíjať a zbytočne sa škatuľkujeme do nejakých skupín…nemá zmysel si nadávať kvoli iným názorom a hlavne ak možno aj 90% vecí vidíme rovnako, dá sa normálne v klude diskutovať a oceňujem tento tvoj štýl diskusie.
pekný deň a nech sa darí…
V tej tvojej hlave je konspiracia . Uz stiahli z obehu tie fajnove vakcíny co si si dal napichat. Preco asi? Uz konecne priznali ze sposobuju vazne devastacie a nasledne umrtia. Presne tuto sracku si dal aj Julo Viršik a este tomu chudak robil aj reklamu. Konspiracia? Trulko ako ty a dalsi mate narativnu propagandu v hlavach a stale spochybnujete tvrdu realitu dopadov akoze konspiracii.
Pane prosím môžete sem dať nejaký link kde ste sa dočítal že vakcíny na covid zabíjajú? Alebo ste na to prišli „vlastnou hlavou“?
Vlastnou hlavou nie, tam ma nasrate.
Ale to nezmeni, to maju v rodine
I stal sa pribeh takyto… Pise sa marec a rok 2021, nejaka agentura nadnarodneho vyznamu vydava stanovisko, ze urcita vakcina je v poriadku a benefity prevazuju nad rizikami. Priblizne len o mesiac neskor je dana vakcina stiahnuta z obehu.
Pre:
Marek 9. mája 2024, 13:02
Anonym 9. mája 2024, 13:28
Prajem Vam dobru chut k obedu 😀
https://www.telegraph.co.uk/news/2024/05/07/astrazeneca-withdrawing-covid-vaccine/
Rok 2024, teda teraz, kedy to prestali distribuovať kvôli nezáujmu, lebo covid je potlačený, je sakra rozdiel ako rok 2021, ktorý spomína ten debilko nevedko. Upracte si prosím vo vašich dezolátnych hlavách dátumy a súvislosti
Anonym 9. mája 2024, 16:39:
Snad mas vsetky davky co treba 😀
Dobru chut 😀
s uctou a pokorou tvoj Debilko :-*
Ty tupy debil cocotkovi, ved si precitaj to co si sem linkol. Ty blbon, ked nerozumies, popros niekoho kto nie je debil ako ty.
Cocotko a kolko ze mas v sebe tych sraciek ? Podla toho aky si jebnuty a arogantny pocitam ze aj 3 dávky. Arogancia a agresivita zvysuju vedlajsie neziaduce ucinky TTS a turbo rakovín. Takze cocotko opatruj sa a ako hovori Atilka , mozes mi kurat tak oblizat vajcia.
A co, ciganka uz nechce?
Cocotko a este aj tie super spajgle co si si nechal pchat do nosa obsahovali tento bordel :Titán, zirkón, zlúčeniny kremíka, hliník, gálium atď. a plus radioativitu k tomu.
Este si zabudol na morgellony ty bulo.
Ze tebe tie sluchadla vysmazili ten hnoj v hlave.
Pre: Pre homoša dezole 9. mája 2024, 11:51
Ja som zomrel 2 roky po vakcinácií.
Pre: Anonym 9. mája 2024, 22:30
Zabudol si na Chlorid Sodný a Oxid vodíka 😀
Skoro kazdeho ktoreho sa opytam ci nahodou nenastal po ockovani nejaky zdravotny problem tak sa zacne stazovat a hovorit ze ano. U niekoho je to vaznejsie u niekoho menej vazne ale je problemov dost. A skoro vsetci tvrdia ze uz by sa viac ockovat nedalo.Len par cocotkov to tu bude stale spochybnovat a mozno sa nakoniec dozviem ze potom omladli. Ze Jozef aj ty si omladol aj s Ratafakom.
áno ty debilko, tých 1,5 milióna očkovaných na SVK, či koľko, má určite nejaký zdravotný problém po očkovaní, iba ty si zdravý ako repa. Ako píše HomoDezole, už nás malo byť iba 3,5 milióna, ostatní mali zomrieť, alebo máš nejaké nové noty z infovojny? Nechaj covid už tak, teraz u vás letí plochá Zem a biele čiary na oblohe.
Anonym 10. mája 2024, 8:02…prosím ťa neťahaj ma do tvojho alternatívneho sveta…o pandémií, vakcínach, odčervovadlách atď sme toho popísali dosť..mal som už tak 4x umrieť a nič… každopádne pandémia je 2 roky za nami, otoč kalendár, vysaď odčervovadlo a skús sa v živote posunúť ďalej….
Kašlite na nich, nechápem prečo tu diskutujete o očkovaní s ľuďmi ktorí nemajú o očkovaní ani šajnu? Takýchto odborníkov z ulice ktorí majú totálny prehľad o všetkom aj bez patričného vzdelania je tu požehnane. Nechajte ich nech si tárajú to svoje, oni sú za hlupákov nie vy, ktorí to necháte na skutočných špecialistov v odbore.
Prave ze poznam aj odbornikov ktori su z toho v prdeli. A dokonca este aj ich deti. Uprimne je mi ich aj vas luto ale tento mega zločin a ojeb si zasluzi spravodlivost. A zaujimave ako na tu infovojnu nadavate ale pri tom ju neustale citate . 😀
https://rumble.com/v4u2yyw-smrteln-ticho-mlen-kolem-nadmrnch-mrt-cz-dabing.html
Na vasom mieste si dam urcite spravit dokladne vysetrenie cievneho systemu celeho tela.
Zdravotný problém po očkovaní ešte neznamená z očkovania. Skús pochopiť čo som napísal. Kde berieš istotu, že každý zdravotný problém, ktorý vyskočí po covide, je z vakcíny?
ty dáš na rady z rumble? Tak potom pán Boh s tebou, dávaj na seba pozor
Ja beriem istotu? Neviem o tom ze som to tu tak ako pises niekde ja pisal. Neprekrucaj a nepis to co som ja nepisal. Ja viem podla tvojho pohladu je vakcina spasenie . Len skoda ze tvoj nazor nezdielaju ludia a to v hojnom pocte co sa prave ze dali ockovat. A ja pocuvam ich nazor.
Nie ja nedam na rady z rumble od odbornikov ktorych si viem dohladat a preverit ci zavolat im. Ja dam na tvoje rady , zaockovaneho anonyma.
Ja verím, že to so mnou nadnárodné korporácie myslia dobre a majú len tie najšľachetnejšie úmysly 😀 😀
Len sa pytam,preco sa nedalo tych 1,5mil ockovanych slovakov zaockovat aj teraz na jar,ked sa epidemia zacala znovu objavovat?Vyzvy na ockovanie od lekarov sme videli aj v TV,kde nastal problem?
Epidémia sa začala objavovať? A kde?
Alicka asi zas bludila v krajine zazrakov.
A mama jej vravela – neber tie drogy, osprosties…ale ona ne a ne.
Alica o čom točíš? Rok si spala ako šípková Ruženka?
Alica dala jednoduchu a dobru otazku a cocotkovia namiesto relevantnej odpovedi ju tu len troluju. Ano na jar bola tiez epidemia len ucelovo uz nie pod nazvom covid ale premenovalo sa to pod chripku a CHPO a ARO. Ano bolo to aj v TV a aj tu vam ponukali vakcinaciu. Tak preco ste neišli?
https://www.health.gov.sk/Clanok?ockovanie-nuvaxovid-covid
Len SK vyhodilo expirovane vakcíny za 62 miliónov a EU celkovo za miliardy eur. Cocotkovia toto vam nevadi?
https://www.bystricoviny.sk/zdravie-2/slovensko-zlikviduje-vyse-3-miliony-vakcin-proti-covidu-po-expiracii-za-62-milionov-eur/
Takže okrem Alicky aj ty si videl covid? A kto ešte? Zatiaľ ste dvaja.
Alica a jednu „vakcínu“ si daj pichnúť aj dobre hlboko do oka ! To aby si lepšie videla…
Tie vpichy necham na Vas,ineligentnych,neomylnych,super nadludi,mate tie najlepsie informacie,zarucene overene a pravdive,tak sup nadstavit prdele,alebo kto si kam zela,ucinky vidime uz teraz.
Alicka a odkedy sa vakcinuje do prdele, či ty to tak máš rád? Na jar bola chrípka, proti ktorej sa vakcinovalo štandardne od októbra už dlhé roky. Tie expirované vakcíny boli ešte od čias covidu 2021, dva roky si prespal v kóme
Pre: Alica 10. mája 2024, 14:06
Proti chrípke nevidíš takéto odporúčania už roky rokúce? 🙂
Zaujimave od tzv. plandemie som to mal asi 4x a stale tie iste priznaky a priebeh. To iste aj teraz na jar a cela rodina. Akurát s tym rozdielom ze uz sa to nevola covid ale chripka.
Pre: Anonym 11. mája 2024, 8:11
Pretože môžeš mať covid a chrípku, dve rozdielne ochorenia 😀
Zaujimave ze testy potvrdzovali covid.
A co sa ti na tom nezda?
Ti je luto, ze ti nikto z rodiny nezomrel, ze si sa nemusel dusit a pritom chystat pohreby?