ISSN 1337-8481
© SeredOnLine.sk všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom. Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané. Logo a názov novín: © Miloš Majko Noviny sú aktualizované priebežne. Články uverejnené na SeredOnLine.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou. Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.
aktuálna vláda robí to, čo chcú ich voliči
No paráda, toto asi nebolo ani za mečiara..pomaly sa zase stávame čiernou dierou európy…ešte podrztaska za prezidenta a mladý Gašpar(ten čo chce zapichnut Kalinakovi vidlicku do čela) a už budeme naozaj na úrovni KLDR, Bieloruska atď…v čase kedy je bezpečnostná situácia v európe najhoršia za posledné dekády si svojou politikou zhorsujeme vzťahy s najbližšími spojencami…gratulujem a ďakujem všetkým čo toto za ten karafiat na mdz volili…
Určite tato trápna hystéria okolo toho ceskeho amatérskeho politika/politológa nebola medzinárodné plánovaná s cieľom ovplyvniť prezidentské voľby v SR…
Naša vláda má mandát od ludi a ten si plní.
Tlieskam našej vlade, s takými ľuďmi ako Fiala netreba mrhat čas, ten dopadne po najbližších voľbách v ČR ešte horšie ako pacient z Trnavy.
Ked sa tebe paci, ze ti seru do huby a ty ich za to este platis, tvoj problem.
Chce, aby sa mu všetci podriadili. Napáda prezidentku, EÚ, súdy… Pomaly chce diktovať celému svetu, aby sa mu všetko podriadilo. Keď niekam príde, nechá sa oslavovať folklórnymi súbormi, babky demokratky sa rozplývajú do siedmeho neba keď sa na nich usmeje. Čo potrebujú viac? A tí jeho prisluhovači prikyvujú, len aby mali teplé miestečká. A jeho arogantné správanie? Škoda hovoriť, lebo človek, ktorý je na takom vysokom postavení by mal zniesť aj kritiku. A vôbec, to chovanie našich politikov či už v parlamente, ako keby boli v nejakom šenku. Dávajú príklad našej mládeži, ako sa majú v budúcnosti chovať.
Podla mna sa z tej izolacie praveze konecne dostavame. Suverenna diplomacia suverenneho statu. Juraj Blanar bravo.
Len tak dalej,slniečkári možte len šuchat z nohami. Nejaky fiala nikoho nezaujíma.
Keď už vám Fiala nevonia tak Donald Tusk je politik svetového formátu na ktorého Fico nebude mať ani keby tu žil 3 životy. A ten sa otvorene vyjadril po Ficovom vystúpení na summite V4 otázkou či má ešte V4 zmysel po tej spŕške hovien čo z Fica vypadli. Samozrejme niektorí ho tu budú obhajovať lebo Fico to nazval suverénna politka krajiny… Ja to nazývam propaganda a noty z Kremľa, história sa opakuje priatelia a nasledovať bude pozývací list pre rusov. EU a NATO má medzi sebou po Orbánovi druhého zradcu z ktorým sa treba adekvátne porátať.
23:32 takže sa z izolácie dostávame tým že minister Blanár si podá ruky s predstaviteľom krajiny ktorá momentálne vraždí stovky ľudí denne na ich území o odklonia sa od nás naši najdôležitejší susedia Česko a Poľsko. Tak ty si iný mentálny atlét, to ani nepotrebuje ďalší komentár.
Rusko nás zaradilo na zoznam nepriateľských krajín, v reláciách ich hlavnej štátnej televízie sa hovorí ako nás zrovnať so zemou, vraždia obyvateľov našich susedov a náš minister zahraničných vecí si s predstaviteľom takejto krajiny podáva ruku. Odkláňajú sa od nás naši spojenci a v tejto diskusii sa nájdu ľudia ktorým sa to páči. Nemám slov
UkrajinSSký fašisti už obkľučujú Moskvu ?
Pokiaľ vás médiá dokážu tak zmanipulovať aby ste nenávideli ľudí,ktorých ste nikdy nevideli,z dôvodov ktorým nerozumiete,tak ste presne ten typ človeka,čo by bol zaručene v tridsiatych rokoch nacistom !
Nela Lisková
To sa presne hodí na dnešných neoliberálov
Pre 8:50
Máte to veľmi pomýlené. Dav v 30-tych rokoch manipuloval svojimi nekonečnými prejavmi práve Hitler. Porovnávať dnešné média a sociálne siete s tou dobou je hodné dezinformátora
Navyše váš citát od tej pomýlenej pani, zdroj Wikipedia:
Nela Lisková (* 9. srpna 1975) je česká podnikatelka, dezinformátorka a bývalá politička.V letech 2016–2017 vystupovala jako údajná honorární konzulka Doněcké lidové republiky v Česku.
Tak keď nasledujete takéto osoby tak sa nevidím že realita je od vás kilometre ďaleko.
Paráda, gratulujem poloretardom. Ešte to chce 20% nezamestnanosť ako za Močiara a bude nebíčko na zemi. 😀
Neprekvapuje ma tento tlak z Ceska na destabilizaciu situacie na Slovensku. Vsetci vieme, ze ceske ministerstvo obrany napriklad priamo plati zivobytie Jaroslavovi Nadovi, ktory sa snazi o vyvolavanie poulicnych nepokojov na Slovensku. Takto operuju. Najdu si niekoho bez podpory verejnosti doma a vo financnych problemoch, a taky janiciar potom za par drobnych aj vlastnu matku zaprie.
Pre: Anonym 7. marca 2024, 9:15
A keď sa stopnú eurofondy ktoré treba na 80% verejných výdavkov tak Soroš ?
8:50….no ty si úplne ukážkový..z teba doslova srší láska a tolerancia…tipol by som si že ani netušis čo je neoliberal a žiadneho možno ani nepoznáš…ale dokážeš na nich pekne nakydať a ešte sa posťažovať akí sú zlí…ta definícia platí totálne na teba…si neoliberal? Vieš aspoň čo to je?
Anonym 7. marca 2024, 9:15 Že tlak z Česka na destabilizáciu situácie na Slovensku HA HA HA. Vy ste dôkazom že debilizácia národa na Slovensku prebehla v poriadku. Alebo dajte sem ako Jaroslav Naď sa snaží vyvolať pouličné nepokoje nech vieme že len NETÁRATE. Ja som ho nevidel vystúpiť na žiadnych protivládnych protestoch posledné mesiace.
Ved o to ide. Ani parlamentna opozicia toho byvaleho clena Smeru aaj Olano medzi sebou nechce. Taky je toxicky. Len pre ceske ministerstvo obrany je z nejakeho dovodu uzitocne ho mat na vyplatnej paske.
Pre: Anonym 7. marca 2024, 9:15
Nemáš to trocha pomylené v tom mozočku malinkom? Veď posledné fyzické útoky boli väčšinou od tých smeráckych vl(tĺ)kov.
Treba zastavit eurofondy, demarse z EU, demonstracie v uliciach a filcku aj moze porazit…….vydali sme sa cestou ruSSka, bieloruSSka, hanba volicom tejto koalicie, zavistlivi, nespokojni s vlastnym zivotom, sediaci v krcmach 4.cenovej skupiny.
Pre: Anonym 7. marca 2024, 9:37
Hej, no češi mali vždy viac rozumu ako slováci…
Bohužial Fico je len odrazom vole jednoduchšieho, frustrovaného národa ktorá to s myslením nepreháňa a najjednoduchšie riešenia sú pre pre nich tie najlepšie. Skrátka Slovensko miluje populistov, preto sme tam kde sme.
7. marca 2024, 9:43
nedivím se, na Slovensku žije 30 tisíc cechů, zatímco v Česku žije 400 tisíc slováků. a to je nás jen 2x tolik co slováků…
Ja občan, ja Slovák budem vždy brániť suverenitu Slovenskej republiky. Či sa to páči v Česku alebo nie. Tým netvrdím, že táto mladá demokracia je stále veľmi chabá a ohrozovaná samotnými politikmi, ktorí sa nimi stali aj napriek ich úbohej snahe Slovensku pomáhať a snažiť sa, aby sa jeho ľud mal dobre. Presne o to ide, keď nás gniavili všetcí tí, ktorí stáli a stoja už dnes od roku 1993 pred dverami Slovenskej republiky. Je potrebné poukázať na prstom na tých, ktorí priamo rozoštvávajú suverenitu a celistvosť národa. Jasne o tom hovorí aj nález ÚS tu https://www.zakonypreludi.sk/zz/2024-36
Politici takmer vždy zradia, hlavne keď ide o životy občanov. Ujdú za hranice a váľajú sa v prepychu.
Preco mi tu cerveno svieti palec hore pri ratafakovi ked som ho nelajkol?
Len demagogia a propaganda, nic viac a nic menej. Fialu a jeho vlady maju vlastni obcania plne zuby v Cesku. Snazi sa zaujat a prekryt svoje preslapy, ktorych malo nebolo ale neskoro, uz je politicka mrtvola. Je to presne tak ako u nas s utecencom z pinelky Igorkom. Skonci presne na takom istom smetisku politickych dejin ako on. Su to posledne kopance od zdochynajuceho kona. Nech si radsej pozameta hnoj od polnohospodarov pred vlastnym prahom nakolko po Cesku zuria protesty a sype sa im to cele na hlavu. Mimochodom, na namestiach v Cesku prave mavaju s transparentmi typu Cesko lubi Fica…. Uvidime ci to bude vecer v spravach…
12:57 ak nie si dezolát tak sem daj link kde vidíš transparent Cesko lubi Fica. Pretože slovo ľúbiť nemajú češi ani v slovniku. Za druhé aké prešlapy ma Fiala, vieš vymenovať aspoň 3?
Budem čakať či sem dáš odpoveď alebo sa zaradíš k dezolátom ktorí keď dostanú konkrétnu otázku na svoje tvrdenia tak sú zrazu ticho.
Nadavaju na EU a zapad a vsetci pridu na protest na traktoroch zo zapadu a USA nakupene za dotacie z EU, parodia. Frustrovani dezoleee.
Ja zase len na okraj,skakal Fiala aj vtedy,ked sa z Lavrovom stretolBlinken,alebo to sa nehodi do kramu….
Niektori Cesi su v tej rusofobii fakt ujeti. Nedavno zasa byvaly cesky hokejovy brankar Dominik Hasek vyzval na bojkot kanadsko-americkej NHL, pretoze tam v ich lige hra tolko Rusov, ze by z toho v NHL postavili tri kompletne mancafty. Ale aspon ze sa ozval, pretoze ak mame trestat nasich hracov za to, ze hraju v Rusku, tak nech su teda trestani aj majitelia klubov NHL, kde hraju ruski hraci. V tom na Hasek pravdu. Ale realita je o dost ina.
Niečo pre Ratafaka. Ty retardovaný geneticky omyl. Ty buď fetujes od rána do večera, alebo boli Tvoji rodičia súrodenci. Aká sme my čierna diera? Prečo? Lebo nejaký dementny Fiala, čo nevie povedať ani súvislú vetu a ukrajinská vlajka mu trčí z každého jedného telesného otvoru, povedal? Fiala má takú váhu slova ako prd vo vetre. Obyčajný chudák, ktorý sa bez povolenia Scholza, Leyenovej a US ambasády ani nevyserie. Jedno je isté, ak kvicia takí niemandi ako Fiala, tak to Fico robí dobre.
Anonym 18:11, Ratafak má úplnú pravdu. Fico je zradca EU a NATO, vedie nás do izolácie a bude z nás zase čierna diera v europe. To že si si to ešte nevšimol je len tvoj problém. A ukľudni sa, zatiaľ si len ukázal aký si hlupák
Ale zase velmi dobre vie ako to dopadne ked sa narodi surodencom.
V Česku je vláda podobná vláde Klementa Gottwalda tak sa nečudujme, Fiala zastupuje Klému tipická česká politika. Režimi sa menia povaha človeka nie. Slovensko má demokratickú vládu. Zradcovia Slovenska strčte sa do prdele Fialovi.
Capo di tutti capi už vyzerá ako notorický alkoholik trasúci sa za likvidáciou polície, prokuratúry a súdnictva na Slovensku. Včera bol iba mafián brániaci korupciu, vykrádač 2% príspevkov z daní občianskym združeniam ako ZRPŠ, vyberač peňazí z II. piliera dôchodkových účtov občanov SR, ale dnes…dnes je už persona non grata v EÚ, dnes je už medzinárodná hanba SR, zosmiešňuje Slovensko pred celým svetom. Dnes je už iba reprezentant opilcov zo 4.cenovej skupiny a vyznávačov ruskej tupej propagandy na dezinformačných ruských weboch pôsobiacich v SR. S najväčšou pravdepodobnosťou tromfne aj Matoviča a jeho volebné obdobie skončí predčasne.
Pre 20:59 koľko poldecákov si skonzumoval?
Chápem to dobre že frustrátovi stačí, aby politik nadával na západ a kolaboroval s diktatormi ktorých celý civilizovaný svet odsudzuje a potom z tejto rovnice vzíde suverenna politka Slovenska? Len neviem komu tým prospejeme alebo či sa vďaka tomuto zvýši životná úroveň frustráta.
Nechapes to dobre. Ked sa uz pytas teda.
Miešať sa do záležitostí Slovenska je úbohé, Fiala je chudák. A ten prezident ČR čo slúžil za socializmu v československej ľudovej armáde, zbohom demokracia.
Ale chape. Len vam, tupej bolsevickej luze to nikto do tych preslopanych dutin nenatlaci.
Anonym 7. marca 2024, 22:44
Ako sa mieša do záležitostí Slovenska?
Hanbím sa že som Slovák 😔
Len chuj osiera svoj štát. A novinárko posratí ukazuje kam patrí jednoznačne k chujom čo považujú Slovákov za zbabelcov.
Skapte na rakovinu vy spinave proruske kurvy.
Jolanda
Fico nas taha na vychod a pamatajte, z vychodu nikdy nic dobre neprislo!
A Pelle je prekvapený z toho ako sa k nám česká strana postavila. To je taký tchor falošný, že už dávno prekonal aj svojho pána. Hlavne, že sa pasoval za garanta smerovania SR v súlade s členstvom v EÚ a NATO.
V EU nemôžeš mať svoj názor,proti vetru sa nedá močiť.
Kriste, dalsi debil s nazorom.
Postoj ceskej strany treba brat s rezervou. Holandska ambasada dala napriklad od na vcera naplanovaneho ociernovania Slovenska v Prahe ruky prec. Okamzite zrusili celu tu akciu na svojej pode, ked sa dozvedeli, co sa tam chysta. Je skoda, ze pre pana Fialu je dolezitejsi konflikt medzi Ruskom a Ukrajinou, nez rozvoj vztahov medzi Slovenskom a Ceskom. Vo volbach za rok a pol mu to ludia pripomenu. Ukrajina ho vo volbach zdiskredituje tak isto, ako zdiskreditovala nasu byvalu vladu.
tak treba sa na to pozrieť aj optikou českej strany..Česká časť republiky bola kedysi tak rozvinutá že nebyť rusov a ich socialistického experimentu, tak dneska by mohli byť v pohode na úrovni Nemecka, Rakúska…a oni na rozdiel od nás nezabúdajú…do toho im rusi pred pár rokmi na ich území vyhodili do vzduchu muničné sklady, pričom zabili dvoch občanov ČR a k tomu sposobili stámilionové škody….na rusko sú veľmi citliví a majú na to úplné právo…
no a do toho ten náš pajác ide rozprávať ako vlastne západ (a tam je aj ČR) pomáha s vraždením slovanov a podporuje vojnu a to iba preto že pomáhajú Ukrajine brániť sa ruskej agresií, ktoú sme aj my kedysi zažili ale nebránili sa (ale opakujem že češi na rozdiel od nás nezabúdajú) a k tomu sa naši predstavitelia bratríčkujú s rusmi (Bratčikov, Lavrov…), ktorí ČR ale aj nás majú na listine nepriatelských krajín a každú chvilku hrozia atomovkou….
takže ten náš hranol na jednu stranu obviňuje ČR(celý západ) s podpory vojny a na druhej strane ani necekne či dokonca obhajuje agresora (akože nedemonizujme Putina)….tak v ČR sa asi právom pýtajú že či nám nxjxbe a asi nás ted nevnímajú úplne priatelsky….
PS: ten Babiš, ktorý veľmi pravdepodobne vyhrá voľby neváhal povyhadzovať desiatky ruských diplomatov z Prahy ked sa prevalili Vrbetice….a aj jemu sú bližšie eurofondy ako nejaký Putin či Fico s Orbánom….
Rize české, na večné časy ze sovietskym zväzom, 1968 pozvali Rusov do Československa. 1948na Slovensku vyhrala demokracia za socializmus treba poďakovať hlavne Čechom. Vyrábať nenávisť k vôli Ukrajine môže len blbec, ten kto môže nech pomôže Ukrajine.
Keby boli voľby zajtra tak namiesto PS čo som volil pred pár mesiacmi by som to hodil Smeru.
Sereďan a čo pre teba spravila táto vláda že by si ich volil?
Sereďan nepoznám nikoho kto volil PS a preskočil by na smer. Voliči PS sú intelektuálne niekde úplne inde, ale že úplne. Ale ak by si volil dnes inak tak ma veľmi zaujímajú tvoje racionálne dôvody.
no Marek…spravili všetko pre občana.:-D..zdvihli si plat, občanovi zdvihli poplatky, dane, odvody, zhoršili vzťahy so spojencami a ešte k tomu tlačia zníženie trestov a premlčacích lehot pre korupčníkov a zlodejov, stihli ešte zdemolovať semafor – utiect a dostat fukat za 15 hodín, premier si už aj stihol kúpit byt v hotovosti..je to za 5 mesiacov málo?..nie je to dovod ich voliť, keď tak makajú pre obyčajného občana?..:-D..ale hlavne že kvetinka na mdž bola..
PS: je jasné že ten Seredan tažko volil PS, ako prebehnúť z liberálne proeuropskej strany ku konzervatívnej proruskej strane by chcelo mimoriadne hodnotovo prelietavého človeka….tam racionálne dovody tažko hladať,…
7. marca 2024, 8:12
Keby si ich podával s Netanjahuom, Bushom, Clintonom alebo „inými, ktorí žiadnu vojnu, v ktorej bolo zabitých tisíce civilistov, nezačali“ by si bol spokojný?
8. marca 2024, 7:42
Fakt? Dosštuduj si dejiny. Na Blízkom východe, Perzia, či v Číne prekvitala kultúra, vedy a umenie v dobe, keď si na západe srali predo dvere.
Myslis sranie pred dverami v tom zdroji blahobytu – sovietskom bolsevickom rusku?
Je to vychod?
Preco prejst od PS k Smeru? Mozno to bude tym, ze ziadny predstavitel strany Smer nie je infikovany virom HIV, nedava sa v tajnosti osetrovat v zahranici a pri osetreni slovenskou zdravotnou sestrou na Slovensku ju o svojom nakazlivom ochoreni ani nepovazuje za potrebne informovat. Co bol zo zakona povinny. V zahranici za to plati a pred vlastnymi ludmi to taji. To su ti akoze slusni ludia toto? Velmi symbolicke pre vztach politikov k obycajnym slovenskym ludom. Ved vieme, co si pan Simecka st. o slovenskych ludoch mysli a co o nas hovori.
12:58 a vy ste nezachytili ze ten clovek uz viac nie je v strane PS? takisto ako p. Simecka st. nikdy ani nebol? Ale rozumiem že takto jednoducho môže rozmýšlať človek ktorý nikdy PS nevolil a ani nebude, resp. niky smer neopustí.
Pfuuu dekel mi odstrelilo z Anonym 8. marca 2024, 12:58. Akože nevoliť PS kôli 1 osobe ktorá tam už nie je a radšej voliť smer kde naopak nenájdeš človeka ktorý by nebol minimálne podozrivý z nejakého zločinu alebo zapletený do nejakej kauzy tak to už je silná káva.
8. marca 2024, 12:52
Východ nie je len Rusko, ale ok. Budeš asi veľmi nemilo prekvapený, lebo „bez toalety“ žije aj v tvojom vysnívanom USA niekoľko miliónov ľudí. A tým nemyslím splachovacieho.
no to je teda sila….to že kto je infikovaný na HIV (alebo inou chorobou) je čisto vec toho človeka a lekára/sestry a nemusí to verejnosti hlásiť, takže ty naozaj prd možeš vedieť kto z politikov (jedno aká strana) má akú diagnozu a kde sa lieči a aké chyby spravil pri liečení,..toto sa vo vačšine prípadov nemá šancu dostať von na verejnosť, ak personál dodržuje lekárske tajomstvo/eticky kodex (niekde to asi neplatí)…ty si naozaj myslíš že tí top politici, podnikatelia, športovci využívajú služby našeho rozpadnutého zdravotníctva a nechodia do Rakúska, Nemecka, Švajčiarksa ?…že ti niekto bude hlásiť diagnozy a miesto liečby?
Hellebrandt spravil chybu, vyvodil z toho politickú zodpovednosť, na rozdiel od iných…Hellebrandt sa stále vyšetruje, podobne ako Danko či x členov Smeru..to je naozaj zaujímavé že zrovna ten 1 z PS ktorý okamčite odišiel ti vadí a ostatní v Smere, Hlase a SNS ktorí si momentálne upravujú pre seba trestný zákonník nie…a to som zvedavý čo teda hovoríš na našu ministerku zdravotníctva, ktorá vybrala z inkubátoru predčasne narodené dieta?..tá ho neohrozila a ešte k tomu z pozície ministerky zdravotníctva?…
ak by všetci po chybe, obvinení zachovali tak ako Hellebrandt tak máme totálne iný parlament a vládu….na západe úplne bežné,…spraví sa chyba a vyvodí sa zodpovednosť….za mňa je to naopak plus ak má politická strana takúto kultúru…chyby robíme všetci, otázka je ako na ne vieme zareagovať…
Anonym 13;20,tak daj aspoň 2.3.pripady,z akých “ zločinov“ sú tí Smeráci obvinení.Mako už spieva,a pomaly budú všetci,tak potom budem ešte zvedavý,aké flosky budete používať.Lebo tieto kecy,už ozaj nikto neberie vážne.
Ratafak plachta:
blaa blaa blaa… len tolko ti na to poviem
Ratafak,ale on to neohlásil a neinformoval ani toho lekára a ani tu sestru.Takze tvoje.mudrosti a tvoje dojmy nikoho nezaujímajú,ani keď tam budeš storazy do toho miešať Dolinkovu a Smer.Ty klzky hnusný manipulátor.Kazdy jeden vie,že dotazník sa musí pred každým jedným zákrokom pravdivo vyplniť,tak neazavadzaj.
Pre: Anonym 8. marca 2024, 14:56
A načo by to robil veď si zobral príklad od Danka 😀 ale na rozdiel od semaforu vyvodil zodpovednosť …
Pre:Anonym 7. marca 2024, 18:11
ah zase ten senilný starý nenávistný chuj čo mu posledné mozgové bunky dávajú výpoveď v papuči
Anonym 8. marca 2024, 14:50
Neviem či nevieš čítať ale písal som podozrivý alebo zapletený v nejakej kauze. Obvinený je momentálne len Gašpar ktorý sí napísal ako mu vyhovuje trestný zákon. Ale obvinený boli aj Fico s Kaliňákom kým spriaznený GP nevytiahol kartu 363. Zapletený v kauzách boli takmer všetci, môžeš si pozrieť top ľudí smeru. Najviac toxický ľudia ako Počiatek, Vážny, Glváč už radšej nefigurujú na kandidátke alebo sú v partnerskej strane Pellegrini, Žiga.
Ratafak je chorý.
Paragraf 363 nikoho nezbavuje viny.
No dobre zas to ti ceši pekne posraly.
ušnebudeme sa Bratčikovat s nimi ale iba s ruskimi Medvedevmi.
A keť je niekto nas slovanski brat tak to vie posudit len pan Fico
Medveďov máme na Slovensku dosť a jedného somára Šimečku ktorý dúfa že spojenci zo zahraničia mu pomôžu. Fica som nevolil v budúcich voľbách mu hlas dám.
Anonym 8. marca 2024, 14:56..a ty zase o čom točíš,..ja s tebou súhlasím.šak píšem že to bola chyba, polícia to vyšetruje a on už vyvodil politickú zodpovednosť(na rozdiel od iných) a ani nečakal na závery vyšetrovania…..v čom to čo píšem manipulácia?…podľa mna zase nechápeš písaný text…
Ohrozil lekára a bude niesť zodpovednosť, sám sa vzdal mandátu…tak to má byť ak poslanec spraví takýto prešlap…
Dolinková ohrozila novorodenca a nič…
Danko zrámuje (pravdepodobne opitý) semafor, ujde od nehody, fúka za 15 hodín a nič….dokonca kandiduje za prezidenta
Premiér si kúpi luxusný byt v hotovosti na vychytenej adrese, nevie vysvetliť kde na to zobral a nič…ešte vynadá novinárom…
vidíš ten rozdiel?…v čom je to manipulatívne…
Ratafak, Ty musíš byť strašne smutný z toho, že si nezarobil toľko, čo Fico, že? Však buď frajer, vstup do politiky, získaj titul Doc.Judr., vyhraj nejaký súdny spor s ojebavacskymi médiami a pol mega máš doma. Načo čakáš? Jaaaj, na to treba vyvinúť aktivitu, čo? A to Ty nerád, radšej budeš plakať a závidieť druhému. Jednoduchšie je zastať sa nakazeného buzeranta. Niekto múdry raz povedal: chýba demokracie spočíva v tom, že hlas debila má vo voľbách tú istú váhu ako hlas inteligenta. Možno by nebolo od veci uzákoniť podmienené volebné právo. V tom prípade by si bol zbavený volebného práva a degradovany na umývača verejných hajzlov, lebo presne tam patris, Ty nedorobok.
To čo je za blba nadomnou?. Jemu je zbytočne niečo vysvetľovať, nechajte ho tak z neho nič lepšie nebude.
Ratafakjezebrak 8. marca 2024, 20:32…z ktorého sporu to vyhral tých pol mega?
Ano ma pravdu. Aj jeho hlas, hlas debila ma vahu.
Ze vyhraty spor.
Ozaj debil.
8. marca 2024, 20:32
Niekde som čítal, že keď troll je v koncoch má vytiahnuť peniaze a závisť. Ďalej potom hajzle, výkaly atď. Že to zaberá na IQ izbovej teploty.
Chybou demokracie je, že vždy vládne menšina, veľmi malá menšina, ako dnes na Slovensku.
Volíme Korčoka!!!
P.S. Ľudia odtiaľ, kde nič nie je hovoria, že Antonino zase klébruje rozpadnutú maštaľ.
Na Slovensku vládne väčšina žiadne špinavé zoskupenia organizované zo zahraničia podporujúce hradnú paničku a jej PS.
Novinár vie kam smerujeme ako na to prišiel?
Pre 1.10
K tebe len jedno- si blbe bolsevicke, predtym nacisticke hovado.
Anonym 9. marca 2024, 1:10
Daniel, keby si sa lepšie učil matematiku, vedel by si, že na Slovensku po posledných voľbách vládne menšina.
Tak väčšina sú PS, KDH, SAS, a Matovičova skupina čo oklamala Romov, prečo nevládnu? Robiť hurhaj po uliciach to je ono.
Anonym 9. marca 2024, 11:22
Nie, ani to nie je väčšina. A súčasne platí, že mafiánsku vládu zvolila menšina a to 29,63% oprávnených voličov. Ich táto vláda zastupuje.
No moment,ten kto nebol volit,tak je mu to jedno,takze suhlasi s vitazom.
Pán Boh ak existuješ,prosíme Ťa ponížene a s úctou chráň nás pred pomäteným zlom so skratkou PS a Korčokom !
Pan Boh ak existuješ tak sa dobre musíš rehotať na tom tĺkovi hore. On možno nie je zlý, len je zmätený, a my vieme že si nenadelil rozumu všetkým rovnako.
Nie, on nie je zmateny. On je blby tak, ze sa to vymklo aj medzinarodnej kvalifikacii chorob.
A co je najsmutnejsie, takychto dementnych bulov je tu cez milion.
No a ty nado mnou ak máš taký istý rozum ako pán predsada PS,tak sa ničomu nečudujem. Hovno k hovnu sadá !
https://www.cas.sk/clanok/2905569/papez-frantisek-sa-vyjadril-k-situacii-na-ukrajine-tento-postoj-nikto-necakal-mala-by-sa-ukrajina-vzdat/
Haha, tak to už je vrcholný level prid.r.banosti, že fico vyhral súdny spor a z toho má peniaze 😀 😀 to už musíš byť aké tupelo, keď uveríš tomuto? Odhalíš všetky konšpirácie a sprisahania na svete, od soroša, gatesa, iluminátov, až po amerických agentov, ale toto je sila 😀 😀 ale zabudol som, pre vás tupé-dezolé bol aj koktavý víťaz prezidentských volieb, kamarát pašeráka sadikiho, ten najväčší odborník na právo, lebo vyhral nejaké odškodné pre seba, čo na tom, že za jeho bačovania na ministerstve spravodlivosti behali mafiáni po slobode, vraždy, zhorené a vybuchnuté autá, biele koníky, dphčky, drogy, to sa vtedy neriešilo, korupcia neexistovala, jáááj, to boli časy
Lexa, tí ľudia už veria aj rozprávke o Šmolkoch ak by to povedal Fico…Pellemu platí auto a stranu sestra, Ficovi na Bonaparte prispievala žena, teraz si kúpil výrazne pod cenu byt v hotovosti lebo vyhral pol mega v spore s médiami( len nevieme kedy a s akým médiom)…zožerú doslova všetko a ešte to budú obhajovať a ak to ty nezozeres tak by si mal byť zbavený volebného práva😂
Ratafak,je mi jasne ,ze ty zozeres vsetko prockovi aj matovicovi,si rovnaky poloblazon ako tato cvarga,dufam,ze aj prockov falus mas hlboko v krku.
Aha ho, keď sa dotknes jeho Filcky alebo gejka Petka tak v jeho mentálnom svete si hneď volič Matovica a Pročka. Tak v tvojom jednoduchom svete to tak možno funguje ale toto myslenie je dôkazom ako mimo ste od reality.
Ale nevymyšlaj…keď už nemáš argumenty tak tu začneš vyťahovať nejake falusy..ja som Procka či Matoviča nikdy nevolil a ani neobhajoval, tak ako vy tu obhajujete tie smeracke rozprávky…niekto ako Pročko, Matovic, Fico, blaha a podobní blázni by v normálnej krajine neprežili v politike dlhšie ako jedno volebne obdobie…tak falusy si nechaj pre seba a ak nemáš normálny arument tak je možno lepšie napísať nič
Ratafak,alebo počas trestné oznámenie,keď máš znalosti o Pelem Ficovi atď.Alebo prestaň trepať,lebo si už trápny,už je po voľbách,a Fi čo je už 4.raz premiérom.Jediny blázon si tu ty.
Trestne oznamenie by mali podat na tvojich rodicov za to, ze priviedli na svet take hovado ako si ty.
Kua a taketo blbe telce maju prava ako normalni ludia.
Anonym 15:06. Ty hovado hlúpe primitívne aj s tvojimi rodičmi,kreten zanedbany.!!!!!Čo myslíš,aj takto môžme?.Si myslíš,aký si ty frajer,keď každého takto pocastujes,bez jediného argumentu.Si kus špiny.Uboziak.Nielen ty vieš urážať,aj iní to vedia.
Toto je uroven diskusie…ludia a koho tu volit???Sa pozrite co je v parlamente…tam nieje normalna strana.Len debili a zlodeji.A vy sa tu urazate za hentakych…
Anonym 10. marca 2024, 15:00..tých trestných oznámení je niekoľko, netreba ich duplovať…..už bol dokonca aj obvinený, ale zauradoval 363….ty si uvedom že žiješ v krajine kde korupcia na najvyšších miestach akože „neexistuje“, a kde aj keď politik zrámuje semafor a ujde z miesta a existuje z toho záznam tak sa to vyšetruje mesiace….v čom trepem? že nie je možné z oficiálnych príjmov premiera žiť luxusný život aký má fico?..bonaparte, luxusné dovolenky, motorky, mafianske asistentky atď.a potom ešte pol miliona v cashi za byt?…..na to že niečo nesedí by ti mala stačiť matematika druhého stupňa základky?…dostal si sa tak ďaleko?
18.06
V tvojom pripade nejde o urazku, ale konstatovanie faktu.
Si tupe primitivne hovado a to je fakt.
Ratafak,si hlupák,za par mesiacov budeš ešte väčší,s tými tvojimi podozreniami.Je to ozaj už neskutočne trápne tieto kecy o zlodejstvach Fica.Sak povedz len jednu jedinú.
obvinený bol v kauze Súmrak, kým to nestopol 363….ale to je jedno, ale ja ti tu píšem o matematike,..uplne elementárnej…vieš čo je matematika?….napríklad ak za život zarobíš x tak si nemožeš kúpiť majetok v hodnote 5x….jednoduchá matematika základnej školy…to je niečo čo sa dá pochopiť aj ked si v dochodku…to nie sú integrály a derivácie
ak ako premiér zarobíš 4-5tisíc, dlhodobo žiješ v bonaparte kde je nájom nejakých 2800-3000, do toho si kupuješ drahé obleky, hodinky, motorky, sem tam dovolenka v hoteli kde noc stoji 2800 eur a do toho musíš niekedy aj jesť atď, tak tažko nahrabeš pol miliona v cashi na luxusný byt…
jednoduchá matematika….na to nepotrebuješ byť detektív….rozumieš jednoduchej matike základnej školy?
Brusel či Moskva, slovak bol vazal aj bude vazalom. Niektorý Slováci sa chovajú presne tak ako sa zachovali špinavci co nechali pribit Ježiša na kríž, peniaze im boli bližšie ako život človeka, jednoducho spolupracovali s okupantom.
pre anonym máš pravdu velikú.minulého primátora tatko bol aryzátor.čítal som to aj mi to hovoril kamošov dedko čo ho poznal osobne.že to bola špina veliká
jesuz 10. marca 2024, 23:42 – ak mate na mysli exprimatora Tomcanyiho, tak nejde o jeho otca, ale dedka. Arizatorom bol, co dokazuju informacie zverejnene UPN.
Aj v pripade tejto osoby je potrebne pisat pravdu a nie nezmysly. Faktom je, ze Tomcanyi sa verejne od podlych aktivit svojho dedka nedistancoval a nereagoval ani na nasu ziadost z pred asi 10 rokov, v ktorej sme ho o stanovisko k tomuto moralenmu problemu poziadali.
Panebože,Ratafak,aký ty máš prehľad,čo kto zarobil,a ešte k tomu u politika,ktorý zastával funkcie nielen národné,ale aj medzinárodné,je docent,prednáša ja neviem kde,ty matematikar,si proste stvac čo zavádza a klame.Co by bolo podľa teba primerane? Bývať na činžiaku.Kem máš podozrenie,tak podaj trestné oznámenie,inak už konečne drž hubu o takýchto veciach Aký súmrak ty klamár,aký paragraf 363?A okrem toho,tento paragraf žiadne trestné stíhanie nezastavuje,tak o čom tu zase trepeš.Si nebezpečný klamár!!!!
Anonym 10:09
To ťa presne vystihuje „už konečne drž hubu o takýchto veciach“. Chýba ti kritické myslenie, odmietaš sa zamyslieť na logickými vecami, možno preto lebo sa bojíš že by si o svojich idoloch zistil že nie sú až taký ideálny ako si si ich vysníval. Ak raz si dovolíš kúpiť niečo načo si si oficiálne a legálne nezarobil a hlavne ak si verejný činiteľ, potom sa nemôžeš čudovať že to prekáža tým ktorí to kritické myslenie našťastie ešte majú. Nikto z nich nie je schopný zdokladovať svoj majetok, a ani nemusia, pretože sú tu takí ako ty ktorým je to jedno a je vás veľa.
Anonym 11. marca 2024, 10:09…človeče nezhovaduj sa už, Fico ako politik podáva daňové priznanie kde uvádza svoje príjmy, je to verejné dostupné, nižšie v linku ti prikladám zdroj kde si možeš každý rok od roku 2004 pozrieť kolko zarobil – priznal…..iba v rokoch 2021 a 2022 priznal iné príjmy ako z výkonu verejnej funkcie, inak má priznaé príjmy iba z politiky (podla jeho priznaní)……napríklad rok 2018 má 29 tísíc – to by mu nevyšlo ani na to Bonaparte aj keby nejedol, nepil, chodil nahy….zase sa tu snažíš obhájiť neobhájitelné a aj ked sa moc snažíš tak 2+2 = 4 a nie ako vo vašom a ficovom svete kde by ste z toho spravili miliony….
Tu máš ten link – hore si možeš prepínať roky: https://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=vnf%2foznamenie&UserId=FicoRobe
áno, aj politici bývajú na činžiaku… napríklad bývalý český premiér Sobotka, dlho tam býval aj Zeman než sa stal prezident a si dom postavil až pred 80tkou a aj to 40 km od Prahy….u nich je naozaj uveriteľné že žijú z toho čo zarobili a priznali…premieri bohatšieho štátu aj počas premierovania žili v panelákoch a ten náš vymetá nejlepšie rezidencie v Bratislave….stále nič? nedochádza?…
Ani nedojde.
UPN zverejnil na svojej stránke aj iné velmi zaujímavé mená😁😁😁
Aby ste vedeli,ja nemám žiadny idol,a ani nemám žiadnu stranu a ani nechodím voliť,ale mám zdravý rozum a viem,ako spoločnosti škodia takí bezbrehy extrémisti ako je Vladolf,Ratafak,a aj tento tu,čo sa každému len vyhráža a myslí si aký je on múdry,ale veru nie je.
Anonym 11. marca 2024, 16:20….ak by si mal zdravý rozum tak by si sa musel pýtat aj ty ako niektorí politici došli k majetkom ktorým disponujú….na tom nie je nič extremistické….
..ty síce píšeš že nemáš žiadny idol, ale za Fica sa tu biješ ako keby to bol tvoj brat…a toto mne teda príde extremistické…..a nie sa zaujímať o to kde politik zobral peniaze na život, ak mu to z legálne priznaných príjmov nevychádza…
V čom som extrémista. Iba niesom tolerantný k netolerantným.
Teraz je extrémne zložitá doba a stavať sa k politike tak ako Fico a snažiť sa to hrať ako na 2 strany nemá zmysel. TO je tá paralela Fico- Tiso. Ten jeden tiež kolaborovbal s nacistickým Nemeckom a nakoniec to skončilo tak že dostal lano okolo krku.
Teraz je situácia podobná lebo militantní extrémisti z Ruska sa snažia vybudovať podhubie pre rozpad demokracie a budúce imperialistické vojny priamo v srdci europy.
Keď agresorovi ustupuješ bude chcieť viac a viac. ale to tí dezoláti bez akéhokoľvek strategického myslenia nepochopia. Teraz sa budeme mať nejaký čas zle ale budeme mať istotu že tu na Slovensku nebude znieť ruská hymna a na školách bude ruská vlajka.
Naozaj veríte tomu, že Putin sa vyberie ďalej do Európy? Do krajín NATO? Veď to nemôžete porovnávať s Ukrajinou ani náhodou. Vstup do krajiny NATO by bol o niečom inom a to by si sakra rozmyslel. To by bola úplne iná situácia a aj ostatné krajiny NATO by reagovali inak ako teraz. Fakt tomu veríte? Že to hovoria v ich televízii? Tam už všeličo nakecali.
Naozaj veris tomu, ze putin sa nevyberie dalej na zapad?
Po tom ako napadol nasich susedov?
Po tom ako sa vyhraza pouzitim jadrovych zbrani?
Po tom, lebo putin.
Prečo. veď on to neplánuje nieke z domovskej latríny.
Je to pomerne sofistikovaný dlhodobý plán ako destabilizovať krajiny.
Demokratické krajiny narozdiel od Ruska a Bieloruska majú legitimne volby a jasne stanovené hranice rozhodovania. plus je veľa krajín v NATO a v EU a teda na rozhodnutie je potrebný širokyý konsenzus.
A tu nastupuje naša dezinfo scéna- íto naši kolaboranti a užitoční hlupáci.
Snažiť sa navodiť dojem že EU a NATO nas nechrani ale iba zvazuje, že ekonomika nefunguje kvoli západu a že oni súvinný za eskaláciu na Ukrajine .
To potom dávba možnosť stranám ktoré maju vo volebnom programe temy ako vystupenie z NATO a EU. a to potom sú presne tie kroky ktoré Rusko potrebuje do budúcna na imperialistické výpravy.
Hovorím majme sa teraz zle ale nebudme nikdy utláčaní Ruskom a naše deti budú vyrastať v slobodnej krajine
Anonym 11. marca 2024, 16:50…on sa nemusí na západ vybrať teraz alebo za rok za 2, na Ukrajine pracuje roky….samotné Rusko sa rozširuje už viac ako 5 storočí, na východ to už moc nejde, no a v strednej europe už bolo a samotný Putin na to obdobie rád spomína a rozpad ZSSR….do hlavy mu nevidíš, nevieš aké má plány ale je lepšie mať za suseda spojenca ako nepriateľa….x krát som písal, to že sme v NATO dnes neznamená že tam budeme za 5 – 10 rokov….Rus na tom intenzívne pracuje – viz. novinár Hlavných správ natočený ako za 500 eur je schopný písať čo si Moskva zmyslí…a takýchto kolaborantov tu máme mraky…
Ratafak,ty si ozaj jebuty demagóg.Tak už 5 storočí sa rozširuje?Pane bože netrestaj to hovado klamarske.Afrika,Ázia .kolónie,Austrália Južná Amerika,Severná Amerika.Otroctvo,Ktože tam všetko panoval? Keď už píšeš takéto hovadiny,tak si aspoň trošku uvedom,čo a ako.Kto vlastne zachraňoval celú Európu pred kocovnymi národmi? Kto bol vsetko v Rusku od Svedov,Francuzov až po Nemcov,Kto mal pobaltskej krajiny a zcasti Ukrajinu,nebolo to náhodou Poľsko? Čo to trepeš prosím ťa,o histórii,keď nemáš o Tom ani šajnu.Ano,aj Rusi robili a robia a správajú sa presne tak,ako aj ostatné veľmoci.O nič lepšie a o nič horšie.Proste nedovolia,aby mali behom minúty, dvoch rakety nad Moskvoutak ako to nedovolili USA s Kube.Co keby si chceli postaviť Rusi základné v Mexiku,v Južnej Amerike v Severnej Amerike a všade dookola.Uz tu máme vojnu.Nikdy to nedovolia ,radšej bude vojna.Nasa bezpečnosť konci TM,kde ich začína.To je všetko.
tak v čom klamem ak tvrdím že Rusko sa 5 storočí rozširuje? v čom je to demagogia?…
Anonym 11. marca 2024, 19:26
Už prestaň. Robíš zo seba idiota. Nemáš ani len argumenty pre svoje tvrdenia akurát v každom príspevku kopec nadávok. Aspoň vieme v akej spoločnosti sa pohybuješ a žiješ.
A všetci, už sa vykašlite na históriu. Vtedy žili a krajiny viedli iní ľudia. Pomaly každá väčšia krajina v minulosti niekoho napadla ale absolútne to neznamená že to chce aj dnes. Inak by sme za agresorov okrem Ruska a USA museli považovať aj Nemecko, Taliansko, Japonsko a všetky európske koloniálne krajiny. Dôležité je to čo sa deje dnes a kto robí agresiu dnes. A to je jednoznačne RUSKO. Nikto iný na svete nemá záujem o rozširovanie svojich hraníc.
ty, co si hovoris v nicku matovič, uz si sa opytal rodicov, preco ta splodili, ked su surodenci, ty syn starej prasivej onedlho skapatej kurvy?