back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Nedočkavosť v „kruháči“: Vodič síce dal prednosť, no aj tak narazil do auta Mestskej polície

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď | Ako je vidieť z tohto priloženého videa pochádzajúceho z bezpečnostnej kamery Mestskej polície, na ceste pred nepozornými vodičmi nie je v bezpečí ani policajt idúci vo vozidle s plne reflexným bezpečnostným vizuálom.

Aj v tomto prípade to našťastie skončilo len pokrivenými plechmi, no nie vždy majú také šťastie obe strany škodovej udalosti alebo dopravnej nehody.

„Policajti na služobných vozidlách počas celého roka prejazdia cca 60000 km a zatiaľ sa im dopravné nehody vyhýbali. Jeden „ťukanec“ do služobného vozidla vznikol na kruhovom objazde na Šulekovskej ulici. Vozidlo MsP prechádzalo v „kruháči“ a pri odbočovaní na Slnečnú ulicu, vodič prichádzajúceho vozidla od Šulekovskej ul. síce dával prednosť nášmu vozidlu, ale nedočkal na ukončenie odbočovania vozidla MsP a narazil do zadnej časti vozidla. Našťastie nám nevznikla žiadna škoda, čo sa o vozidle vinníka nedá povedať.

Z uvedenej situácie vyplýva, že vozidlá jazdiace v kruhovom objazde majú väčšinou prednosť pred prichádzajúcimi vozidlami.

Veľmi málo stačí, aby došlo k nešťastiu. Buďte pozorní, zodpovední a vždy sa radšej 2 krát presvedčte či môžete vojsť do križovatky“ uviedla Mestská polícia.

- Článok pokračuje pod reklamou -

 

Bezpečnosti na cestách a prevencii sa venujeme tu:

 

Predchádzajúca časť:

Ako vznikla nedávna nehoda na svetelnej križovatke? Pozrite sa na to z pohľadu kamery Mestskej polície – VIDEO

Ďalšie nehody a incidenty zachytené objektívmi kamier MsP si môžete pozrieť tu:

Objektívmi kamier Mestskej polície

 

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Najhorsie je ked nanho idete v smwre od zipp a z ľava nemáte dobrý rozhľad a vystrelí odtiaľ auto

    2
  2. Kruháče sú na Slovensku, pre slovenských vodičov neriešiteľný rébus..
    A keď majú nedajbože dva jazdné pruhy.., to je ešte len hlavolam.

    2
  3. Čo znamená vyjadrenie v článku: „Z uvedenej situácie vyplýva, že vozidlá jazdiace v kruhovom objazde majú väčšinou prednosť pred prichádzajúcimi vozidlami.“? Prečo „väčšinou“? V akom prípade vozidlo jazdiace v kruhovom objazde nemá prednosť? Nerýpem, len sa pýtam. Ďakujem za vysvetlenie.

    1
  4. Ak mate pred kruhacom dopravnu znacku hlavna cesta tak mate prednost pred vodicmi co idu uz po kruhovom objazde,tych kruhacov takto oznacenych je minimum,inak mate pred kruhovym znacku daj prednost v jazde.
    Je to zase zbytocne znacena hovadina ,myslim oznacenie hlavna cesta pred kruhacom.

    1
  5. ak nemate na kruháči premávku riadenú dopravným značením (značkami daj prednosť v jazde a hlavná cesta) tak sa na kruháči riadi premávka pravidlom pravej ruky , čiže prednosť má ten, kto do kruháča vchádza (používané najmä v zahraničí, u nás takýto kruháč ani nepoznám)

  6. Ďakujem za vysvetlenia. A ešte jedna otázka (najmä na tých, čo majú viac skúseností s jazdou v zahraničí). V iných krajinách sú kruháče väčšinou značené:
    1. ako u nás (značka daj prednosť v jazde pri vjazde na kruháč)?
    2. sú bez dopravného značenia (a platí pravidlo pravej ruky)?
    3. sú značené značkou hlavná cesta pri vjazde na kruháč?

    Rozumiem, že to môže byť od krajiny ku krajine rôzne, ale aké máte skúsenosti napr. z Rakúska, Maďarska, Česka? Ja som sa totiž doteraz v praxi stretol len s 1. prípadom značenia.
    Ďakujem.

  7. Kde v Galante? Len ma to zaujíma. Pravidlo pravej ruky v kruhovom poznám. Ale kruhový objazd bez značiek som si v SR ešte nevšimol.

    1
  8. Pripajanie do kruhaca sa riadi pravidlami ako bezna krizovatka. To znamena znacka, alebo pravidlo pravej ruky. Vsimnite si ze su tie kruhace oznacene hlavna/vedlasia cesta.

  9. chýba je možno aj v tom, ako bol kruháč spravený… autá od Šulekova ale hlavne z mesta smerom k domovu dôchodcov nemajú skoro vôbec príčinu spomaliť… idú síce do kruháču,ale prakticky ich to ani nadonúti spomaliť….z mesta k domovu dôchodcov dáte v pohode aj cez 80-100 km/hod…to nie je návod,ale je to prakticky rovný úsek,tak načo je taký kruhový objazd….

  10. Načo je taký kruhový objazd? Je jedno ako je konštruovaný a akou rýchlosťou sa dá cez neho prejsť, vodič si má počínať tak, aby nikoho neohrozil ani neobmedzil. Čo má s tým kruhový objazd, keď je vodič blb?

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované