back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Užívatelia elektronických služieb štátu pribúdajú

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

MIRRI |MM|  Prostredníctvom Ústredného portálu verejnej správy Slovensko.sk bolo v minulom roku podaných 2 936 595 podaní a odoslaných 23 838 082 rozhodnutí. Vyplýva to zo štatistík Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby, ktorá portál slovensko.sk spravuje.

Pre Národnú agentúru pre sieťové a elektronické služby (NASES), ktorá patrí pod Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (MIRRI SR), je prioritná komunikácia s občanmi prostredníctvom portálu slovensko.sk. V roku 2023 používateľom portálu poskytovalo poradenstvo a pomoc s elektronickými schránkami a s elektronickými službami 14 odborne zaškolených operátorov, Ústredné kontaktné centrum (ÚKC) vybavilo spolu viac ako 67 tisíc požiadaviek.

ÚKC popri svojej bežnej agende realizovalo aj podporu pre dva významné projekty, a to Slovensko v mobile a Digitálne zručnosti seniorov. Operátori si tak opäť rozšírili svoje odborné znalosti a prehĺbili svoju kvalifikáciu, vďaka čomu sa agentúre podarilo zvýšiť profesionálnu úroveň poskytovaných služieb. Všetky štatistické údaje o elektronických schránkach a o využívaní elektronických služieb prostredníctvom portálu slovensko.sk sú zverejnené vo forme datasetov, ktoré nájdete TU.

NASES okrem iného taktiež spracúva listinné a elektronické žiadosti v súvislosti s elektronickými schránkami. V roku 2023 bolo doručených a spracovaných celkom 12 107 žiadostí. Z uvedeného počtu bolo 8 555 listinných a 3 552 elektronických žiadostí.

 

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Táto služba je v mnohom prínosom pre občanov. Samozrejme , okrem povinného podávania daňových priznaní podnikateľov / inak sa nedá/ dáva do rúk nespochybiteľný dôkaz o odoslaní a doručení danej inštitúcii. Neverili by ste , že ešte aj po zaslaní korešpondencie touto cestou sa mnohé štátne inštitúcie robia /niektoré/ , že im nebolo nič doručené! Taký RÚVZ xy. Až po potvrdení IT odborníkov museli kolabovať a uznať, že už sa nebudú hrať na mŕtveho chrobáka. A o to tu ide. A samozrejme je to super úspora času a peňazí za doručovanie. Možno ešte rada. Aj napriek tomu, že je jasné, kto podáva onú poštu, mnohé ústredné orgány sa robia blbé, že nevedia, kto to podáva. Potom robia obštrukcie. Tak pozor na nich.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované