Sereď / Obchádzanie uzatvoreného mosta ponad železnicu v Seredi nespôsobuje len zvýšené náklady pre občanov a firmy odkázané na denné pendlovanie medzi dvomi časťami mesta, ale aj výrazné opotrebenie obchádzkových komunikácií, najvyťaženejšou je samozrejme trasa Bratislavská, výjazd na R1 pri bývalom Milexe a už pravidelne spomínaný výjazd z R1 na nadjazd ponad rýchlostnú komunikáciu smer Dolná Streda.
Práve tento nadjazd dostáva od mimoriadne zvýšenej intenzity dopravy zabrať tak, že už ani fľakovanie dier v podstate na mesačnej báze nepomáha. Situáciu monitorujeme denne. Opravy vozovky spočívajúce skutočne len v tom najjednoduchšom zaliatí jám nebezpečných pre autá sú nedostatočné a na zlú kvalitu vozovky na tomto nadjazde sme upozornili už v čase presmerovania dopravy na túto obchádzkovú trasu.
Článok nájdete tu:
Dopravné značenie upozorňujúce na hrboly na ceste bolo osadené dávno pred uzatvorením mosta a výrazne zvýšená premávka na nadjazde teda situáciu len zhoršuje. Je na mieste otázka, ako je možné, že takto vyťažený nadjazd s tak hustou premávkou nielen áut do 3,5 tony ale hlavne kamiónov prepravujúcich tovar do a z logistických centier pri Nebojsi a pri Seredi je už niekoľko rokov v takto zúfalom stave a správca komunikácie (štátneho majetku) nerieši situáciu dostatočne a problémy tým prenáša na vodičov?
Dokedy budú poškodené cesty len fľakované a nie systematicky rekonštruované?
Ďalším problémom je Cukrovarská ulica v Seredi, ktorá je vyslovene tankodromom. Na stav vozovky na Cukrovarskej ulici sa pozrieme nabudúce.
Aktuálne informácie vrátane histórie vývoja situácie doteraz a aktuálnej dopravnej situácie v súvislosti s uzatvoreným mostom ponad železnicu v Seredi nájdete tu:
most.seredonline.sk
kde to je odfotené?azda nie na slovensku?
Mohli by to zabetónovať aby sa to nemuselo stále opravovať .
Martin 7. februára 2024, 19:20 – presne tak. Len u nas robime este stale aj vozovku na autobuskach a pred zastávkami z asfaltu, akoby kompetentni nevideli, ako po lete asfalt dopadne.
Pravdepodobne niekomu (?) nekvalita vyhovuje. Za zamyslenie stoji, ci by za takuto pracu kompetentni zaplatili aj v pripade, ze by sa jednalo o ich majetok a o ich peniaze.
Nad s Hegerom to je ich vizitka.
nebojte sa čo nevidieť bude aj most cez železnicu opravený, veď primátor sa už o tom rozprával s investorom. Dúfam že veríte vážnosť jeho slov, len investor ho má na háku.
A preto sa aj mosty ničia. Povrch mostu by mal byť dokonale rovný. Každá nerovnosť s kombináciou ťažkého vozidla je ako pneumatické kladivo. Otrasy sa prenášajú do hĺbky celej konštrukcie a výsledok je uzávera. Preto by sa to malo opravovať mimo premávky v noci a kvalitne .
Zaujímavé je ze kam miznú tie diery čo sa tam spravia a potom akože zaflakuju? Och vilu sa aj tento most rozpadne sorry už je rozpadnuty. Iba sa čaká kto sa prvý prepadne.
Keď to flakuje tá istá firma čo flakuje v seredi tak sa nie je čo čudovať…
Tie diery su prejavom poskodenej konstrukcie mosta. Je lepsie ich platat, nez vobec nic, ale ziadna zaplata na chvilu nevyriesi narusenu konstrukciu nadjazdu.
Ono je to obraz celkovo krajiny. Politici, ludia, vsetci hovoria o tom, ako by sa malo urobit to a tamto a dokopy sa neurobi nic. Lebo nie su peniaze. Ale na druhej strane, vlada nema problem zvysit si platy o 5 000 na mesiac a peniaze sa zrazu najdu. Moja otazka je, dokedy toto ludia budu tolerovat? Jeden mizerny most, o ktorom sa roky vie, ze je v katastrofalnom stave, uz mal byt davno urobeny, ale my sa tu hrajkame o tom, ze nie su peniaze a bla bla bla. To su len vyhovorky. Keby peniaze isli tam, kde maju a spravovali ich ludia, ktori su odbornici, sme niekde inde. Ale vyspelou krajinou nebudeme, ani keby sme sli k vyspelosti oproti. Tento most je „letovany“ furt a dookola …
Robil som u cestárov .: prišiel nejaký parazit z ministerstva dopravy , nakričal na násho nadriadeného …. Ty KOKOT ROBÍTE TO MOC VYSOKÉ !! A MNE SA ČO UJDE KEĎ ZA JEDEN CM. Z CELÉHO ÚSEKU ZOBERE ISTÝ PÁN TOĽKO euro .!
A DRUHÝ TOĽKO , TRETÍ TOĽKO A JA KOLKO BUDEM MAT AJ SA MI UJDE ?! EŠTE COLAČO ?! MUSELI SME ROBIŤ O HODNE NIŽŠÍ ASFALT 😩😩😩😞😞😞
Mali ste tomu chujovi z ministerstva odšróbovať hlavu z krku a nie robiť nižší asfalt. Ale lepšie je asi ohnúť chrbát.
Po celom slovensku su rozdrbane cesty uz rok po ich vybudovani/oprave. Uz naozaj by bolo namieste nasadit vyslovene tajnych na akekolvek taketo stavby, ktory by sledovali postupy, fin.toky a kvalitu prac. Inak sa nikam nepohneme
Cestári na Slovensku už dávno nie sú,sú tu len látači čo flakujú cesty.
Co ste si zvolili, to mate. Novy primator s tym spravil rovnake hovno, ako stary a budete sa na to kukat, kym nepadne aj tento dalsi. Chodte sa radsej pomodlit 🙏
Nie len obchádzka cez Dolnu Stredu je katastrofálna…rovnako na tom je aj tá cesta cez Čepeň ,co v minulosti slúzila len pre traktory.
Sú tam po zime vymole hlboké aj niekolko 10 cm.Nech pan Boh opatruje toho ,kto vbehne do toho krátera.Ma o zbytocne vydavky postarané.Kto nahradi skodu v tomto prípade ?!!
M
Zas „odborný redaktor/článok“ to poškodenie ako súvisí s uzavretým mostom?? To je odbocka na R1 z Gáň nie z Dolnej stredy! Tam odbočujú autá idúce do TT,SC,BA.. a nie do Serede!! Poriadne naštudovať situáciu! A takýto idú kritizovať druhých 🙏
Myslis toto
spomínaný výjazd z R1 na nadjazd ponad rýchlostnú komunikáciu smer Dolná Streda.
A ty ides kritizovat druhych?
Ten vodicak za teba robil mladsi brat?