Vážení zákazníci,
POŠTA SEREĎ 1 bude v dňoch 15.01.2024 – 17 .01.2024 z prevádzkových dôvodov poskytovať služby verejnosti nasledovne: od 8:00 – 16:00 hod.
Počas uzatvorenia pošty Vám podaj zásielok zrealizuje: Pošta Galanta 1
Príloha: 20240112120723_oznamenie-o-uprave-hodin-pre-verejnost_65a11d6b2aa1f4.13047189
To su teda znovu hodiny pre pracujucu verejnost. Aspon kebyze je od 7:00 do 15:00 , tak by to pasovalo viacerym ludom.
Pošta nemôže byť otvorená od 7.00 pretože vtedy ešte len príde auto s poštou z Galanty a my musíme tú poštu spracovať a pripraviť na výdaj. To nie je, že prídeme do práce a hneď otvárame. Máme totiž plno roboty aj mimo výdajných okienok. Lenže toto verejnosť nevidí a len na nás kydáte a nadávate, že sme lenivé a neochotné.
Nic si z nich nerobte komentare na postu budu stale . Ak sa im nepaci mozu ist do galanty do dolnej stredy do trnavy kde len chcu . Su to 2 dni skratene tak nemusia robit hned halo zo vsetkeho .
Každý len nadáva, ale nikto by s nimi nemenil.Veď sa skúste za tú poštovú priehradku posadiť a potom kritizujete.My máme napríklad poštárku, ktorá robí svoju robotu nad rámec svojich povinností.Keď som jej povedala, že ja by som to nerobila, odpovedala mi, že veď ona nás má rada.Tak sa ľudia už nad sebou zamyslite, lebo aj keby boli v Seredi štyri pošty vždy sa nájdete dôvod nadávať.
Oprava* „si nájdete dôvod nadávať.“
Jasné že každý nadáva keď príde na poštu a tam jedno okienko otvorené, zvyšok poštárok sa tam rozpráva a ľudia až vonku 🤦 A je to tak skoro stále 🤷 Nezávidím tú prácu za tú plácu, ale potom sa tiež nesťažujte že ľudia nadávajú. A čo sa týka pošty ktorá sa roznáša, tiež katastrofa – pošta rozhádzaná kade tade, iným ľuďom po schránkach, poprípade na nástenkach či na stoloch pre letáky, či prinajlepšom nepríde vôbec (záhadne zmizne) dôležitá pošta z úradov a potom volajú prečo človek neodpovedá 🤦🤦🤦
Anonym, ja vôbec nie som poštárka. My máme super a ozaj zodpovednú poštárku, Renátku, s ňou mám tie najlepšie skúsenosti.
Bolo by dobre, keby ste si aj riadne poznačovali schránky a zvončeky menovkami
Podľa interných predpisov máme doručovať poštu IBA na doručovaciu adresu ( teda by sme sa mali striktne dodržiavať adresy – a keď nesedí napr.číslo mali by sme ju poslať späť adresátovi ) a do RIADNE označených a zabezpečených schránok.
Takže ak by sme sa toho striktne držali, kopec pošty sa k vám ani nedostane. Pretože schránky neoznačené, pofidérne, adresy nesedia, tak hľadáme adresátov.
Ale dobre … Kydajte,nadávajte, veď vy ste tak dokonalí,že by ste to na našom mieste urobili s prstom v zadku a ešte aj s úsmevom
Podľa interných predpisov…
A preto seriete zlte listky do schranok aj ked je adresat doma?
Keby ste si vybrali tie prsty z riti mozno by ste to zvladali lepsie.
Koľkokrát sa mi stalo, že prišla sťažnosť, že dotyčný bol doma a našiel si žltý lístok.
Tak prečo neotvoril, prečo si neprišiel dolu pre zásielku ? Sťažujete sa, ale svoje si nespravíte. Mnohým z vás ani nefungujú zvončeky. To máme akože vykrikovať pod oknami, aby ste nás počuli ? Alebo ako si to predstavujete ? Dajte si do poriadku schránky a zvončeky s menovkami v prvom rade !
A keď zazvoníme, tak sa zdvihnite a príďte si pre zásielku. A nečakajte, že vám ju poštárka donesie až pod nos. Nie ste schopní ani len zísť dolu, vyzdvihnúť si doporučený list,alebo balík
Jasne, vsetci maju blbe zvonceky, neoznacene schranky, nikto nejde dole, ale vy ste v cajchu, vy si povinnosti plnite. A preto mate uz vytlacene zlte listky s menom adresata v kabele.
A potom sa cudujete tym dlhym radom pred postou.
Uz aj ten postovy holub by bol lepsi.
Dobre, poďme na to z druhej strany.
Aké je teda vaše riešenie, keď netreba riadne označiť zvončeky, netreba riadne menovky na schránkach, keď si neplníme podľa vás svoje ‚základné povinnosti‘ ?
Ako by ste vy zmenežovali sereďskú poštu, aby fungovala ako švajčiarske hodinky a boli by ste všetci spokojnými zákazníkmi ?
Som samé ucho. Sem s dobrými nápadmi
A co takto: riadne oznaceny barak, riadne oznacene zvonceky a samozrejme aj schranky. A na pocudovanie aj adresat doma. A ako je mozne, ze v tom labirinte sa ocitne zlty listok v schranke?
Ako ju ten dorucovatel trafil?
Ale menezovat tu organizaciu maju zakaznici. Velmi zvlastne.
Stupídna pošta v Seredi je ako Ruská lyža !!! Nemá páru !!! Široko – ďaleko !!! Taká je pravda !!! Zato ale je tu špecialitkou „rotácia poštárov „Občan za služby zaplatí vopred a pošta ??? Nekorektná!!!!Širokú škálu rôznych trikov aplikujú v priamom prenose pri „doručovaní “ predražených doporučených zásielkách „on – line “ !!! Tvrdím, že “ ryba smrdí od hlavy “ !!!
Naša práca s ľuďmi nie je jednoduchá, ale ako písala už pani vyššie, robíme ju radi, lebo – áno – máme vás radi, našich zákazníkov. Naša práca je služba vám …
A stretávame pri nej mnohých milých, zlatých a vľúdnych ľudí. Tí nám vykompenzujú tých arogantných.
Ďakujem všetkým milým a slušným ľuďom,ktorí nám robia našu prácu s ľuďmi znesiteľnou a dávajú nám silu a energiu pokračovať. Naozaj veľká vďaka za každý úsmev, slušnosť a ľudskosť pri stretávaní sa s vami 💞
robíme ju radi, lebo – áno – máme vás radi, našich zákazníkov
…tak preto tie zlte listky. Vy nas chcete vidiet, u vas na poste. Nikto k vam nechodi, tak aspon takto prilakate navstevy
Tak napríklad ja mám schránku označenú riadne a pošta mi taktiež neprišla a keby nezavolám na zdravotnú od ktorej sme tú poštu čakali, tak ani neviem že sa im vrátila späť – pričom žiadny oznam sme v schránke nemali 🙄 To že by prišla priamo hore, už nečakáme vôbec, ale že ani lístok nebol tak to je už troška moc nakoľko sme čakali fakt dôležitú poštu. A nie sme jediní komu pošta vôbec neprišla, pritom im bola zaslaná len sa stratila, alebo vyparila 🤷
Čo sa týka doručovania pošty.
Máme x prípadov, že napr.dieťa sa volá inak ako jeho matka. Lenže my nemáme odkiaľ vedieť, že dieťa má priezvisko po otcovi.
Na schránke totiž to meno nefiguruje.
Nie raz som takú poštu musela vrátiť späť adresátovi.
Nehovorím, že je to aj Váš prípad.
Ale stáva sa to pomerne často. Koľkokrát sa vypytujem susedov, či nevedia, komu by to mohlo patriť. Robíme ‚ detektívov‘, aby sme našli správneho adresáta. Alebo vo vchode sú dve, tri rodiny s rovnakým priezviskom. Ako máme vedieť, komu je to adresované ?
Ja nemám odkiaľ vedieť ako sa volajú deti v každej rodine.
Keď som nastúpila pracovať na poštu bolo 13 doručovacích rajónov. Teraz je v podstate 7
Ostatné zrušili a domácnosti rozdelili medzi nás. To je viac ako tisíc domácností na každú poštárku. Myslíte, že je to jednoduché vedieť, kto kde s kým býva a žije, keď na schránkach nemajú uvedené meno ?
Ano. Robíme aj my chyby. Nie sme dokonalé.
Sme ľudia a spravíme chybu aj my.
Ak sa mi to stane, nemám problém sa dotyčnému ospravedlniť a snažiť sa chybu napraviť. Ale bolo by dobre, keby ste sa aj vy, zákazníci trochu zamysleli nad sebou a nesťažovali sa hneď len na nás. Stáva sa, že sa pošta stratí alebo poškodí pri triedení v BA, alebo GA. To my v Seredi neovplyvníme.
Ale kritika sa znesie iba na nás. My sme zodpovedné iba za poštu, ktorá sa nám dostane do rúk.
Čo sa týka doručovania pošty
…ale na druhu stranu mate y pripadov ked adresa sedi, meno sedi, a dokonca aj zvoncek sedi a napriek tomu v tej ,,nespravne,, oznacenej schranke na neznamej adrese skonci uz na poste vypisany zlty listok.
A potom pride ta šóra pred postou.
A toto vam je vycitane.
Alebo… toto sa stalo…doporucena zasielka, obsahujuca doverne informacie bola dorucena na prah dveri.
Inokedy velka obalka s napisom neskladat- prelomena, natlacena v schranke.
Toto su veci, ktore su vam vycitane.
O jedinom otvorenom ,,okienku,, ani nehovorim.