back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

S krádežami v obchodoch sa vrece roztrhlo. Kto sú títo traja muži?

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

KR PZ Trnava |MM|  S krádežami v obchodoch sa vrece roztrhlo a policajti v Trnave majú na stole ďalšie prípady.

PARFÉMY, STROJČEKY A DRAHÉ KRÉMY

2 prípady krádeže riešia policajti v drogérii, ktorá má po Trnave viacero predajní. V dvoch z nich, na Ulici Východná a Mikovíniho, nahlásil personál krádež tovaru.

V prvom prípade im zmizlo až 16 značkových holiacich strojčekov zn. OneBlade v hodnote takmer 450 eur.

V druhom prípade išiel zlodej iba po značkových parfumoch a luxusných krémoch na tvár. Ten nakoniec spôsobil krádežou škody za viac ako 700 eur.

V NÁKUPNOM CENTRE BRAL VŠETKO

- Článok pokračuje pod reklamou -

Z regálov naložil do nákupného vozíka hračky, potraviny a drogériu, len akosi zabudol aj zaplatiť za tovar. Na kase by mu pípol záverečný účet za 530 eur.

❓️❓️KTO SÚ TÍTO MUŽI…❓️❓️

Nakupovať by sme chceli všetci zadarmo, ale pravidlá sú iné. Tovar nestačí len vložiť do košíka, ale aj zaň zaplatiť.

Preto, ak ste osoby na foto spoznali, všetky informácie a tipy k ich totožnosti nám môžete poslať aj do messengeru.

Ďakujeme za pomoc.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Mňa takto ošmekol predajca / nebudem tu hovoriť, že kauf / to sa nesmie. Pozerám a v regále cedulka – zlacnený šampón na vlasy. Hodil som ho do koša, zaplatím a hrdo si vykračujem domov. Doma kuknem na lístok z pokladne a milý šampón zrazu zdražel o čosi viac / asi 1,5€/. Ja som typ bojovný, tak späť do kauf. A cvak , cvak, fotím, stále na regály je cenovka so zlacneným tovarom. Idem teda reklamovať. Pracovníčka kauf začne na mňa ziapať, čo si to dovoľujem. Keď tiež pochopila, že aj ja viem ziapať, išli sme teda k regálu s tovarom. Cenovka na tovare stále bola – tá zlacnená. Milá pracovníčka sa zohla a milú cenovku strhla dolu. Objavila sa pod ňou stará cena, tú ktorú mi nakoniec aj účtovali . Samozrejme, že som trval na svojom. Po 10 minútach sa dostavila k pokladniam a vrátila mi rozdiel v cene na cenovke a účtovanej cene. Potiaľ sa to zdá byť v poriadku. Lenže, nejakú odmenu si predsa aj ten kauf zaslúži, nie? Tak som podal podnet na ŠOI. Netrvalo dlho a prišla odpoveď. Vzhľadom na to , že pracovník ŠOI už nenašiel zlacnenú cenovku na regále / veď ani nemohol, keď ju pracovníčka predo mnou strhla/ zamietli môj podnet . Nezistili to pracovníci ŠOI. Bodka. Čo z toho vyplýva? Nuž, nie je zlodej iba ten čo kradne. Aj takýto ,, mýliči sa,, sú minimálne profesionálni klamári. Odporúčam podobné veci riešiť bez oného orgánu. Najlepšie je si to vyziapať priamo s personálom. Tak šťastné a veselé, priatelia.

  2. A cvak , cvak, fotím, stále na regály je cenovka so zlacneným tovarom

    a co, fotky nevysli, ustalovac skysol?

  3. Všetko vyšlo, dnes vieš je všetko digi . Takže žiaden technický problém. Len rozum sa nedá preonačiť. A čo máš iné skúsenosti, Však napíš. času je dosť.

  4. Bežná vec cenove rozdiely, žena reklamuje v kauf často včera jej vrátili za dve položky 3.60€ .Nikto sa neospravedlňuje.Že zákazník nás pán.

  5. Hlave že vy sa ospravedlňujete keď chybujete a ziapate jak pilinaci po predavackach to už je v poradecku totok.. predavačky koľkokrát nemajú z cenovkami nič keď už sme pritom 😉 ale ok nejaký debilko sa musí stále nájsť aby bol zaujímavý

  6. Dezire, Dezire.
    K predavačkám. Iba robia, čo musia. Ak nerobia, letia. Keď letia nezarábajú, a tak stále dokola. K c e n o v k á m . Nemusíš chápať realitu. Je to presne takto.
    1. Počas akcie sú cenovky nahradené akciovými / hádam súhlasíš /.
    2. Akcia končí v daný deň, napríklad 13.12.
    3. Teda 14.12. akciové cenovky nemajú čo robiť pri predávanom tovare, nakoľko ,,klamú,, spotrebiteľa. Tento vidí inú cenu na pulte ako program v kase.
    4. Teda kto môže za oný problém? Hovorme personál predajne. A ešte je tu dôvod týchto radostí. Myslíš, že náhoda- nie iba naše peniaze. A pravdu máš. Debilkovia / takmer všetci z nás / sa nechcú dať okrádať mudrlantmi. Kde sa zaradíš napríklad aj ty, je iba na každom z nás.

  7. Cenový rozdiel mi v „k“ vzniká pravidelne. Dá sa to vklude do piatich minút vyriešiť na informáciách. Pri tom množstve cenoviek sa môže stať chyba, určite to nevyčítam personálu.

  8. Anonym 22. decembra 2023, 17:58 Pri
    Zásah. Sprostý Slovák bude chrániť ešte aj zlodeja. A o to tu ide. Ešte niečo potrebujete Slováci? Sa zobuďte! Alebo mlčte.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované