back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Na obchádzkovej trase uzatvoreného mosta v Seredi na R1 je opotrebenie vozovky viditeľné

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď | Vyťaženosť obchádzkovej trasy vytýčenej po uzatvorení mosta ponad železnicu spôsobuje jej systematické a výrazné opotrebenie. Viditeľné to je aj na pripojovacom pruhu od bývalého MILEXu na R1  obdobne, ako na nadjazde ponad R1 od Galanty do Dolnej Stredy.

Vozovka praská a hlavne v pravom jazdnom pruhu sú vyjazdené stále hlbšie koľaje po množstve kamiónov, čo je poznať hlavne počas dažďa. A stav sa zhoršuje.

Stále kolóny, zhusťujúca sa premávka a narastajúce problémy pre vodičov. Nový most ponad železnicu v Seredi v nedohľadne. Viacej mostov v okolí odstavených, alebo s obmedzenou premávkou. Ďalším výluka pre blížiaci sa havarijný stav priamo hrozí.

Čo spôsobilo takto zúfalý stav v dopravnej infraštruktúre dnes už horší ako v Rumunsku?

 

- Článok pokračuje pod reklamou -

ň

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. A to by ste mali vidieť ako vyzerá cesta od Nového Majera po Horný Čepeň…tam môžu ísť automobilky testovať podvozky

  2. Šofér 20. novembra 2023, 0:51 Pri – velmi dobre ju poznam a aj dost vyuzivam.

    Rozdiel je v tom,ze ja pisem o R1 a to je obsluzna komunikacia de facto pre druzstevnikov.

  3. Takisto ako si platíme za špinavú pitnú vodu, si platíme za rozbitú rýchlostnú cestu. Smutné.

  4. Príslovečná „kvalita“ práce slovenských cestárov. Slovensko = Kamionland. Na toto sa však zabúda !!!

  5. 30 rokov sa neinvestovalo ani do mostov, ani do ciest. Na mosty sa úplne zabudlo a cesty sa látali tak, že cestári lopatami zahŕňali výtlky. Koľko diaľnic je dokončených, koľko mostov drží len na dobré slovo, koľko tunelov je nedokončených, alebo nekvalitne robených? Všetko len začnú a nič nedokončia. Teraz sa tu ukazuje ich tridsaťročné nič nerobenie. A čo bude ďalej, je len vo hviezdach?

  6. Cestár a most:
    Nemáte pravdu. To nie je o kvalite a tom, že by sa 30 rokov nič nestavalo. Je to o ÚDRŽBE. U nás sa niečo postaví a tým to skončilo. Na údržbu sa už nemyslí, peniaze sa na to nevyčlenia. a potom sa most/cesta/tunel používa, kým sa nezačne rozpadať, pretože správca má ledva peniaze na výplaty, ale nie na to, aby sa o zverený majetok priebežne staral. Všetci si myslia, že postavením už do toho netreba dávať žiadne peniaze. Ale viete dobre, že aj o svoj dom sa musíte starať, inak Vám padne strecha na hlavu.
    Dobrým príkladom sú železnice, kde je „odložená“ údržba za 600 000 000 € a trate sa pomaly rozpadajú. Myslíte, že pri cestách a diaľniciach je to inak?

  7. Stav daných ciest určených ako obchádzka sa nezničili počas uzávery mosta. Tieto cesty tak vyzerali ešte pred uzatvorením mosta. Chodievam tade roky, nie len od uzatvorenia mostu.

  8. Tymto pripajacom jazdim z roboty domov uz takmer 20 rokov a vzdy bol v takomto stave. P. Majko, velmi si Vas vazim, ale toto uz trochu prehanate.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované