back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

„Zamestnanci Tesca majú príkaz neobsluhovať ľudí pri pokladniach a donútiť ich používať samoobslužné, údajne môžu zablokovať účet“ – zverejnila Jarka

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

HOAXERI SA PRAVIDELNE OBÁVAJÚ ABSOLÚTNEJ KONTROLY, TENTOKRÁT TO VRAJ SKÚŠA TESCO

Hoaxy a podvody – Polícia SR |MM|  Facebookový účet „Jarka Olešová“ zverejnil správu týkajúcu sa reťazca Tesco. Vraj majú zamestnanci príkaz zhora neobsluhovať ľudí pri pokladniach a donútiť ich používať tie samoobslužné. Podľa autorky príspevku vám tak údajne môžu zablokovať účet.

NEVÁHALI SME A OSLOVILI SME TESCO:

Ako je to s tým príkazom a absolútnou kontrolou?

Odpovedá PR manažérka spoločnosti Tesco Mária Zerzanová:

„Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás vždy na prvom mieste a preto neustále pracujeme na zlepšovaní našich predajní a služieb. Väčšina zákazníkov si samoobslužné pokladnice obľúbila a aktívne ich využívajú, keďže im šetria čas a nemusia čakať v rade. Ušetrený čas zákazníkov máme podložený aj dátami, vykladanie a dokladanie nakúpeného tovaru prebieha aj pri štandardnej pokladni ako aj pri samoobslužnej.

- Článok pokračuje pod reklamou -

Pre zákazníkov je však vždy k dispozícii aj pásová pokladňa – v prípade, ak na menších obchodoch nie je práve asistent predaja pri tejto pokladni, stačí ho alebo vedúceho zmeny o otvorenie pokladne požiadať a medzičasom si zákazníci môžu vykladať nákup na pás. Súkromie a bezpečnosť našich zákazníkov sú pre nás na prvom mieste.

Pásové ako aj samoobslužné pokladnice slúžia iba na skenovanie a evidenciu tovaru pri nákupe podľa platnej legislatívy, aby mohlo dôjsť k platbe za produkty. Obidva typy pokladní sú z tohto hľadiska rovnaké a nemajú schopnosť získavať osobné dáta zákazníkov. Pri našom podnikaní vždy dodržiavame platné právne predpisy a v prípade zavádzajúcich informácii, ktoré poškodzujú dobré meno spoločnosti Tesco, neváhame využiť všetky dostupné legálne prostriedky na našu obranu“.

ČO Z TOHO VYPLÝVA?

Že status „Janky Olešovej“ je hoax. Platba v samoobslužných pokladniach funguje rovnako ako pri páse, teda buď platíte hotovosťou alebo kartou. Nič navyše nemusíte nikde zadávať. Žiadnej absolútnej kontroly sa preto netreba báť.
Navyše, ak narazíte na predajňu, kde je aktuálne otvorená len samoobslužná pokladňa, môžete poprosiť zamestnanca spoločnosti Tesco a rád vás obslúži aj pri páse.

Hoax bol medzičasom odstránený, ale bol zverejnený na tomto profile: https://www.facebook.com/jarka.olesova.1

 

Predchádzajúci článok
Ďalší článok
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Nevahali sme a oslovili sme Tesco … Ha ha ha .. Jasne, ze samoobsluzne pokladne maju prioritu, kedze samoobsluznej pokladni netreba vyplacat mzdu a odvody 🙂 A o tom to cele je.
    A uroba z vas robota, kedy pride sobota? .. kisa andalom 😀 : D 😀

  2. A ešte ťa presvedčia, že to je pre teba ako zákazníka, výhodné 🤣 Možno tak pri troch položkách, ale ak si každý zákazník volí druh pečiva (ešte aby ovládal aj tovaroznalectvo) a pri alkohole treba čakať na obsluhu, v čom to je výhodné? Jedine ak pre nich.

  3. Výborne. Ako to teda je s tými pokladňami , pokladníčkami a ,,samoobslužnými čudami. Síce nehovorím, teda nepíšem o tomto reťazci, no princíp je rovnaký. Bolo by dobré, ak sem nakuknú i bývalí zamestnanci reťazcov, nech ,,povedia, čo cítia,,
    Od skorého rána, teda od otváracej hodiny sú pokladne zatvorené. Fungujú iba tie,,samobslužné,,. Tak skutočný, nie vymyslený pohľad na ne. Z 10. , ktoré boli práve obsadené sa zúfalo traja snažili nájsť pomoc pri rôznych závadách. Pobehujúca vystresovaná pracovníčka reťazca sa snažila, ale všetko sa naraz naozaj opraviť nedá. Takže imaginárny + čas sa stratil a vznikli rôzne konflikty. Začali sa tvoriť rady pred samoobslužnými pokladňami a narastala nervozita. Žiadna riadna pokladňa nefungovala naďalej.
    Prečo je to tak?
    Klamlivý obraz o rýchlom odbavení , ktorým neustále reťazce kŕmia verejnosť a médiá sa zakladá predovšetkým na tomto:
    1. Šetrenie mzdových nákladov na pokladníčky – pozrite si koľko dnes zarobia + 1000€
    2. Zneužívanie pracovníčok na na rôzne úkony /naraz/ – pomocná sila na tej samoobslužnej kase + dokladačka tovaru + pracovníčka na place
    3. Zneužívanie kupujúceho , kedy tento bez náhrady robí prácu pokladníčky .

    A bonbónikom na torte je, že za ,,rýchle odbavenie pri samoobslužnej pokladni,, sa často stávate podozrivou osobou pre SBS číslo 1. Tu písať o tomto nebudem, pozrite si web, je tam toho dosť.
    Písal som sťažnosť reťazcu , budú sa s tým zaoberať – nezaoberajú. Podnet na ŠOI – slovenské právo neprikazuje mať pokladníčku v pokladni. No a na záver. Toto nemá nič s Ficom, Matovičom či iným čom. Je to iba jasný príklad toho, ako si obchodné reťazce robia zo Slovákov srandičky a títo sa stali nenápadne ich zamestnancami – zadarmo . A to iba preto – aby sa rýchlo kupujúci vytratil z predajne aj s už zaplateným tovarom. Že no a čo? Nuž, zbehnite si niže do AT, či inde , D a tam si to veru nedovolia. Tak už bežím, zas nie je nikto v tej pokladni.

    1
  4. Máš pravdu. Žiadny zákazník nedokáže rýchlejšie nablokovať tovar ako zabehnutá pracovníčka na pokladni. V žiadnom prípade. Keby frčalo 8 riadnych pokladní to by bol fukot oproti ôsmym samoobslužným pokladniam, kde každú chvíľu potrebuješ zásah zamestnanca, hľadáš v zozname aké pečivo si to vlastne kúpila a podobne. A čože to reťazec tvrdí? Že to je pre zákazníka výhodnejšie? A prečo vlastne nepovedia pravdu, že je za tým ich optimalizácia nákladov?

    1
  5. Ratafak, sodoma gomora si ty. Je jasné, že to speje postupne k tomu, že sa ľudia budú obsluhovať sami. Problém je ale v tom, a zjavne si to nepochopil, že ten obchodný reťazec ani za boha neprizná prečo to robí, že je za tým šetrenie nákladov na zamestnancov, ale radšej bude bláboliť o nejakej výhodnosti pre zákazníkov namiesto toho, aby povedali pravdu. Dnešný svet je samé pokrytectvo a pretvárka.

  6. Jak neprizna? Veď to je snáď každému jasné…alebo by ti to mal pripomínať pri každom nákupe?…vyhlasovať cez mikrofón celý deň aby si bol spokojný?…

    „„Slovo samoobsluha tak získava nový rozmer. Koncept automatického obchodu sa maximálne prispôsobuje potrebám zákazníkov, pre ktorých skončí nutnosť plánovať si nákupy podľa otváracích hodín obchodov,“ skonštatoval šéf pre rozvoj a marketing siete Lukáš Němčík.

    Reťazec si okrem zvýšenia pohodlia zákazníkov sľubuje od noviniek vyššie tržby a tiež ZNÍŽENIE MZDOVYCH NÁKLADOV. Doplnil, že náklady na premenu klasickej predajne na „obchod budúcnosti“ vyšli zhruba na milión českých korún.“

    Stačí ti to takto?…ty “ ani za boha neprizna“

  7. pre 21.00
    Žiadny zákazník nedokáže rýchlejšie nablokovať tovar ako zabehnutá pracovníčka na pokladni.
    totalna blbost.
    jedine ked tam dopíses – ziaden polodementny…

  8. K Ratafak plachta 5. septembra 2023, 22:37 Pri 22:37 a ďalšiemu jeho názoru niže
    Odporúčam pokračovať v štúdiu týchto pokusov a nájsť aj ich doterajší výsledok. Je dobré, že sa snažíš o pokrok aj v pojme ,,samoobsluha,, ale inde fungujúce, neznamená, že tu doma to fungovať aj bude. V názoroch vyše / nie tvojich / je jasne konštatované, že v Rakúsku aj Nemecku súčasne fungujú aj pokladne s obsluhou aj bez. Nehnevaj sa, ale asi si sa dal na cestu Remišová a spol, kedy išli našich už vekovo za hranicou vstupu na starobný dôchodok učiť pracovať s počítačmi. Ak nemáš čo robiť, vybehni si do tých reťazcov a pol hodinky pozoruj, čo sa to tam deje. No a neviem ako ty, ja si chcem nakúpiť, zaplatiť živej pokladníčke a ísť normálne domov , nie ako pred infarktom .
    -presuňte tovar tam a tam
    – nie je odvážené
    – koľko stojí tento rohlík
    – chyba
    atd.
    No a tiež tu môžeš dať odkaz, kde v Česku zas ide ,,výskum,, že sa uplatňujú normálne živé pokladníčky, ktoré sú zhovorčivé a počas nahadzovania tovaru z pásu komunikujú so zákazníkom. No a to je všetko. Zvyky a prax prijmú zákazníci a nie indiáni pri kormidlách reťazcov, ktorí okrem iného hneď myslia ako ošmeknúť zákazníka a ako ušetriť mzdové náklady. Tak prajem veselé a rýchle nakupovanie a veľa odozvy zo strany ,,mŕtvej,, pokladníčky.

  9. Veľmi mi tu chýbajú slrávy o sereďskej drogovej scéne. Už dlhší čas sa o díleroch nič nepíše. To už všetkých zabásli?

  10. Anonym 6. septembra 2023, 7:57 Pri 7:57…..a tu nefungujú súčasne pokladne s obsluhou a bez? Myslím že aspoň v Lidli či Kauflande to tak určite je….kde je teda problém?…ak chceš ísť na pokladnu s predavačkou tak ideš, chvílu počkaš v rade (vždy to tak bolo), ja hlavne ak mám v košíku 5-10 položiek tak idem na samoobslužnú…veď vždy máš na výber….nemusím stáť v rade a mám to za 2 minuty hotovo…prečo by som to mal hneď brat tak že ma chce niekto „ošmeknúť“….
    áno, može sa stať že niečo nezafunguje (u mňa tak 1 z 5 prípadov) ale ono sa to časom vyladí….ja tu možnosť vítam – namiesto 5-10 minút čakania v rade som hotový tak za 2-3 minuty, ak ty preferuješ pokladňu s predavačkou tak ideš tam..každý čo mu vyhovuje..nerozumiem kde je problém

  11. Pre Anonym 8.37
    Nie, nemám. Ale dobre sa mi čítali tie správy ako ich postupne brali.Venal 1, 2, 3 atď. Mal som vtedy pocit spokojnosti.

  12. k Ratafak plachta 6. septembra 2023, 9:38 Pri 9:38
    Presne tak, ak by súčasne fungovali pokladne samoobslužná a s obsluhou ani len ústa /teda klávesnicu / neotvorím. Slovenský Kaufland , o tom je tu reč. No pôjdem sa spýtať matere Kauflandu do Nemecka, prečo tu máme byť stále pokusné zajace.

  13. Anonym 6. septembra 2023, 13:32 Pri 13:32….do Kauflandu chodím menej ale ešte sa mi tuším nestalo že by nemali otvorenú pokladnu s pokladníčkou…každopádne ak by to aj bola pravda, tak som si istý že ak by si potreboval tak ti to pomocníčka celé namarkuje aj na tej samoobslužnej pokladni ak by si si s tým važne nevedel rady….a ak je aj toto velký problém tak si možeš vybrať iný obchod, myslím že Billa cez cestu tie samoobslužné ani nemá….ono to nie je tak dávno čo tu ten Kaufland v Seredi ani nebol, čo si robil vtedy?…..má tu predajnu, svoje postupy a už je na zákazníkovi či to akceptuje alebo si vyberie konkurenciu….vzhladom na to že je to v Seredi asi najviac vyťažený obchod to vyzerá tak že pre vačšinu zákazníkov sú ich postupy akceptovatelné…

  14. Našiel som 5 záporných stanovísk na Ratafak plachta 6. septembra 2023, 13:49 Pri 13:49
    Ale nevadí, všetci sme tu doma a každý má aj svoju pravdu. A o to tu ide. P.s. stretneme sa pri zatvorenej pokladni. Nevedko.

  15. Samoobslužné pokladne berú ľuďom prácu. Vlastne ju predavačkám berú tí, ktorí cez samoobslužné pokladne chodia. Ľudia dnes myslia iba na seba. Je to aj otázkou osobnej dôstojnosti. Nie som ovca a keď idem dať obchodu zarobiť, tak očakávam komplet služby. Nie som ich zamestnanec, neplatia má a teda ani nemienim niesť trestnoprávnu zodpovednosť, ak urobím chybu pri blokonaní tovaru.

  16. Ivan 8. septembra 2023, 13:14 Pri 13:14….a čo taký kombajn….kedysi plné polia rolníkov a dnes to zvládne jeden stroj…..nepríde ti aj toto sebecké ak si ideš kúpiť niečo čo spracoval stroj, ktorý zobral nejakým ludom prácu?….
    a ved kedysi ani neboli samoobsluhy, všetko ti rovno pred teba doniesla predavačka za pultom a obchody boli malé….stačilo stáť a diktovať, dneska musíš behať po tisícoch metroch štvorcových a ešte k tomu tlačit vozík či držať košík….nemali by sme sa k tomu vráti´t a požadovať komplet služby
    tzn. že mi to predavaka prinesie rovno pod nos?…
    ale vážne: svet sa menil a vždy meniť bude…povolania zanikajú a vznikajú nové….myslím že povolanie predavačka za pár desaťročí bude historiou….
    PS: pokial vyslovene nekradneš tak ta žiadny obchod za chybu pri blokovaní žalovať nebude….to by velmi rychlo medzi zakazníkmi skončil…

  17. Základom je nepoužívať platobnú kartu ale iba hotovosť. Inak podporujete a živíte len banky ktoré na vás doživotne zarábajú a zdierajú.

  18. Zakladom je sa posunut do stredoveku.
    Mal by si im v tescu ponuknut na vymenu prutene kosiky co di doma spravil.

  19. V nedeľu ráno cca 8.15 min…nešla v našom Tescu ani jedna pokladňa s predavackou.. potom po chvíli jednu pokladňu otvorili…

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované