Od prvého októbra čaká vodičov veľká zmena. Začne platiť zákaz parkovania na chodníkoch.
Ten bol schválený už v marci minulého roka, ale poslanci napokon účinnosť zákona preložili na október 2023.
Chceli tak dať dostatočný čas mestám a obciam na prípravu.
Parkovanie na chodníkoch bude možné iba v tých prípadoch, ak to bude dopravnou značkou alebo dopravným zariadením určené inak alebo ak pôjde o zastavenie alebo státie bicykla, kolobežky s pomocným motorčekom alebo motocykla, pri ktorom ostane súvislá voľná šírka chodníka najmenej 1,5 m.
Odkaz na legislatívnu úpravu tejto problematiky TU
Bude to platiť aj v Seredi?
V sade aj v sintave…
Aspon budu mat pani z mestskej policie zase co robit.
Na Garbiarskej pri bývalej škole po chodníku neprejde už neviem koľko rokov
Mestský môžu zdvojnásobiť personál 😂😂😂
Pohoda, sak chuj to necha na ceste, rovnako ako sa parkuje u nas na ulici..cize na chodniku nestoji
To bude den po volbach…
Koľko je rozpredaných parkovacích miest, potom ostatní nemajú kde zaparkovať, hoci cez deň sú neobsadené? Na Dolnomajerskej ul. je to ako terče na streľbu. Niekto má aj niekoľko miest a len pár je nezakúpených. Potom sa nečudujme, že parkujú kde sa dá. Už by mali prestať s tým rozpredávaním!
Pre info
V Šintave sa v poslednej dobe umiestnilo viac dopravných značiek a prostriedkov, po chodníkoch sa ale často nedá chodiť pre zaparkované autá, lebo nedodržiavali ani v súčasnosti platný zákon a nikoho kompetentného sme neregistrovali, že to rieši. Zrejme to nikomu nevadí.
Suhlasim, neni chodik v sintave, do ktoreho by nezasahovalo auto..
A kde zaparkujú ľudia ktorí parkujú pred svojím domom a nechávali dostatok miesta pre chodcov aj mamičky s kočíkom ?
Dúfam že nova vláda ten zákon upraví lebo tá predošlá nech ide dpc a už sa nikdy nevráti. Za sebou len nechali len pohromu
Zákon sa už upravovať nebude, samospráva však môže upraviť parkovacie miesta dopravnými značením. Otázne je či je vôľa a peniaze.
Tam treba začať robiť už poriadne zákony na opilcov za volantom a nie takéto kktiny
Najprv by sa mali vytvoriť parkovacie miesta aby mali kde ľudia parkovať. A keď potom vodič zaparkuje svoje auto tam kde nemá tak potom treba pokutovať. Laksie je osdiť značku zákaz parkovania ako vytvoriť miesto na parkovanie.
co je to osdit je jasne, vypadlo ,,a,,. Ale co do oneho je ,,laksie,, ?
Toto je presne ten príklad zákona, o ktorom nikto nechápe, prečo a ako mohol prísť k platnosti..
Dement z SAS sa sám priznal, že bol schválený bez toho, aby o ňom vedeli, lebo ho niekto posunul k inému zákonu.
A najviac sa teším, ako skolabuje systém dopravy v Bratislave, kde sa ten liberálny dement Vallo bil do pŕs, že ani nepotrebuje navrhovaný trojročný odklad, aby vyriešil problém a mesto zabezpečilo parkovanie tam, kde sa to dá.. Vyriešil leda tak hovno! Mešká sa s parkovacou politikou PAAS, ale vyhadzujú sa milióny na to, aby vybudovala nezmyselná cyklotrasa na nábreží na úkor jedného jazdného pruhu, hoc popri celom nábreží majú tí homosexuály v šponovkách cyklotrasu popri Dunaju. Už sa úplne teším ako sa budú množiť takéto proti ľudské a proti ekonomické zákony, keď nám bude vládnuť PS. Myslím, že emigrácia je to správne slovo..
Realita.. 3. septembra 2023, 11:50 Pri 11:50
Rozmýšľam komu si zabudol vynadať, krvavé oči a zlo nevyrieši nič… Vylučovaním na koho nenadávaš pomenúva tvojich lídrov a tvoje hodnoty a tomu zodpovedá aj vyjadrovanie…. Takéto Slovensko nechcem, preto určite pôjdem voliť 😉
Chodníky sú zapratané, takže tento zákon je maximálne potrebný. Majitelia áut si môžu pokojne zakúpiť miesto, aby mali parkovanie zaistené. Za pohodlie sa platí. V dnešných novostavbách si musíte parkovacie miesto extra prikúpiť alebo je zarátané v cene a nie sú to drobné. Neviem prečo by mali majitelia áut zadarmo parkovať kade-tade po chodníkoch.
Tom, ja ani netuším, kto sú moji „lídlry“..
Ale ty zrejme vieš o každom v všetko. No chcel by som ťa vidieť, keby o tebe a tvojom meste rozhodovali kréteni z východu, bez štipky praxe.
Osobne som povedal, že budem voliť toho, kto zavedie tresť smrti za mobil za volantom a pracovné tábory v uránových baniach pre cyklozmrdov, ktorí svojim konaním ohrozujú jak svoj život, tak životy ostatných..
Tak mi porad.., koho, že to akože mám voliť?
A keď vyrastieš, spravíš si VP a kúpiš auto, skús vyliezť z popod materinej sukni a choď sa pozrieť ako tie „akože“ zákony fungujú v praxi.
Miliardy idú na obmedzovanie dopravy na úkor cyklozmrdov, ale náhrada za osobnú dopravu nielen, že neexistuje, ale to čo existovalo sa kráti. A nikto, nikde nemôže donútiť tých zmrdov, aby tie predražené cyklotrasy použili. Stačí prísť do GA. Každý kkt na bicykli ide vedľa cyklotrasy alebo po chodníku! V BA máš to isté. A keď príde semafor, tak majú ťažko v pi*i.. Buď to dajú na červenú alebo pozrážajú ľudí na prechode, aby sa ti potom hodili pred auto, keď ti skočí zelená!
A potom kolobežky.. Tým už nemôže absolútne nikto nič. Lebo dajaký infantilný liberál im povolil jazdiť jak po chodníku, tak po ceste. A nikoho nezaujíma, že neosvetlený debil sa motá v noci v strednom pruhu, či viac ako 20 kilometrovou rýchlosťou zabíja ľudí na chodníku..
Tak koho treba voliť, aby ľudský život a zdravý rozum bol nadradený liberálnym ideám?
Každý by si mal už pri kúpe auta uvedomiť, kde žije a teda aj kde bude parkovať. Sú domácnosti kde majú aj tri autá a majú v paži, kde to odparkujú. Je pravda, že s hromadnou verejnou dopravou je to bieda, no arogancia mnohých vodičov je príšerná. Sú leniví prejsť 300 metrov do obchodu peši a nadávajú, že nemajú kde parkovať. Ako k tomu prídu tí poriadni, ktorí sa starajú o svoje okolie, udržiavajú trávnik pred svojim domom a nejaký ignorant mu tak tak zaparkuje, že nielenže zničí trávnik ale mu odblokuje vchod do dvora. POKUTY POKUTY POKUTY, na takých iné nefunguje
Realita.. 3. septembra 2023, 12:39 Pri 12:39
Tak to máš problém kamo, lebo taky program nemá ani politická strana v Mexiku 😊
Vieš ako to je vyriešené na západe? Keď nie tak kľudne ta pribalím z tej ,,maminej sukne,, a zoberiem ta pozrieť 🫡
Ale zatiaľ ti poradím, je to o vzájomnej tolerancii a respektovaniu pravidel z každej strany čo najlepšie definuje ten tvoj zatracovaný liberalizmus .
Tom, ja po zahraničí najazdím viac ako ty myšou po obrazovke.
A taká buzerácia ako je tu, nikde inde neni.
Či vodič alebo cyklozmrd sú kdekoľvek v zahraničí účastníkmi cestnej premávky a pre oboch platia rovnaké zákony. To len tu je cyklozmrd nadradený doprave a nikoho nezaujíma, že blokuje sanitku alebo autobus MHD!
A keď už o tom zahraničí.. Kolobežky začínajú liezť na nervy najme v zahraničí.
Keď sa zaviedla povinnosť odstaviť tú infantilnú pi*ovinu na určenom mieste, tak všetci mali plnú hubu slobody a obmedzovania. Videl si niekde v „zahraničí“ kolobežka skrz chodník, či prechod? Lebo ja tam akurát vidím, majú presne vyhradené miesta. A skús „v zahraničí“ letieť po chodníku 20-kou..
Tak neviem.. Ako to je s tou toleranciou? Či „v zahraničí“ sú už bez tolerancie, keď to idú zakazovať?
A parkovanie.. Koľko parkovacích miest, či parkovacích domov by už mohlo byť vybudovaných, keby sa neplytvali miliardy na cyklotrasy, ktoré aj tak nikto nemá za povinnosť používať ich.. Jáj.. A by som nezabudol. Ako je to v tom „zahraničí“ s povinnosťou použiť cyklotrasu ak je súnerne popri jazdnom pruhu.. Pouč ma.
Karol, máš pravdu, že každý by sa mal zamyslieť koľko áut skutočne potrebuje. Z časti aj preto sa zavádza parkovacia politika, kde by si si mal hodne priplatiť najme za tretie auto v rodine. Lenže to sa strašne ťažko pretláča, keď väčšia poslancov sú ťažký podnikatelia, čo majú 3 a viac áut. A potom už im ani dvor pri vile nestačí, tak to nechávajú vonku iným pred domom, či na chodníku.
A ďalším problémom sú mestá a obce s autobusovou, či vlakovovou dopravou.
Každý dement z okolia si na sídlisko príde odstaviť auto a nechá ho tam aj týždeň, dva, kým sa nevráti z turnusu. A toto všetko by sa dalo riešiť lepšou prímestskou hromadnou dopravou, parkovacou politikov, či budovaním parkovísk alebo parkovacích domov. Lenže to by sa nesmelo plytvať miliardami na zbytočnosti ako sú aj nevyužité cyklotrasy.
pre 11:50, ja by som malo mať právo chodiť po chodníku s mojim adoptovaným dieťaťom, aj v minulosti som bolo nahnevané, keď mi niekto autom zatarasil cestu
Realita.. 3. septembra 2023, 13:17 Pri 13:17
Uz som ti jasne odpovedal na všetky tvoje otázky pred tým. Ale ešte raz: tolerancia a dodržiavanie pravidiel z jednej aj druhej strany.
Ja ti nerozporujem že to je všetko ok, ale jedine co to vyrieši je to co som písal, lebo je to všetko vždy len o ľuďoch. Hlavná moja myšlienka bola že nadavanim a diktatom dosiahneme len ďalšie zlo, vzburu a robenie si naschvál, čím sa nepohneme v tejto zamrznutej krajine v strede Európy NIKAM.
Tom, ako píšeš.. Diktátorstvo povedie len k zbure. Tak prečo sa robí „hon na bosorky“ a za všetko môžu „len“ vodiči?
Prečo sa nevyžaduje dodržiavanie nejakých zákonov aj zo strany cyklistov.
Ako chceš dosiahnuť toleranciu, keď budeš nadraďovať jednu stranu a druhú znevýhodňovať. Alebo inak.. Budeš zakazovať a obmedzovať niečo, čo sa zakázať nedá a nedáš na výber inú alternatívu, zatiaľ čo budeš plytvať prostriedkami na zbytočné veci, ktoré to celé napätie iba stupňuje?
Podobná debiltita ako vravieť niečo integrácii a zjednotení Európy a pritom podporovať a nadraďovať menšinový (alebo iný) národ či náboženstvo.
Ak nechceš, aby autá parkovali na chodníkoch, daj im inú možnosť.. A nie, že vodičom zoberieš z už beztak z obmedzeného priestoru v prospech cyklistov, ktorý aj naďalej budú ohrozovať chodcov na tých chodníkoch a vodičom len niečo zakážeš.
Som za zákaz parkovania na chodníkoch, mama je na vozíku a ja ju musím viezť po ceste, lebo chodníky sú zapratané autami. A keď idem po ceste tak iní vodiči na mňa trúbia , že patrím na chodník. Celé zle
Pre toho čo písal o kúpení parkovacieho miesta: ja som ochotný si ho kúpiť, resp. prenajať ale nemám od koho, keďže napr. tu na Garbiarskej je kapacita voľných miest už plná. Skôr by som sa zameral na autá, ktoré majú v prenájme miesta a parkujú tam druhé autá. Začína sa vyskytovať aj prenájom prenajatých miest (dám svoj byt do prenájmu a keďže mám prenajaté aj parkovacie miesto, tak za zvýšenú cenu ho proste prenajmem k bytu)
Realita.. 3. septembra 2023, 13:56 Pri 13:56
Keď sa podľa teba nevyžaduje nič od cyklistov skus pozrieť §55 zák. o cestnej premávke…
Potom nech sa vzdelám poprosím presnú citáciu zákonov kde podporuje a nadraduje menšiny a náboženstvá EU…
Ten zákon o parkovaní neni o zvyhodnovani len cyklistov a každý musí uznať ze situácia s autami nadobudla obľúbené rozmery. Riešenia budú jedine tvrdé a nebudú sa nám určite páčiť ako napr. platené parkovacie miesta, rezidenčné karty, platené parkovanie pre nie rezidentov a pod. Avšak nemôžeme zabudnúť že vlastnenie auta nie je právo ale výsada a prebytok bez ktorého sa dá žiť aj keď jasne ze ťažšie…
Tom, asi si ma nepochopil.. Kde, kedy a ako si videl, že by nieto kontroloval dodržiavanie cestného zákona od cyklistov??
Kde si videl, že by cyklista dostal pokutu alebo aspoň pokarhanie za jazdu po chodníku pre chodcov?
Kde si videl, aby nieto riešil, že ide na červenú a ešte aj po prechode pre chodcov?
Ako vravím.. Vstaň od počítača a choď sa von pozrieť. Stačí na križovatku..
Len za posledné obdobie, koľko cyklistov bolo zrazených nákladným autom, keď odbočovali na križovatke vpravo. A prečo?
Nie je v zákone dané, že cyklista nesmie obiehať vozidlá z prava pokiaľ vozidlo dáva znamenie o zmene smeru jazdy vpravo?
A takých prípadov ti môžem uviesť tisíce..
Plná huba práv, povinností a zákonov, lenže nikto nedohliada na ich dodržiavanie zo strany cyklistov. Hlavne, že cesty sú plné radarov a hliadok, ktoré už doslova buzerujú vodičov motorových vozidiel.
A o tom píšem.. Ak chceme zvýšiť bezpečnosť cyklistov na cestách, tak treba sa zamerať aj to, ako ich ochrániť pred sebou samých. Čo ti pomôže predražený cyklopruh na úkor parkovacích miest, keď dement v noci v čiernom a neosvetlený klučkuje po strede vozovky?
A to zvýhoňovanie menším.. No skús porozmýšľať, aký význam má podporovať zmýšľanie o autonómii, keď tí istý predstavitelia bliakajú o zjednocovaní štátov.
A tou poslednou vetou si to zabil.. Ako chceš zabezpečiť lepšiu zamestnanosť, keď chceš obmedziť mobilitu a nerobíš nič pre to, aby si vytvoril alternatívu k osobnej preprave? Či budeš dochádzať denne zo Serede do (napr.) Bratislavy na bicykli??
Alebo presťahuješ pol národa do jedného mesta aby si zrušil mobilitu? To sa z časti aj stalo a malo za následok kolaps dopravy a predražené bývanie..
išiel som po Topoľovej ulici a som sa zhrozil:
parkovanie na chodníku a z časti na ulici, je tu jedna rada. npr. slepá Topoľová ulica pri štadióne, jej dĺžka je asi 200m, samé rodinné domy. priebežne tam parkuje asi 10-15 aut. prečo neparkujú v garáži, pri každom dome je garáž, alebo vo dvoroch rodných domov.
Dá sa tomu pomôcť : 1 auto zaberie asi 6 m2 plochy. prečo to mestský úrad nespeňažuje ako v iných mestách ?
1m2 =0,20 € / 1 hod. 6 m2= 1,20/1 hod. parkuje 24hod. = 28.- €
30 dní = 840.-€
keď mu príde taká faktúra od mesta za zabratie verejnej plochy tak sa zbadá. Takto by pribudli do mestskej kasy pekné peniaze, alebo ich mesto nepotrebuje?
Keď čítam väčšinu komentárov, zas ma napadá len jedno slovo….. Slováci….
V celom vyspelom svete je parkovania na chodníku zakázané (ak to nie je dovolené značkou) len na Slovensku sme to mali doteraz naopak.
Už len samotný názov komunikácie – chodník – naznačuje na čo sa má používať.
Parkovacie miesto nie je ľudské právo, Slovensko dlhodobo trpí tým, že vlastniť auto je tu enormne lacné. Dnes si ktokoľvek môže kúpiť Creo za 500e s STK a 50 surovou poistkou a môže veselo jazditt. Keby ste si to porovnali koľko reálne stojí vlastnenie auto v iných krajinách tak by sme rýchlo pochopili, prečo na Slovensku má auto skoro každý.
Práve parkovanie je aj v zahraničí jedna zo zásadných položiek nákladov na auto. U nás v podstate je stále na 99% územia parkovanie úplne zadarmo. Pritom autá zaberajú verejný priestor, úplne zbytočne, niekto auto použije raz za mesiac ale auto na parkovisku (ktoré zabralo priestor, chodcom alebo zelenú, resp. inak prospešnému priestoru)tam stojí úplne zadarmo ale hlavne zbytočne.
Medzi ľuďmi musí nastať zmena mentality, auta totiž zaťažujú naše verejné financie oveľa viac ako z nich máme.v konecnom dôsledku úžitku. Musíme zacat tieto výdavky racionalizovať a ukazovať ľuďom aká je skutočná cena automobilizmu. Verím, že zákaz parkovania na chodníkoch je k tomu prvým krokom.
Realita.. 3. septembra 2023, 14:46 Pri 14:46
Takže na tvoje otázky je na každú odpoveď ANO.
A ako vidíš keď chceš vieš sám nájsť aj zákony ktoré majú dodržiavať ale nedodržuju, takže kde bude asi problém? Opäť len v tolerancii a mentalite ako som skôr písal…
U spomínaných menšinach rozmýšľam a vychadza mi niečo iné, preto som chcel od teba exaktny podklad ako si k tomu prišiel, nestalo sa nevadí…
To ostatné o mobilite vystihol najlepšie posledný príspevok Anonym 3. septembra 2023, 17:38 Pri 17:38 s ktorým mi neostáva iné ako sa stotožniť a napísal to za mňa 😉
Realita.. – bol si aj v Holandsku? Tam je cyklista Boh v cestnej premavke. Tam radsej ty ani nechod, lebo sa bud zblaznis, alebo skoncis v lochu ked nejakeho prejdes nedajboze. A cuduj sa svete, dialnicnu siet maju podla mna lepsiu ako v Nemecku a maju prachy aj na cyklotrasy.
Co sa tyka kontrol cyklistov, len v jednej obci pri Seredi poznam minimalne 7 ludi, ktori bud prisli o VP na bicykli za chlast, alebo k pokute v desiatkach EUR za jazdu na chodniku, bez svetiel/odraziek a pod.
Zjavne mas nejaky mindrak na bicykle. Chcelo by to sa ukludnit, starat sa o seba, sam dodrziavat predpisy a nepozerat na druhych. Raz mozno aj ty nebudes musiet tolko jazdit a docenis sliapanie do pedalov na vlastny pohon ako na fosilne paliva.
Pride Fico a zakon sa zrusi:)
Bohuzial, vlastnit auto je nutnost a to sa musi aj niekde parkovat a tak by sa k tomu malo aj pristupovat. Uz to nie je vystrelok alebo hobby. Doba je taka aka je a vyzaduje si aby kazda rodina mala aspon jedno-dve auta, inak si v . Nikto sa na to nepozera, ze sa nevies rozdvojit alebo roztrojit. Proste musis stihat inak mas problem
V prvom rade nech opravia chodníky a cesty a potom nech vyzbierajú pokuty
21.40
Ty tak kecas…
obci pri Seredi poznam minimalne 7 ludi, ktori bud prisli o VP na bicykli za chlast,
Blbost tak ako ty.
Anonym 4. septembra 2023, 5:24 – ani alkohol za volantom nebol trestnym cinom nad 1 promile, take ze novela zakona ti nieco hovori?
ukaz v tej novele kde toto:
7 ludi, ktori bud prisli o VP na bicykli za chlast
zdravy rozum ti nieco hovori?
Jedna pani poslankyna si v tom zgustne ze bude volat Mestku Policiu a upozornovat kde a kto zle parkuje.
Pre Anonym 3. septembra 2023, 17:38 Pri 17:38
Možno s tebou s mnohým súhlasiť okrem:
Auto zaberá verejný priestor – teda priestor aj majiteľa auta /verejný nie súkromný, mestá zdivočeli a prisvojujú si verejný priestor za úhradu !/ Mestá a obce odkedy vedia, že občania, aby naplnili vývoj a potrebujú pre svoju identitu autá? Napríklad pre presun do práce, kde zas verejná doprava nevie zabezpečiť požiadavky zamestnávateľov, alebo spôsob zabezpečovania stravy – vzdialenosti k nákupným centrám? Prečo doteraz mestá nebudovali podzemné a nadzemné parkovacie plochy? Lebo, lebo čo? Stále iba berú z peňaženiek občanov. Do kedy? A na koniec – na chodníkoch sa parkovať naozaj nebude. Všetci, kto ste nespokojní icte parkovať primátorovi pred jeho dom a nezabudnite na poslancov.
Pred pár rokmi bola cena jedného park. miesta v parkovacom dome cca 14-tisic eur. To bola v.tej dobe cena vyššia ako bola v Seredi cena súkromnej garaze.
Parkovacie domy, sú pre parkovanie v mestách na dlhodobé rezidenčné parkovanie proste nerentabilné, nehovoriac o ich negatívnom dopade na architektúru lokality.
Veľká časť zamestnávateľov dnes ponúka dopravu do práce prípadne príspevky. Nikto nehovorí, že nemáte vlastniť auto, neúnosné ale začína byť to (ako aj tu písali niektorí prispievatelia), že štandardom je už že niektoré rodiny majú dve (alebo viac) áut. Lebo inak sa nedá…
Pochybujem.
Ak tisíce zamestnancov dokážu do práce jazdiť zmluvnou prepravou, verejnou dopravou či aj bicyklami, musí sa to dať aj množstve ostatných prípadov.
Toto je tá zmena myslenia, ak napr. namiesto toho aby sme od zamestnávateľa chceli benefit v podobe „mikulaskeho balíčka“ či nezmyselných zľavy v obchodoch ale budeme od neho chcieť dopravu do práce tak skôr či neskôr to zamestnávateľ bude musieť zabezpečiť.
Nie je povinnosťou mesta zabezpečiť všetkým obyvateľom parkovacie miesto, povinnosťou mesta je vytvárať zdravé a príjemné prostredie.
K Anonym 4. septembra 2023, 19:37 Pri 19:37
Od konca. O povinnostiach – správaní sa mesta rozhodujú predovšetkým jeho občania, nie úrad a jeho úradníci, vrátane jeho hlavy. Malí politici majú a musia kopírovať vývoj a trendy života. Teda aj motorizáciu a spôsoby dopravy. To sa nevylučuje s vytváraním oného prostredia ako píšeš. Diktát zo strany kohokoľvek, niekedy aj samotných právnych postulátov , tu už bol. Verejná správa ide diktovať občanom čo majú jesť, ako sa majú obliekať, kedy ísť spať. V tomto reále , ako sa majú presúvať. Dôvody pre jazdu autom si predovšetkým nájdu tí, čo sa tak rozhodli a nie pán primátor, či poslanec Gejza. No, ale poďme späť k tým chodníkom a státím áut na nich, lebo to je merito veci.
Chodník je nemotoristická PK určená predovšetkým pre chodcov, ktorá je spravidla oddelená od vozovky výškovo alebo iným spôsobom. Evidujú sa chodníky bezprostredne priliehajúce jazdnému pásu. viz https://www.cdb.sk/sk/metadata/nepremenne-technicke-parametre/chodnik.alej
No a to je všetko. Všetko ostatné nie je potrebné vôbec rozoberať. A tiež súhlasím s tým, že po ňom /chodníku/ nemajú jazdiť ani občania na bicykloch, či dnes elektrických či motorových kolobežkách. Je to presne opak cesty, kde sa zas nemajú motať chodci. Prechody sú iba náhradou podjazdov, či nadjazdov pre peších. Je to lacnejšie. A preto aj dochádza k častým stretom. Viem, že na tom Západe automaticky vodiči stoja pred prechodom, stačí , ak chodec dá jasne najavo svoj úmysel ísť cez neho. Večná vojna železa a ľudského tela.
Pre Anonym 4. septembra 2023, 19:37
Ak pracujes vo volkswagene alebo na cukrovarskej tak ti staci bicykel aj ti zamestnavatel asi zabezbeci dopravu ale mozeme sa tu o tomto bavit kolko chceme ak nevieme udaje. A dost by ma zaujimalo kolko ludi by spadlo do kategorie, ze si vystacia v dnesnej dobe s byciklom a verejnou doprvou do prace. Ved to ledva ledva stiha dneska ked je to nastavene tymto sposobom. Jazdil som autobusom do skoly a do prace 20 rokov a pri terajsej praci ,vzdialenosti, detoch a povinnostiach co odo mna vyzaduje stat a zamestnavatel to je cista utopia. Doby nasich otcov su davno prec a sme uz v dobe USA kedy sa doslova ludia stahuju za pracou kazdy den desiatky kilometrov. A ked sa vratia tak musia riesit to co im system nachystal. To je moj pohlad a skusenosti z okolia. Ale bez riadnych udajov tu mozeme viest diskusiu donemoty
V tejto krajine bohuzial nevedia, ze existuju niekolko poschodove parkovacie garaze.
Páni policajti čo sem občas (pravidelne) nakúkate treba sa pozrieť aj na dva mesiace odparkované auto medzi Šintavou a Šoporňou jak je tá odbočka na poľnú cestu smerom na Patu. Malý červený Ford GA 580… Že by nikomu nechýbalo ?