Na rýchlostnej komunikácii R1 v smere z Trnavy do Nitry, pred odpočívadlom Veľké Zálužie došlo k dopravnej nehode troch vozidiel.
Úsek je v tomto smere neprejazdný!
V opačnom smere z Nitry je blokovaný ľavý jazdný pruh. V oboch smeroch sa tvoria rozsiahle kolóny.
Vodiči môžu použiť obchádzku cez obce Pata – Močenok – Cabaj-Čápor.
Všetci poprekacuvaný.. pre Kristove rany čo títo zas robá šak to je strašné volačo
Ken Block, keby si jazdil po D1 a R1 denno denne, mal by si v tom jasno. Piatky poobede sú výber tých najväčších kkt z východu a iného hnojiska, čo si myslia, že diaľnica je niečo ako tá ich poľná cesta za ich zemliankou..
Zhodou okolností som aj včera musel do tej kolóny a keď sa už konečne všetko rozbehlo, tak dement z východu sa absolútne nesral a v 70-ke to poslal do ľavého pruhu pred rýchlejšie idúce auto a zostal tam minimálne od Bábu až po NR.
D1 od Bratislavy to isté.. Hoc chcem ísť aspoň tých 110 čo mi tam zákon povoľuje, môžem ale leda tak v pravom, kým nedoženiem kamión. Oba pruhy, stredný aj ľavý sú ucpané kktmi, čo idú 80 – 90 a blokujú celú diaľnicu. Alebo ako on, hádžu sa pred rýchlejšie idúce autá bez smerovky a späťáku. Preto máme každý piatok kolaps dopravy! A nie že bude nieto pi*ovať na kamióny.. Áno, aj medzi nimi sa nájdu taký, čo porušujú zákon o predchádzaní. Ale položme si otázku.. Prečo by sa mal niekoľko desiatok alebo sto kilometrov viezť za kkt, čo neni schopný ísť po diaľnici ani 70?
Veru, včera z Bratislavy to zas bolo veselé, keď sa všetko presúvalo na východ. Nakoniec som to vzdal po D1 a išiel som po starej ceste na Sládkovičovo. Tam to aspoň išlo bez problémov. Výjazd z R1 na nadjazde pri D. Strede je proti tomu rozprávka.
Preto som už písala. Nemeniť značky, za jednotné. Okrem toho, že sú nepraktické , nečitateľné pre niektoré čítačky. Však človeka ani potom nepozná, že ide dement, česť výnimkám. A mimisterstvo dopravy nechce priznať chybu v tomto nezmyselnom a nespravnom rozhodnutí. Pochopia, keď bude neskoro.
No, z to co si napisala vychadza, ze dement si ty. A celkom citatelna aj bez znacky.
Gizela Pazderová.., má to aj opačný efekt.
Ja len v samotnom meste v Bratislave najazdím denne 100 – 200 km a to s nákladným autom, takže viem sa v meste dobre orientovať, nikoho neobmedzovať, pokiaľ na to z pracovných dôvodov nemám dôvod a už vôbec nikoho neohrozovať. Napriek tomu, prvá podmienka pri kúpe nového auta, bola značka bez GA. Lebo mnoho „infiltrovaných“ východniarov s ečv BL a BT si myslelo, že oni sú páni nad vecou a vždy, keď som šiel domov, ma blokovali alebo sa snažili predbehnúť ma, aby ich „maďar“ nebrzdil.. Pritom kkti ani netušia, kde sú schovaní policajti alebo aké je časovanie na semaforoch.. 😉
A nemám pocit, že by automatické rampy na parkoviskách mali s týmto problém. A ver, že viac ako polovicu týchto automatov v BA mám odskúšaných.