back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Dopravné značenie je odlišné od prezentovaných obchádzkových trás – 1. časť – ANKETA

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď / V súvislosti s úplným uzatvorením mosta ponad železnicu v Seredi, bolo po mesiaci osadené aj dopravné značenie určujúce obchádzky uzatvoreného mosta pri ceste do centra Serede.

Dopravné značenie osadené na rýchlostnej komunikácii R1 však nezodpovedá ohláseným a verejnosti prezentovaným obchádzkovým trasám.

Obchádzka z časti mesta  za uzatvoreným mostom, teda napr. z ulíc Bratislavská, Kasárenská či Trnavská (a ďalších) mala byť smerovaná po R1 s výjazdom na R1 pri bývalom MILEXe a exitom na Dolnú Stredu. Obchádzková trasa tak mala byť dlhá zhruba  8,5 km v jednom smere. To bolo prezentované vedeniu mesta, ako aj verejnosti a uzatvoreným mosta poškodeným obyvateľom.

Nie je to tak.

Dopravné značenie osadené na rýchlostnej komunikácii  R1 smeruje obchádzku nie na a cez Dolnú Stredu, ale ďalej po R1 s odbočkou na Šintavu s použitím výjazdu aj na Šoporňu.

Takéto vytýčenie obchádzkovej trasy predĺžilo obchádzku o ďalších cca 8 km v závislosti kam vodič ide.

- Článok pokračuje pod reklamou -

Znamená to teda navýšenie prakticky o 100%.

Natíska sa tak legitímna otázka – čo a na koho zásah spôsobilo navýšenie kilometrov na obchádzkovej trase pre obyvateľov denne niekoľkokrát idúcich do a z centra mesta?

Dodržiavate dopravným značením určenú obchádzkovú trasu, alebo značenie ignorujete a stále používate obchádzku cez obec Dolná Streda?

Vyjadrite sa v ankete a v diskusii pod článkom.

Ďakujeme.

[democracy id=“25″]

Obchádzková trasa do centra mesta Sereď bola vytýčená a odprezentovaná po R1 a následne cez obec Dolná Streda v dĺžke asi 8,5 km v jednom smere.

Dopravné značenie odsadené na R1 obchádzku ale smeruje cez Šintavu, čo predstavuje nárast jej dĺžky prakticky o 100% !!

- Článok pokračuje pod reklamou -

Vodič teda má pokračovať p rýchlostnej komunikácii R1 až na výjazd d R1 „Šoporňa“ a následne cez obec Šintavu sa vrátiť do centra mesta.

Nárast nákladov = cca 100%

A o tejto skutočnej perle v určovaní obchádzkovej trasy niekedy nabudúce:

Predchádzajúci článok
Ďalší článok
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Nikto nie je povinný dodržiavať obchádzkovú trasu tak ako je značená. Takže vás nikto nenúti aby ste chodil až na odbočku na Šintavu pri Šoporni.

  2. Keby zapojíte pri rozmýšľaní tú vec čo máte na krku, tak každý kto sa prejde cez den smerom do serede cez dolnú stredu z r1, tak pochopite ako ťažko sa tam odbača a aké kolóny vznikaju na dialnici.
    Zatial čo vás zaujímajú náklady, inych ludi zase bezpečnosť…

  3. Tak oni určite vedeli prečo to robia a určite to nebolo preto aby sme spálili viac benzínu (nafty) …
    Bolo by fajn keby ten most už uviedli do prevádzky. Bohužiaľ nie sme v Číne ani v Japonsku tak si pravdepodobne ešte pekne dlho počkáme 🙈🙉🙊

  4. Články typu “dopravné značenie” mi začínajú pripomínať články typu “mestské povrchy” ktoré záhadne zmizli po zmene vedenia mesta….
    Riešime značky ale jadro problému sa nerieši

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované