Sereď / To, čo sme predpokladali už dávno a písali v niekoľkých článkoch, a na čo sme aj verejne upozorňovali na stretnutí k stavu mosta, ktoré bolo na mestskom úrade, sa stalo skutočnosťou. Po uzatvorení nadjazdu ponad železnicu v Seredi sa obchádzková trasa vytýčená po rýchlostnej komunikácii R1 upchala tak, že kolóny boli od odbočky na Dolnú Stredu až po MILEX, teda presne, ako sme popísali v našich predpokladoch.
Obdobná situácia sa s najväčšou pravdepodobnosťou bude opakovať vždy počas dopravnej špičky a tak sa budú musieť ľudia nielen obrniť trpezlivosťou, ale aj dopredu rozhodnúť, kedy sa na cestu do centra mesta vydajú. S najväčšou pravdepodobnosťou to bude musieť byť minimálne o desiatky minút skôr, ako by tomu bolo za normálnych okolností. Krízové bezpečnostné situácie budú pravdepodobne na dennom poriadku. Opätovne kompetentných verejne upozorňujeme, že odbočovanie na nadjazd ponad R1 z výjazdu R1 od Trnavy na Dolnú Stredu bude vážne problematické a s najväčšou pravdepodobnosťou sa najmä menej skúsení vodiči nevyhnú kolíziám. Skôr si myslíme, že bude polícia musieť riadiť dopravu, aby v dopravnej špičke táto odbočka vôbec bola schopná absorbovať to množstvo áut, ktoré sa bude snažiť z R1 cez Dolnú Stredu do mesta dostať.
Pravdepodobne obyvateľov mesta, ale aj Dolnej Stredy čaká doba, kedy budú musieť byť mimoriadne trpezliví a je najvyšší čas rozmýšľať nad tým, kto nesie zodpovednosť za to, že nadjazd z bezpečnostných dôvodov musel byť odstavený minimálne pol roka, možno rok pred tým, ako reálne začne jeho búranie a výstavba nadjazdu nového.
Je potrebné uvedomiť si, že onedlho budú voľby a až nová vláda bude zvažovať priority, ktoré budú financované z rozpočtu v najbližšom období, teda aj na rok 2024, kedy sa o začiatku realizácie prác uvažuje.
Pýtame sa, ako je možné, že 3 roky nestačili kompetentným na prípravu všetkej dokumentácie a povolení a opätovne na všetko má doplatiť občan, ktorý zo svojich daní financuje nielen samotnú realizáciu nadjazdu, ale aj platy a benefity kompetentných osôb.
Na titulnej fotografii je zdokumentovaná kolóna, ktorá vznikla na R1 hneď po uzatvorení nadjazdu ponad železnicu v Seredi.
Vyjadrenie primátora k situácii:
Súvisiace články:
Pre peších bude do a z centra mesta zabezpečená autobusová doprava – AKTUALIZOVANÉ
Pre peších bude do a z centra mesta zabezpečená autobusová doprava – AKTUALIZOVANÉ
Co by v Cine spravili behom tyzdna,tu trva roky len priprava.
Teraz naozaj neriesim politiku,ale staci si pozriet videa co tam dokazu,kym tu sa z nich smeju…
Kde len ti soudruzi z NDR spravili chybu…
Toto je výsledok vyše 30 ročného panovania kapitalizmu u nás,všetko sa rozkradlo,na nič sú neni peniaze a tak nám budú padat mosty na hlavu. Zlatí komunisti,aj keď som na nich v tej dobe keď tu vládli nadával.
Neviem kedy bola kolóna, ale ja som tade išiel okolo 16:15 a keď som sa napajal na Dolnú tak predomnou bolo asi 5 áut. Žiadna katastrofa.
Teraz nebude článok o dokonalom kapitalizme? Ako v dnešnej dobe plnej trchnológii nevedia postaviť priposratý most… to rómovia skorej postavia ten bungalov na cukrovarskej “na čierno”
Svoj dielik zodpovednosti nesie aj Mestská polícia Sereď. Most v havarijnom stave, uzatvorený pre nákladnú dopravu, ale mestskí policajti pravidelne stáli za mostom, aby mohli „skasírovať“ kamióny, ktoré cez most prešli. To je prosím Vás aká logika? Keď už tam mohli tráviť hodiny, čakajúc na kamióny, ktoré prešli, mohli radšej stáť pred mostom a tie kamióny včas odkloniť. „Most nám padá, ale ešte na ňom trochu zarobíme…“
Kolony skutocne boli, inak so vsetkymi komentarmi suhlas. Otazka vystavby noveho takto jednoducheho mosta je max 4 mesiace vratane zburania aj to som povedal moc… Prefabrikaty, zelezo, zasalovat, zaliat, zabradlia, lampy. Je to ostuda dnesnej doby od 89-teho. Ale skoda reci… Kolko sa o tom vie? 5 rokov?
A je po biznise za pokuty nákladných áut.. myslím že by sa tak nezhoršil ten stav mosta keby odklanali tie nákladné autá pred tím mostom ale nie oni radšej sedeli v autíčku a čakalli pri progrese či vydrží alebo spadne a pokutovali ho.. nehovoriac otom keď na majakoch ho zastavovali v najväčšej dopravnej špičke v strede mesta….teraz môžu tak akurát kontrolovať chodcov na kolajisku
A asi by na diaľnici bolo potrebné znížiť v danom úseku rýchlosť, už dnes ráno na odbočke na Sereď bola kolízia.
A mna by zaujimalo či môžu vlaky pod mostom jazdiť
Obchádzková trasa bola plánovaná cez Gáň. Vlaky už majú tiež stopku.
Ludze mojo, vitajte na Slovensku
Ja by som mala dotaz.Cestujuci vlakom do prace v d9 Trnavy
mala dotaz.Cestujuci vlakom do prace v do Trnavy na 6.00nestihaju na cas do prace.Cakanim na autobus z Galanty meskal 17min.,co mnohy nestihnu do prace.Autobusom do Trnavy,vychadza o 30 az 40€drahsie.Ako to chcete riesit?Preco autobus z Galanty nemoze vychadzat skorsie,aby pracujuci dosli na cas do prace.