back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Samospráva a Mesto Sereď zvádza zápas o svoj charakter. Demokracia kľačí na kolenách

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď / Dnešný deň, teda štvrtok 18. február 2021 sa do dejín Mesta Sereď zapísal čiernym písmom a to rukou primátora mesta Ing. Martina Tomčányiho hneď z dvoch dôvodov.

Prvým je nepriznanie si chyby primátorom a neakceptovanie  faktu, že podľa stanoviska  ZMOSu, ako aj gestora zákona  Ministerstva vnútra SR (poskytnuté boli zdarma),  Michal Hanus je stále poslancom MsZ. Primátor nevzal späť oznámenie o zániku Hanusovho mandátu (na základe právneho stanoviska objednaného u jednej advokátskej kancelárie za 1500 EUR) primátorom osobne odovzdané poslancovi a nielen to, dnes Hanusovi nebolo umožnené ani zapísať sa do prezenčnej listiny rokovania MsZ.

Druhým vážnym, cieleným a nepochybne naplánovaným  konaním zo strany primátora mesta bolo svojvoľné a nezákonné vylúčenie verejnosti z dnešného rokovania MsZ napriek tomu, že na nezákonné konanie bol Tomčányi verejne upozornený poslancami priamo na rokovaní MsZ.

Zástupca náčelníka Mestskej polície Peter Sokol a náčelník MP Ladislav Fabo vlastnými telami zabránili vstupu dokonca aj zástupcovi Ministerstva životného prostredia, ktorý sa verejného rokovania MsZ mal zúčastniť v rámci plnenia služobných povinností, teda pracovne. Naplnené boli všetky bezpečnostné a epidemiologické podmienky vyplývajúce s nariadení UVZ a preukázal sa aj aktuálnym stanoviskom Úradu verejného zdravotníctva, v ktorom je explicitne uvedené, že rokovania MsZ  sú verejné, nik sa nemôže vyhovárať na platnú vyhlášku a použiť opatrenia súvisiace s COVID-19 ako dôvod na vylúčenie verejnosti z týchto aktov.

Na základe relevantných stanovísk  autorít, mandátu nezákonne zbavený poslanec Hanus  sa svojich práv bude domáhať na súde.

Na základe svojvoľného rozhodnutia primátora mesta Tomčányiho o nevpustení verejnosti na rokovanie MsZ a tým de facto vyhlásení rokovania MsZ za neverejné (tak to bolo občanovi oznámené mestskými policajtami), poškodený  občan podal trestné oznámenie na dvoch policajtov MP a primátora mesta Tomčányiho.

- Článok pokračuje pod reklamou -

Dlhodobo verejne upozorňujeme na neprípustné prispôsobovanie si zákonov vlastným potrebám a predstavám primátorom mesta Martinom Tomčányim, na nezákonné prisvojovanie si práv a rozhodovania vo veciach, ktoré mu neprináležia a dokonca na verejné schvaľovanie nezákonného konania v niekoľkých prípadoch a to opätovne opätovne  samotným primátorom.

Aj Sereď už má teda svojho „Gaulidera“.

Treba povedať, že po dnešnom dni bez najmenších pochýb v meste nastal zápas o úplnú podstatu demokracie a charakter výkonu moci primátorom, ktorý  sa javí ako diktátorský a porovnateľný  s totalitným režimom v Bielorusku, či niekde v rozvojovej krajine rovníkovej Afriky.

Obidvom prípadom sa budeme venovať podrobne v samostatných materiáloch.

 

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. nsozaj tu ide o boj o charakter nášho mesta. Na zastupitrľstve som Tomčányiho verene vyzval, aby mi povedal na základe akého zákona, nariadenia či vyhlášky odmietli pustiť verejnosť do rokovacej sály. Na túto otázku sa neunúval odpovedať. Vyzerá to tak, akoby Sereď bola štát v štáte alebo mesto bola jeho sročka. Hlavná kontrolôrka napríklad aj na včerajšom zasadnutí už po xtý krát upozorovala na povinnosť že mesto je povinné žiadať od Veselického vrátenie finančných prostriedkov. Tomčány to však úspešne aj naďalej bojkotuje

  2. nsozaj tu ide o boj o charakter nášho mesta. Na zastupitrľstve som Tomčányiho verene vyzval, aby mi povedal na základe akého zákona, nariadenia či vyhlášky odmietli pustiť verejnosť do rokovacej sály. Na túto otázku sa neunúval odpovedať. Vyzerá to tak, akoby Sereď bola štát v štáte alebo mesto bola jeho sročka. Hlavná kontrolôrka napríklad aj na včerajšom zasadnutí už po xtý krát upozorovala na povinnosť že mesto je povinné žiadať od Veselického vrátenie finančných prostriedkov. Tomčány to však úspešne aj naďalej bojkotuje

  3. Čo je veľa, to je príliš. Kope okolo seba ako skapínajúci kôň. Načo sú zákony? Predsa, aby sa porušovali. A to náš p.primátor v plnom rozsahu robí. Vzorom mu je asi expremiér Fico, starosta Holička… To sú páni vesmíru. Ale bolo by na čase im dať „za vyučenou“. Ale aj jeho prisluhovači by sa mali zamyslieť nad sebou! A ešte je, aby sa nezabudlo ho voliť i v nasledujúcich voľbách!

  4. Čo je veľa, to je príliš. Kope okolo seba ako skapínajúci kôň. Načo sú zákony? Predsa, aby sa porušovali. A to náš p.primátor v plnom rozsahu robí. Vzorom mu je asi expremiér Fico, starosta Holička… To sú páni vesmíru. Ale bolo by na čase im dať „za vyučenou“. Ale aj jeho prisluhovači by sa mali zamyslieť nad sebou! A ešte je, aby sa nezabudlo ho voliť i v nasledujúcich voľbách!

  5. Asi sa nechal inšpirovať našou pinochetovskou vládou. Načo sa hrať na demokraciu v krajine, kde ju zrušila demokraticky zvolená vláda? Rebelov naložiť do vrtulníka a vyriešiť ich zhodením do Kráľovej.

  6. Asi sa nechal inšpirovať našou pinochetovskou vládou. Načo sa hrať na demokraciu v krajine, kde ju zrušila demokraticky zvolená vláda? Rebelov naložiť do vrtulníka a vyriešiť ich zhodením do Kráľovej.

  7. Nie je náhodou zákaz zhromažďovania sa viac ako 6 osôb v čiernom okrese a prechádzanie cez čierne okresy? Nariadenie vlády!!!

  8. Nie je náhodou zákaz zhromažďovania sa viac ako 6 osôb v čiernom okrese a prechádzanie cez čierne okresy? Nariadenie vlády!!!

  9. rad by som veril ze toto uz ludi nakopne k tomu aby ludia ako Tomcanyi na svojich postoch skoncili, pripadne skoncili niekde so zabezpecenou stravou a noclahom na par rokov,
    ale ludia su ignoranti, vidiet to nielen na velkej politike ale aj na lokalnej, volia Fica, Peleho a takto to ide az po Tomcanyiho a potom sme v takych srackach ako sme, ako stat aj ako mesto…

  10. rad by som veril ze toto uz ludi nakopne k tomu aby ludia ako Tomcanyi na svojich postoch skoncili, pripadne skoncili niekde so zabezpecenou stravou a noclahom na par rokov,
    ale ludia su ignoranti, vidiet to nielen na velkej politike ale aj na lokalnej, volia Fica, Peleho a takto to ide az po Tomcanyiho a potom sme v takych srackach ako sme, ako stat aj ako mesto…

  11. Veru,veru,demokracia kľačí na kolenách.Stačí si na polhodinu zapnúť televíziu so správami,a už máte celého sveta dosť .Hádky vládnych politikov ako na bežiacom páse,menenie zákonov koho čo napadne, nerešpektovanie ústavy keď sa im niečo nehodí,zákaz vychádzania a zhromažďovania.A toto by v Seredi nemalo platiť,keď sa to niektorým indivíduám nehodí ?

  12. Veru,veru,demokracia kľačí na kolenách.Stačí si na polhodinu zapnúť televíziu so správami,a už máte celého sveta dosť .Hádky vládnych politikov ako na bežiacom páse,menenie zákonov koho čo napadne, nerešpektovanie ústavy keď sa im niečo nehodí,zákaz vychádzania a zhromažďovania.A toto by v Seredi nemalo platiť,keď sa to niektorým indivíduám nehodí ?

  13. Nie je nahodou principialne zakotvene, ze rozhodnutie organu verejnej moci sa povazuje za spravne az pokial by sa nepreukazal opak? To znamena, ze oznamenie o skoncenie mandatu p. Hanusa je platne az pokial sa nepreukaze opak? Teda jedine sud moze rozhodnut vo veci samej? Tak prestante klamat a zavadzat ludi !!! Lebo ide o Vase tvrdenie a Vas nazor. Kolko ludi tolko nazorov. A to nevtrdim, ze zanik mandatu p. Hanusa bol v poriadku.
    Rovnako ako ked dostanete nejake rozhodnutie z uradu, ma sa za to, ze je spravne a pravdive. A ak sa Vam nepaci, tak sa obratite na prislusne organy. Toto je presne rovnaky princip. p. Hanusovi mandat zanikol (ci uz bol alebo nebol poruseny zakon). On sa ma pravo domahat napravy na prislusnych organoch.
    Vidiet, ze ste aj tejto veci tendencny a zaujaty a nezaujimate objektivny postoj. Robite a prizivujete sa na bulvari… zial.

  14. Nie je nahodou principialne zakotvene, ze rozhodnutie organu verejnej moci sa povazuje za spravne az pokial by sa nepreukazal opak? To znamena, ze oznamenie o skoncenie mandatu p. Hanusa je platne az pokial sa nepreukaze opak? Teda jedine sud moze rozhodnut vo veci samej? Tak prestante klamat a zavadzat ludi !!! Lebo ide o Vase tvrdenie a Vas nazor. Kolko ludi tolko nazorov. A to nevtrdim, ze zanik mandatu p. Hanusa bol v poriadku.
    Rovnako ako ked dostanete nejake rozhodnutie z uradu, ma sa za to, ze je spravne a pravdive. A ak sa Vam nepaci, tak sa obratite na prislusne organy. Toto je presne rovnaky princip. p. Hanusovi mandat zanikol (ci uz bol alebo nebol poruseny zakon). On sa ma pravo domahat napravy na prislusnych organoch.
    Vidiet, ze ste aj tejto veci tendencny a zaujaty a nezaujimate objektivny postoj. Robite a prizivujete sa na bulvari… zial.

  15. Nezastávam si primatora absolutne..je to tam jedna banda..Ale nezastávam si ani nášho „super“ novinára..Pan Majko ako možte porovnať režim v Bielorusku s týmto co sa udialo na zasadnutí..alebo rokovani…Jediny totalitny rezim co nastáva je príčinou vlády..DNEŠNEJ!..a o tej ani kryvé slovíčko nenapíšete..Ano lebo ste posadnuty liberálny fanatik dnešnej vlády a tejto doby…Jedno Vám poviem začnite skor písat o našej totalite čo sa tu deje.. a nie ukazovat na Bielorusko Afriku atd…. Ale takého članku myslím na kritiku dnesnej vlady sa tu človek nedožije kedže novinar ktory sa hrá na neutrala je posadnutý ficom..pelegrinim..kotlebom..a tomčanim…atd…

  16. Nezastávam si primatora absolutne..je to tam jedna banda..Ale nezastávam si ani nášho „super“ novinára..Pan Majko ako možte porovnať režim v Bielorusku s týmto co sa udialo na zasadnutí..alebo rokovani…Jediny totalitny rezim co nastáva je príčinou vlády..DNEŠNEJ!..a o tej ani kryvé slovíčko nenapíšete..Ano lebo ste posadnuty liberálny fanatik dnešnej vlády a tejto doby…Jedno Vám poviem začnite skor písat o našej totalite čo sa tu deje.. a nie ukazovat na Bielorusko Afriku atd…. Ale takého članku myslím na kritiku dnesnej vlady sa tu človek nedožije kedže novinar ktory sa hrá na neutrala je posadnutý ficom..pelegrinim..kotlebom..a tomčanim…atd…

  17. Snáď to nemyslíte vážne, aby súd nariadil primátorovi aby čítal zákony na nariadenia, kde je jednoznačne uvedené, kedy mandát zaniká? Súd mu môže len nariadiť ich dodržiavať. Ani sa nečudujem, že je na súdoch toľko nevybavených vecí, keď sa musia zaoberať takýmito, čo zaťažujú súdy.

  18. Snáď to nemyslíte vážne, aby súd nariadil primátorovi aby čítal zákony na nariadenia, kde je jednoznačne uvedené, kedy mandát zaniká? Súd mu môže len nariadiť ich dodržiavať. Ani sa nečudujem, že je na súdoch toľko nevybavených vecí, keď sa musia zaoberať takýmito, čo zaťažujú súdy.

  19. to myslim uplne vazne … tak si precitajte zakon !!! v zakone je napisane, ze mandat zanika ak sa poslanec nezucatni rok na zasadnutiach zastupitelstva. Ani slovo tam nie je o tom, odkedy sa lehota pocita. Takze Vase vykladanie zakona je len Vase … primator ma iny nazor. Tomu sa hovori demokracia vazeny pane. A nie ze si zoberiete pravny nazor p. Tekeliho (ktori mimochodom ZMOS a ministerstvo len skopirovalo) a ohanate sa nim, ze je jediny spravny (to by bola diktatura). Este raz a po lopate – rozhodnut ci mate pravdu Vy alebo primator moze iba sud. Nikto iny. Dovtedy plati rozhodnutie organu verejnej moci. Ak by nie, tak ide o anarchiu a nie pravny stat (ak to teda este tak nezyvame).
    Apropo – odkedy sudy (citujem Vas) mozu len nariadit dodrziavat zakony? Nahodou nie je ich prvoradou ulohou rozhodovat spory? A to ze nie vzdy mate pravdu asi dobre viete, kedze uz nejaky ten spor ste prehrali … 😉

  20. to myslim uplne vazne … tak si precitajte zakon !!! v zakone je napisane, ze mandat zanika ak sa poslanec nezucatni rok na zasadnutiach zastupitelstva. Ani slovo tam nie je o tom, odkedy sa lehota pocita. Takze Vase vykladanie zakona je len Vase … primator ma iny nazor. Tomu sa hovori demokracia vazeny pane. A nie ze si zoberiete pravny nazor p. Tekeliho (ktori mimochodom ZMOS a ministerstvo len skopirovalo) a ohanate sa nim, ze je jediny spravny (to by bola diktatura). Este raz a po lopate – rozhodnut ci mate pravdu Vy alebo primator moze iba sud. Nikto iny. Dovtedy plati rozhodnutie organu verejnej moci. Ak by nie, tak ide o anarchiu a nie pravny stat (ak to teda este tak nezyvame).
    Apropo – odkedy sudy (citujem Vas) mozu len nariadit dodrziavat zakony? Nahodou nie je ich prvoradou ulohou rozhodovat spory? A to ze nie vzdy mate pravdu asi dobre viete, kedze uz nejaky ten spor ste prehrali … 😉

  21. toto uz len je tema hodna presne hodna tejto internetovej stranky, vsetko a vsetkych osierat!!! koho zaujima ze nejakeho hanusa co nechodil na zasadnutia
    odtial vykopli, ludia maju ine problemy!!! normalny clovek ked nebude chodit do prace tiez dostane padaka tak a to nemusi mat ani absenciu moze byt aj pn.

  22. toto uz len je tema hodna presne hodna tejto internetovej stranky, vsetko a vsetkych osierat!!! koho zaujima ze nejakeho hanusa co nechodil na zasadnutia
    odtial vykopli, ludia maju ine problemy!!! normalny clovek ked nebude chodit do prace tiez dostane padaka tak a to nemusi mat ani absenciu moze byt aj pn.

  23. Pekná banda Tomčánijovská fuj a ten hlavatý phenys Fabo. ,! Čo má kúpenú vysokú školu v smutne známom Sládkovičove ako že ,, Doktor práv ,, ! Vístižné opilec falošný a slizký ! Podochnite tam už konečne ! Psy !

  24. Pekná banda Tomčánijovská fuj a ten hlavatý phenys Fabo. ,! Čo má kúpenú vysokú školu v smutne známom Sládkovičove ako že ,, Doktor práv ,, ! Vístižné opilec falošný a slizký ! Podochnite tam už konečne ! Psy !

  25. Tak potom stanoviská ZMOSU ani MV SR nemajú cenu ani toaletného papiera. Potom zrušme parlament, vládu …! Načo nám sú? Žime ako v pralese a každý nech si robí čo sa mu zachce! A napokon, všeobecné záväzne nariadenia sú záväzné? Tak potom ich tiež môžeme ignorovať.

  26. Tak potom stanoviská ZMOSU ani MV SR nemajú cenu ani toaletného papiera. Potom zrušme parlament, vládu …! Načo nám sú? Žime ako v pralese a každý nech si robí čo sa mu zachce! A napokon, všeobecné záväzne nariadenia sú záväzné? Tak potom ich tiež môžeme ignorovať.

  27. Pre
    pre Anonym 10.17 19. februára 2021, 10:59

    Ja netvrdím, že to stanovisko je dobré, zlé, správne alebo nesprávne. Ale nie je záväzné. Má iba odporúčací charakter.

  28. Pre
    pre Anonym 10.17 19. februára 2021, 10:59

    Ja netvrdím, že to stanovisko je dobré, zlé, správne alebo nesprávne. Ale nie je záväzné. Má iba odporúčací charakter.

  29. Keď sa má obmedzenie počtu osôb týkať v čiernom okrese, tak potom sa to malo týkať nielen zástupcu Ministerstva životného prostredia a občanov, ale aj primátora a poslancov! Keď to počítam: 3 policajti + primátor= 4, tak potom tam mali byť iba 2 poslanci, aby sa dodržal počet 6. Prečo asi zamedzili prístup zástupcu MŽP, aby nebol svedkom ako sa to tu robí?

  30. Keď sa má obmedzenie počtu osôb týkať v čiernom okrese, tak potom sa to malo týkať nielen zástupcu Ministerstva životného prostredia a občanov, ale aj primátora a poslancov! Keď to počítam: 3 policajti + primátor= 4, tak potom tam mali byť iba 2 poslanci, aby sa dodržal počet 6. Prečo asi zamedzili prístup zástupcu MŽP, aby nebol svedkom ako sa to tu robí?

  31. 1) organy verejnej spravy maju vynimku, vsak ? 😉
    2) svedkom mohol byt kazdy … vysielalo sa online na YouTube kanaly…

  32. 1) organy verejnej spravy maju vynimku, vsak ? 😉
    2) svedkom mohol byt kazdy … vysielalo sa online na YouTube kanaly…

  33. Vírus sa vyhýba orgánom verejnej správy? Ten napáda len obyčajných ľudí? Ale ja si to osobne nemyslím. P. Holý, ktorý lieta ako holub hore, dole do Anglicka tiež nakazil svojich spolubojovníkov. No, zázraky sa dejú.

  34. Vírus sa vyhýba orgánom verejnej správy? Ten napáda len obyčajných ľudí? Ale ja si to osobne nemyslím. P. Holý, ktorý lieta ako holub hore, dole do Anglicka tiež nakazil svojich spolubojovníkov. No, zázraky sa dejú.

  35. Vedenie mesta je uz uplne mimo. Je mi luto vedenia MsP,bohuzial robia to,co im nadriadeny prikaze a mozno ani oni tomu neveria a nesuhlasia s tym.Ano,mohli povedat,ze prikaz nadriadeneho nebudu respektovat.Ale vieme ako to je,malokto by asi odmietol.Kazdopadne ryba smrdi od hlavy.

  36. Vedenie mesta je uz uplne mimo. Je mi luto vedenia MsP,bohuzial robia to,co im nadriadeny prikaze a mozno ani oni tomu neveria a nesuhlasia s tym.Ano,mohli povedat,ze prikaz nadriadeneho nebudu respektovat.Ale vieme ako to je,malokto by asi odmietol.Kazdopadne ryba smrdi od hlavy.

  37. pre Majka: 19. februára 2021, 9:22
    A ktorý že orgán verejnej moci vydal také nariadenie, že poslancovi Hanusovi zaniká mandát?? Ty považuješ za taký aj privátnu advokátsku komisiu z KE?
    Keď sa vyspíš „z opice“ potom sem vypisuj, …uj.

  38. pre Majka: 19. februára 2021, 9:22
    A ktorý že orgán verejnej moci vydal také nariadenie, že poslancovi Hanusovi zaniká mandát?? Ty považuješ za taký aj privátnu advokátsku komisiu z KE?
    Keď sa vyspíš „z opice“ potom sem vypisuj, …uj.

  39. Súhlasím s tým, že MsP robí na príkaz nadriadeného. MsP nakoľko je platená mestom, tak musela plniť príkaz primátora. Ľutujem ich. Len najhoršie býva to, že tí hlavní vinníci sa z toho vyvlečú a všetko sa zosype na hlavy, ktorí príkaz splnili.

  40. Súhlasím s tým, že MsP robí na príkaz nadriadeného. MsP nakoľko je platená mestom, tak musela plniť príkaz primátora. Ľutujem ich. Len najhoršie býva to, že tí hlavní vinníci sa z toho vyvlečú a všetko sa zosype na hlavy, ktorí príkaz splnili.

  41. Možno, že ty si sa mal vyspať z opice, keď nevieš, že je to od primátora. Veď to rozhodnutie bolo odfotené v predchádzajúcom článku. Mal si to sledovať od začiatku, bol si to vedel.

  42. Možno, že ty si sa mal vyspať z opice, keď nevieš, že je to od primátora. Veď to rozhodnutie bolo odfotené v predchádzajúcom článku. Mal si to sledovať od začiatku, bol si to vedel.

  43. Sú dve rozporuplné a odlišné stanoviská. Jedno p.Tekeli a jedno advokátska kancelária KE. Asi nikto nevie, ktoré je správne: Ministerstvo povie, že nie je oprávnené podávať výklad zákona,že na to máme súdy. Tak načo prijímajú poslanci také ,nie jednoznačné zákony, ktoré si každý môže vysvetliť po svojom. Dúfam, že súkromná kancelária za stanovisko za 1.500 € si je istá svojim právnym názorom a aj si ho patričné obháji. Ozaj sú tie paragrafy veľmi pokrútené v tomto malinkom štáte.

  44. Sú dve rozporuplné a odlišné stanoviská. Jedno p.Tekeli a jedno advokátska kancelária KE. Asi nikto nevie, ktoré je správne: Ministerstvo povie, že nie je oprávnené podávať výklad zákona,že na to máme súdy. Tak načo prijímajú poslanci také ,nie jednoznačné zákony, ktoré si každý môže vysvetliť po svojom. Dúfam, že súkromná kancelária za stanovisko za 1.500 € si je istá svojim právnym názorom a aj si ho patričné obháji. Ozaj sú tie paragrafy veľmi pokrútené v tomto malinkom štáte.

  45. Majko ty uz vyhladaj psychiatra. Silou mocou chces primatora odstavit. Z tolkych pokusov ti ani jeden nevysiel, asi dakde bude chyba a to v tvojej hlave. Kurbel je zatrpknuty, lebo ho ludia nezvolili a do buducna dufam ze ani nezvolia, este to by nam tu chybalo, hocikto iny len nie on. Falosnejsieho cloveka nepoznam. Majko hras sa na velkeho nestranneho novinara tak preco nepises o OLaNO ktoremu trcis z riti? Ziadna kritika tym smerom, otravujes tu s nezmyslami. Ty, Kurbel, tvoj STB-acky vzor Budaj nic zmysluplneho nerobite. A nepustili dakeho sasa na rokovanie, to tak ludi zaujima teraz. To si uhadol, ludi zaujima ci budu mat co jest ked je tu tato neschopna vlada a ci im bude poskytnuta pomoc ked dostanu covid, alebo ich nechaju skapat jak psov. Toto ludi zaujima.

  46. Majko ty uz vyhladaj psychiatra. Silou mocou chces primatora odstavit. Z tolkych pokusov ti ani jeden nevysiel, asi dakde bude chyba a to v tvojej hlave. Kurbel je zatrpknuty, lebo ho ludia nezvolili a do buducna dufam ze ani nezvolia, este to by nam tu chybalo, hocikto iny len nie on. Falosnejsieho cloveka nepoznam. Majko hras sa na velkeho nestranneho novinara tak preco nepises o OLaNO ktoremu trcis z riti? Ziadna kritika tym smerom, otravujes tu s nezmyslami. Ty, Kurbel, tvoj STB-acky vzor Budaj nic zmysluplneho nerobite. A nepustili dakeho sasa na rokovanie, to tak ludi zaujima teraz. To si uhadol, ludi zaujima ci budu mat co jest ked je tu tato neschopna vlada a ci im bude poskytnuta pomoc ked dostanu covid, alebo ich nechaju skapat jak psov. Toto ludi zaujima.

  47. Michal, prečo zrovna s takýmito ludmi si sa spolčil (wannabe novinari a poslanci)? Sklamanie za sklamanim….

  48. Michal, prečo zrovna s takýmito ludmi si sa spolčil (wannabe novinari a poslanci)? Sklamanie za sklamanim….

  49. Pavol Kurbel
    Seredan daj si pozor na jazyk aby si tie svoje vyjadernia nemusel dokazovať na súde. Je úbohé a zbabelé škriekať spoza múra. Skús sa podpísať ak nie si pos . atý. Ale na to si asi príliš veľký zbabelec.

  50. Pavol Kurbel
    Seredan daj si pozor na jazyk aby si tie svoje vyjadernia nemusel dokazovať na súde. Je úbohé a zbabelé škriekať spoza múra. Skús sa podpísať ak nie si pos . atý. Ale na to si asi príliš veľký zbabelec.

  51. Pavol Kurbel
    Súkromná právna kancelária v podstate napísala že neberie
    žiadnu zodpovednosť v prípade svojho stanoviska ak súd rozhodne inak.
    A to nie sú dve odlišné stanoviská. Jedno je od kancelárie za 1500 eur ktorá podľa všetkého napíše to čo si želáš len musíš zaplatiť ale tiež napíše že za to nenesie žiadnu zodpovednosť a potom sú tu minimálne tri rovnaké stanoviská a to ministerstva vnútra ktoré je autorom zákona, potom Združenia miest a obcí a tretie dvoch autorov ktorý sa dlhodobo venujú problémom v samospráve.
    Už tu niekto napísal veľmi jednoduchý príklad ktorý by podľa mňa mal pochopiť aj absolvent prvého stupňa základnej školy . A síce. Aknapríklad platíte faktúry za plyn. Januárovú faktúru za plyn zaplatíte 3 januára. Potom 5 februára dostanete faktúru za február vystavenú 2 februára so splatnosťou 14 dní. To znamená, že je splatná 16 teho januára. Ak ju ale nezaplatíte tak sa stávate neplatičom a nabiehajú vám penále. Čo myslíte od kedy vám nabiehajú penále? Už za január alebo až po 16 tom februári. Odpovedzte si sám. A tak je to aj s Hanusovým mandátom. Je absurdné, aby sa dátum neúčasti na rokovaní zastupiteľstva začal počítať od dátumu poslednej účasti na zastupiteľstve a nie od prvej neúčasti na zastupiteľstve. Myslím že preto to nie je v zákone takto presne definované, lebo zákonodarca predpokladal že zákon píše pre normálnych ľudí so zdravým rozumom ktorým to musí byť po prvom prečítaní jasné a nie nejakým imbecilom.

  52. Pavol Kurbel
    Súkromná právna kancelária v podstate napísala že neberie
    žiadnu zodpovednosť v prípade svojho stanoviska ak súd rozhodne inak.
    A to nie sú dve odlišné stanoviská. Jedno je od kancelárie za 1500 eur ktorá podľa všetkého napíše to čo si želáš len musíš zaplatiť ale tiež napíše že za to nenesie žiadnu zodpovednosť a potom sú tu minimálne tri rovnaké stanoviská a to ministerstva vnútra ktoré je autorom zákona, potom Združenia miest a obcí a tretie dvoch autorov ktorý sa dlhodobo venujú problémom v samospráve.
    Už tu niekto napísal veľmi jednoduchý príklad ktorý by podľa mňa mal pochopiť aj absolvent prvého stupňa základnej školy . A síce. Aknapríklad platíte faktúry za plyn. Januárovú faktúru za plyn zaplatíte 3 januára. Potom 5 februára dostanete faktúru za február vystavenú 2 februára so splatnosťou 14 dní. To znamená, že je splatná 16 teho januára. Ak ju ale nezaplatíte tak sa stávate neplatičom a nabiehajú vám penále. Čo myslíte od kedy vám nabiehajú penále? Už za január alebo až po 16 tom februári. Odpovedzte si sám. A tak je to aj s Hanusovým mandátom. Je absurdné, aby sa dátum neúčasti na rokovaní zastupiteľstva začal počítať od dátumu poslednej účasti na zastupiteľstve a nie od prvej neúčasti na zastupiteľstve. Myslím že preto to nie je v zákone takto presne definované, lebo zákonodarca predpokladal že zákon píše pre normálnych ľudí so zdravým rozumom ktorým to musí byť po prvom prečítaní jasné a nie nejakým imbecilom.

  53. Pavol Kurbel dáko nechápem ten váš príspevok na seredana. Čo by mal akože dokazovať na súde? To že povedal že ste falošný človek? To je len jeho názor a za názor sa nedá súdiť. Alebo čo konkrétne, dáko nechápem. Prečítal som si ten jeho príspevok 3 krát ale neviem čo máte na mysli. Trochu sa vyznam v zákonoch a nevidím tam nič za čo by sa dal žalovať. Tak skúste ma priučiť trochu čo máte na mysli. Rád sa nechám poučiť ak to bude pravdaže dávať zmysel.

  54. Pavol Kurbel dáko nechápem ten váš príspevok na seredana. Čo by mal akože dokazovať na súde? To že povedal že ste falošný človek? To je len jeho názor a za názor sa nedá súdiť. Alebo čo konkrétne, dáko nechápem. Prečítal som si ten jeho príspevok 3 krát ale neviem čo máte na mysli. Trochu sa vyznam v zákonoch a nevidím tam nič za čo by sa dal žalovať. Tak skúste ma priučiť trochu čo máte na mysli. Rád sa nechám poučiť ak to bude pravdaže dávať zmysel.

  55. Pre toho blbečka na príklade faktúry. Strašne sa mýliš. Ako každý blbeček, ktorý rozumie všetkému, ale v skutočnosti ničomu. Ak fa vystavia 2 so splatnosťou 14 dní, tak je splatná 17 a nie 16 tého ty blbečku.

  56. Pre toho blbečka na príklade faktúry. Strašne sa mýliš. Ako každý blbeček, ktorý rozumie všetkému, ale v skutočnosti ničomu. Ak fa vystavia 2 so splatnosťou 14 dní, tak je splatná 17 a nie 16 tého ty blbečku.

  57. áno máte pravdu je splatná 17 teho a nie 16 teho to ale na podstate veci nič nemení. Určite vás nikto nebude penalizovať za január a prvé dva týždne februára ako sa o to pokúšaju v prípade Hanusa. Dnes sa na faktúrach bežne neuvádza splatnosť napríklad 14 dní tak to bolo bežné v minulosti ale konkrétny dátum splatnosti. Pán Šintavský máte pekný pseudonym. Vy ste sa nikdy v živote o štvrť na osem večer po únavnom pracovnom dni nepodstatne nepomýlil? Ak nie tak vás obdivujem. Ste asi jeden z veľmi mála na svete.
    Inak pekný večer.

  58. áno máte pravdu je splatná 17 teho a nie 16 teho to ale na podstate veci nič nemení. Určite vás nikto nebude penalizovať za január a prvé dva týždne februára ako sa o to pokúšaju v prípade Hanusa. Dnes sa na faktúrach bežne neuvádza splatnosť napríklad 14 dní tak to bolo bežné v minulosti ale konkrétny dátum splatnosti. Pán Šintavský máte pekný pseudonym. Vy ste sa nikdy v živote o štvrť na osem večer po únavnom pracovnom dni nepodstatne nepomýlil? Ak nie tak vás obdivujem. Ste asi jeden z veľmi mála na svete.
    Inak pekný večer.

  59. Ja žiadneho informátora vyhadzovať alebo meniť nemusím,lebo žiadneho nemám.Váš vek som si len tipol podľa výzoru.Prepáčte mi to.

  60. Ja žiadneho informátora vyhadzovať alebo meniť nemusím,lebo žiadneho nemám.Váš vek som si len tipol podľa výzoru.Prepáčte mi to.

  61. Tieto vaše vyjadrovania svedčia len o vašej úbohosti. Možno, keby ste sa pozorne pozreli do zrkadla, by ste sa o nej presvedčil. Takto urážať môže len úbožiak.

  62. Tieto vaše vyjadrovania svedčia len o vašej úbohosti. Možno, keby ste sa pozorne pozreli do zrkadla, by ste sa o nej presvedčil. Takto urážať môže len úbožiak.

  63. Miso dostal si urcitu dôveru od obyvatelov, tak nechapem preco si sa nechal od tejto organizovanej bandy takto oddrbat. To ta nenapadlo ze supy len čihaju nato kedy a ako ta zožrať? Aj ked si bol PN to naozaj si nevladal sa prist aspon podpisat na zastupitelstvo aspon raz pocas 12 mesiacov?

  64. Miso dostal si urcitu dôveru od obyvatelov, tak nechapem preco si sa nechal od tejto organizovanej bandy takto oddrbat. To ta nenapadlo ze supy len čihaju nato kedy a ako ta zožrať? Aj ked si bol PN to naozaj si nevladal sa prist aspon podpisat na zastupitelstvo aspon raz pocas 12 mesiacov?

  65. Kto vie kedy, v akom čase mu dal doktor vychádzky? A potom, asi ani v najhoršom sne mu nenapadlo, že mu urobí taký podraz. A ešte to, že toho 18.-tého bol poslancom MsZ.

  66. Kto vie kedy, v akom čase mu dal doktor vychádzky? A potom, asi ani v najhoršom sne mu nenapadlo, že mu urobí taký podraz. A ešte to, že toho 18.-tého bol poslancom MsZ.

  67. Nebuďte smiešny. Vychádzky sa dávajú doobeda aj poobede. Takže mohol prísť. Ak mohol sedieť na komisiách, sobášiť, mohol sa podpísať aj na zastupiteľstve. Všetko ostatné sú výhovorky. Taký je môj pohľad. Jednoducho spravil chybu, alebo to nedomyslel.

  68. Nebuďte smiešny. Vychádzky sa dávajú doobeda aj poobede. Takže mohol prísť. Ak mohol sedieť na komisiách, sobášiť, mohol sa podpísať aj na zastupiteľstve. Všetko ostatné sú výhovorky. Taký je môj pohľad. Jednoducho spravil chybu, alebo to nedomyslel.

  69. vôbec nie je dôležité či urobil chybu alebo nie. Dôležité je to že je stále poslancom. Myslím si že naozaj nikoho nenapadlo že Tomčáni klesne až tak hlboko aby sa postavil na úroveň Mečiara ktorý svojho času podobným spôsobom to jest protizákonne vyhodil z parlamentu Gauliedera. Ani vo sne by ma nenapadlo že je možné aby sa vrátili 90 siate roky s Mečiarovými praktikami. A o tomto je vlastne celý článok . O charaktere moci, o spôsoboch a zákerných praktikách ktoré vládnu v tomto meste. Ale je len a len na nás či sa budeme len nečinne pozerať. alebo sa týmto praktikám postavíme na odpor. Ak či už zbabelo stiahneme chvost, alebo pre nejaké výhody či preto aby ma to nejak neohrozilo budeme držať hubu tak si nič iné nezaslúžime iba to, aby nám tu Tomčányi aj so svojou garnitúrou a potomstvom vládli ako komunisti ďalších 50 rokov.

  70. vôbec nie je dôležité či urobil chybu alebo nie. Dôležité je to že je stále poslancom. Myslím si že naozaj nikoho nenapadlo že Tomčáni klesne až tak hlboko aby sa postavil na úroveň Mečiara ktorý svojho času podobným spôsobom to jest protizákonne vyhodil z parlamentu Gauliedera. Ani vo sne by ma nenapadlo že je možné aby sa vrátili 90 siate roky s Mečiarovými praktikami. A o tomto je vlastne celý článok . O charaktere moci, o spôsoboch a zákerných praktikách ktoré vládnu v tomto meste. Ale je len a len na nás či sa budeme len nečinne pozerať. alebo sa týmto praktikám postavíme na odpor. Ak či už zbabelo stiahneme chvost, alebo pre nejaké výhody či preto aby ma to nejak neohrozilo budeme držať hubu tak si nič iné nezaslúžime iba to, aby nám tu Tomčányi aj so svojou garnitúrou a potomstvom vládli ako komunisti ďalších 50 rokov.

  71. Pán Kurbel,chyba je jednoducho v tom,že Vy a Vám podobní,ste na jedno oko slepí,a na jedno ucho hluchý.To znamená,to sú naši,Ti sú dobrí,a Tí iný sú strašne zlý,Čiernobiele videnie sa tomu hovorí.Jednoducho nie ste schopný objektívne niečo posúdiť.

  72. Pán Kurbel,chyba je jednoducho v tom,že Vy a Vám podobní,ste na jedno oko slepí,a na jedno ucho hluchý.To znamená,to sú naši,Ti sú dobrí,a Tí iný sú strašne zlý,Čiernobiele videnie sa tomu hovorí.Jednoducho nie ste schopný objektívne niečo posúdiť.

  73. A kedze chceme, aby ste videli vo farbe, tak vam rozsvietime. Jednemu zapalime auto a druhemu obchod. Sice druhemu druhemu, ale hlavne aby sa rozjasnilo. Takto to myslis? Objektivne?

  74. A kedze chceme, aby ste videli vo farbe, tak vam rozsvietime. Jednemu zapalime auto a druhemu obchod. Sice druhemu druhemu, ale hlavne aby sa rozjasnilo. Takto to myslis? Objektivne?

  75. To ze Tomcany je zakerny dobytok je jedna vec a samzrejme uz davno nema co robiť na urade. Ale to ze si Miso nenasiel ani trosku casu v ramci hoc aj pocas PN vychadziek za rok ani raz, tak to nechapem. Urcite sa to neda nazvat ucta k volicom. Tomcany to samozrejme zakerne a spinavo hned vyuzil aby sa ho zbavil a nahradil ho svojim lokajom.

  76. To ze Tomcany je zakerny dobytok je jedna vec a samzrejme uz davno nema co robiť na urade. Ale to ze si Miso nenasiel ani trosku casu v ramci hoc aj pocas PN vychadziek za rok ani raz, tak to nechapem. Urcite sa to neda nazvat ucta k volicom. Tomcany to samozrejme zakerne a spinavo hned vyuzil aby sa ho zbavil a nahradil ho svojim lokajom.

  77. Ono s tým Gauliderom si treba aj povedať nielen A, ale aj B.
    Podviedol HZDS a podviedol poslanecký klub za ktorý kandidoval. Potom chcel byť nezávislý poslanec a kupčiť poslaneckým mandátom.Pokúsil sa úmyseľne destabilizovať HZDS.
    Porovnávať sa to ani z ďaleka nedá.

  78. Ono s tým Gauliderom si treba aj povedať nielen A, ale aj B.
    Podviedol HZDS a podviedol poslanecký klub za ktorý kandidoval. Potom chcel byť nezávislý poslanec a kupčiť poslaneckým mandátom.Pokúsil sa úmyseľne destabilizovať HZDS.
    Porovnávať sa to ani z ďaleka nedá.

  79. prosím vás čo tu splietate kupčenie s poslaneckým mandátom. Bol alebo nebol protizákonne vyhodený z parlamentu? Odpovedzte si sám. V tom je jadro problému Gauliedera a Hanusa

  80. prosím vás čo tu splietate kupčenie s poslaneckým mandátom. Bol alebo nebol protizákonne vyhodený z parlamentu? Odpovedzte si sám. V tom je jadro problému Gauliedera a Hanusa

  81. Nikde som nepostrehol či nastúpili tí dvaja náhradní poslanci, p. Kurbel tu uviedol, že Mišo je stále poslancom. Ako to teda je?

  82. Nikde som nepostrehol či nastúpili tí dvaja náhradní poslanci, p. Kurbel tu uviedol, že Mišo je stále poslancom. Ako to teda je?

  83. Podľa mňa, p. primátor by mal počítať absenciu tak ako to počítal, keby bolo zasadanie MsZ každý deň. Ale keď od zasadnutia, kedy tam bol aj p. Hanus a zasadnutím, kedy tam nebol uplynul čas asi 1 mesiac. Počas tohto obdobia tam neboli ani ostatní poslanci. Tak potom aj oni majú absenciu. Napr. keď bežný pracovník ide na vianočné sviatky a po nich nepríde do roboty, odkedy sa mu počíta absencia? Aj vianočné sviatky, keď sú všetci doma? Počíta sa to od dňa, kedy do roboty nenastúpil.

  84. Podľa mňa, p. primátor by mal počítať absenciu tak ako to počítal, keby bolo zasadanie MsZ každý deň. Ale keď od zasadnutia, kedy tam bol aj p. Hanus a zasadnutím, kedy tam nebol uplynul čas asi 1 mesiac. Počas tohto obdobia tam neboli ani ostatní poslanci. Tak potom aj oni majú absenciu. Napr. keď bežný pracovník ide na vianočné sviatky a po nich nepríde do roboty, odkedy sa mu počíta absencia? Aj vianočné sviatky, keď sú všetci doma? Počíta sa to od dňa, kedy do roboty nenastúpil.

  85. pan poslanec Hanus je stále právoplatne zvoleným poslancom. A na tejto veci ten zdrap papiera čo mu Tomčányi dal nemôže nič zmeniť.
    pre anonym 8:02
    stále čakám na vysvetlenie ako vyzerá to objektívne posúdenie v prípade pána Hanusa.
    Ešte stále ho nemáte pripravené?

  86. pan poslanec Hanus je stále právoplatne zvoleným poslancom. A na tejto veci ten zdrap papiera čo mu Tomčányi dal nemôže nič zmeniť.
    pre anonym 8:02
    stále čakám na vysvetlenie ako vyzerá to objektívne posúdenie v prípade pána Hanusa.
    Ešte stále ho nemáte pripravené?

  87. Nikoho nezastávam, ale ako som niekde vyššie čítal, p. Hanus sa zúčastňoval zasadnutia komisií a aj sobášil, nechápem, že ako poslanec možno aj druhého volebného obdobia doteraz nepozná zákon o obecnom zriadení, teda že za tak dlhý čas PN si neprečítal paragraf o neúčasti na zasadnutiach MsZ. A nechal sa prekvapiť, že aj také niečo sa mu môže stať, a len vďaka jeho neznalosti zákona, o ktorom možno aj 6 rokov vedel počas jeho poslancovania. Čo už na to povedať.

  88. Nikoho nezastávam, ale ako som niekde vyššie čítal, p. Hanus sa zúčastňoval zasadnutia komisií a aj sobášil, nechápem, že ako poslanec možno aj druhého volebného obdobia doteraz nepozná zákon o obecnom zriadení, teda že za tak dlhý čas PN si neprečítal paragraf o neúčasti na zasadnutiach MsZ. A nechal sa prekvapiť, že aj také niečo sa mu môže stať, a len vďaka jeho neznalosti zákona, o ktorom možno aj 6 rokov vedel počas jeho poslancovania. Čo už na to povedať.

  89. Prepáčte, len by ma zaujímalo ,či je férové od p. Hanusa ,aj keď nechcem naňho útočiť, že síce na zastupiteľstvo nechodí lebo je na PN-ke ale behať ,bicyklovať a dokonca sobášiť v rámci pandemických opatrení ..keď je predpoklad, že má oslabený organizmus a môže niekoho ,alebo sa od niekoho nakaziť ..je pravda aj to ,že môže mať vychádzky podľa toho akú má diagnózu, ale aj tie sú dané časmi.. Myslím, že týmito debatami a zverejnenými informáciami mu určite nepomáhate.. predpokladám, že je dostatok svedkov, ktorí ho isto videli v rámci PN pracovať dokonca doma v záhrade ,aj také niečo som tu postrehla, alebo behať po hrádzi. Predpokladám, že tá choroba bola určite ťažká keď bol rok doma, ale v práci určite tieto info nemajú a neviem či mu pomáhate alebo skôr škodíte..

  90. Prepáčte, len by ma zaujímalo ,či je férové od p. Hanusa ,aj keď nechcem naňho útočiť, že síce na zastupiteľstvo nechodí lebo je na PN-ke ale behať ,bicyklovať a dokonca sobášiť v rámci pandemických opatrení ..keď je predpoklad, že má oslabený organizmus a môže niekoho ,alebo sa od niekoho nakaziť ..je pravda aj to ,že môže mať vychádzky podľa toho akú má diagnózu, ale aj tie sú dané časmi.. Myslím, že týmito debatami a zverejnenými informáciami mu určite nepomáhate.. predpokladám, že je dostatok svedkov, ktorí ho isto videli v rámci PN pracovať dokonca doma v záhrade ,aj také niečo som tu postrehla, alebo behať po hrádzi. Predpokladám, že tá choroba bola určite ťažká keď bol rok doma, ale v práci určite tieto info nemajú a neviem či mu pomáhate alebo skôr škodíte..

  91. Pán kurbel, prepáčte nechcem sa vás dotknúť, ale nedá mi aby som sa neopýtala, či tie vaše názory máte niekde aj podložené, overené ,alebo ste sa niekde dočítal…alebo sú to len tie vaše výroky „já si myslím“ , „je to určite protizákonné“ ,alebo je to zasa len niečo do vetra… Skôr sa čudujem, že tie niektoré konkrétne urážky na ľudí a prirovnávanie k nejakým garnitúram a urážanie potomkov sa nestretli ešte nejakou právnou odozvou..

  92. Pán kurbel, prepáčte nechcem sa vás dotknúť, ale nedá mi aby som sa neopýtala, či tie vaše názory máte niekde aj podložené, overené ,alebo ste sa niekde dočítal…alebo sú to len tie vaše výroky „já si myslím“ , „je to určite protizákonné“ ,alebo je to zasa len niečo do vetra… Skôr sa čudujem, že tie niektoré konkrétne urážky na ľudí a prirovnávanie k nejakým garnitúram a urážanie potomkov sa nestretli ešte nejakou právnou odozvou..

  93. Myslím, že je zbytočne tu polemizovať o tom, kto má pravdu. My to tu nevyriešime. Ak p. Hanus to chce posunúť na súd, tak vyrdžme a verdikt súdu budeme musieť akceptovať!

  94. Myslím, že je zbytočne tu polemizovať o tom, kto má pravdu. My to tu nevyriešime. Ak p. Hanus to chce posunúť na súd, tak vyrdžme a verdikt súdu budeme musieť akceptovať!

  95. kolega Hanus nebol celý rok na PN ke ako to tu niekto prezentuje len aby mohol poukazovať na to že robil v záhrade. Pokiaľ si pamätám tak bol aj dlho na OČR ke takže bez problémov mohol robiť v záhrade alebo okolo domu, či bicyklovať sa. A viem ze jedno zastupiteľsto vynechal preto lebo bol v kúpeloch ktoré mal dlhodobo asi 5 mesiacov dopredu pridelené

  96. kolega Hanus nebol celý rok na PN ke ako to tu niekto prezentuje len aby mohol poukazovať na to že robil v záhrade. Pokiaľ si pamätám tak bol aj dlho na OČR ke takže bez problémov mohol robiť v záhrade alebo okolo domu, či bicyklovať sa. A viem ze jedno zastupiteľsto vynechal preto lebo bol v kúpeloch ktoré mal dlhodobo asi 5 mesiacov dopredu pridelené

  97. aké urážanie máte na mysli? Partia ktorá dnes ovláda mesto je Tomčányiho partia a bežne sa tomu hovorí garnitúra. A ze sa po meste hovorí že Tomčányi mladši bude kandidovať na primátora je fakt rovnako ako je fakt že komunisti tu vládli 50 rokov? Čo z toho nie je pravda?
    Je tu stanovisko ministerstva vnútra, Zmosu i právnikov ktorí sa dlhodobo venujú verejnej správe a čuduj sa svete všetky sa zhodujú v tom že termín neúčasti poslanca na zasadnutí sa má počítať od jeho prvej neúčasti a nie od jeho poslednej účasti

  98. aké urážanie máte na mysli? Partia ktorá dnes ovláda mesto je Tomčányiho partia a bežne sa tomu hovorí garnitúra. A ze sa po meste hovorí že Tomčányi mladši bude kandidovať na primátora je fakt rovnako ako je fakt že komunisti tu vládli 50 rokov? Čo z toho nie je pravda?
    Je tu stanovisko ministerstva vnútra, Zmosu i právnikov ktorí sa dlhodobo venujú verejnej správe a čuduj sa svete všetky sa zhodujú v tom že termín neúčasti poslanca na zasadnutí sa má počítať od jeho prvej neúčasti a nie od jeho poslednej účasti

  99. Problematiku by som rozdelil na dve casti:

    1 – svojvolne zbavenie mandatu poslanca primatorom mesta (vychadzajuc zo stanoviska autority) – tu budem trvale stat na strane PRAVA, faktov a tym poskodeneho poslanca Hanusa

    2 – dovody, preco sa Hanus nezucastnil niekolkych rokovani MsZ – dovody nemam podlozene faktami a teda nepoznam ich preukazatelne. Hanus mal byt praceneschopny, mal byt na OCR a pod. To musi obcanom vysvetlit a pred volicmi obhajovat sam Hanus.

  100. Problematiku by som rozdelil na dve casti:

    1 – svojvolne zbavenie mandatu poslanca primatorom mesta (vychadzajuc zo stanoviska autority) – tu budem trvale stat na strane PRAVA, faktov a tym poskodeneho poslanca Hanusa

    2 – dovody, preco sa Hanus nezucastnil niekolkych rokovani MsZ – dovody nemam podlozene faktami a teda nepoznam ich preukazatelne. Hanus mal byt praceneschopny, mal byt na OCR a pod. To musi obcanom vysvetlit a pred volicmi obhajovat sam Hanus.

  101. Možno by bolo dobré natočiť reportáž s Hanusom a nech sa vyjadrí ako to bolo s jeho PN, sobasenim, komisiami, prečo tam mohol chodiť a na zastupiteľstvo nie. Poprípade nechať čitateľov položiť otázky a na tie by vo videu odpovedal. Myslím že toto by mohlo ozrejmiť veľa vecí. Čo vy nato p. Majko, nestálo by to zato?

  102. Možno by bolo dobré natočiť reportáž s Hanusom a nech sa vyjadrí ako to bolo s jeho PN, sobasenim, komisiami, prečo tam mohol chodiť a na zastupiteľstvo nie. Poprípade nechať čitateľov položiť otázky a na tie by vo videu odpovedal. Myslím že toto by mohlo ozrejmiť veľa vecí. Čo vy nato p. Majko, nestálo by to zato?

  103. Čoho sa primátor bál keď nevpustil ani zástupcu ministerstva??????Ako mohol vyhlásiť zastupiteľstvo za neverejné bez občanov???????Nie je to nezákoné??????Je vôbec platné?????

  104. miško,miško u mna si padol na uplné dno.Nechal si sa oblbnut dvomi chrapunmi,a na to si doplatil,teraz sa na teba obidvaja vysrali.určite si to už pochopil,lenže už je neskoro.Prajem ti vela zdravia.Tvoj bývalý,sklamaný volič.

  105. Zjavne ste sa nechali oblbnúť Vy, niekým kto na Michala vylial kopu špiny. Na tie reči o chrapúňoch by ste si mal dávať pozor. Dúfam, že to celé Michal nenechá len tak.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované