back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

S názorom poslanca Kurbela nesúhlasím !

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď / V článku publikovanom pod titulom Okresná prokuratúra dala za pravdu rebelujúcim poslancom“ poslanec MsZ Pavol Kurbel informoval občanov mesta o proteste prokurátora Okresnej prokuratúry proti poslancami prijatému Uzneseniu MsZ. Prokurátor toto uznesenie vyhodnotil ako protizákonné.

Poslanec Kurbel v nadpise článku napísal „rebelujúcich poslancov“, s čím zásadne nemôžem súhlasiť. V takto vážnej situácii pre právo, spravodlivosť a demokraciu v meste, osem poslancov nemožno nazvať rebelujúcimi, je potrebné hovoriť priamo a bez okolkov.

Najskôr, prečo vážnej situácii v meste?

Ešte pred rokovaním MsZ, presne  11. februára 2020 sme publikovali článok pod titulom „Kto a prečo chystá výrazné obmedzenia práv poslancov mestského zastupiteľstva v Seredi?“, ktorý nájdete tu: http://www.seredonline.sk/2020/02/11/kto-a-preco-chysta-vyrazne-obmedzenia-prav-poslancov-mestskeho-zastupitelstva-v-seredi/ a už v tomto článku sme napísali:

„Už z obsahu názvu bodu vyplýva výrazná snaha predkladateľa upraviť pre volených zástupcov záväzné zásady hospodárenia v meste a spôsob nakladania s mestským majetkom. Pre veci neznalých, tento dokument je akoby  “Ústava mesta” určujúca pravidlá, ako napr. kto, ako, kedy a začo  predá mestskú budovu, pozemky a iný majetok mesta, ale aj za akých podmienok môže byť podpísaná nájomná zmluva a pod.

A konštatovali sme nasledovné: „Z vyjadrení poslancov MsZ Karmažína a Kurbela je zrejmá snaha významným spôsobom meniť pravidlá v nakladaní s majetkom mesta.“

- Článok pokračuje pod reklamou -

A to je vážna vec. Ako v štáte, tak v samospráve je moc rozdelená tak, aby bola vyvážená. Hovorí sa tomu „systém bŕzd a protiváh“.

V štáte má určité právomoci a kompetencie NR SR a určité Vláda SR.

V samospráve majú určité právomoci a kompetencie poslanci miestnej samosprávy a určité primátor (starosta). Primátor má možnosť nepodpísať (podpísať by nemal) uznesenie poslancov, ak je nezákonné, alebo zjavne proti záujmom mesta. Takéto  „vetovanie“ uznesenia primátorom, teda vôle väčšiny poslancov, môže poslanecký zbor prehlasovať opätovným hlasovaním na ďalšom rokovaní zastupiteľstva.

Primátor nemôže rozhodovať o majetku mesta (obce) a nakladať s ním. Toto právo zákonodarca zveril poslancom MsZ. Pozor! Sme v Seredi a primátor Tomčányi nám svojim konaním už dokázal, že mu nerobí problém prisvojiť si právomoc zákonodarcom zverenú do rúk výlučne poslancom MsZ, takže ostražitosť je na mieste.

Takto je teda zabezpečená demokracia a deľba moci v rozhodovaní samosprávy a akékoľvek úmyselné či neúmyselné presuny práv z poslancov na primátora by dali jedinej osobe do rúk práva, ktoré jej nezveril ani zákonodarca. Prirodzene, že takýmto konaním by došlo aj k zmene vyváženosti moci v samospráve.

V samospráve fungujú (mali by fungovať) aj kontrolné mechanizmy – ich zlyhanie a je jedno či z neznalosti, nezáujmu alebo pre klientelizmus či  korupciu, zpravidla prinášajú vážne škody pre všetkých občanov. Otázka je, či sa o zlyhaniach kontrolných mechanizmov a samotných škodách občan dozvie…

Poslanci MsZ podpísaní pod  podnetom na Okresnú prokuratúru teda  upozornili na nezákonnosť konania samosprávy – v podstate kolegov poslancov, ktorí predmetné uznesenie schválili. Je nevyhnutné ale zaoberať sa aj tým, kto a s akým úmyslom takýto návrh na hlasovanie predložil. Motív konania predkladateľa je podstatný nielen pre širokú verejnosť, ale aj pre orgány činné v trestnom konaní, ktoré sa vyšetrovaním konania konkrétnych ľudí v seredskej samospráve už dlhšiu dobu zaoberajú.

Je potrebné aj rozmýšľať, prečo primátor Tomčányi napriek výzve poslancov aby uznesenie nepodpisoval, toto podpísal. Rovnako ako poslanci pred hlasovaním, aj primátor po schválení uznesenia, boli verejne upozornení na fakt, že uznesenie je nezákonné. Toto následne konštatoval aj prokurátor.

Z uvedených faktov vyplýva, prečo nesúhlasím s vyjadrením poslanca Kurbela. Mám zato, že osem poslancov MsZ nerebeluje, ale svojim konaním sa len snaží do Mesta Sereď vrátiť právo, spravodlivosť, dodržiavanie zákonov a rešpektovanie práv všetkých občanov. Teda ide im o návrat hoho, čo za posledných  deväť rokov vďaka slušne povedané svojskému vedeniu mesta primátorom Tomčányim, sa z mesta postupne vytratilo. Títo poslanci chcú to, čo v normálne vedenej samospráve je normálnym a nie výnimočným javom. Za to patrí ôsmym poslancom vďaka. Otázka je, či pri súčasnom vedení mesta, tomto spôsobe správy vecí verejných a zisteniach hlavnej kontrolórky v mnohých prípadoch, môžeme samosprávu v Seredi považovať za normálnu…

- Článok pokračuje pod reklamou -

Už sme si teda ozrejmili úlohu ôsmych poslancov, ktorí sa bezpráviu  verejne vzopreli a neváhali postaviť sa na stranu práva.

Pýtate sa, čo s tými ostatnými poslancami, teda tými, ktorí odhlasovali nezákonné uznesenie? Nuž, otázka správna, ktorá musí byť ale smerovaná priamo na nich. Po konštatovaní prokurátora, že uznesenie je nezákonné a to napriek včasnému upozorneniu na nezákonnosť takéhoto hlasovania, sa im odpovedať možno bude ľahšie. A je čas pripraviť si ju, lebo obdobnú otázku pravdepodobne onedlho dostanú aj od orgánov činných v trestnom konaní. Keďže je tých pozornosti hodných hlasovaní určitých konkrétnych poslancov MsZ viac, tak o tom podrobnejšie neskôr.

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Súhlsím s vami pán Majko. Už aby NAKA začala konať a spýtala sa konkrétnych poslancov kto a prečo ich motivoval k takémuto hlasovaniu

  2. Súhlsím s vami pán Majko. Už aby NAKA začala konať a spýtala sa konkrétnych poslancov kto a prečo ich motivoval k takémuto hlasovaniu

  3. Už sa dostávaju na povrch informácie, že Tomčányi a spol mieni odignorovať rozhodnutie okresnej prokuratúry. Som zvedavý, ktorí poslanci za to zahlasujú. Potom ma bude zaujímať ako to budú vysvetľovať na NAKE. Čo z toho mali, ako boli motivovaní a kým boli motivovaní. A ak dôjde k súdnemu sporu a mesto ho prehrá to znamená že dá za pravdu prokurátorovi, tak sa veľmi ľahko môže stať, že nový primátor a nové zastupiteľstvo príjme rozhodnutie vymáhať škodu to jest peniaze za zastupovanie mesta a súdne trovy od poslancov, ktorí odmietli zrušiť uznesenie.
    Ja by som to neriskoval. Veď väčšine môže byť Tomčányi ukradnutý. Na čo by si mali poslanci robiť zbytočné problémy.

  4. Už sa dostávaju na povrch informácie, že Tomčányi a spol mieni odignorovať rozhodnutie okresnej prokuratúry. Som zvedavý, ktorí poslanci za to zahlasujú. Potom ma bude zaujímať ako to budú vysvetľovať na NAKE. Čo z toho mali, ako boli motivovaní a kým boli motivovaní. A ak dôjde k súdnemu sporu a mesto ho prehrá to znamená že dá za pravdu prokurátorovi, tak sa veľmi ľahko môže stať, že nový primátor a nové zastupiteľstvo príjme rozhodnutie vymáhať škodu to jest peniaze za zastupovanie mesta a súdne trovy od poslancov, ktorí odmietli zrušiť uznesenie.
    Ja by som to neriskoval. Veď väčšine môže byť Tomčányi ukradnutý. Na čo by si mali poslanci robiť zbytočné problémy.

  5. Info 27. apríla 2020, 12:21 – ak bude protest prokuratora poslancami odignorovany, je potrebne vediet – ktorymi konkretne. Nebude lepsieho doplnenia dokazov pre organy cinne v trestnom konani. Najskor boli na nezakonnost upozorneni VEREJNE, nasledne pred hlasovanim a primator bol vyzvany aby uznesenie nepodpisal – znovu pre jeho nezakonnost. Prokurator sa s poslancami a tym aj nasim clankom stotoznil a vydal protest, v ktorom nezakonnost zdovodnil.

    Pôsobnosť prokuratúry

    Prokuratúra chráni práva a zákonom chránené záujmy fyzických osôb, právnických osôb a štátu.
    Je povinná vo verejnom záujme vykonávať opatrenia:

    na predchádzanie porušovania zákonnosti,
    na zistenie a odstránenie porušenia zákonnosti,
    na obnovu porušených práv a vyvodenie zodpovednosti za ich porušenie.

    Pri výkone svojej pôsobnosti je prokuratúra povinná využívať všetky zákonné prostriedky tak, aby sa bez akýchkoľvek vplyvov zabezpečila dôsledná, účinná a rýchla ochrana práv a zákonom chránených záujmov fyzických osôb, právnických osôb a štátu.

    Ústava SR neobmedzuje pôsobnosť prokuratúry len na presadzovanie záujmov štátu, či na pôsobnosť v trestnej oblasti.

    – – –

    Co tak vazne – aky zaujem sleduju, aby sa „oplatilo“ KONKRETNYM poslancom ist do zapasu / konfliktu s organom statnej moci dozorujucim zakonnost?

    Nepredpokladam, ze ide o dohodu prokuratury s konkretnou osobou na meste, ze oni protest vydaju – lebo si musia kryt chrbat, poslanci nebudu akceptovat protest a uznesenie nezrusia a prokuratura vec zahra do stratena…

    Verim, ze dnes uz nie, aj blbec musi vediet, ze tu sa uz hra vabank.

    Ludia 9 rokov poukazujuci na nezakonnosti v samosprave sa NEVZDAJU. A su pravne prostriedky, ktore este nevyuzili – najmensie podozrenie na nezakonne konanie a vyuzite budu.

    V kazdom pripade zajtrajsie zastupitelstvo povie o primatorovi a poslancoch vela…

  6. Info 27. apríla 2020, 12:21 – ak bude protest prokuratora poslancami odignorovany, je potrebne vediet – ktorymi konkretne. Nebude lepsieho doplnenia dokazov pre organy cinne v trestnom konani. Najskor boli na nezakonnost upozorneni VEREJNE, nasledne pred hlasovanim a primator bol vyzvany aby uznesenie nepodpisal – znovu pre jeho nezakonnost. Prokurator sa s poslancami a tym aj nasim clankom stotoznil a vydal protest, v ktorom nezakonnost zdovodnil.

    Pôsobnosť prokuratúry

    Prokuratúra chráni práva a zákonom chránené záujmy fyzických osôb, právnických osôb a štátu.
    Je povinná vo verejnom záujme vykonávať opatrenia:

    na predchádzanie porušovania zákonnosti,
    na zistenie a odstránenie porušenia zákonnosti,
    na obnovu porušených práv a vyvodenie zodpovednosti za ich porušenie.

    Pri výkone svojej pôsobnosti je prokuratúra povinná využívať všetky zákonné prostriedky tak, aby sa bez akýchkoľvek vplyvov zabezpečila dôsledná, účinná a rýchla ochrana práv a zákonom chránených záujmov fyzických osôb, právnických osôb a štátu.

    Ústava SR neobmedzuje pôsobnosť prokuratúry len na presadzovanie záujmov štátu, či na pôsobnosť v trestnej oblasti.

    – – –

    Co tak vazne – aky zaujem sleduju, aby sa „oplatilo“ KONKRETNYM poslancom ist do zapasu / konfliktu s organom statnej moci dozorujucim zakonnost?

    Nepredpokladam, ze ide o dohodu prokuratury s konkretnou osobou na meste, ze oni protest vydaju – lebo si musia kryt chrbat, poslanci nebudu akceptovat protest a uznesenie nezrusia a prokuratura vec zahra do stratena…

    Verim, ze dnes uz nie, aj blbec musi vediet, ze tu sa uz hra vabank.

    Ludia 9 rokov poukazujuci na nezakonnosti v samosprave sa NEVZDAJU. A su pravne prostriedky, ktore este nevyuzili – najmensie podozrenie na nezakonne konanie a vyuzite budu.

    V kazdom pripade zajtrajsie zastupitelstvo povie o primatorovi a poslancoch vela…

  7. Pre Jozef: ja si zase myslím, že tam určite bude a nebude riskovať, že zastupiteľstvo bude viesť jeho zástupca (nik iný to už robiť nemôže) a to zbabre a správnym vhodným spôsobom nevysvetlí pslancom, čo majú robiť

  8. Pre Jozef: ja si zase myslím, že tam určite bude a nebude riskovať, že zastupiteľstvo bude viesť jeho zástupca (nik iný to už robiť nemôže) a to zbabre a správnym vhodným spôsobom nevysvetlí pslancom, čo majú robiť

  9. Primátor tam zajtra bude. A bude mať krásny preslov ohľadne uznesenia, aby jeho poslanci vedeli, ako majú hlasovať. Otázne je, ako vysvetlí, že chce ísť do súdneho sporu, ktorý bude stáť kopec peňazí, keď súdny spor o Veselického plat odmietal s tým, že to bude stáť kopec prachov. Kontrolórka dala za pravdu poslancom, prokurátorka a idú sa stavať na zadné? A kto bude zastupovať mesto? Advokátska kancelária, ktorá zastupovala Veselického a ktorá je veľmi dobre známa predkladateľke uznesenia? Jaaaj Boha. Bizňis.

  10. Primátor tam zajtra bude. A bude mať krásny preslov ohľadne uznesenia, aby jeho poslanci vedeli, ako majú hlasovať. Otázne je, ako vysvetlí, že chce ísť do súdneho sporu, ktorý bude stáť kopec peňazí, keď súdny spor o Veselického plat odmietal s tým, že to bude stáť kopec prachov. Kontrolórka dala za pravdu poslancom, prokurátorka a idú sa stavať na zadné? A kto bude zastupovať mesto? Advokátska kancelária, ktorá zastupovala Veselického a ktorá je veľmi dobre známa predkladateľke uznesenia? Jaaaj Boha. Bizňis.

  11. Len tak k vôli objektivite, tak toto ma veľmi ďaleko k trestnému činu.A určite nikto za to nepôjde sedieť.A aj zhrniem prečo vatsina poslancov schválila,on podpísal,Ti čo neschválili,chceli,aby vetoval,on nevetoval,dali podnet na prokuratúru,ktorá rozhodla,že to hlasovanie bolo v poriadku,ale,že výsledok nie je možné uplatniť,pretože sa nezhoduje s predpismi o hospodárení obci a miest.Tak sa to podľa mňa hlasovanie zruší.

  12. Len tak k vôli objektivite, tak toto ma veľmi ďaleko k trestnému činu.A určite nikto za to nepôjde sedieť.A aj zhrniem prečo vatsina poslancov schválila,on podpísal,Ti čo neschválili,chceli,aby vetoval,on nevetoval,dali podnet na prokuratúru,ktorá rozhodla,že to hlasovanie bolo v poriadku,ale,že výsledok nie je možné uplatniť,pretože sa nezhoduje s predpismi o hospodárení obci a miest.Tak sa to podľa mňa hlasovanie zruší.

  13. Obyvatel,povedz rovno ,čo chces,neviem teraz s ktorým obyvateľom sa bavím,lebo ste dvaja a môj pc.makcene nemá,ale keď si to Ty,čo tu rozširuje správy,že zatkli pápeža,a že americká armáda pochoduje na Rusko a že podľa Teba takzv.Elity usilujú o zánik ľudstva a že Bol Gates rozhoduje o očkovacej látke,tak s takým blaznom ja čas strácať nebudem.

  14. Obyvatel,povedz rovno ,čo chces,neviem teraz s ktorým obyvateľom sa bavím,lebo ste dvaja a môj pc.makcene nemá,ale keď si to Ty,čo tu rozširuje správy,že zatkli pápeža,a že americká armáda pochoduje na Rusko a že podľa Teba takzv.Elity usilujú o zánik ľudstva a že Bol Gates rozhoduje o očkovacej látke,tak s takým blaznom ja čas strácať nebudem.

  15. Potvrdzujem prijatie dokumentu. Potrebujem ho však celý. Pošlite mi ho na mail alebo navrhnite strenutie. Poprípade kontaktujte Majka, ktorý je zo zákona ako novinár povinný zachovať anonymitu svojho zdroja.

  16. Potvrdzujem prijatie dokumentu. Potrebujem ho však celý. Pošlite mi ho na mail alebo navrhnite strenutie. Poprípade kontaktujte Majka, ktorý je zo zákona ako novinár povinný zachovať anonymitu svojho zdroja.

  17. Schvaluju sa zajrajsie manevre naky na zastupitelstve. Ma to byt igorov marketing.. Na zaklade zmluv medzi cabernet finance a spv finance II. Ktora je uz v likvidacii hmed po ziskasovani penazi.

  18. Schvaluju sa zajrajsie manevre naky na zastupitelstve. Ma to byt igorov marketing.. Na zaklade zmluv medzi cabernet finance a spv finance II. Ktora je uz v likvidacii hmed po ziskasovani penazi.

  19. Stracas sa obyvatel? Predstav si ze si brucho a uz v krvy mas zakodovaneho arizatora. Uz ako mlademu ti zachutilo okradat ludi a nikdy nemas dost. Takychto ludi vyhladavaju „lobisti“ lebo vedia ze maju nizky prah k podlahnutiu na zneuzitie pravomoci verejneho cinitela.. Najskor im daju zarobit ale nasledne ich drzia za vajca. Tak doniesli kacicu ze on bude ten manazer roka serede. Mesto predalo zlate vajce za minimum a nasledne to islo cez viacere firmy uz v trhovej hodnote. Kacke prisla odmena a od kacky si to vybral aj brucho a posranci ktori to schvalovali postupne rozlozene na viacero rokov. Medzitym zahadne zomrel prvotny majitel keby sa nahodou vysetrovalo. Ale zidia neodpustaju arizatorom a dokumenty sa nasli..

    Takato kacica je este na sprave majetku mesta.

  20. Stracas sa obyvatel? Predstav si ze si brucho a uz v krvy mas zakodovaneho arizatora. Uz ako mlademu ti zachutilo okradat ludi a nikdy nemas dost. Takychto ludi vyhladavaju „lobisti“ lebo vedia ze maju nizky prah k podlahnutiu na zneuzitie pravomoci verejneho cinitela.. Najskor im daju zarobit ale nasledne ich drzia za vajca. Tak doniesli kacicu ze on bude ten manazer roka serede. Mesto predalo zlate vajce za minimum a nasledne to islo cez viacere firmy uz v trhovej hodnote. Kacke prisla odmena a od kacky si to vybral aj brucho a posranci ktori to schvalovali postupne rozlozene na viacero rokov. Medzitym zahadne zomrel prvotny majitel keby sa nahodou vysetrovalo. Ale zidia neodpustaju arizatorom a dokumenty sa nasli..

    Takato kacica je este na sprave majetku mesta.

  21. v každom prípade sa bude bruchovi ťažko zaspávať, lebo čo ak predsa motyka vystrelí

  22. v každom prípade sa bude bruchovi ťažko zaspávať, lebo čo ak predsa motyka vystrelí

  23. 😁😅 Ale 💩 On bude spať ako bábätko. Vie, že má na správnych miestach svojich ludi.

  24. 😁😅 Ale 💩 On bude spať ako bábätko. Vie, že má na správnych miestach svojich ludi.

  25. Obyvateľ 27. apríla 2020, 21:25 – na kazdeho psa sa raz najde vacsi pes.

    Spravnych ludi na spravnych miestach mal aj Kocner a dnes su uplne spravne vo vazbe, alebo spolupracuju s policiou na objasnovani zavaznej trestnej cinnosti Kocnera (a inych) nie z dovodu, ze by im to snad robilo radost, ale z dovodu snahy znizit sebe vysku trestov.

    Nedavno som pisal v diskusnom prispevku, ze uz dnes mame dostatok podkladov pre policiu, ktore nasvedcuju rozsiahlej korupcii a zneuzivaniu postavenia konkretnych ludi a to nielen v PZ, ale aj na prokuraturach a sudoch. A ako som napisal, niektorymi z nich disponuju aj inde, ako tam, kde ich obsah smeruje.

    Veci sa hybu a dnes nestoji otazka ci, ale kedy.

  26. Obyvateľ 27. apríla 2020, 21:25 – na kazdeho psa sa raz najde vacsi pes.

    Spravnych ludi na spravnych miestach mal aj Kocner a dnes su uplne spravne vo vazbe, alebo spolupracuju s policiou na objasnovani zavaznej trestnej cinnosti Kocnera (a inych) nie z dovodu, ze by im to snad robilo radost, ale z dovodu snahy znizit sebe vysku trestov.

    Nedavno som pisal v diskusnom prispevku, ze uz dnes mame dostatok podkladov pre policiu, ktore nasvedcuju rozsiahlej korupcii a zneuzivaniu postavenia konkretnych ludi a to nielen v PZ, ale aj na prokuraturach a sudoch. A ako som napisal, niektorymi z nich disponuju aj inde, ako tam, kde ich obsah smeruje.

    Veci sa hybu a dnes nestoji otazka ci, ale kedy.

  27. kedy predpokladáte že NAKA opraví pichlé gumy a dorazí na úrad? Alebo zase len kecy? Pobavili šme še?

  28. kedy predpokladáte že NAKA opraví pichlé gumy a dorazí na úrad? Alebo zase len kecy? Pobavili šme še?

  29. asi vydieraš brucho. Poslal si mu odkaz cez SOL že máš nejaké materiály a niečo vieš. Alebo sa mýlim a si len taká tlčhuba?

  30. asi vydieraš brucho. Poslal si mu odkaz cez SOL že máš nejaké materiály a niečo vieš. Alebo sa mýlim a si len taká tlčhuba?

  31. teraz klamete materiály máte, ale ste sa dohodol s bruchom. Ešte otázočka koľko to brucho stálo?

  32. teraz klamete materiály máte, ale ste sa dohodol s bruchom. Ešte otázočka koľko to brucho stálo?

  33. Pre Overena IP. Nerozumiem Vám. O čo Vám ide? Ak máte informácie, ktoré svedčia o protiprávnom konaní, konajte. Ak máte obavy, tak ich pošlite anonymne. Hoci aj mne. Ak nie, tak prečo šírite klamstvá?

  34. Pre Overena IP. Nerozumiem Vám. O čo Vám ide? Ak máte informácie, ktoré svedčia o protiprávnom konaní, konajte. Ak máte obavy, tak ich pošlite anonymne. Hoci aj mne. Ak nie, tak prečo šírite klamstvá?

  35. (1) Kto sa hodnoverným spôsobom dozvie, že iný spáchal zločin, na ktorý tento zákon ustanovuje trest odňatia slobody s hornou hranicou najmenej desať rokov, alebo niektorý z trestných činov korupcie uvedených v treťom diele ôsmej hlavy osobitnej časti, a taký zločin alebo trestný čin neoznámi bez odkladu……

  36. (1) Kto sa hodnoverným spôsobom dozvie, že iný spáchal zločin, na ktorý tento zákon ustanovuje trest odňatia slobody s hornou hranicou najmenej desať rokov, alebo niektorý z trestných činov korupcie uvedených v treťom diele ôsmej hlavy osobitnej časti, a taký zločin alebo trestný čin neoznámi bez odkladu……

  37. Prosím vás, ten blbeček čo sa tu prezentuje pod nickom „overena IP“ mi skôr pripadá ako chorý človek, ktorý na seba potrebuje upozorniť a niečo si asi kompenzuje z detstva. Aj minule videl nejaké dôkazy na stromoch v campingu… Veď len tliacha a to je tak všetko. Ak aj nebodaj niečo má, zatiaľ vystupuje len ako pomätený. Možno budúcnosť ukáže že sa mýlim, ale jeho chovanie doteraz nesvedčí o ničom normálnom.

  38. Prosím vás, ten blbeček čo sa tu prezentuje pod nickom „overena IP“ mi skôr pripadá ako chorý človek, ktorý na seba potrebuje upozorniť a niečo si asi kompenzuje z detstva. Aj minule videl nejaké dôkazy na stromoch v campingu… Veď len tliacha a to je tak všetko. Ak aj nebodaj niečo má, zatiaľ vystupuje len ako pomätený. Možno budúcnosť ukáže že sa mýlim, ale jeho chovanie doteraz nesvedčí o ničom normálnom.

  39. zmluvy sa nikdy nedočkáš. je to obyčajný zmrd, ktorý sa len vyťahuje a hovno má. A ak by aj niečo mal, tak je to len falzifikát a podvod.

  40. zmluvy sa nikdy nedočkáš. je to obyčajný zmrd, ktorý sa len vyťahuje a hovno má. A ak by aj niečo mal, tak je to len falzifikát a podvod.

  41. Budete si myslet ze ste vo filme sraci. Padnu vam sanky. Zajtra Vam a Matovicovi pride obalka z Madarska. Mali visek zo spisu. Tam sa v minulosti spoznali s…….. ktory zastava poziciu vicebrucha. Po 4 mesiacoch ako sa stala kacka konatelom MBP kupil firmu x za 150 000 eur. V roku 2014 bol uz jeho podiel cez 400 000 eur. Vsetko je overitetelne na obchodnom registri. Ked budete citat tie mena budete vidiet preco sa nic neriesilo.Kryli to ludia z vysokej politiky. Islo o ovladnutie vrtu. Pan acko v roku 2013 odstupil z dovodu strachu u rodinu.

  42. Budete si myslet ze ste vo filme sraci. Padnu vam sanky. Zajtra Vam a Matovicovi pride obalka z Madarska. Mali visek zo spisu. Tam sa v minulosti spoznali s…….. ktory zastava poziciu vicebrucha. Po 4 mesiacoch ako sa stala kacka konatelom MBP kupil firmu x za 150 000 eur. V roku 2014 bol uz jeho podiel cez 400 000 eur. Vsetko je overitetelne na obchodnom registri. Ked budete citat tie mena budete vidiet preco sa nic neriesilo.Kryli to ludia z vysokej politiky. Islo o ovladnutie vrtu. Pan acko v roku 2013 odstupil z dovodu strachu u rodinu.

  43. Len aby ten poštár z Maďarska dorazil. Aby to neskončilo ako s tou NAKOU čo pichla gumy a preto nestihla prísť na zastupiteľstvo. Dávam tomu tak 1%. Prečo len malý výsek? Ak vám naozaj ide o pravdu tak sa tu nehrajte na tajnáša a poskytnite všetky informácie, lebo inak vyzeráte ako, prepáčte za výraz „trtko“ čo sa len vyťahuje a blufuje.

  44. Len aby ten poštár z Maďarska dorazil. Aby to neskončilo ako s tou NAKOU čo pichla gumy a preto nestihla prísť na zastupiteľstvo. Dávam tomu tak 1%. Prečo len malý výsek? Ak vám naozaj ide o pravdu tak sa tu nehrajte na tajnáša a poskytnite všetky informácie, lebo inak vyzeráte ako, prepáčte za výraz „trtko“ čo sa len vyťahuje a blufuje.

  45. Pane bože,pán Kurbel,to sa už ozaj chytáte každej slamky a čakáte na zázrak,len aby ste tomu primátorovi niečo dokázali a uzkodili a dávate sa dokopy s takým blaznom?Tu je jasné vidieť,že Vám,a hlavne ešte niekomu nejde o spravedlivost,ale jednoducho o osobné spory.

  46. Pane bože,pán Kurbel,to sa už ozaj chytáte každej slamky a čakáte na zázrak,len aby ste tomu primátorovi niečo dokázali a uzkodili a dávate sa dokopy s takým blaznom?Tu je jasné vidieť,že Vám,a hlavne ešte niekomu nejde o spravedlivost,ale jednoducho o osobné spory.

  47. tu nejde o žiadne osobné spory tu ide o to že niekto zrejme veľmi zarobil na mestskom bytovom a okradol nás všetkých a ak ste sereďan tak aj vás

  48. tu nejde o žiadne osobné spory tu ide o to že niekto zrejme veľmi zarobil na mestskom bytovom a okradol nás všetkých a ak ste sereďan tak aj vás

  49. tu nejde o Tomčányiho tu ide o princíp. Toto vôbec nie je osobné aj keď si to zrejme myslíte.Keby ste tam sedel vy konal by som rovnako

  50. tu nejde o Tomčányiho tu ide o princíp. Toto vôbec nie je osobné aj keď si to zrejme myslíte.Keby ste tam sedel vy konal by som rovnako

  51. Presne viem, o čom Pavol Kurbel hovorí. A verím, že raz sa skutočne dozvieme, čo sa stalo a kde je pravda. Tu nejde o osobný spor, tu ide o nakladanie s majetkom mesta. Viete, kto má podiel v Energetike Sereď? Kto je spoločníkom? Stačí sa tomu venovať pár desiatok minút a pozrieť sa na http://www.orsr.sk. Potom zistíte, že korene spoločníkov siahali, siahajú na Cyprus, do Poľska či do Veľkej Británie. Je tu toľko prepojení firiem, že je to na niekoľko strán. Ale vždy, ak sa chce, dá sa prísť na koreň veci.

  52. Presne viem, o čom Pavol Kurbel hovorí. A verím, že raz sa skutočne dozvieme, čo sa stalo a kde je pravda. Tu nejde o osobný spor, tu ide o nakladanie s majetkom mesta. Viete, kto má podiel v Energetike Sereď? Kto je spoločníkom? Stačí sa tomu venovať pár desiatok minút a pozrieť sa na http://www.orsr.sk. Potom zistíte, že korene spoločníkov siahali, siahajú na Cyprus, do Poľska či do Veľkej Británie. Je tu toľko prepojení firiem, že je to na niekoľko strán. Ale vždy, ak sa chce, dá sa prísť na koreň veci.

  53. Patrajte skorej. Kto to vymyslel. Kto poznal kacku pred prichodom do MBP. Preco prave on. Preco sa za neho lobovalo.. Vsetko je zverejne na internete. Zajtra zacina serial: vrt

  54. Patrajte skorej. Kto to vymyslel. Kto poznal kacku pred prichodom do MBP. Preco prave on. Preco sa za neho lobovalo.. Vsetko je zverejne na internete. Zajtra zacina serial: vrt

  55. od sameho začiatku som hovoril že to celé vymyslel Tiborko Policajtom som odovzdal pracovný profil kačky s dovetkom že je to špecialita na to ako štátne a mestské majetky dostať do súkromných rúk do teraz však policia nekoná tak ako by mala. P S keď si Tomčányi vybral za prednostu Krajčoviča niekto mu tu na SOL napísal že to určite oľutuje lebo ho dostane do basy

  56. od sameho začiatku som hovoril že to celé vymyslel Tiborko Policajtom som odovzdal pracovný profil kačky s dovetkom že je to špecialita na to ako štátne a mestské majetky dostať do súkromných rúk do teraz však policia nekoná tak ako by mala. P S keď si Tomčányi vybral za prednostu Krajčoviča niekto mu tu na SOL napísal že to určite oľutuje lebo ho dostane do basy

  57. Pan hovorca oni nie su jebnuti ze si otvorite internet a bingo. Co vas v tej policii naucili? To co vy hovorite je vsetko legalne. Viete vobec za kolko sa predala cast MBP v casti teplarenstvo?

  58. Pan hovorca oni nie su jebnuti ze si otvorite internet a bingo. Co vas v tej policii naucili? To co vy hovorite je vsetko legalne. Viete vobec za kolko sa predala cast MBP v casti teplarenstvo?

  59. Aj ta odmena je spojena s tym. Brucho musel iba posluchat. Je vidieratelny z minulosti.

  60. Aj ta odmena je spojena s tym. Brucho musel iba posluchat. Je vidieratelny z minulosti.

  61. Zajtra dostanete postup. Je od vas ci ho budete zverejnovat vasim obcanom. Radim ist za Matovicom. Je vysadeny na smerakov. Pomoze vam. Ale davajte na seba pozor. Acko vedel preco odstupil.

  62. Zajtra dostanete postup. Je od vas ci ho budete zverejnovat vasim obcanom. Radim ist za Matovicom. Je vysadeny na smerakov. Pomoze vam. Ale davajte na seba pozor. Acko vedel preco odstupil.

  63. firmu mi už podpálili, Majkovi podpálili auto, a z polície vieme odkiaľ vietor fúka

  64. firmu mi už podpálili, Majkovi podpálili auto, a z polície vieme odkiaľ vietor fúka

  65. Chodte za matovicom. Este zijete. Niektori uz take stastie nemaju. Neukazujte dokumenty hovorcovi. Hra na dve strany. Aj notar.

  66. Chodte za matovicom. Este zijete. Niektori uz take stastie nemaju. Neukazujte dokumenty hovorcovi. Hra na dve strany. Aj notar.

  67. Neoverenú informáciu za koľko to predali som dostal v 2017 tom a bolo to okolo 600 000 eur. Dostal som info že hľadajú kupcov a že kačka chodí a ponúka

  68. Neoverenú informáciu za koľko to predali som dostal v 2017 tom a bolo to okolo 600 000 eur. Dostal som info že hľadajú kupcov a že kačka chodí a ponúka

  69. Skús dať tú, prečo je brucho vidierateľný z minulosti ty sráč, hovno vieš a v riti si bol.

  70. Skús dať tú, prečo je brucho vidierateľný z minulosti ty sráč, hovno vieš a v riti si bol.

  71. Ja hrám na štyri strany. Svetové. A dokonca aj na gitaru a klavír viem.

  72. Ja hrám na štyri strany. Svetové. A dokonca aj na gitaru a klavír viem.

  73. Overena ip, len aby si nehral ty na strany. Jedna strana je ze mozno nieco dõkazne mas a vies a ta druha strana je ze to tu trosku nasevirujes do eteru aby sa to tvoj priatel brucho jasne dozvedel ze ak nebude niekomu poruke tak pojde cez palubu. Co ak je tvoja hra robena na tento učel?

  74. Overena ip, len aby si nehral ty na strany. Jedna strana je ze mozno nieco dõkazne mas a vies a ta druha strana je ze to tu trosku nasevirujes do eteru aby sa to tvoj priatel brucho jasne dozvedel ze ak nebude niekomu poruke tak pojde cez palubu. Co ak je tvoja hra robena na tento učel?

  75. Takze ak sa mýlim tak daj uz konecne do eteru alebo niekomu komu doverujes fakty na akciu Leopoldov

  76. Takze ak sa mýlim tak daj uz konecne do eteru alebo niekomu komu doverujes fakty na akciu Leopoldov

  77. Obyvatel kašli na neho. Je to tlčhuba. Nech si pozrie ďalší fil o špiónoch. Tam sa našiel.

  78. Obyvatel kašli na neho. Je to tlčhuba. Nech si pozrie ďalší fil o špiónoch. Tam sa našiel.

  79. V Maďarsku zúri korona tak pošta nechodí. Zo strany ip je to len hra, sleduje si len svoje vlastné ciele. Pokiaľ viem tak vždy taký bol. Nikdy ho nezaujímal spoločný záujem, vždy sa zaujímal len o svoj vlastný prospech a na ostatných kašlal. A tak je to aj teraz.

  80. V Maďarsku zúri korona tak pošta nechodí. Zo strany ip je to len hra, sleduje si len svoje vlastné ciele. Pokiaľ viem tak vždy taký bol. Nikdy ho nezaujímal spoločný záujem, vždy sa zaujímal len o svoj vlastný prospech a na ostatných kašlal. A tak je to aj teraz.

  81. No konečne ste sa rozhýbal. Ďakujem za materiály. Sú naozaj výbušné. Pre istotu ich uložím na viacero miest, keby sa mi niečo stalo. V noci ich budem analyzovať. Po naštudovaní zvážim ako s nimi čo najúčelnejšie naložím.

  82. No konečne ste sa rozhýbal. Ďakujem za materiály. Sú naozaj výbušné. Pre istotu ich uložím na viacero miest, keby sa mi niečo stalo. V noci ich budem analyzovať. Po naštudovaní zvážim ako s nimi čo najúčelnejšie naložím.

  83. 😅😁 Bournova trilógia je slabý odvar. Overená ip bez minulosti, mýtus overenej ip, ultimátum overenej ip. 🤣😄 Toto je lepšie, ako Možno príde aj kúzelník. 😂 Overená IP. Si ty 💩

  84. 😅😁 Bournova trilógia je slabý odvar. Overená ip bez minulosti, mýtus overenej ip, ultimátum overenej ip. 🤣😄 Toto je lepšie, ako Možno príde aj kúzelník. 😂 Overená IP. Si ty 💩

  85. Uboho ste za sebou pozametali tibor. A uboho sa budes citis ked kurbel ukaze seredanom ze mal pravdu.

  86. Uboho ste za sebou pozametali tibor. A uboho sa budes citis ked kurbel ukaze seredanom ze mal pravdu.

  87. Mysleli si ze smer bude vecny. Mysleli si ze ked ich prikryje honorarny konzul malty alebo ludia z bratislavskej teplarenskej a nds mozu vsetko.

  88. Mysleli si ze smer bude vecny. Mysleli si ze ked ich prikryje honorarny konzul malty alebo ludia z bratislavskej teplarenskej a nds mozu vsetko.

  89. Overena ip 15. mája 2020, 21:10 – SMER nebol vecny a po spojeni s Kotlebom pojde do hajzla este rychlejsie.

    A nie zo srandy uz niekolko mesiacov pisem „Krok za krokom…“

    Nestoji otazka, ci, ale kto, kedy a na kolko…

  90. Overena ip 15. mája 2020, 21:10 – SMER nebol vecny a po spojeni s Kotlebom pojde do hajzla este rychlejsie.

    A nie zo srandy uz niekolko mesiacov pisem „Krok za krokom…“

    Nestoji otazka, ci, ale kto, kedy a na kolko…

  91. Tomčányi, Krajčovič a Káčer, máte sa na čo „tešiť“. Kto prvý začne spievať, ten obíde najlepšie. Tramtará Leopoldov.

  92. Tomčányi, Krajčovič a Káčer, máte sa na čo „tešiť“. Kto prvý začne spievať, ten obíde najlepšie. Tramtará Leopoldov.

  93. Pre overená IP: došli ti lieky? Alebo ti zavreli dílera? Tak či onak, už sa nestrápňuj. Debilov je dosť aj bez teba. Chudák, čo potrebuje upútať pozornosť. Trapko.

  94. Pre overená IP: došli ti lieky? Alebo ti zavreli dílera? Tak či onak, už sa nestrápňuj. Debilov je dosť aj bez teba. Chudák, čo potrebuje upútať pozornosť. Trapko.

  95. Energetiku sered zakladala firma honorarneho konzula malty. Ked nie si debil vies si to overit.

  96. Energetiku sered zakladala firma honorarneho konzula malty. Ked nie si debil vies si to overit.

  97. Konatelkou zakladatela bola dcera pracovnicky vnutornej spravy mesta malacky. Tam bola tusim naka.

  98. Konatelkou zakladatela bola dcera pracovnicky vnutornej spravy mesta malacky. Tam bola tusim naka.

  99. Clovek sa chvilu nevenuje diskusii a ajhla, ako sa nam to rozbehlo…

    Obyvateľ 15. mája 2020, 22:03 – a aj dva prispevky skor.
    Co myslis, na co ten podla Teba „chodak“ potrebuje putat pozornost?

    Skusim inak.

    Nevenoval som mu vela pozornosti, ale budem.

    Zatial tvrdim, ze nie pre obsah ktory napisal, lebo nam, co do veci vidime, zatial vela noveho nepovedal. Preco teda? Nuz preto, lebo aj na Tvojich prispevkoch vidim, ze takto primitivnym sposobom ho chces spochybnit pred verejnostou.

    Pokracuj. Tak, ako podpalene auto nezastavilo ale opacne povzbudilo, kedze dokazalo ze ideme po spravnej ceste, tak aj taketo chabe pokusy dokazuju, ze sa zmraka.

    Buduci tyzden teda budu konkretne otazky na konkretnych ludi. Co myslis, dvihnu telefon? 😉

    Krok za krokom…

  100. Clovek sa chvilu nevenuje diskusii a ajhla, ako sa nam to rozbehlo…

    Obyvateľ 15. mája 2020, 22:03 – a aj dva prispevky skor.
    Co myslis, na co ten podla Teba „chodak“ potrebuje putat pozornost?

    Skusim inak.

    Nevenoval som mu vela pozornosti, ale budem.

    Zatial tvrdim, ze nie pre obsah ktory napisal, lebo nam, co do veci vidime, zatial vela noveho nepovedal. Preco teda? Nuz preto, lebo aj na Tvojich prispevkoch vidim, ze takto primitivnym sposobom ho chces spochybnit pred verejnostou.

    Pokracuj. Tak, ako podpalene auto nezastavilo ale opacne povzbudilo, kedze dokazalo ze ideme po spravnej ceste, tak aj taketo chabe pokusy dokazuju, ze sa zmraka.

    Buduci tyzden teda budu konkretne otazky na konkretnych ludi. Co myslis, dvihnu telefon? 😉

    Krok za krokom…

  101. Ty si tomu nevenoval pozornosť? Odkedy prvý krát napísal, že niečo údajne má, čo potvrdzuje tvrdenia Kurbela, tak si bol napichaný jak botoxová kráska, lebo si zacítil príležitosť konečne potopiť svojho večného nepriateľa, primátora. Tak netrep, že si tomu nevenoval pozornosť. Sledoval si to a dúfal, že to je pravda a niečo pošuchne na osočovanie. Ale márne si čakal. A krok za krokom sa už dávno skončilo.

  102. Ty si tomu nevenoval pozornosť? Odkedy prvý krát napísal, že niečo údajne má, čo potvrdzuje tvrdenia Kurbela, tak si bol napichaný jak botoxová kráska, lebo si zacítil príležitosť konečne potopiť svojho večného nepriateľa, primátora. Tak netrep, že si tomu nevenoval pozornosť. Sledoval si to a dúfal, že to je pravda a niečo pošuchne na osočovanie. Ale márne si čakal. A krok za krokom sa už dávno skončilo.

  103. si naozaj trápny. Tváriš sa že niečo vieš a niečo máš, ale si len taký truhlík čo všade bol, všetko videl a všetko vie. Jednoducho náš blbeček.Prestaň tu už otravovať svojimi výmyslami. Už to nikoho nezaujíma.

  104. si naozaj trápny. Tváriš sa že niečo vieš a niečo máš, ale si len taký truhlík čo všade bol, všetko videl a všetko vie. Jednoducho náš blbeček.Prestaň tu už otravovať svojimi výmyslami. Už to nikoho nezaujíma.

  105. ale zaujíma a skoro celú Sereď to zaujíma,tak ako nás zaujíma nehorázna odmena,veľké dotácie pre “ našich“ futbalistov atď. atď

  106. ale zaujíma a skoro celú Sereď to zaujíma,tak ako nás zaujíma nehorázna odmena,veľké dotácie pre “ našich“ futbalistov atď. atď

  107. kurbel je idiot ktorému sa prisnilo o privatizácii bytového a ty si rovnaký idiot čo sa tvári že tá rozprávka o bytovom podniku je pravda. Keby to bola pravda policajti by to boli dávno vyšetrili. A ty sa tváriš že niečo vieš čo nevedia policajti a že máš niečo čo by ich mohlo zaujímať. Ale máš kulové inak by si to zverejnil. Si jeden vy…….ny sku…….ny ko….t čo si lieči len svoje ego. Prestaň tu už otravovať vzduch a zalez do kuta.

  108. No myslim ze Kurbel nemal sen ale realne mesto a teta obyvatelstvo stratilo totalnu kontrolu aj zisku v MsBP a obyvatelstvo stratilo geotermalny vrt. Preto dufam ze na psov dojde mraz

  109. Ak sa aj niečo nekalé stalo, čo si osobne myslím že sa stalo, tak overená ip o tom vie. Ale to je tak asi všetko. Dôkaz neexistuje. Tak hlúpi, aby nechali dôkazy, nie sú. Točilo sa okolo toho veľa ľudí, tak je jasné, že niekto niečo vie, alebo má indície. Ale to je tak akurát všetko, čím overená ip disponuje. Ak by niečo mal, nerobil by zo seba truľa, akého zo seba spravil.

  110. Keby nebol vysetrovatel riadeny Bod…m uz by vysetroval. Dokazy su a postupne sa objavia.

  111. Overena ip 16. mája 2020, 14:20 – sme v stadiu, kedy je potrebne hovorit a pisat presne.

    Dokazy existuju. A nielen to. Uz dostatocne dlho su SUCASTOU NIEKOLKYCH – opakujem a zdoraznujem ze NIEKOLKYCH VYSETROVACICH SPISOV.

    Viacere z nich mam na stole, preto viem, co pisem.

    A preco bolo doteraz vysetrovanie vedene k takym vysledkom, ktore nemozno nazvat inak, ako OSTUDA Slovenskej policie a prokuratury?

    Odpoved som napisal viac krad v diskusii a v clanku napr. tu:

    http://www.seredonline.sk/2020/05/01/pravda-o-seredi-primator-tomcanyi-argumentuje-ze-podania-na-policiu-a-prokuraturu-boli-neuspesne-no-ved-to-je-problem-ale-nie-tych-ktori-podania-dali/

    Zmeny prichadzaju pomaly, ale su na ceste.
    A tak pride aj sposob a OCHOTA OBJEKTIVNE VYSETROVAT.

  112. obyvatel 16. mája 2020, 12:26 – obyvatelia stratili kontrolu aj nad majetkom mesta – je prevedeny na obchodnu spolocnost SMS s.r.o., nacas cez arogantne a PROKURATOROM NAPADNUTE UZNESENIE aj nad majetkom a pohladavkami a ak nezakroci zakon, tak stratia kontrolu aj nad milionmi Eur na rekonstrukciu stadiona.

    Ze by prave to bolo cielom?

  113. Miloš Majko: kde sú sľuby Matoviča, ktorého hnutie si nepochybne volil? Kde je tá avizovaná zmena v systéme? Kde je to sľúbené prekopanie justície, prokuratúry a polície? Zatiaľ čo si prezident PZ robí PR, aby bol za pekného, ich ľudia zostávajú naďalej v štruktúrach. Takto to dopadne, keď sa premiérom stala slubotechna. Kto ti tie spisy vyšetrí? Všetko zostalo po starom, tak sa nenechaj opiť suchým rožkom, že sa niečo zmení a vyšetrí. Zatiaľ sa ti a tebe podobným smejú do xichtu.

  114. Pre Obyvateľ – preboha však ešte neprešlo ani 100 dní od vládnutia, kedy dostávali všetky nové vlády čas na oboznámenie a ty už chceš zázraky. Myslíš, že sa to dá urobiť ako svihnutim čarovného prútika?

  115. Zatial len kopu reči a slubov. Aj ked treba povedať ze panika okolo nákazy im to poriadne stazilo situaciu. Spravili prehnane obmedzenia co bude mat a ma katastrofalne dosledky na zivot a ekonomiku obyvatelstva. Na zmiernenie pre zivot podnikatelov a obyvatelstva priniesli ich opatrenia len kopu slubov a birokracie coho dosledkom je ze sa to cele obracia proti vlade

  116. Pre LoLo: Personálne zmeny sú prvoradé. A áno. Ide to, ako švihnutím čarovného prútika. Majú ústavnú väčšinu. Ale nevadí. Doplatia na to.

  117. Obyvateľ 17. mája 2020, 8:10 – aj z mojho pohladu by som povedal, ze uz mali sediet vo vysetrovycke a nie vo funkciach. Ale to je pohlad zvonka. Rovnako ako Tvoj. Ten zvnutra je narocny a nielen o zelaniach, ale aj o moznostiach a zodpovednosti za rozhodnutia.

    Som presvedceny o tom, ze cas prichadza. Minister obrany, zivotneho prostredia aj ministerka spravodlivosti zmeny robia.

    Zakladnym problemom je koronavirus a zakon, ktorym SMERaci vyrazne stazili vymeny ludi vo funkciach.

    Teraz ako? Ist proti zakonu a docielit, ze za par rokov bude stat vyplacat odskodne, lebo sud ich vrati do funkcii, resp. im da za pravdu, ze pri odvolavani / vymene bol poruseny zakon?

    Dalsia „noc dlhych nozov“ ako za Meciara, ktora sa zapisala do temnych dejin Slovenska?

    Nie, nemyslim si, ze to je cesta. Nechcem a nevolil som sucasne spektrum ludi preto, aby boli robnaki ako Meciar a Ficovci.

    Chcem verit, ze uz nepotrva dlho a sucasny alybo mozno novy minister vnutra zmeny vykona.

    Nutna je aj vymena generalneho prokuratora.

    Nateraz im nezavidim ich spanok. Nestoji otazka ci zmenia postele za statne, ale kedy. A kto vsetko medzi nimi bude.
    Osobne si myslim, ze ich trest uz bezi. Vedia ze k vymenam pride a ze krytie padne. A uz to cakanie od volieb je urcitou formou trestu.
    Ani Kocner neveril a nepripustal si realitu. Napriek tomu ju zije a pomaly mu dochadza, ze uz ina v jeho zivote nebude…

  118. Obyvateľ 17. mája 2020, 11:39 – mylis sa, nedoplatia. Doplati na to kazdy slusny obcan, nase deti a vnuci. My sme uz doplatili na tych, ktori dopustili, aby sa k moci dostali ludia, ktorych sa zakonnou cestou zbavit da tazko.

    A na niektorych ministerstvach a pri niektorych ministroch vidiet, ze prepojenia a lavirovanie je nebezpecnejsie, ako si ich volici uvedomovali.

    Ja som rad, ze som sa (zatial) vo svojej volbe nemylil. Hodnotit je ale este stale skoro. Skusim za rok, dva a nasledne pred dalsimi volbami.

    Faktom ale je, ze som volil ZMENU a ta prichadza velmi pomaly…

  119. Načo sa to tu hráte,keď niečo mas,tak podaj žalobu,keď nemáš tak sa tu nehraj,a s tebou tiež Ti takzv spravodliviJe to hnus,hnusovity.Ste horší ako stbaci po 68 roku.

  120. Si naivní ak si myslíš že niečo má. Podľa mňa je to obyčajný chvatúň, nič viac

  121. Nasledovne informacie budu uverejnovane pre noveho vysetrovatela, Seredanov a novinarov ako bol Kuciak, s ktorym som pripad viac ako 2 roky preverovala, a neboja sa pripad zacat vysetrovat dalej. Informacie budu uverejnovane na casti. Kazda cast = rok.

  122. Prva cast zacne rokom 2013. Porovnáme si sluby a skutocnosti, ktore sa za to obdobie stali a ktore doterajsi vysetrovatel prehliadal a nevysetroval.

  123. takže preto musel Kuciak zomrieť? Objednal si jeho umlčanie seredské brucho alebo niekto z tejto partie? Že by kočner hovoril pravdu že s vraždou nemá nič spoločné? Alebo že by sa kočner spolu s bruchom poskladali strelcovi?

  124. Co su kecy? Zverejnovat budem fakty, ktore sa daju overit. Bolo to pripravovovane dlhsiu dobu a cakalo sa len na zmenu partie.

    Su kecy ze kacka v case po podpisani zmluv o prenajme rozvodov teplarne sa stava podielnikom 400 000 podielu v dnes zlikvidovanej firme Green Pe za 900 000 eur? Nepral sa cez nu nakup komodity?

    Sú kecy ze v cez tu firmu spolu s vtedajsim generalnym riaditelom sekcie rozpoctu a financovanie ministerstva financii a clenom predstavestva regionalnych ciest Bratislava ovlada podiel vo firme x. za 1 200 000 Eur. Odkial sa za noc stala z 5 000 eserocky firma s cashom za skoro 2 000 000 eur?

    Su kecy ze peniaze preprali cez dnes zlikvidovane firmy S.P.O.C. a SPV Financa II.

    Su kecy ze do obchodu su zaplateny ludia zo spravy sluzieb diplomatickeho zboru?

    Su kecy ze Cabernet Finance zobral proviziu za sprostredkovanie prenajmu tepelneho hospodarstva v Seredi a tiez v Trencine?

    Su kedy ze Tibor a kacka pracovali pre ludi z bratislavskej teplarne, ministerstva financii a vnutra?

    Su kecy ze MBP po 7 rokov po prenajme realne nemal z toho nic? Peniaze ktore mal na ucte ( cez 1 000 000 Eur napchal do nenavratnej (nikdy nesplatej pozicky) do Energetiky Sered?

    Čo su z toho kecy ty srac? Zabili ste mi brata.

  125. Su kecy ze byvalemu statutarovi futbalu v Seredi a starostovi dediny Dolny Chotar Dorovi nerobilo problem zabit niekolko ludi? Preco este neprekopala NAKA zadnu cast arealu druzstva pod skladom a jazero v Tomášikove?

  126. Su kecy ze Zoltan Szabo ma rovnake adresy firiem v Galante ako Dora? Nemal na seba zobrat vinu?

  127. Maťo bolo ti to treba dať sa do partie s takýmito ľuďmi?To si čakal že kamoši budú na funkciách večne?Aj poliš z prezídka pôjde do dôchodku,aj kamoška z prokuratúry.Súdy budú preverované a už chápem prečo majko stále píše krok za krokom.On presne vie v akých si sračkách len má odhad a čaká na zmeny aj on.Maťo ty si niekedy dávno bol normálny chalan.To ťa prachy tak zmenili?Načo ti budú ani Kočnerovi už treba len indulónu.

  128. Rekonštrukcia stadionu je ten isty scenar ako teplaren. Mestsky podnik sa zauveruje, zrekonstuuje sa za verejne peniaze a potom sa to da spravnym ludom do prenajmu na desiatky rokov za facku. A mesto co ziskasuje peniaze z prenajmu to obratom posle ako uver do SKF Sered.

    Aj to su kecy?

  129. GGE = Ing. Pavol Bero – byvaly vrcholovy pracovnik spravy sluzieb diplomatickeho zboru a prava ruka byvaleho riaditela odboru zahranickej pomoci na urade vlady, ktoreho manzelka obvinila ze bere uplatky?

    aj to su kecy?

  130. viete niečo aj o tom že údajne mal brucho objednať cez dnes súdených sereďanov podpálenie majkovho auta?

  131. Čo brucho ako sa ti spalo? Spal si vôbec? Prichádza čas zúčtovania, ba už je tu. Dám ti jednu dobrú radu. Začni spievať. Kto začne spievať prvý, spravidla skončí najlepšie. Ak začne Tiborko utopí ťa jak Titanik. Ber to ako dobrú radu od bývalého kamaráta. Inak si priprav mydlo a uterák. ❤️

  132. zase samé rečičky pre seredske🐑🐑🐑🐑🐑Už 3.mája si tvrdil, že zajtra začína seriál vrt. Trt. Teraz slubuješ že začne 25 júna. Si obyčajné 🐷 ktoré bez dôkazov konšpiruje a uráža. Na teba treba poslať NAKU ty 🐷

  133. Tu si niekto neuvedomuje,že je to cisty „Stalking“.Aby to všetko nedopadlo presne naopak.

  134. O podivnom prenajme budovy Sokolovne na 50 rokov, sme pisali uz pred rokmi.

    – kupujúci následne po sprevádzkovaní telocvičňu so šatňami a sociálnymi zariadeniami poskytne do užívania predávajúcemu na dobu 50 rokov a bude znášať náklady spojené s užívaním ( el. energia, plyn, vodné, stočné, zrážková voda, drobné opravy a údržba) , resp. zabezpečí splnenie týchto záväzkov prostredníctvom ním založenej organizácie

    Tvrdil som, ze nie je normalne, a moralne, aby poslanci MsZ a primator s mandatom na 4 roky odsuhlasili takto rieseny prenajom mestskeho majetku na 50 rokov.

    Lubo Veselicky pri teoretickom ukonceni zmluvy bude mat 110 rokov?
    Tomcani prakticky 100?

    To si robite srandu?

    Nie, nerobili si srandu. Ta budova s pravdepodobnostou rovnajucou sa istote nebude za 50 rokov majetkom mesta. Myslim si, ze podstatne skor. A mesto, teda my obcania pravdepodobne budeme novemu spokojnemu vlastnikovi platit elektrinu, kurenie a aj spalchovanie sraciek, ktore bude produkovat na zmluvu podpisanu v case, kedy este bezni ludia netusili, aky biznis umonuje robit dostatok informacii a funkcia.

    Ako pani poslanci, kolko zmluv na mestsky majetok na 50 rokov – teda tak 30 az 40 az rokov po vasej zivotnosti este schvalite?

    http://archiv.seredonline.sk/clanky/vyberame-z-redakcnej-posty-prenajom-aj-pre-dalsiu-generaciu/index.html

    a samozrejme dalsie clanky k teme. V diskusii bolo SOL odsudzovane, ze do vsetkeho vrtame a nechapeme, ze ina moznost nebola. Lebo nebol zaujem aby bola. Cele to je ako pri tepelnom hospodarstve. Nastolia atmosferu, ze to ide do kytek. A nasledne prichadza odbornik vidiaci svetlu buducnost. Sice bez poslancov, no zmluvz podpise. Narobene sracky su odmenene nie basou, ale odvolanim z funkcie. A fesacik tvori svetlu buducnost dalsim zaujimavym majetkom, ktore budu vyciciavane dalsie desatrocia. Tak, ako to robil v minulosti. Vdaka konkretnym ludom s menami a priezviskami sme len sucastou potravinoveho retazca hracov, ktorym teraz hrozi basa.

    Drzim palce, aby bolo dost lubrikantov…

  135. Stakling by to bol v prípade, že si overená ip vymýšľa. Ak ale píše pracdu, tak to znamená že konečne dorazila spravodlivosť.

  136. Žasnem, že v tomto meste je bordel, to vieme už dávno.
    Ale že to ide až do takýchto rozmerov veľa ľudí asi netuší. Je vôbec možné že niekto môže voliť takéto” obludy”?
    Čo robia resp. Nerobia poslanci a kontrolór mesta dlhé roky?!
    Máte pravdu, sme ovce keď v tomto meste dovolíme takýto bordel…
    PS: brucho a spol. je mi zvás minimálne na zvracanie. A prosím nezabudnite sa pri ďalšej mestskej akcii falošne vicierať na ľudí a obhajovať svoje konanie. Takto minulý rok sa Vás občania pýtali na tieto obvinenia? Odpoveď bola že ide o politický linč! Naozaj? Nezdá sa mi!
    Držím palce pozostalým a poškodeným ľuďom ktorí praktikami našich “vyvolených “ utrpeli. Dúfam že, bude politická vôľa a vôľa príslušných orgánov s koncovanim takýchto praktik.
    Hamba!!!

  137. Čo sa stále vzrušujete nad Sokolovňou, že na 50 rokov. Prosím vás, futbalisti maju štadión do nekonečna, rovnako im platíme všetky druhy energií a dostávaju niekoľko krát viac dotácií od mesta. Platíme tiež údržbu a v piestoroch štadióna sa disrtibuovali a možno ešte aj disribuujú drogy asi preto aby im to finančne vyšlo.
    Teraz je dôležité, aby polícia overila tvrdenia ip a buď zavreli brucha alebo ip.

  138. Pre anonymov: napisala som, ze si vsetko rozmenime na drobne po rokoch. Dotknute osoby a firmy mozu podat trestne oznamenie. Ja vysetrovatelovi ukazujem cestu ktorou sa mal vydat on davno.

  139. Už je najvyšší čas, aby ľudia ktorí nakradli minuli všetky peniaze na právnikov a potom skončili v Leopoldove.

  140. Zatial je to bez dôkazov a veľmi nespojiteľné. Väzba cez jednu osobu je nič. A klamstvá s Kuciakom tiež nedávajú tomu punc pravdivosti.

  141. Niekto sa zjavne bojí. Strach je veľký. Tak veľký, že verejný priestor pred rodinným domom funkcionára mesta na náklady nás všetkých monitoruje novo zriadená mestská kamera inštalovaná na verejnom priestranstve.
    Ozaj náčelník mestskej polície zdôvodnite občanom, ktorí to platia opodstatnenosť zriadenia mestskej kamery na ul. 8. mája v tesnej blízkosti križovatky ulíc 8. mája a Kuzmányho. Z hľadiska bezpečnosti sa jedná o absolútne bezproblémový priestor.

  142. Už si tu toho nasľuboval dosť od naky na zastupiteľstve, cez poštu z Maďarska, zverejnenie konkrétnych materiálov až po akýsi seriál vrt, Tebe sa nedá veriť ani to, že máš nos medzi očami.

  143. Neveris tomu ze mesto Sered nevidelo z prenajmu teplarne ani euro? Staci si pozriet ucet MBP. Za 7 rokov malo mat na ucte viac ako 1 000 000 Eur. A kde su tie peniaze? Na ucte Energetiky Sered.

    Comu presne neveris? Ja si nevymyslam ale uvadzam fakty. Ktore si vies aj ty skontrolovat.

  144. Tibor za uroky si ich pozical na papieri. Ty posles cash 1 000 000 a z Energetiky ti z toho prisla splatka urokov. Zarabas na papieri ale v skutocnosti nie. Zarobis az ked istinu nebudes musiet odpisat ako nedobitnu pohladavku ale sa ti vrati naspat. Istina je neustale navysovana.

    Mozno ti to bude vediet poslanec „Bankar“ vysvetlit. Zarobila banka ked poskytne uver 1 000 000 eur za 7 rokov a za tych 7 rokov jej pride na ucet iba urok v celkovej sume ani nie 100 000 eur za 7 rokov?

    Zarobila na papieri ale realne nie. A pohladavka je rizikova.

  145. Tebe bude ochotna pozicat banka ak nebudes splacat istinu ale len urok? A za 7 rokov realne nesplatis ani cent ale navysujes istinu?

    Ty si uz fakt myslis ze Seredania su Ovce?

  146. kecaš, veď to všetko investovali do MBP a ten je stále náš teraz si ukázal že máš v tom chaos a preto si myslím že aj ostatné tvoje tvrdenia sú minimálne klamstvami

  147. Sukromnik investoval do MBP? Teda MBP mal zdanit Alebo len trepes a investoval do svojich rozvodov, ktore po skonceni najmu ostanu majetkom Energetiky a MBP to bude musiet odkupit.

    To si myslel to? 🙂 Takze zase ziadny prinos.

  148. Co ine je klamstvo? z tych veci co som napisala vyssie. Napisem ti kde sa to da overit a ako.

  149. Rozvody budú odpisane, zostatková účtovná hodnota rovná nule, odkúpia sa za euro.

  150. A z coho potom energetika vráti tych 1 000 000 Eur? Sam si sa usvedcil ze pohladavka je nedobitna.

  151. energetika predsa tvorí zisk a za 20 rokov to bude minimalne 2 melony takže peňazí bude mať dosť

  152. A tiez si sa usvedcil z toho, ze peniaze, ktore MBP inkasuje z najmu je vracane do investicii (teda nezarobil nic) a zarobok z predaja tepla berie Energetika.

  153. vidieť že si ekonomický diletant. Je normálne že energetika tvorí zisk. Zo zisku vráti pôžičku a mesto si odkúpi späť to čo energetika investovala

  154. Zisk odovzda majitelovi. Splacat istinu ma z odpisov majetku. A to nerobi a neverim ze naraz bude mat z coho.

  155. to ze ty niečomu neveríš ešte nič neznamená hovorí to len o tom že svoje domnienky prezentuješ ako fakty. A asi je to tak aj so všetkým čo si tu do teraz napísal. Si snilko ktorý skombinoval niekolko faktov so svojimi želaniami. Minimálne je vidieť že ekonomika nie je tvoja silná stránka. no vo fantazírovani teda riadne vynikáš

  156. Takze zisk zoberie majitel, mestu ostanu znova stare rozvody (po 20 rokoch) na ktore dali EU fondy a MBP.

  157. neviem či podnikáš, alebo čo robíš ale už na strednej ekonomickej ma učili, že pôžičky sa bežne splácajú zo zisku. Ale tebe to evidentne nič nehovorí

  158. zase fantaziruješ 20 ročné rozvody sú v podstate pri dnešných technológiách nové, nehovoriac o to že tie staré maju 50 rokov

  159. neobhajujem ani jednu ani druhú stranu ale nedalo mi nezapojiť sa do debaty keď sa jedná o ekonomiku. Tou sa živím a keď som čítal tie tvoje nezmysly tak som sa proste musel zapojiť. Poznám Kurbela a o MBP som s ním debatoval. Poviem ti že jeho ekonomické argumenty maju opodstatnenie a sú správne, nie ako tie tvoje. Zavolaj mu nech sa poučíš.

  160. Ktory podnikatel splaca pozicku zo zisku je diletant. Zisk je to, co mi ma ostat po odpocitani všetkych nákladov ( aj úrokov z pozicky a istiny pozicky (cez odpisy)).

    Čo ziskal MBP za 7 rokov fungovania týmto systémom? Zrekonštruovali sa rozvody. To by vedel urobit normalny manazment aj bez vstupu investora.

    Investor zaraba na komodite (plyne) a teple. Na teple mal zarobit MBP.

  161. A vedel by aj cenu komodity vytendrovat lepsiu lebo by mu ju dodal dodavatel v sutazi a nie ako teraz napriamo.

  162. to že je to celé kolosálny podvod po debate s Kurbelom nepochybujem. Ale tvoje ekonomické argumenty nestoja za veľa, ono to je ešte ináč prešpekulované. Sú tam finty na ktoré som ani ja sám neprišiel až Kurbel mi ich ukázal

  163. mohol by si vedieť že zisk je hrubý a čistý napríklad pred odpismi a p nich ak ti to niečo hovorí. Ak mám hruby zisk 100 euro odpisy 20 euro a splátku s úverom 30 euro tak mi stále zostane 50 euro ale tolko už hádam vieš.Takze ako vidíš dokážem po 20tich rokovh vrátiť pôžičku s ešte aj zarobiť

  164. Čo ma z toho? Jednoducho, nemusí sa o nič starať. Nemusia zháňať zamestnancov, riaditeľa, písať projekty na obnovu rozvodov, riešiť havárie a všetko na okolo. Jasne dalo by sa to aj keby to je v rukách mesta. Ale jednoducho poslanci rozhodli, že namiesto riešenia týchto veci na MsÚ to dajú 20 rokov niekomu nech sa stará (za zisk) a mesto nemusí riešiť v podstate nič. Ten samotný princíp nie je zlý, realizácia v rukách nášho úradu výrazne horšia. Tiež súhlasím ,že tam boli chyby (alebo podvody) ale to čo ty tu splietas cez diplomatický zbor a spajas veci na základe že osoba x robila na úrade kde osoba y brala úplatok je dôkaz že x berie úplatky je úplne scestná. Takto pozornosť vyšetrovateľa veru nezaujmes. A už vonkoncom nie tym, že klameš o Kuciakovi.

  165. Cisty je po zdaneni a hruby pred. Take poznam ja. A ak v tych 100 eurach cisteho zisku po zdaneni mas naklady na odpisy 20 malo by ti ostat 20 euro na splatenie istiny uveru. Uroky mas zahrnute v nakladoch. A zo zisku nebudes splacat istinu uveru.

  166. pre Belly. Mesto ani vtedy keď fungoval MsBP nič neriešilo. Firma žila svoj vlastný život mala svojich zamestnancov a konateľa. Jedine raz do roka pán Ač na zastupiteľstve predniesol správu na ktorú spravidla nikto nereagoval a poslanci ju vzali len na vedomie. Ono je to v podstate tak, že my sme už o MsBP prišli a keď ho budeme chcieť späť budeme si ho misieť za nehorázne peniaze kúpiť. Čiže si kúpime niečo, čo bolo vždy naše. A ešte k tomu prídeme o zisk v hodnote asi 2 miliony eur. A tento zisk dostane niekto kto prišiel do Serede s holou riťou a podľa mňa mu zostane celé tepelné hospodárstvo a nám holé ruky

  167. a ešte jedna vec. MsBP každoročne platil mestu okolo 30 až 40 tisíc eur. Boloto rôzne. Za tú dobu to bolo niekoľko 100 000 eur. A dnes mesto nedostáva nič lebo konateľ Káčer a Tmčányi ako majvyšší šéf MsBP to umožnili

  168. To s tým neriesenim nevidím tak jednoducho. Je to firma a ak mesto ozaj nechce nič riešiť musí tam mať ozaj dobrého skúseného riaditeľa. Ako môžeme vidieť napr. v DK alebo aj SMS výber schopného riaditeľa nemusí byť úplne jednoduché 😉
    No a keď máte zlého riaditeľa , majiteľ, mesto musí dávať pozor riešiť a tak podobne. V prenájme toto ozaj mesto nerieši.

  169. pre overenú IP čítam tu niečo čo som si myslela že existuje len vo filmoch.Vy tu píšete o mafii ktorá má korene zapustené na radnici.Ako mala u Fica v kancelárii.Čítam o veciach čo písal už dávno pán Kurbel a pán Majko.Nikto im neveril.Podľa toho kto má prsty v tých zlodejstvách môžu byť Majko s Kurbelom asi radi že ešte žijú?Veď Ste večer písal o vraždách.A niekto v kine keď opravovali úrad poslancom hovoril o prepojení futbalu na zločincov od Dóru a tých kolotočárov čo sú zavretí za drogy.To mal Majko pravdu keď písal tie veci čo narážali na primátora?Veď mu podpálili auto!!!!Kde to pre pána boha žijeme????Čo robí polícia keď tu dvaja ľudia nasadzujú život aj ich rodín za nás celé mesto????Spamätajme sa ľudia a vyžeňme mafiu preč z mesta!!!!!

  170. Ked ma sered ekonomov ako ten co ma tu poucuje tak sa necudujem ze mpb prezentovali ako firma ktora bola pred krachom. To podla toho ucitela enonomie mpv od roku 2007 nemal ziadny zisk a dokazali vygenrovat 1 000 000 a firma zo ziskom nedokaze splacat uvery.

  171. dodávanie tepla je vždy vysoko zisková činnosť so 100 percentne istým ziskom. To preto lebo zisk vám v podstate garantuje štát cez svoj úrad URSO. A tak je to aj v Seredi. Ak by to bol problém prečo by o to aj Seredi malo záujem toľko firiem. Aj MsBP produkoval slušný zisk a preto sa naň vrhli ako supy. Ip má pravdu súkromne som dal vypracovať znalecký posudok súdnemu znalcovi a zároveň daňovému poradcovi ktorý bežne pracuje pre políciu v ktorom konštatuje, že MsBP bol v normálnej kondícii. Keci o tom že bol pred krachom boli len účelovými rečami aby nejako zdôvodnili tú zlodejinu. Ip má pravdu aj v tom že polícia celé roky nekonala tak ako mala a ako píše ip tak preto,lebo to kryli vysoko postavení ľudia. Že je to veľmi sofistikovsný podvod o tom už dnes asi nikto kto sa v tom len trošku vyzná nepochybuje.

  172. No myslim ze kto tu ako prvy zacal upozornovat na moznu zlodejinu a kulehu okolo MsBP, tepelneho hospodarstva a geovrtu bol Robo Horvath. Jeho predpoved sa naplnila do bodky. Vtedy Tomcanyi este len nastupoval do funkcie primatora. Tragedia pre mesto na desaťročia.

  173. skúste si typnúť kto objednal podpálenie majkovho auta aby ho zastrašil Ak si dáte do súvislosti veci čo tu napísala ip nemal by to byť pre vás problém uhádnuť. 99 percent sereďanov tomu nebude chcieť uveriť

  174. myslím že obyvatel to citil v kostiach. Ja som na to upozorňoval od začiatku 2013 keď Tomčányi začal robiť prvé kroky k faktickej privatizácii MsBP ktoré vyvrcholili koncom roka 2013 podpisom zmluvy ktorú poslanci ani nevideli

  175. Pavol Kurbel 7. júna 2020, 18:30 – skuste obcanom pripomenut, kto a co tvrdil o zmluve na prenajom. Skuste pripomenut konkretne, co VEREJNE TVRDIL primator Tomcanyi – kto podla jeho tvrdenia mal zmluvu posudzovat, a kde mala byt zmluva niekolko krat prerokovavana.

  176. Ešte by som pripomenul kto zmluvu o prenájme na zastupiteľstve obhajoval aj za cenu klamstva. Bol to primátor Tomčányi keď tvrdil že zmluva bola niekoľko krát prerokovávaná v legislatívno právnej komisii. Čo samozrejme nebola. Vypočujte si záznam zastupiteľstva z decembra 2013 Za to že som o tomto napísal pravdu som si vyslúžil od Tomčányiho osobitnú pozornosť v podobe súdneho pojednávania. A súd sa ťahá do dnes, to znamená už celé roky. Pýtam sa, prečo bol Tomčányi ochotný obhajovať túto zmluvu až natoľko že vedome klamal? Mal z toho osobný prospech, alebo niečo kryl?

  177. ja by som bol za to aby ich radšej zavreli. Mam 9 vnúčat a desiate na ceste rád by som sa s nimi ešte potešil

  178. zdá sa že to máš v rukách. Ak odhalia tvoju identitu tak si skončil a pôjdeš voňať fialky od spodu. Mal by si sa spojiť s Majkom a Kurbelom a mali by ste spolupracovať a vzájomne si kryť chrbát. Inak vás rozoberú ako lego

  179. Pavol Kurbel 7. júna 2020, 18:54 – vyborne pan poslanec Kurbel !

    Som rad, ze ste verejne potvrdil to, ze primator Tomcanyi VEREJNE KLAMAL OBCANOV, ale aj POSLANCOV MSZ mimo ine aj v tom, ze zmluva bola niekolko krat prejednavana na legislativnospravnej komisii. Ak si dobre spominam, snazil sa „prikryt“ aj menom predsedu komisie JUDr. Irsakom.

    Kedze NIE vsetci v meste na krmime senom, poziadal som JUDr. Irsaka o pisomne vyjadrenie, ci a ak ano, kolko krat bola zmluva komisiou prerokovavana. „Len“ v plnom zneni pripominam odpoved JUDr. Irsaka DOKAZUJUCU, ako neskutocne primator TOMCANYI VEREJNE KLAME ako som uz napisal nielen obcanov, ale aj POSLANCOV MsZ.
    Konkretne poslancov MsZ Tomcanyi ucelovo zaviedol a na zaklade jeho tvrdenia – klamstva mu veci presli, lebo podla slov poslancov kolegom z legislativno pravnej komisie verili. Takto si to pamatam ja.

    Dovody, ciele a profit sledoveny primatorom musia vysetrit policajne organy. Moment, este chvilku treba vydrzat, odchody z vysokych miest sa postupne konaju. 😉

    A teraz slubene stanovisko JUDr. Irsaka:

    Re: Ziadost v sulade so zakonom 211/2000 Z.z.
    Doručené
    x
    JUDr.Irsák Michal

    30. 1. 2014 17:34

    komu: Milos
    Pozdravujem Vás p. Majko!

    Na Vašu Žiadosť zo dňa 23.januára 2014 o poskytnutie informácie podľa Zák. č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciam, v znení nekorších predpisov Vám zasielam elektronickou formou nasledovnú informáciu:

    – Zmluva o nájme hnuteľností a technologických zariadení, ktorá bola uzatvorená medzi Mestským bytovým podnikom Sereď spol. s.r.o a spoločnosťou V.I.Trade s.r.o. Nitra nebola predmetom rokovania Legislatívno – právnej komisie MsZ v Sereďi.

    – Pozvánky na rokovanie komisie s programom a Zápisnice z rokovania komisie sú pravidelne zverejňované na internetovej stránke Mesta Sereď v časti “ Samospráva“.

    – Na základe “ Náplne činnosti legislatívno-právnej komisie MsZ v Seredi “ , tejto komisii, pokiaľ iný orgán mesta o to nepožiada, prerokovanie takéhoto typu zmluvy neprislúcha.

    S úctou a želaním všetkého dobrého!

    JUDr. Michal Irsák
    predseda leg.-právnej komisie MsZ v Seredi

    – – –

    Ci by sa mal Tomcanyi prepadnut od hanby pod zem? Nie! Musi sa za svoje konanie vo vsetkych obdobnych pripadoch zodpovedat.

  180. pre majka 7. júna 2020, 19:18 – prosim, podajte TO alebo zalobu. Rad pred vysetrovatelom alebo na sude tvrdenie premenim na fakty dolozenim dokazov.

    Ak sa neohlasi niekto skor. 😉

  181. Mail Judr.Irsáka ma dorazil.Primátor nehanbíš sa?Sa čudujem že ťa ľudia ešte neopľúvajú.Snažíš sa sprivatizovať si mesto aj cez syna.Fuj,si hnus čo ojeb-va aj poslancov.Máš to v krvi aj s Tiborom.V archíve solky hľadám ešte čo si naklamal.Už chápem prečo o Majkovi rozširuješ vymyslené špinavosti.A to som ti na tom zastupiteľstve tlieskal ako idiot.Dobre si nán navlieklol ako sprosté ovce!!!!

  182. anonym 7. júna 2020, 19:54 – je len dobre, ze ludia (aj ked neskoro) prichadzaju na to, ako kona primator, ako klame obcanov a poslancov a ako spravuje veci verejne.

    Je dobre, ze pocas tych viac ako 10 rokov sme neupustili od zverejnovania pravdy, faktov a ze sme sa nenechali zlakat na stranu bezpravia, zneuzivania moci a klamstva aj ked peniaze su prave tam.

    Je otazkou casu (a myslim si ze uz nie dlheho), kedy pravo, pravda a spravodlivost porazia falos a aktivity videne denne asi kazdym z nas.

    Viac krat tu bolo spomenute nebezpecenstvo polynuce z nasej prace aj pre nase rodiny.
    Z pochopitelnych dovodov nebudem pisat podrobnosti, no kedze okolo nas su vplyvni ludia ktorym nepochybne hrozi basa situaciu nepodcenujeme a zariadili sme sa tak, ze nahodne „posmyknutie sa na bananovej supe“ bude mat pre urcitych ludi fatalne nasledky. Ide samozrejme o zakonne opatrenia, no urcite nateraz publikovane nebudu. Ale ano, citatelia situaciu odhaduju spravne. Staci sledovat mena a mozne prepojenia na kriminalne zvivly podozrive nie z kradeze rohlikov v samoobsluhe, ale z vrazd a rozsiahlej drogovej trestnej cinnosti.

  183. Tibor sa už zariaďuje po svojom. Rozbehol aktivity tak, aby sa z toho vyvliekol a namáča iných, aby si zachránil kožu. Takže už to začalo.

  184. pre ip má pravdu
    Veru tak, kľudne sa vám trom môže stať, že vás policajti budú hľadať bágrom.

  185. Zdravím obyvateľov mestečka Tomčányiovo. Dnes sme tu mali krásne počasie, ktoré nám zariadil majiteľ mesta. Veľká vďaka. Len neviem či mám byť za to vďačný otcovi alebo synovi. V každom prípade veľké ďakujem.

  186. Preco sa mi vyhrazas? To chces zabit dalsiu investigativnu novinarku ktora vsetky informacie ma z internetu? Serial vrt vam ukaze ze vsetky informacie su verejne dostupne na internete a stacilo ich pospajat. Ja ani jedneho z panov nepoznam.

  187. Nikto sa ti nevyhráža len má obavy o vaše zdravie. A to úprimné. Všetkých troch

  188. Už aj medzi poslancami sa hovorí že si treba dávať pozor na hlasovanie lebo sa vyšetruje.Neviem či už bolo to oznámenie na poslancov ale na úrade ľudia majú strach.Niektorí vedia veľa a asi sa boja vyšetrovania.Už aby začali rozprávať lebo to bude ľahšie.Nechcela by som mať spánok ľudí čo majú za ušami nečestné veci.Vedia to a aj iní.Takže je otázka času kedy sa im to rozsype.Že Tibor už tuší problémy.Pán Sidor že sa súdi s mestom lebo Tomčáni nedodržal veci či čo.A že má veľa nepriateľov.Nemôže si hýčkať každého.A že najväčší nepriateľ je pán Majko lebo keby niet novín tak majú kľudný život.Je to zaujímavé sledovanie len prečo o tom nepíše Tóthová?Alebo mladý nenapíše pravdu o otcovi.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované