back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Aktuálny stav mosta ponad železnicu v Seredi, ako ho bežne nevidíme

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Sereď / Most ponad železnicu v Seredi podľa statika musel byť pre jeho stav okamžite odstavený a to aj pre peších a cyklistov.

Ako vyzerá vozovka a zábradlie, sme uverejnili tu:

Stav vozovky a komponentov nadjazdu ponad železnicu hneď po jeho uzatvorení

Ako most vyzerá odspodu, môžete vidieť tu:

   

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. Sa čudujem že ešte stojí! Chvalabohu že to nespadlo dole keď tam boli autá nedajbože keď išiel vlak. To by bolo výhovoriek jeden na druhého. Ešteže sa také nič nestalo.

  2. Vyzera to hrozne, ale chodcov by to unieslo. Keby nemal ziadnu sudrznost davno by to po nahodnym kamionom, co tam nemal co robit spadlo. Ludia su lahky ako vinne musky.

  3. v inej krajine by už by tam stál nový most rozšírený s cyklotrasami a možno aj s vodotriskom

  4. To je pravda chodcom to unesie ale že vraj je odpojena aj elektrika pod mostom tak čo tam ženisti nedajú most cez koľaje nech sa môže chodiť aj tade

  5. Takých 6 stĺpov ako sú na krajoch dať do stredu medzi koľaje, sú tam 2 voľné koridory, takže 2×6 stojok do stredu, čím by sa to podoprelo tak, že by sa celý nezlomil na polovičku a nezrútil sa. Chodci a cyklisti by mohli potom veselo chodiť. Určite by sa potom nezrútil celkovým kolapsom. Ale vlaky ani žiadnych ľudí by som pod neho nepúšťal, lebo drobiť a odvaľovať po kúskoch sa bude.

    PS: To čierne je začmúdené od motorových vlakov.

  6. Ak takýto stav mosta je podľa Anonymov vyššie v pohode a pustili by naň chodcov, tak nech sa podpíšu pod statický posudok mosta a som zvedavý na základe čoho sa budú obhajovať pred súdom, ak sa tam nejakému chodcovi niečo stane. Toto si žiadny statik na zodpovednosť nezoberie.

  7. Umelá inteligencia ma zrejme dlhoročné skúsenosti s projektovaním a stavaním mostov. A určite má svoje návrhy podložené horou statických výpočtov, pod ktoré je ochotný sa aj podpísať civilným menom. Ak nie, načo tu potom píše tie nezmysly…

  8. Keď si niekto pamätá keď robili lavičku do sintavi tak najprv tade chodili po moste peši a potom po lavička A ten bol omnoho dlhšie A takéto hovno 30 m nevedia kompetentný dať do poriadku a vybudovať nejaký priechod Hamba

  9. Až na to že nehrozí „zlomenie“ mosta ale jeho „zosunutie“ do strany, problém je že je utrhnuty a hýbe sa tá vrchná platna, čiže aj tie fotky ktoré tu sú ukazujú poškodenie ktoré na funkciu/statiku vplyv nemajú.

  10. Anonym 16. mája 2023, 18:04
    Predpokladám, že aj Vy máte svoje tvrdenie, podložené nejakými výpočtami. Pretože inak je to iba mlátenie prázdnej slamy.
    Ma prekvapuje, že „zlomenie“ je statický problém, ale „zosunutie“ nie. Ale je pravda, že ja som statiku neštudoval…
    Takže ak sa niekomu stane niečo pri „zosunutí“, je to ok, ale keby sa mal most „zlomiť“ tak to zranenie už ok nie je? Alebo ako mám tomu rozumieť? Resp. ako tomu bude rozumieť prípadný súd?

  11. Aký statik povolil, aby po takom moste jazdili autá ? Most sa zo dňa na deň nezmení, trvá to desaťročia. Už pred dvomi rokmi musel byť v takom stave, že autá tam nemali čo robiť. Lebo to inak nedáva logiku, a to je to, prečo aj statik je len človek a nie Boh, je ho možné kritizovať a nemá patent na rozum.

  12. Nebolo by najlepšie most zbúrať terén vyrovnať Dať tam železničné závory Tak ako v Surovciach

  13. Marek ja som nenarqazal na vás ale na toho stavbára čo chcel dávať stĺpy do stredu.
    Netreba sa zavsdusnovat hneď.

  14. Juj ze až teraz zrazu sú fotky .. doteraz ani prd. Ale nebolo by zle za pokus by to stalo napísať pani prezidentke. Ze chudáci Ukrajinci a iný cudzinci a spol majú problém sa chudence dostať do prace . Ved to je také Slovenské a u nás pravidlo ze o nich je postarané skôr ako o vlastný národ 🤣

  15. Čo si myslíte čo spravia cestna komunikácia podopru to stlpamy v strede možná po krajoch z oboch strán a povolia prechod pesim Už teraz je to neskoro A to nemusí ten byt. Ani statik 2 krok postavia lávku za 2roky a potom to budú 5rokou opravovať je to na grc v tomto state

  16. Pane Vy ste určite statik od “fachu” a zrejme ste trošku nahnevaný že ten posudok nedali spraviť Vám… ale k veci keď ste taký znalec vysvetlite nám dezolátom čo bolo spúšťacím signálom toho, že panstvo z ssc sa uračilo prísť pozrieť na stav mostu, ktorý mal byť už dávno opravený nakoľko jeho stav bol dlhobo známy… a ešte k tej statike mám otázočku ako ste počítali statiku mosta v kurimanoch keď ten sa zrútil už počas samotnej výstavby?

  17. Toho statika zavolal brucho,aby sa pomstil Kurbelovi za …………………………………………….

  18. Posli te na most vojackov.
    Most znicili, ked tade vozili tazku techniku o vahe 61 ton.
    Tak teraz nech tam stoja a pochoduku, pokial sa nezrutia aj s mostom.

  19. Niekde sa stala chyba v statickom posudku, ked jeden den to udrzi 2 tony a na dalsi den uz ani len 70 kg cloveka… Asi to ten prvy raz hodnotil statik Tomcanyi, ktoremu ladli garaze Trinity v Bratislave, Apollo biznis centrum v Bratislave a bytovka Centroom v Piestanoch. Takych mame odbornikov statikov…

  20. Treba tam zavolať všetkých 150 z parlamentu Postaviť tam ten disko kamión a nech sa pobavia naši najmocnejší A nie hirit v zahraničí

  21. Most neudrzi ani cloveka , lebo ho do-j-ebali vojaci.
    Blazni tadial jazdia s tou ich tazkou technikou.
    Pretazuju to, ten ich kolos ma 60 ton .
    Aj cez most Sered-Sintava neustale chodia a nosnost mostu je 40 ton a babraci tadial idu s 60 tonami. Nech teraz most opravia, prasata zelene.

  22. Smutné, že na stíhačky sa peniaze nájdu,ale na neporovnateľne lacnejsi 25 metrový most nie..

  23. Mna to tiez serie ze to tak dlho trva ale tieto vyplakavacky niektorych ludi to je hroza.
    Zhrnme to, kedze most nebol az v takom „zlom“ stave (teda nebol v havarijnom) SSC musela postupovat standardnym sposobom – obstaravanie projektantov, projekt, obstaravanie realizacie/vystavby. Kedze obstaravanie ma vzdy nejake casove limity tak to proste trvalo a trva. Zjednodusene povedane, most nebol dost dojebany na to aby to islo rychlejsie.
    Peniaze na jeho rekonstrukciu su, inak by tu rekonstrukciu neobstaravali.
    Kedze most nebol „havarijny“ ale len „zly“ tak aj docasnu lavku dali do projektu vystavby a nie samostatne – preto ta lavka este nie je.
    Je to cele zorganizovane naprd? Ano je. Preco je to tak? Lebo bohuzial byrokracia, strach z porusenia zakonov, nedostatocny tlak… vsetko dokopy.
    Co pomoze teraz nadavat? Nic.
    Co pomoze teraz sirit bludy ako: chodit cez kolaje, znicili ho vojaci, nie su peniaze, vsetci hrabu pre seba… NIC.
    Obvinovanie takyhc ci onakych teraz nepomoze, vsetci sa vedia objektivne zakryt zakonmi/postupmi, ktore v tejto republike su.
    Ked citam spravy z krizoveho stabu, tak su docela logicke, vcera dokonca v inych mediach bolo prezentovane, ze sa diskutuje a vybudovani docasneho premostenia s jednosmernou premavkou autami do 3,5t. Za toto treba dat Kurbelovi klobuk dolu. Ak by sa mu to podarilo vybavit tak z 50% je problem zavreteho mosta v suchu.
    Mimochodom, koli co tu vypysiovali ako do roboty a neviem co ste mali skutocne problemy? Kolko z vas prislo neskoro? Ktore firmy maju „skody“?
    Zda sa ze sme to nakoniec vsetci zvladli, len par ludom asi praskne zilka v hlave.

  24. Anonym 17. mája 2023, 11:10 – mylite sa, este to nezvladol nik. Vsetci su na zaciatku.

    Netusim, ci byvate „za mostom“, no pravdepodobne nie. Preto verim, ze Vy ste to zvladli. Keby som byval „pred mostom“, asi by som aj ja pisal o moste len to, co sa tyka vsetkych. Lebo by som ani len netusil, ako velmi sa problem tyka druhej casti obcanov.

    Jednoznacne a bez najmensich pochyb, co do hajenia prav dotknutych obcanov, ZLYHALO BYVALE vedenie mesta.

    Ako sa obcanov zatvorenie mosta dotkne, budeme vediet o mesiac. Ked ludia budu poznat realne navysene naklady na dochadzku do prace, za sluzbami, vozenim deti do MS a ZS a pod.

    A samozrejme budu vediet vycislit stratu casu (a tym penazi) a vlastne casti zivota v zapchach na R1.

    A onedlho bude naklady poznat aj mesto. Aj ked sa ich (mozno) podari uspesne refundovat od statu, VZDY TO ZAPLATIME VSETCI !!

    A ostatne postupne, kedze bezny citatel informacie potrebuje vstrebat.

  25. Správa z diagnostiky mostnej konštrukcie totiž ešte v roku 2019 hovorila, že na základe vykonanej diagnostiky, prehliadky a statického prepočtu možno technický stav mosta označiť stupňom VII. HAVARIJNÝ. Znamená to, že stav porúch je na hranici havárie a vyžaduje okamžité opatrenia.

  26. Budú to enormné náklady pre všetkých, nervy a strata času. Malo by sa to všetko pripísať na účet SSC. Kto je správcom SSC ? Ministerstvo dopravy ?

  27. Skratka tu je vidiet totalna neschopnost statu, SSC pokial to teda maju v sprave. Jednoduchsi typ mosta na svete neexistuje, skoda reci.

  28. Miloš ako za to môže bývalé vedenie mesta a ako za to nemôže súčasné vedenie mesta?5

  29. Tela pre Mareka L. Guspana 16. mája 2023, 23:13
    Pán Tela:
    zrejme máte problém s čítaním alebo pochopením prečítaného textu. Ja som totiž včera o 18.37 napísal „…že ja som statiku neštudoval…“ Ani ju nerobím. Mám ale iné skúsenosti vo výstavbe a zo železnice.
    Čo bolo spúšťačom uzatvorenia mosta? Mám svoju teóriu, ale nemám ju podloženú dôkazmi, takže ju tu písať nebudem. Myslím ale, že vietor fúka od ŽSR…
    Vzhľadom na prvý odsek o Kurimanoch neviem nič, takže Vám nemôžem odpovedať na poslednú otázku.

  30. pre informatora
    brucho a jeho policajti dovolili 6 800 kamionom prejsť cez most a následne vyberali pokuty
    A zelené gumy mali s bruchom tichú dohodu že ich mestskí policajti nebudú pokutovať
    Takže to je ďalších asi niekoľko sto prejazdov cez most. A keď bol brucho upozorňovaný na to že je to nebezpečné že sa most ešte viac poškodzuje jeho odpoveď bola to je tvoj názor.
    To je moja osobná skúsenosť

  31. Panecku 2 300 kamiónovú 50 e pokuta to není 70 ooo e ale sa mi zdá ze115oooe ****45ooo zmizlo v tunely Alebo odložili na tu lavičku cez zeleznicu

  32. Dobre ste sa napakovali bodaj by neboli odmeny primátor dúfam že išli na opravu ciest a chodníkov v Seredi Tu lavičku pre občanov cez železnicu môžte aj pozlatit pre obcan Asi nech je kontrola na Mnv a polícia nech hľadá stratené peniaze

  33. Tak to sa ani nečudujem že teraz je problém… je to dosť veľký výpadok príjmov

  34. Mestskí policajti stáli na ceste pred progresom s dobrým výhľadom na most a čakali na nákladné autá aby ich mohli pokutovať keď prídu cez most, prečo nestáli (sedeli) v aute na druhej strane mosta, aby tieto autá nešli po moste, kde sú peniaze za vyzbierané pokuty, je o tom evidencia koľko sa vyzbieralo a kam šli tieto peniaze??? Toto zaujíma veľa ľudí v Seredi.

  35. Tak takéto komentáre budú a ľudia vám budú dochádzať na tie vaše podvody čo robíte Zakial tam nebude priechod

  36. ..keci, dohady a výmysly ..ale, že je tráva stále nepokosená, že nieje dostatok ľudí na práce v meste 🤦‍♀️ to netrápi naše vedenie mesta s hlavným poradcom MM. Že si robia vymyslené audity ,na ktoré nemajú podklady a nevedia odpovedať na základne otázky.. Prednostka si dosadzuje ľudí. ktorý nevedia čo majú robiť a pod. aktivity, Také články sa tu nenájdu, tie sú hneď odsúvané lebo „já si myslím“, že sú to moje noviny a basta😎 .. Vo vláde bolo, „lebo Fico“ a v Seredi „lebo Brucho „.. a nečinnosť rastie, veď to hádam hodíme na predchádzajúce vedenie. Také typické slovenské-sereďské ..🤷‍♂️

  37. Anonym 6:34 do toho trojdňového lejaku si mal ísť kosiť ty! A na audit treba nejaké podklady? A čo ti bráni, aby si napísal taký článok ako požaduješ, keď máš nejaké informácie, kľudne napíš, neboj sa podpísať, teraz ťa nikto nebude buzerovať za iný názor. Zato na bývalé vedenie sa ešte aj teraz boja ľudia povedať niečo neanonymne, veď vieš, naši ľudia sú stále na rovnakých miestach a aj tam po budúcich voľbách zostanú, ty sa ale balť nemusíš, zjavne patríš k bývalému vedeniu.

  38. Pán Majka informujte nás či sa nad mostom alebo pod mostom začínajú diať nejaké zmeny a pracovať na podporení alebo či co

  39. Nikoho neobhajujem ani nehanim, ale pan novy primator je v urade odkedy? Mimochodom, ani on nestopol zastavovanie kamionov uz po prejdeni nadjazdu skoro pri Progrese. Zastavovali stale. A nech mi nikto nehovori, ze to nestihol, ze je v urade kratko atd. To ale nic nemeni na tom, ze nadjazd uz mal byt davno hotovy…

  40. vážení,mosty na celom Slovensku sú ľudovo povedané v riti:
    Slovensko musí v nasledujúcich rokoch začať masívne investovať do opráv mostov. V súčasnosti je v zlom alebo veľmi zlom stave 42 % mostov, v roku 2031 by to bez investícií bolo až 99,8 %. Na štvrtkovom brífingu po rokovaní s premiérom Ľudovítom Ódorom to povedal minister dopravy Pavol Lančarič.
    https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/p-lancaric-bez-investicii-bolo-roku-2031-zlom-stave-99-8-mostov?itm_brand=plus1&itm_template=article&itm_modul=plus1_crosspromo&itm_position=4

  41. VuaŽení toto nie je dobré, že tento odor takto odvádza pozornosť od skutočných problémov, na môj veru ozaj. My komunisti, dezoláti, frustráti, ficovci a svedkovia blahovovi potrebujeme riešiť skutočné problémy. Čo mosty, aké mosty, koho tu zaujímajú mosty, na čo sú nám mosty…mal by radšej riešiť svoroša, rockefellera ozaj, američanov, migrantov a agentov, zapredancov, ceny v obchode, cudzie velmoci, mimozemšťanov, náboje, borovičku v dubaji…toto sú problémy na moj veru ozaj.

  42. Nový most nebude skôr než koncom 2024, aký ale bude? Nejaké info o projekte? Tento starý bol dosť úzky, prejsť na bicykli bola lotéria o dušu spasenú, odbočka na cintorín a na Vonkajší Rad to bolo tiež super.

    Fakt by som bol zvedavý ako to bude riešené po novom.

  43. Fíha! Koľko projektantov, statikov je v Seredi:-) vážení, tešte sa,že most zatvorili a neprišlo k tragédii.Samozrejme sa to týka najmä tých za mostom, čo bývajú aj robia, ale inak to nejde.Vždy,keď príde k takémuto stavu treba obchádzať, Hlohovecký most bolo tiež treba obchádzať a bude ešte aj Seredský cez Váh,tak sa pomaly pripravujte:-) a tých fotiek je tu zbytočne veľa,stačili 2-3 , ale asi to vložila dotknutá osoba ,čo musí obchádzať. Tešte sa,máte toľko možností ,výjazdov na diaľnicu, čo vám mnohí závidia.

  44. My sa už neviem dočkať kedy bude most cez Váh odstavený aspoň k nám do šintavy nebudú chodiť ze seredi

  45. Co som si všímal za posledné roky, ked platil zákaz pre kamióny, tak mestskí policajti stáli pri AB aby vyberali pokuty od kamionistov, nie na druhej strane mostu aby ich otáčali a bránili v prejazde aby most nedegradoval ešte viac. Takže im ani bývalému vedeniu nešlo moc o to most ochrániť ale skor naplniť kasu, otázka je či tú mestskú. Kreteni…

  46. Most je v havarijnom stave oficiálne od r. 2019 a skôr či neskôr by ho uzatvorili. Kedy tadiaľ nejazdili nákladné autá, situáciu by síce oddialilo, ale nevyriešilo. Tak si mestskí páni povedali, že nech je z toho aspoň finančný úžitok, most bude skôr či neskôr aj tak nový.

  47. Do uzatvorenia mostu bol už 6 mesiacov primátorom p. Kurbel. Nepoznám predpisy / zákony / pre takúto situáciu tj. vyberanie pokuty po prejdení cez most, vyjadrenie kompetentných či už polície alebo vedenia mesta som nikdy nepočul ani nečítal. Bol by som zvedavý na odpoveď p. Kurbela prečo to za 6 mesiacov nebolo zmenené. Tu som zatiaľ čítal len že to niekto navrhoval.

  48. Ja som od volieb, teda cca 1 mesiac po nich, za posledných asi 4-5 mesiacov, nevidel MP vyberať pokuty za mostom pred AB. Takže triafaš vedľa.

  49. Takže zmena bola v tom že prestali vyberať pokuty, pretože kamiony chodili, ale uznávam že je to možné, a odpoveď p. Kurbela by bola – zmenili sme to prestali sme vyberať pokuty.

  50. Nie, ani kamióny nechodili, asi už tušili, že to s nimi môže spadnúť… Aspoň ja som tam dobre dávno kamión nevidel. Ale zasa nesedel som tam 24 hodín, tak ktovie. Videl som zopár krát mestských pri kamióne pri tej ručnej autoumyvárke.

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované