back to top

ISSN 1337-8481

Archívy SeredOnLine

Tento tankodrom (koľajové priecestie) leží tiež už dlhé roky starým vedením mesta nepovšimnuté!!!

- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -

Nedostatky v infraštrujtúre mesta (a v meste) a dokonca aj takéto skutočne trpezlivosť ľudí po dlhé roky skúšajúce železničné priecestie viac menej netrápi nikoho iného, okrem tých občanov, ktorí si na takomto priecestí denne ničia svoje autá.

Pripájam ďalšie fotky z našej dedinky. Tento tankodrom (koľajové priecestie) leží tiež už dlhé roky starým vedením mesta nepovšimnuté!!! Dúfam že sa to novým zložením vedenia mesta zmení!!!
Zdroj: FB
 
Ako vo svojom statuse správne uviedol obyvateľ Horného Čepeňa, stav tohto priecestia (nepatrí Mestu Sereď, ale železiciam) po dlhé roky netrápil vedenie mesta a samosprávu. A to napriek tomu, že práve Horný Čepeň už dva razy vygeneroval poslanca MsZ a dokonca naposledy aj kandidáta na primátora mesta.
Možno je potrebné viac sa pýtať občanov – voličov na ich potreby a následne pre reálne zlepšenie ich života – v tomto prípade dopravnej infraštruktúry aj niečo urobiť. Možno len systematicky tlačiť na vlastníka priecestia, aby ho dal do poriadku.
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Ďalšie články

  1. A čo by ste chceli zoberte kýbel s kléberom a zamažte tie podvaly….
    Najprv treba opraviť most potom nejakú nepodstatnú odbočku mimo centra

  2. … a na tom obrázku to vôbec nevyzerá tek zle, ako sa po tom zle jazdí. Keď som tadiaľ viezol prívesný vozík s pieskom, tak som sa bál, aby mu tam neodpadli kolesá a to nebol naložený príliš. Auto niečo znesie, ale nápravy si to časom odnesú.

  3. Poradím. Nauč sa jazdiť s prívesným vozíkom po nerovnom teréne a kolesá Ti neodpadnú. Akou rýchlosťou jazdíš po spomaľovačoch?

  4. § 16 Rýchlosť jazdy

    (1) Vodič je povinný rýchlosť jazdy prispôsobiť najmä svojim schopnostiam, vlastnostiam vozidla a nákladu, poveternostným podmienkam, stavu a povahe vozovky a iným okolnostiam, ktoré možno predvídať. Vodič smie jazdiť len primeranou rýchlosťou, aby bol schopný zastaviť vozidlo na vzdialenosť, na ktorú má rozhľad.

  5. Navrhujem zmeniť názov článku na:
    Tento tankodrom (koľajové priecestie) leží od 24. 11. 2022 nepovšimnutý aj novým vedením mesta.

  6. Áno, nové vedenie malo za 2 týždne po voľbách opraviť všetky cesty a chodníky v meste a hlavne cudzie železničné priecestia (ŽSR), to už je na diagnózu

  7. Ak nové vedenie nemalo opraviť cudzie železničné priecestie, z akého dôvodu malo opraviť cudzie železničné priecestie staré vedenie? To už na diagnózu nie je?

  8. Ozaj sa treba obrátiť na železnice, ale keďže nie sú schopné opraviť priecestie v obci Gáň, ktoré je určite viac frekventované a ma väčší význam, pochybujem žeby sa tak skoro niečo zmenilo. Tým nechcem povedať, že to nie je potrebné.

  9. Viem ze keď sa to riešilo pred asi 15 rokmi,bolo to v správe železníc….mesto môže apelovať,ale ak zase príde iba na vymenu za nové drevené skončí to o pár rokov rovnako…

  10. Horný Čepeň poznajú len pred voľbami, samozrejme že priecestie patrí ŽSR, ale mesto má väčšiu páku ako samostatný občan, alebo posranec, ak sme mimo centra mesta, ako tu píše horná pečeň, tak sa sem nechoďte prechádzať a bicyklovať, odrežem vám ventilky a šnúrky. Nasrat.

  11. Aký tankodrom? Kto je vinný? Keď naposledy robil asfalt od železnice po ihrisko ešte pred kanalizáciou, opravené bolo aj priecestie. Ale keďže do firmy Lukabeton týždenne jazdia 3 a viac 30 tonovych so strkmi, cisterny s cementom, to čo navozia kamióny materiálu, vyvozí firma vo forme betónových výrobkov, čiže tá istá váha prejde priecestim x 2!!! DAL BY SOM TO K NAHRADE BETONARKE. Nech si hovorí kto chce, čo chce. Pokiaľ tam nebola, priecestie vydrzalo roky!

  12. Choďte sa previezť do Suroviec, kde je priecestie na rovnakej trase Sereď – Leopoldov. Cesta vysoko frekventovaná v porovnaní s H. Čepeňom, tak mi tu nehovorte o Lukabeton, keď v Surovciach to ide, priecestie je bezpecne, tam sa nebojíte, že odtrhnete nápravu, že Vám vytŕčajúce časti dosiek pretnu pneumatiku. Prečo to z pohľadu ŽSR v Surovciach islo a v Cepeni nie ? Možno len intenzívnejší lobing zo strany mesta/obce na kompetentných. V Seredi sa príliš veľa pozornosti venovalo štadiónu .

  13. Nie Ondrík, ale Karmažínko. Ten spravil toho najviac, hlavne pre Čepeň. 😁

  14. Keby ste na tom priecestí prispôsobili rýchlosť jazdy, tak by ste nemuseli písať o vybúchaných tlmičoch, nápravách a deravých pneumatikách.

  15. Pre Anonym 31. decembra 2022, 9:11, dodám k tomu, že z Vašich slov je jasné, že tadiaľ nejazdite, inak by ste toto nenapísal

PRIDAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!

Potvrdzujem, že som sa oboznámil a pochopil pravidlám diskusie.

Zadajte svoje meno tu

spot_imgspot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img
- Inzercia -spot_img

Najčítanejšie

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Aktuality

- Inzercia -spot_img

Sponzorované